Pak gewoon die 250 GB versie, die 50 euro zijn het niet waard om constant in de herrie te zittenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef zoz het volgende:
Ik wil een xbox kopen maar heeft het nut om voor de goedkope 4gb variant te gaan?
Voor muziek/films heb ik een mediaplayer. Maar hebben games geen hd ruimte nodig?
Ik zou de 250gb pakken, 4gb zit zo vol..quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef zoz het volgende:
Ik wil een xbox kopen maar heeft het nut om voor de goedkope 4gb variant te gaan?
Voor muziek/films heb ik een mediaplayer. Maar hebben games geen hd ruimte nodig?
Oh ik dacht ook de 22stequote:
Dus wat betaal je nu in totaal?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef RickoKun het volgende:
Fuck gamehubs.com maar!
Nouja eigenlijk UPS! Wat doen ze! Dacht ik zoe van; oh even goedkoop fable 3 importen, moet je 15 euro extra betalen voor UPSDat was een poos geleden nog 7 euro
50,99 (bovendien is dat dan voor de snelle 3-daagse + verzekering service, anders betaal je 35,99 voor 2 week gratis bezorgen - verzekering).quote:
De 4GB is mat zwart, de 250GB pianolak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef zoz het volgende:
Als ik iets bij ze koop dan kies ik altijd voor de gratis variant. Gaat tot nu toe altijd goed. Tja je moet iets langer wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
50,99 (bovendien is dat dan voor de snelle 3-daagse + verzekering service, anders betaal je 35,99 voor 2 week gratis bezorgen - verzekering).
Da's dus zelfs duurder dan de NL-se webshops
Geen issues hier, en ook niet gehad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef fotostarter het volgende:
Ligt xboxlive eruit? Kan met geen mogelijkheid meer connecten
Lukte hier ook niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef fotostarter het volgende:
Hier doet live het gewoonquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef fotostarter het volgende:
Het verzamelen van de collectibles was toch een behoorlijke obsessie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan je achievements te zien heb je jezelf toch flink vermaakt met Alan Wake of niet Cybje?
Je leeft nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen kan iemand me vertellen of die DLC van ME 2 tof is? Overlord en die met die dief ofzo welke nu de deal of the week zijn
quote:
Yeah dat vond ik ook wel een van de tofste dingen aan AC2, echt super!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
AC2 is toch erg tof! Vooral de graftombes zijn cool
Sommige zijn best pittigquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat vond ik ook wel een van de tofste dingen aan AC2, echt super!
Ik vond de demo niet erg super, dus vanuit mijn kant gezegd niet de moeite waard.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
is comic jumper de moeite waard? of is ie erg kort?
Hmm toch even proberenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Als je trouwens Fable 2 episode 1 hebt gedownload toen die gratis te krijgen was, check dan ff je download history. Als het goed is kun je via daar ook de hele game downloaden ( gewoon EP1 opnieuw downloaden dan krijg je de full ).
Ik ben 6.59GB aan het downen op het momentquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg OF de melding dat het niet kan in mijn land OF dat het niet via het internet te verkrijgen is maar dat ik het via XBL moet doen
Kijk eens aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben 6.59GB aan het downen op het moment
samequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben 6.59GB aan het downen op het moment
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg OF de melding dat het niet kan in mijn land OF dat het niet via het internet te verkrijgen is maar dat ik het via XBL moet doen
Dat heeft wel een heel hoog aai factor.quote:
quote:The only platform getting Fallout: New Vegas downloadable content this "holiday" (Christmas period) will be Xbox 360, Bethesda has announced.
This unnamed, unspecified lump of DLC will be the "first" addition to the Fallout: New Vegas world, which suggests more DLC will follow.
No mention is made of PC or PS3, although the assumption is that both platforms will get a look-in eventually.
Bethesda extended Fallout 3 with considerable downloadable additions. And to begin with, these too were exclusive to Xbox 360 and PC. In order, the five DLC add-ons released were Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout and Mothership Zeta. One of those, Broken Steel, raised the level cap of the game to 30.
Fallout: New Vegas will be released this Friday on PC, PS3 and Xbox 360.
Eurogamer's Fallout: New Vegas review will be published tomorrow. I know the score.
Andere console hier voor gehad?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Njet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Andere console hier voor gehad?
Ik heb geen creditcard en daar vraagt hij naar terwijl het gratis is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Als jullie fable 2 nog gratis willen..
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d5307f1
Weet niet of de link nog werkt maar als ik daarna toe ga zegt die already purchased duss...
Gratis Fable 2
Die naam kun je veranderen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef Rijstbal het volgende:
Ah mooi. Heb namelijk geen zin om een aantal uur als chickenchaser rond te gaan lopen.
Mooooi! Ik wou hem ook al hebben!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:
Super Meat Boy meteen halen woensdag!
http://www.eurogamer.net/(...)at-boy-review?page=2
9/10
http://twitter.com/supermeatboy
Scores onder elkaar!
