abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87061788
Ik heb even een nep-adresje gemaakt op marktplaats en de volgende advertentie geplaatst.

Vervolgens is mijn complete mailbox overspoeld met mailtjes van mensen die ze willen kopen, en is er t/m 200 euro geboden, maar om een of andere reden zijn alle boden nu weg (?).
Maar goed, hier een greep uit de reacties:

quote:
Geachte Atze Waalkens,

ik koop ze alle drie voor 25 euro.
Mag ik jou rekening nummer waar ik het opkan storten?

MVg nishan
quote:
Geachte Atze Waalkens,
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.

Mvg,

K. Kool
:') wtf... als dit serieus is...

quote:
Geachte Atze Waalkens,

ik wil ze samen wel voor 25 euro kopen..
kunt u mij smsen of u akkoord gaat op [cencuur]
ik vind het heel mooi dat u ook armere mnensen de kans geeft op mooie telefoons ( :') _!)
groetjens
quote:
Geachte Atze Waalkens,
30
quote:
Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
:')

In ieder geval is de bedoeling van dit topic dat jullie ook toffe advertenties gaan plaatsen en de beste reacties op FOK! zetten. ^O^
pi_87061832
ik vind er weinig grappigs aan eigenlijk
pi_87061857
quote:
Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
quote:
Geachte Atze Waalkens,
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.

Mvg,

K. Kool
:') :')
Feyenoord Rotterdam
pi_87061866
Zijn wel weer gouden reacties :')
pi_87061892

Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_87061904
Ha ha.
En dan hun zo allemaal mailen, en dan jij van huuuhuuu en dan hun weer zo van kwekkwekkwek en dan jij weer huuhuuu.

Lachen man.

:O.
pi_87061954
GRAPPIG HEH INVALIDE MENSEN DIE DUS WEINIG INKOMEN HEBBEN PESTEN HEHEHE !!!???!!!
pi_87061981
Ik wil die Iphone wel kopen :D
pi_87062000
allemaal te luie mensen die geen persoonlijke tint aan het bericht geven, maar gewoon 'Geachte <insert name>' overnemen.

K*nker kopers :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:47:29 #10
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_87062003
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
Ha ha.
En dan hun zo allemaal mailen, en dan jij van huuuhuuu en dan hun weer zo van kwekkwekkwek en dan jij weer huuhuuu.

Lachen man.

Je haalt me de woorden uit de mond.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_87062030
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef ThePianoMan het volgende:
allemaal te luie mensen die geen persoonlijke tint aan het bericht geven, maar gewoon 'Geachte <insert name>' overnemen.

K*nker kopers :')
pi_87062037
Mensen die serieus reageren op een smartphone van 25 euro _O-. Paupers :').
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87062077
quote:
From: xxxxx
Sent: Sunday, September 26, 2010 6:09 PM
To: johannes
Subject: Reactie op uw advertentie: frame met kenteken honda, dax, skyteam, ss50, cd50, benly

Geachte johannes, is het frame gezet op brommer- of motorkenteken? Met vriendelijke groet, xxxxx.
antwoord:
quote:
brommer
wat voor verkoper ben je dan.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:49:44 #14
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_87062082
Beetje jammer..
BBQCOPTER!
pi_87062143
quote:
Bedankt voor uw tip!

* Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!

_O-.

Of heb ik em nu om zeep geholpen? ;(.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:57:13 #16
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_87062369
Je weet dat marktplaats ook wettelijk gezien bindend is?
BBQCOPTER!
pi_87062497
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Je weet dat het plaatsen van een advertentie nog geen overeenkomst met een eventuele verkoper is en je dus niets kan eisen bij het lezen van een dergelijke advertentie?

Daarbij, hij kan altijd de smoes gebruiken dat de telefoon inmiddels verkocht is.

Ergens zal je zonder twijfel gelijk hebben, in de praktijk kun je dit rustig doen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:02:52 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87062610
quote:
lul niet :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_87062638
quote:
_O-. Uhuh :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:03:34 #20
318614 JamesHaas
Mijn naam is Haas.James Haas
pi_87062641
TS heeft 3 veel te duren mobieltjes :')
Ik werk alleen voor de overheid.Sorry dames
pi_87062789
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef JamesHaas het volgende:
Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:08:34 #22
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_87062872
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef JamesHaas het volgende:
Duren :')
Ik schijt liever enveloppen vol.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_87062898
geef ons wat updates dan, anders gaat ie uit mn at.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:15 #24
318614 JamesHaas
Mijn naam is Haas.James Haas
pi_87063472
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef r8ality het volgende:

[..]

Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?
Ik werk alleen voor de overheid.Sorry dames
pi_87063552
Ik heb nog een afrikaanse olifant erop gezet.

En nog een mooie reactie:
quote:
Geachte Atze Waalkens,
denk je nou echt dat mensen zo dom zijn
jij bent echt kankerdom eikel

gr bastiaan
pi_87063631
Olifant _O-.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:27:52 #27
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_87063748
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef r8ality het volgende:

[..]

_O-. Uhuh :').
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezen :)

hint: Verbentenissenrecht.

Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten :Y
BBQCOPTER!
pi_87063853
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:

[..]

Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten :Y
Ja maar ik heb er maar 1... En die heb ik net al aan iemand anders verkocht, dus ik kan hem niet meer aan jou verkopen!
pi_87063866
quote:

[..]

_O-. Raap me op _O-. Geen enkele, absoluut geen enkele rechter gaat mij verplichten om via Marktplaats iets te verkopen voor de prijs waarvoor ik het op MP heb gezet. Want dan kan dat bied-systeem ook de prullenbak in. Met je studie :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:31:13 #30
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_87063900
Hm, wat zou er geboden worden als ik Fok! op marktplaats zou zetten?

Maar kom op zeg, dit soort achterlijke acties laten we over aan achterlijke websites.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:34:44 #31
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87064047
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef megalomaan het volgende:
Ik heb even een nep-adresje gemaakt op marktplaats en de volgende advertentie geplaatst.

Ik wil niet stoken ofzo.. :') maar hier klopt iets niet :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:36:40 #32
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_87064128
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:30 schreef r8ality het volgende:

[..]

_O-. Raap me op _O-. Geen enkele, absoluut geen enkele rechter gaat mij verplichten om via Marktplaats iets te verkopen voor de prijs waarvoor ik het op MP heb gezet. Want dan kan dat bied-systeem ook de prullenbak in. Met je studie :').
Volgens mij miste je het punt dat het wettelijk gezien bindend is, ik zeg niet dat een rechter je hierop gaat veroordelen. Tuurlijk is de smoes ik heb hem al verkocht genoeg. Wat betreft het bied systeem, als je een bod doet op iets tijdens een veiling, ben je hier ook gebonden. Maar ja, waarom leg ik het eigenlijk uit aan een huiskamer temperatuur IQ.
BBQCOPTER!
pi_87064165
quote:

[..]

maar hij kan het bod toch gewoon niet aannemen :{
als ze tot een overeenkomst zijn gekomen en beide ermee instemmen is het misschien een ander verhaal
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_87064189
Ook nog een Roemeen er op gezet :p
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:38:31 #35
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87064197
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:36 schreef Alehandro89 het volgende:

[..]

Volgens mij miste je het punt dat het wettelijk gezien bindend is, ik zeg niet dat een rechter je hierop gaat veroordelen. Tuurlijk is de smoes ik heb hem al verkocht genoeg. Wat betreft het bied systeem, als je een bod doet op iets tijdens een veiling, ben je hier ook gebonden. Maar ja, waarom leg ik het eigenlijk uit aan een huiskamer temperatuur IQ.
een bod op marktplaats is niet bindend.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_87064216
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:36 schreef Alehandro89 het volgende:

[..]

Dat is knap, want huiskamer temperatuur is nog altijd 293K
pi_87064220
Roemeen :D _O-.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:39:14 #38
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_87064230
Hoe slecht is dit dan :')
I spoke proper England since I was a children.
pi_87064262
Recht is voor mij niet wat in een stoffig boek staat, maar wat dagelijks in de praktijk (=rechter) toegepast wordt.

Recht-visstick :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:40:35 #40
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87064276
quote:
Bedankt voor uw tip! Hiermee helpt u ons Marktplaats.nl schoon te houden.

Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt.

Heeft u deze advertentie per ongeluk getipt? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen.

Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie: http://statisch.marktplaats.nl/help/beleidenvoorwaarden.html
Of heb ik het nu verpest? :')
pi_87064368
quote:
:') :') :') :')
pi_87064407
Snaavel }:|.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:44:13 #43
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87064415
Fok het wetboek, hier zijn de regels van marktplaats

quote:
Regels voor het plaatsen van een advertentie
Algemeen

* U dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat u aanbiedt. U mag alleen advertenties plaatsen in het Nederlands en Engels.
* Plaats uw advertentie s.v.p. in één rubriek. Maak voor elk product een aparte advertentie en plaats deze in de best bijpassende rubriek.
* Het plaatsen van dubbele gratis advertenties is niet toegestaan. Dubbele gratis advertenties kunnen worden verwijderd.
* Heeft u uw artikel verkocht of gevonden wat u zocht? Dan verzoeken wij u vriendelijk om uw advertentie te verwijderen.
* Het is niet toegestaan advertenties op Marktplaats.nl te plaatsen anders dan door Marktplaats.nl aangegeven.
* Het is niet toegestaan om een adverteerdernaam te kiezen die bestaat uit een url, of een gedeelte van een url.
* Het is niet toegestaan om foto’s bij een advertentie te plaatsen die geen betrekking hebben op het aangeboden product.
* Bekijk de lijst met betaalde rubrieken
* Uw advertentie blijft tenminste 28 dagen op Marktplaats.nl staan, mits aan de daarvoor geldende (betalings)voorwaarden is voldaan.
* U ontvangt 7 dagen voordat uw advertentie afloopt een e-mail waarmee u de advertentie gratis kunt verlengen. Uw advertentie wordt automatisch verwijderd als u niet binnen 7 dagen reageert op deze e-mail.
* Voordat uw betaalde verlengde advertentie afloopt krijgt u de mogelijkheid om uw advertentie tegen betaling opnieuw te verlengen.
* Indien u een betaalde advertentie plaatst, die niet aan de voorwaarden voldoet, wordt de advertentie verwijderd en vindt er geen restitutie plaats van het advertentietarief.

Intellectuele eigendomsrechten

* Het aanbieden van, vragen om of plaatsen van foto’s waarop het auteursrecht of portretrecht van iemand anders rust is niet toegestaan.
* Teksten en/of foto’s van derden mogen niet worden gebruikt zonder toestemming van de rechthebbende.
* Het is niet toegestaan beschermde namen of logo’s van bedrijven in uw advertentie te gebruiken, anders dan de naam van het bedrijf dat het object dat u adverteert fabriceerde of produceerde.
* Het is niet toegestaan een disclaimer op te nemen met betrekking tot de echtheid of legaliteit van het object dat u aanbiedt. Adverteerders dienen zich ervan te vergewissen dat hun objecten authentiek zijn alvorens ze aan te bieden op Marktplaats.nl. Indien u twijfelt over de authenticiteit van een object, biedt het dan niet aan.
* U mag in de advertentiebeschrijving de merknamen vermelden van producten waarmee het aangeboden object compatibel is.

Vergelijkingen en misleidende teksten

* De titel van uw advertentie mag niet misleidend zijn. Misleidende titels zijn alle titels die het object dat u verkoopt niet goed beschrijven.
* Het is niet toegestaan om een merknaam in de titel te vermelden, anders dan de merknaam van het product waarmee u adverteert.
* Het is niet toegestaan vergelijkingen tussen objecten in de titel te maken. Zo is het bijvoorbeeld de titel “Gouden Rolex voor een Swatch prijs” niet toegestaan op Marktplaats.nl omdat deze een vergelijking maakt tussen het object dat u aanbiedt, een Rolex horloge, en een Swatch horloge.
* Alleen in de objectbeschrijving mag u het aangeboden object vergelijken met andere soortgelijke producten, zolang u in de aanbieding op geen enkele manier verwarring schept over de oorspronkelijke herkomst van het object.

Niet toegestane informatie in advertentie

* Advertenties voor objecten die verboden zijn volgens de wet of de Marktplaats.nl beleidsregels zijn niet toegestaan. Bekijk voor meer informatie de lijst met verboden en verdachte objecten
* Het is niet toegestaan een advertentie te plaatsen met als enige doel het direct of indirect promoten van een bedrijf, behalve in de groep Diensten.
* Het is toegestaan om bedrijfsgegevens te vermelden in een advertentie waarin een specifiek product wordt aangeboden.
* Het is niet toegestaan om een advertentie te plaatsen waarin verwezen wordt naar een website:
o die deels of grotendeels gevuld is met links naar advertentiesites of advertenties, die al dan niet met name gericht zijn op het verwerken van advertentie-inkomsten door het genereren van kliks.
o waaruit blijkt dat het product dat in de advertentie wordt beschreven niet, of niet door u, wordt aangeboden.

Informatie over prijs en betaalmethoden in advertentie

* Verkopers kunnen PayPal, creditcards zoals Mastercard/Visa/Amex/Discover, bankpassen en elektronische online bankbetalingen accepteren als betalingsmethode voor aankopen op Marktplaats.nl. Verkopers kunnen ook overschrijvingen van bank naar bank (vaak gewoon bekend als overschrijvingen), overschrijving van contante betalingen per bank en de online postwisselservice BidPay aanbieden als betalingsmethode. Verkopers kunnen remboursbetalingen accepteren of mensen contant voor hun aankoop laten betalen bij persoonlijke transacties. Verkopers kunnen cheques op naam, postwissels (waaronder BidPay), kascheques, gewaarmerkte cheques en andere converteerbare instrumenten accepteren.
* Verkopers mogen kopers niet verzoeken contant geld op te sturen. Verkopers mogen kopers niet vragen contant geld te sturen via contante overboekingsservices (overboekingsservices die niet zijn gelieerd aan een bank) zoals Western Union of MoneyGram. Verkopers mogen niet verzoeken om betalingen via Greenzap.com of e-gold. Verkopers mogen evenmin verzoeken om betalingen door het overdragen van tegoeden van een vooruitbetaalde creditcard of bankpas.
* Verkopers die als ondernemer hun goederen en diensten aan particulieren aanbieden, zijn op basis van artikel 38 van de Wet op de omzetbelasting verplicht prijzen inclusief BTW aan te geven.
* Omzetbelasting: Marktplaats.nl brengt 19% Nederlandse omzetbelasting in rekening op te betalen bedragen voor alle diensten die voor consumenten bedoeld zijn. Het is voor Marktplaats.nl niet mogelijk afnemers van dergelijke diensten afzonderlijk of zonder omzetbelasting te factureren. Tevens is het niet mogelijk voor Marktplaats.nl om voor dergelijke diensten berekende omzetbelasting te crediteren. Specifieke in beginsel voor ondernemers bedoelde diensten worden afzonderlijk gefactureerd (inclusief 19% BTW). Voor een overzicht van het onderscheid tussen ondernemers- en consumentendiensten, klik hier.
pi_87064554
Nog wat reacties gekregen:

quote:
Geachte Atze Waalkens,

Kan ik ook in natura betalen? Ik doe alles, ook SM.

Groetjes,
Sacha
quote:
Hallo,

Ik wil de telefoons wel ophalen voor 25 euro. Ik heb geprobeert te bellen, maar er wordt gezegt dat het nummer niet in gebruik is.

mvg,

Sietze
En een wat mindere:

quote:
Geachte Atze Waalkens,

he ik zag deze advertensie staan ik vroeg me af heeft uw deze telefoontjes nog steeds liggen.. zo ja

mijn zoon is hele erg ziek en hij wil graag een iphone voor zn verjardaag wil u de iphone aan mij verkopen vor 10 euro ik maak geld over of ik kom ophalen.

jonas

Maar het zou goed een hoax kunnen zijn...
pi_87064673
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef megalomaan het volgende:
[..]

[..]

En een wat mindere:
[..]

Die bovenste is ook nep. En die zielige verhalen heb ik ook al te vaak gehoord :').
pi_87064928
Ik wil je Roemeen, als ik 'm gratis krijg. Meer issie niet waard.
pi_87065060
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef _Loki het volgende:
Ik bied 5 euro 8-).
pi_87065070
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef _Loki het volgende:
Ruilen voor een Bulgaar?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:03:34 #49
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87065207
Wat een leuke roemeen!!!!!!!
Ken hij nog aardappels schille?
Snollebolt
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:04:54 #50
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_87065264
Ik heb het nagevraagd bij een rechter (werkzaam bij een rechtbank). Het is een beetje een grijs gebied dat marktplaats. Er is nog geen duidelijke wetgeving.

Dus bij dezen mijn excuses, ik ben terecht gebashed.
BBQCOPTER!
pi_87065378
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef megalomaan het volgende:
[..]

[..]

En een wat mindere:
[..]

Ik vind het toch jammer dat je mijn mail hier wel post, maar mij niet een mailtje terugstuurt :(

Groetjes,
Sacha :)
pi_87065383
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:59 schreef megalomaan het volgende:

[..]

Ruilen voor een Bulgaar?
Die heb ik niet, sorry.
Ik heb wel een roze tuinflamingo.
pi_87066508
groetjes van jonas hier.
pi_87067136
welke baas gaat er neger slaven proberen op te zetten?
pi_87067980
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
pi_87068053
Wat een nep kankertopic is dit.
Flesje bier
pi_87070304
:') ik kan bijna niet stoppen met lachen. bijna
Op Woensdag 8 september 2010 21:40 schreef trolololo het volgende:
Lurk_Kloon = Gewaardeerd user
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 02:47:47 #58
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_87089026
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Alehandro89 het volgende:
Ik heb het nagevraagd bij een rechter (werkzaam bij een rechtbank). Het is een beetje een grijs gebied dat marktplaats. Er is nog geen duidelijke wetgeving.

Is het feit dat de vraagprijs overduidelijk te laag in vergelijking met de waarde van de producten al niet genoeg reden om een contract ongeldig te verklaren in de rechtbank?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 02:58:23 #59
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_87089083
Heeft iemand al een baksteen geprobeerd te verkopen ?
Speak only if it improves upon the silence....
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 03:10:01 #60
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_87089131
quote:
Iedere eerstejaars rechtenstudent kan je vertellen dat een dergelijke advertentie een uitnodiging tot het doen van een aanbod is, en geen aanbod die met een aanvaarding een overeenkomst tot stand brengt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_87113189
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Ben dr mee bezig.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:19:47 #62
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87113934
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef megalomaan het volgende:

[..]

_O-
pi_87117427
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Alehandro89 het volgende:

Marktplaats is helemaal geen grijs gebied.

quote:
Biedingen niet bindend
Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. In beginsel is een bod niet bindend en verplicht het u niet tot aan- of verkoop. Dit geldt echter niet indien een adverteerder in zijn advertentie op dit punt uitdrukkelijk andere regels hanteert. Er is geen sluitingstermijn, de advertentie en dus tevens het bod worden verwijderd als de advertentie ouder is dan twee maanden
pi_87117506
Maar je advertenties zijn wel weg.
pi_87117574
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
Maar je advertenties zijn wel weg.
Achja, mensen die met de broek op de enkels op In strijd met de regels moeten klikken :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:33:32 #66
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_87118206
ok wie opent een nieuwe?
pi_87118553
ja wie
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:44:52 #68
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:45:20 #69
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_87118594
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef megalomaan het volgende:

[..]

wAAROM LACH IK ZO HARD ??? _O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:59:06 #70
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_87119124
quote:
quote:
Geachte Koos Waaysma,

WAAROM ZO GOED KOOP IK DENK DAT EER EEN ADERTJE ONDER HET GRAS BEVIND HOOOR!!!!!!!!!!
• Stuur KRING direct een e-mail

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: KRING
een adertje? sure :P

quote:
Geachte dhr. Waaysma,

Ik zou graag de toestellen van u overnemen. Ik kan ze goed gebruiken om mijn vrienden, collega's en familie te bellen. Een mobiele telefoon is tegenwoordig een absolute 'must' voor de onafhankelijke zelfstandige vrouw. Mochten deze modellen echter niet geheel aansluiten bij de hoge verwachtingen die de maatschappij van een onafhankelijke zelfstandige vrouw heeft, dan denk ik dat ik ze altijd nog voor meer geld op marktplaats weer kan verkopen.
Graag verneem ik van u, hoe u de overdracht in gedachten had.

Hoogachtend,

Mevr. Jansen

• Stuur Jansen direct een e-mail
lol whut :D ?
pi_87119375
quote:

Enkel als met een enkele acceptatie een geldig ovk tot stand komt. Aangezien er op marktplaats ook over dingen onderhandeld moet worden of iemand iets komt ophalen of verzenden, en of het product ueberhaupt nog niet verkocht is, etc etc lijkt het me niet dat een enkel acceptatiebod voldoende is, tenzij de advertentie zeeer specifiek is over een aantal voorwaarden (bijv. dit te koop, deze prijs, alleen cash betalen en de eerste die 'm komt halen mag 'm meenemen of zo).

Dat je huis in de krant zetten als te koop voor een bepaalde prijs nog geen ovk oplevert als iemand "ik accepteer!" roept is eerstejaars stof idd

Overigens zou je de verkopers bij dit soort marktplaats hoaxen gewoon eens moeten hoaxen. >:)

[ Bericht 6% gewijzigd door Sessy op 03-10-2010 00:13:38 ]
pi_87119699
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef megalomaan het volgende:
Ook nog een Roemeen er op gezet :p
_O- _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:17:12 #73
154252 EvanStone
Daar gaan we!
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:23:59 #74
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_87119952
Was er niet een topic genaamd Markplaats klootzakken?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:24:49 #75
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87119972
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Was er niet een topic genaamd Markplaats klootzakken?
Met borrelglaasjes!
Dàt was een geniaal topic. Dit niet.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:30:31 #76
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_87120154
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Met borrelglaasjes!
Levelution (ofzo)
Dynd

_O_
pi_87120304
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

[..]

een adertje? sure :P
[..]

lol whut :D ?
Ga je nog reageren of hoe zit dat?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:37:28 #78
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87120340
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Levelution (ofzo)
Dynd

_O_
En 68chevelle toch ook of wie was dat dan?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:42:07 #79
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_87120445
wtf, waar zijn de andere reacties?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:42:21 #80
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_87120455
?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:58:45 #81
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87120940
quote:
Dat geld :D :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:03:12 #83
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87121040
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Dat geld :D :')
Geupdate met een 'fantastische' muts.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87121066
quote:
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:07:16 #85
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87121155
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Hier doe thij het nog?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87121160
Zoveel moeite en dan 1 user die het gezien heeft :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:10:58 #87
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87121238

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 55% gewijzigd door 08gnoT. op 03-10-2010 01:16:04 ]
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:17:44 #88
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_87121410
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Levelution (ofzo)
Dynd

_O_
Hier spreekt de brandweer!

(of was dat dan weer een ander topic?)
Ken ik jou niet ergens van?
pi_87121425
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marktplaats is al jaren niet meer wat het geweest is :'(
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:23:19 #90
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87121528
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Met borrelglaasjes!
De Fok! Marktplaats klootzakken #8 :D
pi_87121618
^O^ ^O^

Ga door, dit beter dan The Voice _O-
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
pi_87122493
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
_O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 02:42:36 #93
179992 Mopst3r
Believe...
pi_87122783
Atze Waalkens :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:57:26 #94
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87136727
Mijn advertentie:

Reactie gast van marktplaats:

Hallo,

Ik heb zojuist een advertentie aangemaakt, en kreeg een reactie van iemand die mij naar deze advertentie verwees. Ik ben namelijk mijn Iphone 4g kwijt. Informatie staat nog in mijn advertentie:

http://link.marktplaats.nl/383462450

Als het goed is ziet de telefoon er nog erg goed uit. Ik heb namelijk net een abonnoment afgesloten met deze telefoon. Ik ben reeds al bij het politie bureau geweest, maar daar was niks bekend. Zouden we misschien een afspraak kunnen maken om hem te bekijken/ophalen. Ik dank u zeer voor het plaatsen van deze advertentie.

mvg,

Jan

zijn advertentie
pi_87136869
pi_87136892
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Doutzen het volgende:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

Ik heb zojuist een advertentie aangemaakt, en kreeg een reactie van iemand die mij naar deze advertentie verwees. Ik ben namelijk mijn Iphone 4g kwijt. Informatie staat nog in mijn advertentie:

Als het goed is ziet de telefoon er nog erg goed uit. Ik heb namelijk net een abonnoment afgesloten met deze telefoon. Ik ben reeds al bij het politie bureau geweest, maar daar was niks bekend. Zouden we misschien een afspraak kunnen maken om hem te bekijken/ophalen. Ik dank u zeer voor het plaatsen van deze advertentie.

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
_O- _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:02:21 #97
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87136900
quote:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
:D
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:14:06 #98
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87137260
Vraag waarom hij een naakte dikke vent als wallpaper heeft :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:17:41 #99
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87137376
quote:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
:D ;( :D
pi_87137723
Ik vraag me af of het omgekeerde ook mogelijk is. Dus iets dat eigenlijk geen waarde heeft voor veel geld verkopen. Kunst gemaakt door iemand van fok! dat gehypt wordt door users. :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:28:58 #101
261627 sciter
The world is my playground.
pi_87137810
quote:

^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:34:07 #103
261627 sciter
pi_87137896
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:31 schreef n_uniet het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
^O^
En nu maar wachten op de PVdD :D
pi_87137957
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:34 schreef sciter het volgende:

[..]

En nu maar wachten op de PVdD :D
Ik dacht ik pleur hem ff hier voordat hij weg is. :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:36:50 #105
261627 sciter
pi_87137995
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:35 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Ik dacht ik pleur hem ff hier voordat hij weg is. :P
Is toch niet tegen de regels ofzo :?
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:41:45 #106
159757 Gibeon
Open to change
pi_87138163
En weg is ie...
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:43:12 #107
261627 sciter
pi_87138210
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:41 schreef Gibeon het volgende:
En weg is ie...
Iemand nog ideen voor een nieuwe met meer potentieel?
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:44:21 #108
315485 -YCH-
agagagagag
pi_87138245
plaats een Iphone 4 advertentie voor 150 euro
gagagaga
pi_87138358
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:43 schreef sciter het volgende:

[..]

Iemand nog ideen voor een nieuwe met meer potentieel?
Je hebt thuis wat kippen die het afgelopen jaar teveel eieren hebben uitgebroed waardoor je nu met meer dan 20 kippen opgescheept zit. Je wil er dus 15 gratis weg doen.

Als ze reageren zeg je ze dat ze de kippen kunnen komen halen in een koelbox.

Als ze dan vragen waarom in een koelbox zeg jij dat ze anders ontdooid zijn voordat die mensen thuis zijn.

en dan afwachten

(of zo iets je kan er vast wat mooiers van maken)

Of je doet iets met een geit en als ze dan reageren vraag je welk deel ze willen hebben.
pi_87138440
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:36 schreef sciter het volgende:

[..]

Is toch niet tegen de regels ofzo :?
Ik dacht dat je bij mp maximaal 1 dier tegelijk mag aanbieden (en nestjes met kittens bijv dus elk kitten een aparte advertentie)
pi_87138476
Verkoop een scheet in een zakjes. Hoogkwalitatief methaan-brandstof. ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:52:52 #112
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87138506
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bij mp maximaal 1 dier tegelijk mag aanbieden (en nestjes met kittens bijv dus elk kitten een aparte advertentie)
nee je kan meerdere dieren aanvinken
pi_87138530
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dan zeg je dat ze niet zonder elkaar kunnen.
pi_87138547
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:51 schreef Sessy het volgende:
Verkoop een scheet in een zakjes. Hoogkwalitatief methaan-brandstof. ;)
Daar reageren alleen fok! users op :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:54:37 #115
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87138563
quote:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
Ter aanvulling!

Mijn reactie

Beste Jan,

Als u het serienummer van de iPhone even mailt, en deze komt overeen met die van de iphone, dan mag u vanavond nog het toestel ophalen.

Met vriendelijke Groet,

J. de Ruyter

Reactie gast van marktplaats

Hallo,

De doos heeft even buiten gelegen, omdat deze mee zou gaan met het oud papier, en is dus wat doorweekt. maar ik zal kijken of ik hem nog goed kan ontcijferen.

Serienummer is: 82033486A4T

Ik hoop dat dit klopt, de doos is doorweekt dus kon ik sommige cijfers niet goed lezen(Mijn excuses hiervoor).

mvg,

Jan
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:54:38 #116
261627 sciter
pi_87138564
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:44 schreef -YCH- het volgende:
plaats een Iphone 4 advertentie voor 150 euro
http://gsm-telecom.marktp(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
pi_87138577
Of verkoop een ruime doorloopkast van tropisch hardhout. Als ze dan om een foto vragen laat je vier aan elkaar getimmerde planken zien. :')
pi_87138628
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!

Mijn reactie

Beste Jan,

Als u het serienummer van de iPhone even mailt, en deze komt overeen met die van de iphone, dan mag u vanavond nog het toestel ophalen.

Met vriendelijke Groet,

J. de Ruyter

Hallo,

De doos heeft even buiten gelegen, omdat deze mee zou gaan met het oud papier, en is dus wat doorweekt. maar ik zal kijken of ik hem nog goed kan ontcijferen.

Ik hoop dat dit klopt, de doos is doorweekt dus kon ik sommige cijfers niet goed lezen(Mijn excuses hiervoor).

mvg,

Jan
Geef hem een ander getal dat er op lijkt. Dan gaat hij vast zeggen dat dat het is :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:58:17 #119
261627 sciter
pi_87138688
Bericht van iemand:
quote:
Geachte JKraai,
Hallo, De iphone is 100% orgineel ?(omdat 150 euro voor een iphone erg goedkoop is)
met doos en alles erbij?

Met vriendelijke groet
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:00:14 #120
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:01:00 #121
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_87138777
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_87138778
Een goedkope kamer in Amsterdam aanbieden in het centrum (300 max pm inc inschrijven), welke de huurder natuurlijk wel moet delen met een giftige slang (in een terrarium dat wel) en vraag aan de toekomstige huurder een foto waarop duidelijk te zien hoe hij of zij droevig kijkt.... dat is immers een spiegel van de ziel :P

Loopt je mailbox helemaal over van de reacties :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:01:15 #123
261627 sciter
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:01:17 #124
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_87138792
dubbel
pi_87138815
quote:
Niet vergeten screenshots te plaatsen want deze blijft niet lang leven :')
pi_87138841
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Een goedkope kamer in Amsterdam aanbieden in het centrum (300 max pm inc inschrijven), welke de huurder natuurlijk wel moet delen met een giftige slang (in een terrarium dat wel) en vraag aan de toekomstige huurder een foto waarop duidelijk te zien hoe hij of zij droevig kijkt.... dat is immers een spiegel van de ziel :P

DOEN DOEN DOEN :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:03:51 #127
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87138879
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Niet vergeten screenshots te plaatsen want deze blijft niet lang leven :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:04:20 #128
261627 sciter
pi_87138894
quote:

Ga ik proberen :P
pi_87138937
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:04 schreef sciter het volgende:

[..]

Dat worden geniale foto's :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:06:11 #130
261627 sciter
pi_87138942
quote:

EDIT: kost geld om kamers te verhuren via MP :'(
pi_87138990
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef sciter het volgende:

[..]

Dat is best jammer.
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:07:43 #132
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87138998
quote:

[..]

Dan zet je hem in een andere rubriek :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:08:25 #133
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_87139023
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Juist, ik heb die van mij staan tussen theezakjes
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:09:00 #134
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87139039
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef samvirus het volgende:

[..]

Juist, ik heb die van mij staan tussen theezakjes
pi_87139071
:P

[ Bericht 74% gewijzigd door WammesWaggel op 03-10-2010 18:17:27 ]
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:10:34 #136
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87139095

[ Bericht 91% gewijzigd door Doutzen op 03-10-2010 18:28:21 ]
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:11:09 #137
159757 Gibeon
Open to change
pi_87139116
quote:
Niet bijster origineel, maar wel goed gejat ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:13:38 #138
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87139204
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Niet bijster origineel, maar wel goed gejat ^O^
Jup komt van die site uit dat borrelglaasjestopic ;)
pi_87139260
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

[..]

[..]

Hoe erg dit zou zijn als iemand echt zijn telefoon kwijt was :'(
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:15:30 #140
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87139272
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

[..]

[..]

Whehe :D Ben benieuwd of hij daar voor jan lul gaat staan :')

En je zei natte doos :D :'( :D
pi_87139320
quote:

[..]

Gewoon hier joh, dit is de populairste site daarvoor :D

www.kamernet.nl

Voor een account kijk hier:
http://www.bugmenot.com/view/kamernet.nl

Vanaf mijn ip kan ik helaas nu geen advertenties op het net zetten :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:22:03 #142
261627 sciter
pi_87139517
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gewoon hier joh, dit is de populairste site daarvoor :D

www.kamernet.nl

Voor een account kijk hier:
http://www.bugmenot.com/view/kamernet.nl

Vanaf mijn ip kan ik helaas nu geen advertenties op het net zetten :P
This site has temporarily exceeded its connection limit. Please try again in a few minutes. ;(
pi_87139596
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:22 schreef sciter het volgende:

[..]

This site has temporarily exceeded its connection limit. Please try again in a few minutes. ;(
Tsjek je PM :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:28:26 #144
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87139764

[ Bericht 28% gewijzigd door Doutzen op 03-10-2010 18:54:47 ]
pi_87139931
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:28 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

[..]

[..]

[..]

Zeg dat je op een eiland woont :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:34:55 #146
261627 sciter
pi_87139966
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
:P
http://kamernet.nl/kamer/590378 ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:54:52 #147
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87140627
quote:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
Ter aanvulling!

quote:
Mijn reactie

Beste Jan,

Met vriendelijke Groet,

J. de Ruyter
quote:

Hallo,

mvg,

Jan
quote:
ik

Hallo Jan,

Ik herken je probleem meestal gooi ik de doos ook weg omdat je daar toch niets meer mee doet.
Het serienummer lijkt niet helemaal te kloppen. De eerste 7 karakters kloppen wel maar de rest lijkt niet overeen te komen, maar dat kan natuurlijk door de natte doos gekomen zijn.

Gezien je advertentie, de nette reacties en de bijna kloppende code ga ik er op goed vertrouwen vanuit dat jij de eigenaar bent.

Ik begrijp dat je met de trein reist misschien kunnen we elkaar treffen op het station komende week? Ik werk namelijk in Leeuwarden en reis vaak op het traject tussen Leeuwarden en Stavoren.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
quote:
gast van marktplaats

Hallo,

Ik was vrijdag bij een vriend van mij, en dit was eenmalig. Zou ik hem ook kunnen ophalen? Zoja, wanneer komt het uit?

mvg,

Jan
quote:
Ik

Hallo Jan,

Je mag het toestel ook op komen halen hoor. Vanavond komt niet zo goed uit omdat mijn vrouw erg gehecht is aan de zondagsrust.
Morgenavond na 19:00 mag je het toestel komen ophalen.

Mijn adres is:
[Adres van een de ruyter]
[oude mirdum]

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
quote:
ik

Hallo Jan,

Mijn vrouw heeft niet een goed gevoel bij deze gang van zaken. Ze wilt graag weten wat het wachtwoord van de iPhone is om te kijken of jij de echte eigenaar bent. Ik beloof je dat we niet in je persoonlijke gegevens gaan kijken.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
pi_87140662
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:54 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zorg dat je hem niet verliest :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:58:05 #149
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87140700
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:56 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Zorg dat je hem niet verliest :P
Komt wel goed :P accu van iphone was leeg of 12345 was daadwerkelijk de login!
pi_87140711
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:54 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Geniaal, ben benieuwd hoe het afloopt :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:58:40 #151
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87140712
Wie van jullie is jkraai? :P
pi_87140722
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:58 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Komt wel goed :P accu van iphone was leeg of 12345 was daadwerkelijk de login!
:D Ik heb ook zin om te kloten maar heb geen zin een mailadres aan te maken :')
pi_87140768
Wie heeft dat topic nog van die kerel die cavia's ging bakken. Daar stonden wel een aantal puike foto's in voor een marktplaats rel.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:09:30 #154
261627 sciter
pi_87141041
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie van jullie is jkraai? :P
*Meldt*
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:12:02 #155
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87141128
Voor 9000 euro mag je de bebloede kooi hebben hoor :7 Advertentie is verwijderd ondertussen, ik ben ook een speciaal mailadres aan het aanmaken :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:15:39 #156
261627 sciter
pi_87141267
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor 9000 euro mag je de bebloede kooi hebben hoor :7 Advertentie is verwijderd ondertussen, ik ben ook een speciaal mailadres aan het aanmaken :')
Ik had 20 reacties op mijn iphone ding na 10 minuten op MP :') Daar gebruik ik mijn echte email niet voor
quote:
Geachte JKraai,

Mooi Dingetje hoor!!

Kan ik in natura betalen? (bv pijpen? of trekken?)
Zijn naam is Beach :') . Als je een mede fokker wilt pwnen moet je wel je naam veranderen
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:20:09 #157
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_87141400
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:09 schreef sciter het volgende:

[..]

*Meldt*
Het spijt mij dat ik niet naar Nigeria bagger topics stuur.
We do ship to The Netherlands

[ Bericht 0% gewijzigd door samvirus op 03-10-2010 19:33:05 ]
pi_87141516
Ik weet niet of het zo'n goed idee was kippen weg te geven op marktplaats volgens mij reageert daar niemand op :')
pi_87141534
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
Ha ha.

Lachen man.

Waarom moest ik hier echt heel erg om lachen.. :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:32:22 #160
261627 sciter
pi_87141852
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef samvirus het volgende:

[..]

Het spijt mij dat ik niet naar Nigaria bagger topics stuur.
We do ship to The Netherlands
:o
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:43:48 #161
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87142259
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef n_uniet het volgende:
Ik weet niet of het zo'n goed idee was kippen weg te geven op marktplaats volgens mij reageert daar niemand op :')
Komt vanzelf ;)

En hij wil mijn mail niet aanpassen :') Nu heb ik maar gewoon een nieuw account, maar daar staat dat ik net 1 dag lid ben :P
pi_87142370
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Komt vanzelf ;)

En hij wil mijn mail niet aanpassen :') Nu heb ik maar gewoon een nieuw account, maar daar staat dat ik net 1 dag lid ben :P
Boeien doe alsof je een auto van een oudje verkoopt. En als ze reageren moet je zeggen dat er nog wel wat bloed op het stuur zit :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:47:00 #163
261627 sciter
pi_87142372
Mijn Iphone advertentie is weggehaald omdat ie op de lijst van verboden producten stond
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:49:02 #164
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87142455
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Boeien doe alsof je een auto van een oudje verkoopt. En als ze reageren moet je zeggen dat er nog wel wat bloed op het stuur zit :')
Ik ben nu bezig met een 'gewonnen' tv, na 3 minuten al een reactie of ik hem wilde komen brengen :P Dat vraagt om een http://dontevenreply.com/view.php?post=96#comment :')
pi_87142690
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met een 'gewonnen' tv, na 3 minuten al een reactie of ik hem wilde komen brengen :P Dat vraagt om een http://dontevenreply.com/view.php?post=96#comment :')
_O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:59:00 #166
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87142829
Wat als die vent echt zijn iPhone verloren heeft? Geen leuke prank....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:09:02 #167
261627 sciter
pi_87143227
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
pi_87143274
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Je kan toch wel inschatten dat dit een faker is.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:11:58 #169
261627 sciter
pi_87143357
Trouwens..:
quote:
Dank u wel voor de foto.

Ik moet nog even met mijn ouders overleggen maar is 150 euro goed om hem op te halen?

Vriendelijke groet,

Maike
Hoe moet ik haar nu op een leuke manier afwijzen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:13:22 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87143407
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef sciter het volgende:
Trouwens..:
[..]

Vraag om een foto van haar.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:14:55 #171
261627 sciter
pi_87143471
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Vraag om een foto van haar.
Ze is waarschijnlijk 14 ofzo, en dan gaat ze dat aan haar ouders vertellen en dan heb ik binnen de korste keren de politisie over de stoep hier ;(
pi_87143491
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef sciter het volgende:
Trouwens..:
[..]

Zeg dat je hebt besloten de telefoon alleen te ruilen tegen (iets onmogelijks)

Een luchtgitaar ofzo :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:16:58 #173
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87143552
'mijn' reageerder wil m'n telefoonnummer zodat hij kan bellen om te controleren of ik de tv wel echt gewonnen heb. Welk nummer zal ik geven? Postal gold heeft alleen een 0800 :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:17:18 #174
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87143567
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef n_uniet het volgende:

[..]

pi_87143609
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef 08gnoT. het volgende:
'mijn' reageerder wil m'n telefoonnummer zodat hij kan bellen om te controleren of ik de tv wel echt gewonnen heb. Welk nummer zal ik geven? Postal gold heeft alleen een 0800 :')
Een nummer van een oplichter op marktplaats :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:21:04 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87143723
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Een nummer van een oplichter op marktplaats :D
http://www.marktplaatsoplichting.nl/viewtopic.php?f=12&t=2077 Deze gegeven :')
pi_87143792
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vetjes ;)
Ik kan dat helemaal niet zien. Hoe is de stand van zaken?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:25:10 #179
261627 sciter
pi_87143866
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vetjes ;)
Dankjes :)
pi_87144110
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Ik kan dat helemaal niet zien. Hoe is de stand van zaken?
Hij moet nog door de keuring van een modje op kamernet, maar dat mag geen probleem zijn toch? :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:32:13 #181
261627 sciter
pi_87144157
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij moet nog door de keuring van een modje op kamernet, maar dat mag geen probleem zijn toch? :P
Gebeurt binnen 12 uur, maar of die er doorheen komt weet ik niet :D Vooral die foto word een moeilijk punt..
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:32:16 #182
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87144163
quote:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]

Hallo,

mvg,

Jan

zijn advertentie
[ afbeelding ]
Ter aanvulling!

quote:
Mijn reactie

Beste Jan,

Met vriendelijke Groet,

J. de Ruyter
quote:

Hallo,

mvg,

Jan
quote:
ik

Hallo Jan,

Ik herken je probleem meestal gooi ik de doos ook weg omdat je daar toch niets meer mee doet.
Het serienummer lijkt niet helemaal te kloppen. De eerste 7 karakters kloppen wel maar de rest lijkt niet overeen te komen, maar dat kan natuurlijk door de natte doos gekomen zijn.

Gezien je advertentie, de nette reacties en de bijna kloppende code ga ik er op goed vertrouwen vanuit dat jij de eigenaar bent.

Ik begrijp dat je met de trein reist misschien kunnen we elkaar treffen op het station komende week? Ik werk namelijk in Leeuwarden en reis vaak op het traject tussen Leeuwarden en Stavoren.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
quote:
gast van marktplaats

Hallo,

Ik was vrijdag bij een vriend van mij, en dit was eenmalig. Zou ik hem ook kunnen ophalen? Zoja, wanneer komt het uit?

mvg,

Jan
quote:
Ik

Hallo Jan,

Je mag het toestel ook op komen halen hoor. Vanavond komt niet zo goed uit omdat mijn vrouw erg gehecht is aan de zondagsrust.
Morgenavond na 19:00 mag je het toestel komen ophalen.

Mijn adres is:
[Adres van een de ruyter]
[oude mirdum]

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
quote:
ik

Hallo Jan,

Mijn vrouw heeft niet een goed gevoel bij deze gang van zaken. Ze wilt graag weten wat het wachtwoord van de iPhone is om te kijken of jij de echte eigenaar bent. Ik beloof je dat we niet in je persoonlijke gegevens gaan kijken.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
quote:
Markplaats gast

Het wachtwoord is 8761.

mvg,

Jan
quote:
ik

Hee Jan,

Krijg de telefoon niet aan omdat de batterij leeg is.

quote:
Marktplaats gast

Hallo,

Kan ik mijn Iphone nu morgen ophalen? Eventueel neem ik de accessoires die bij de Iphone horen mee, dat is dan wat meer bewijs dat hij van mij is.

Groeten,

Jan

quote:
Ik

Hee Jan,

Ja is goed! Je hoeft geen acessoires mee te nemen hoor ik geloof je wel. Hoelaat kom je morgen?

quote:
Marktplaats gast

Hallo,

Ik probeer om half 8 bij je te zijn. Ik dank je hartelijk voor het vertrouwen! Ik ben erg blij dat je zelf hebt aangegeven dat je hem gevonden hebt! Tot morgen.

mvg,

Jan
quote:
ik

Hallo Jan,

Half 8 is goed. Tot morgen.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
pi_87144292
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. :D
pi_87144360
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ter aanvulling!
[..]

Zou mooi zijn geweest als hij wat Iphone dingen was gaan kopen :D

Wat nou als dit wel echt is :o
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:40:03 #185
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87144514
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Zou mooi zijn geweest als hij wat Iphone dingen was gaan kopen :D

Wat nou als dit wel echt is :o
Ja het serienummer bestaat wel :D

https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

SN:82033486A4T
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:44:39 #186
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87144741
Geen leuke actie dus....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:45:29 #187
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_87144780
Ik zou gewoon een Deel 9 aanmaken van marktplaats klootzakken.
pi_87144816
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Ja het serienummer bestaat wel :D

https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

SN:82033486A4T
onee toch :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:46:49 #189
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87144850
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen leuke actie dus....
Of serienummer van internet geplukt of van een vriend geleend. Kans dat de eerst 5-6 overeenkomen is groot en dan de smoes dat hij de rest niet kan lezen :').

zijn aanhef in gmail = Aapje Strontknikker
Echt serieus kan ik dat niet nemen.

Maar hij is de winnaar van deze grap!

Ik weet nu eigenlijk niet of hij zit te bluffen of gewoon serieus is!
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:48:52 #190
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87144944
Dat weet je zelf toch ook niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:49:35 #191
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87144978
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat nu? Moet ik hem zeggen dat het een prank was?
pi_87144999
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Of serienummer van internet geplukt of van een vriend geleend. Kans dat de eerst 5-6 overeenkomen is groot en dan de smoes dat hij de rest niet kan lezen :').

zijn aanhef in gmail = Aapje Strontknikker
Echt serieus kan ik dat niet nemen.

Maar hij is de winnaar van deze grap!

Ik weet nu eigenlijk niet of hij zit te bluffen of gewoon serieus is!
Jij gaat een boze mail krijgen morgen :D
pi_87145076
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Wat nu? Moet ik hem zeggen dat het een prank was?
Zeg dat er twee initialen in het rubberen hoesje staan en vraag of hij weet welke dat zijn.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:59:12 #194
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87145532
Hallo Jan,

Je hoeft de telefoon morgen niet op te halen. Mijn buurman is net langs geweest en die heeft verstand van iPhones. Jouw beveiligingscode kwam niet overeen en daarmee kon in niet inloggen. Mijn buurman heeft de beveiliging van het toestel weten te omzeilen om vervolgens in het telefoonboek te kijken.

In het telefoonboek stond het nummer 'Thuis' en dit hebben we zojuist gebeld. Wat blijkt, dit toestel is van een meisje uit Leeuwarden.

Ik weet niet of jij echt je toestel kwijt bent of maar gelogen hebt. Indien je het verloren hebt wens ik jou veel succes met het terugvinden van jouw toestel.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter

[ Bericht 0% gewijzigd door Doutzen op 03-10-2010 21:09:25 ]
pi_87145655
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef Doutzen het volgende:
Hallo Jan,

Je hoeft de telefoon morgen niet op te halen. Mijn buurman is net langs geweest en die heeft verstand van iPhones. Jouw beveiligingscode kwam niet overeen en daarmee kon in niet inloggen. Mijn buurman heeft de beveiliging van het toestel weten te omzeilen om vervolgens in het telefoonboek te kijken.

In het telefoonboek stond het nummer 'Thuis' en dit hebben we zojuist gebeld. Wat blijkt, dit toestel is van een meisje uit Leeuwarden.

Ik weet niet of jij echt je toestel kwijt bent of maar gelogen hebt. Indien je het verloren hebt wens ik jouw veel succes met het terugvinden van jouw toestel.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
Best jammer uiteindelijk ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:01:46 #196
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87145669
Beter dan niets zou ik zeggen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:02:11 #197
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87145696
Moet je niet doen zo. Die gast is overduidelijk nep (zijn advertentie matcht PRECIES jouw verzonnen beschrijving en is later geplaatst :') ). Laat hem maar naar Leeuwarden komen, misschien leert hij zijn lesje dan wel.
pi_87145853
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je niet doen zo. Die gast is overduidelijk nep (zijn advertentie matcht PRECIES jouw verzonnen beschrijving en is later geplaatst :') ). Laat hem maar naar Leeuwarden komen, misschien leert hij zijn lesje dan wel.
Het is te laat CantFazeMe heeft verwarring veroorzaakt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:07:07 #199
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87145986
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Het is te laat CantFazeMe heeft verwarring veroorzaakt.
Jep :Y Nu wordt die opa in oudemirdum die de Ruyter heet in ieder geval niet lastig gevallen. Daar zou hij heen gaan om het toestel op te halen. En dat was niet juist. Ik had voor een openbare ruimte moeten kiezen.

Ach ik begin wel opnieuw!
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:07:22 #200
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87146000
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Die advertentie van het "slachtoffer" is een halve dag later geplaatst en matcht het verzonnen verhaal van TS. Daarnaast verzint hij een serienummer dat "niet goed meer leesbaar" is.
Do the math ;)
pi_87146086
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Die advertentie van het "slachtoffer" is een halve dag later geplaatst en matcht het verzonnen verhaal van TS. Daarnaast verzint hij een serienummer dat "niet goed meer leesbaar" is.
Do the math ;)
Die geheel toevallig nog bij het oud papier ligt. :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:10:42 #202
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87146194
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:08 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Die geheel toevallig nog bij het oud papier ligt. :P
Iphone doosjes gooi je niet weg :p en je hebt ook nog wel een factuur waarop je het serienummer kan vinden en in Itunes volgens mij.
pi_87146300
Wil er hier iemand nog een gratis kip anders? ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:12:50 #204
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87146326
Alleen als je ze in een vrieskist aanlevert. Zelf slachten ben ik allang mee gestopt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:13:21 #205
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87146351
Ik krijg ook geen mail terug met doodsverwensing. Dat is wel jammer.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:14:20 #206
261627 sciter
pi_87146403
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef Doutzen het volgende:
Ik krijg ook geen mail terug met doosverwensing. Dat is wel jammer.
Je had hem gewoon moeten laten gaan ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:15:13 #207
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87146453
Vind ik ook.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:20:09 #208
159757 Gibeon
Open to change
pi_87146721
Of je hebt gewoon met een medeFOK!er zitten mailen ):O
pi_87146741
Idd doodverwensingen ftw
pi_87146784
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
Alleen als je ze in een vrieskist aanlevert. Zelf slachten ben ik allang mee gestopt.
In een pakketje wil ik er wel een opsturen. :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:21:31 #211
261627 sciter
pi_87146812
Ik heb net een jongen gehad die mijn Iphone wel wiilde overnemen voor 150 euro. Ik vroeg hem om zijn leeftijd aangezien ik mijn goedkope ipod aan de goeie leeftijdscategorie wil verkopen. Dit was een lulverhaal. Hij bleek dus 15 te zijn en toen heb ik dit teruggestuurd:
quote:
Beste Marijn,

Ik moet je hierbij helaas mededelen dat je niet aan de criteria voldoet.
Jij bent namelijk 15 en de inhoud van de Iphone bevat films en apps die geestelijke schade kan aanrichten bij mensen onder de 16. Ik heb het hier over gewelddadige apps zoals Call of Duty 4 en boobs united. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je moet teleurstellen, maar ik wil natuurlijk niet dat jouw tere ziel door mijn toedoen (lees: mijn iphone) geschonden word.

Met vriendelijke groet,

J Kraai
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:21:52 #212
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87146836
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef n_uniet het volgende:

[..]

In een pakketje wil ik er wel een opsturen. :P
Bløf!
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:22:17 #213
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87146854
Wie kunnen we nu kutten op Marktplaats trouwens, ik heb nog een anonieme account maar geen inspiratie.
pi_87146933
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Bløf!
Nee hoor :')
pi_87146984
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef Doutzen het volgende:
Hallo Jan,

Ik weet niet of jij echt je toestel kwijt bent of maar gelogen hebt. Indien je het verloren hebt wens ik jou veel succes met het terugvinden van jouw toestel.

Met vriendelijke groet,

J. de Ruyter
Netjes. :) Goede actie.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:25:28 #216
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87147054
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wie kunnen we nu kutten op Marktplaats trouwens, ik heb nog een anonieme account maar geen inspiratie.
Doe alsof je een vrouw bent en plaats een oproep voor keiharde nueckseks
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:26:03 #217
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147095
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Doe alsof je een vrouw bent en plaats een oproep voor keiharde nueckseks
Geen slecht idee, even doen.
pi_87147197
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Het moet iets zijn waar veel mensen kijken. Dus niet bij pluimvee en dat soort zaken. Ik denk dat je dan als snel goed zit.

Het autotje van een oud vrouwtje waar in de vervolg mail nog bloed bij aan het stuur blijkt te zitten lijkt me nog steeds wel wat.

Oh je had al wat :'(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:27:21 #219
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147200
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Geen slecht idee, even doen.
Voor de gekozen rubriek geldt een advertentietarief van ¤ 9,00.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:28:25 #220
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87147263
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

pi_87147294
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dan is die wel heel snel weg :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:30:51 #222
261627 sciter
pi_87147407
Ik kan hier echt geen reactie op verzinnen:
quote:
Dank u wel voor de foto.

Ik moet nog even met mijn ouders overleggen maar is 150 euro goed om hem op te halen?

Vriendelijke groet,

Maike
Nogmaals.. wie weet iets leuks :P ?
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:32:40 #223
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147543
http://link.marktplaats.nl/383627131

Ik denk dat hij vlug weg is, hij staat in verwaterde contacten...
pi_87147629
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef sciter het volgende:
[..]

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Verder weet ik het niet ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:34:32 #225
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147676
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef sciter het volgende:
[..]

Zeg dat je bewijs moet hebben dat hij volwassen genoeg is om zaken te doen, als hij het nog aan zijn ouders moet gaan vragen.
pi_87147681
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
http://link.marktplaats.nl/383627131

Ik denk dat hij vlug weg is, hij staat in verwaterde contacten...
Ik zou er op reageren zo geil :9~
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:35:46 #227
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147770
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Ik zou er op reageren zo geil :9~
Niet overdreven of erg nep, als je de views kijkt in de "vrouw zoekt man" rubriek moet er toch wel wat op af komen.
pi_87147842
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Niet overdreven of erg nep, als je de views kijkt in de "vrouw zoekt man" rubriek moet er toch wel wat op af komen.
Staan daar echt meisjes van die leeftijd die dit aanbieden.

Ik ga even kijken :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:37:11 #229
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87147872
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Wat zeg ik je, godver die advertentie staat er nog geen 5 minuten :')
quote:
Geachte Anne,

je leikt me een leuke en socaaile vrouw met leuke kwalititeiten. gaarg stuur je meeen leuke mailtje terug en spreek ik je graag gouw ;-0
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:38:13 #230
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_87147951
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[..]

pi_87148023
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O- Wat die kerel wel niet kan opmaken uit dat bericht :P

Wie heeft dit op zijn geweten :') Laat maar het staat er helemaal vol mee :D :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:39:46 #232
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87148049
Ik ga trouwens niet op die dingen reageren, volgens mij word ik gouw zelf getrolled door een Fok!ker. Je kunt toch niet ZO slecht schrijven zeker? :')
pi_87148060
zet gewoon een dozijn TV's te koop
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:40:50 #234
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87148133
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef BoleroPower het volgende:
zet gewoon een dozijn TV's te koop
Volle pallet TV's aangeboden vanuit garagebox, moet zo snel mogelijk weg.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:26 #235
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_87148170
ok, wie was dit? :P :')

quote:
Geachte Koos Waaysma,

Ik heb zeer veel intresse in de telefoon, kan ik er een afrikaanse olifant of huis tuin en kuiken neger op inruilen ?

Deze zijn inderdaad meer waard, maar na jaren intensief gebruik denk ik dat ze beide toch niet lang meer hebben.

Ik hoor graag van u !
• Stuur C sedan direct een e-mail

Naam: C sedan

E-mailadres: hbikker@freeler.nl

zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:55 #236
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87148206
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]

zondag 3 oktober 2010 @ 21:46:20 #237
305022 benx
Siktigit
pi_87148458
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]

Ik lachte luid, haha.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:47:56 #238
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87148553
Ik heb een fictieve macbook te koop staan :')
pi_87148693
quote:
Omafiets
Prijs: bieden vanaf 25 euro

Bekeken: 6 keer sinds 03-10-10, 19:20

Kenmerken Conditie: Gebruikt Framehoogte: 47 tot 50 cm Eigenschappen: Handrem

Beschrijving

Geachte bezoeker,
Hierbij zou ik graag de fiets van mijn oud buurvrouw willen verkopen. Zij is helaas niet meer in staat deze mooie fiets te gebruiken. Ik hoor graag van u.

M. Kuik
Ik ben van de kippen af die waren maar 6 keer bekeken :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:58:23 #240
261627 sciter
pi_87149304
Btw:
quote:
Beste JKraai,
dit vind ik echt heel jammer maar je krijgt altijd dat jongere mensen aan dingen kunnen komen waar ze eigenlijk te jong voor bent, zelf in de winkels letten ze niet op de leeftijds minimum. Dus ik vind dit heel jammer. Zelfs bij de Belcompany kan je gewoon een iphone kopen. Dus zou het echt niet kunnen?

Met Vriendelijke Groeten,
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:00:05 #241
305022 benx
Siktigit
pi_87149413
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef sciter het volgende:
Btw:
[..]

:') _!
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:02:43 #242
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87149606
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef sciter het volgende:
Btw:
[..]

Vraag of hij een foto van zichzelf wil sturen om te kijken of hij er dan in ieder geval oud genoeg uit ziet. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:04:25 #243
261627 sciter
pi_87149756
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Vraag of hij een foto van zichzelf wil sturen om te kijken of hij er dan in ieder geval oud genoeg uit ziet. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.

heb een mailtje gestuurd naar degene die niet lukte:

quote:
Beste Maike,

Ik heb besloten mijn Iphone te ruilen tegen iets anders. Heb jij toevallig een luchtinstrument thuis? Ik prefereer een gitaar maar een ander instrument is wellicht ook welkom. Als je geen hebt dan wil ik hem ook wel ruilen voor een kleine hoeveelheid uranium of een andere splijtbare radioactieve stof.

Met vriendelijke groeten,

J Kraai
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:05:14 #244
305022 benx
Siktigit
pi_87149834
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef sciter het volgende:

Als je geen hebt dan wil ik hem ook wel ruilen voor een kleine hoeveelheid uranium of een andere splijtbare radioactieve stof.

Raap me op! _O-
pi_87149930
quote:
Geachte Kuik,

Ik wel belang bij uw Omafiets, ik bied er 25 euro voor, kunt u hem ook opsturen?

Mvg,
Kees Anker
Bedankt eindelijk iemand die mijn fiets wil :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:07:39 #246
305022 