Leek me dé game voor mij maar had niet verwacht dat hij zo zou scoren overal
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed 2.1 story trailer:
http://www.gamersyde.com/(...)railer-17613_en.html
Fucking GOTY right there.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:
9/10
Scores onder elkaar!
Nog een spel die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Nee bedankt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:
9/10
Scores onder elkaar!
Being a sissy eh?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog een spel die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Nee bedankt.
Beste replays in gaming ooit!quote:
Net zoiets als Cyb met Mafia 2 dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hypen hypen hypen en nog eens hypen, en een paar dagen na release is het meh. Typical Wes.
http://www.giantbomb.com/quick-look-super-meat-boy/17-3387/quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:
9/10
Scores onder elkaar!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Net zoiets als Cyb met Mafia 2 dus?
Ik ben te moe om te reageren r.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor zo'n Indiegame is 800 ook gewoon twee keer teveel.
indie gamesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor zo'n Indiegame is 800 ook gewoon twee keer teveel.
daarom moeten ze ook niet te duur zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Indiegames zijn in wezen razend simpele games
Zal ik mn paardengame uploaden naar XBL?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Indiegames zijn in wezen razend simpele maar toch vernieuwende games
Flikker lekker op met je bakken eyecandy en scripted shit
Instant classic!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zal ik mn paardengame uploaden naar XBL?
De demo was wel redelijke vette actie maar je moet er van houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef msnk het volgende:
Zit te twijfelen of ik Vanquish nu moet kopen of later. Iemand die 'm al besteld heeft?
Korte campaign, geen MP. Maar game+figurine voor 45 euro is sehr geil
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
indie games
Ik was vroeger ook zo lomp om maar flink arcades te kopen, op den duur kom je er wel van terug en al helemaal toen 1200 de nieuwe 800msp werd, om nog maar te zwijgen van die gold verhoging
XBL![]()
Inderdaad, die heb ik een tijdje geleden uitgespeeld, als je dan vervolgens weer AC2 of Crackdown gaat spelen ga je sowieso een paar keer dood omdat je de jump niet kon maken of niet kon glidenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb weer even Prototype opgepakt
Blijft zo bruut die game.
Aggreed. Meer dan zijn 400 punten waard. De psychofight tegen Jedd was alleen een tikkeltje te makkelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Meer xbla zoals Case zero voor 400 puntjes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Goede review
http://www.indievault.it/(...)a-nostra-recensione/
Moet ik ook nog spelen maar met Fallout New Vegas & Fable 3, gaat daar niets van komen, denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb weer even Prototype opgepakt
Blijft zo bruut die game.
Ik ben nog wel benieuwd naar Fallout, alleen Fable 3 daar denk ik dan wel dat ie tegen valtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ga New Vegas zeker niet halen. Pas als die budget is ofzo.. ik bedoel 2 jaar na Fallout 3, en technisch zit het nog slechter in elkaar ( constante vastlopers, lage fps, bugs enz ). En de graphics zijn nu wel erg slecht.. gewoon hetzelfde als Fallout 3.. ze hadden er echt wel wat vetters van kunnen maken maar ach Obsidian is zo'n ongelofelijk slechte studio ( Alpha Protocol.. lol ).
Spendeer m'n cash wel aan originele games.
Ik ben nu nog al die nodes van wat web aan het halen moet er nog 4 ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik een tijdje geleden uitgespeeld, als je dan vervolgens weer AC2 of Crackdown gaat spelen ga je sowieso een paar keer dood omdat je de jump niet kon maken of niet kon gliden
Ik ben er aan begonnen maar ik voelde het nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Fallout 3 + uitbreidingen heb ik echt kapot gespeeld, sowieso meer dan 120 uur ofzo
Dat roep je al jarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen maar ik voelde het nietMaar ga nog wel een keer er aan beginnen.
Ik was er aan begonnen maar het was te vrij ik wist niet welke kant ik op moest en toen was het allemaal een beetje crappy.quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Ik was er aan begonnen maar het was te vrij ik wist niet welke kant ik op moest en toen was het allemaal een beetje crappy.
Wel jammer want Oblivion heb ik ook op 120+ uur staan
Wat een onzin bij Oblivion kun je ook gewoon overal naartoe waar je wil. Ik bedoel Fallout 3 is qua opzet bijna hetzelfde als Oblivion..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Ik was er aan begonnen maar het was te vrij ik wist niet welke kant ik op moest en toen was het allemaal een beetje crappy.
Dat ook maar dat heeft er in principe weinig mee te maken. Omdat iets op dezelfde engine is gebouwd hoeft het niet perse hetzelfde te zijn, maar als het bv op een andere engine is gebouwd kan het nog wel heel erg hetzelfde zijn ( DR1 en 2 bijvoorbeeld, compleet andere engine ).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Zou dat niet komen omdat ze beide op dezelfde engine zijn gebouwd?
Ik denk, ik zeg maar iets!
En dat terwijl je het zo'n 2 jaar hebt lopen hypenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Volgens mij heeft het iets met belastingen te maken. Ik baal er ook van, want daarom is er ook geen Rock Band Network in Nederland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |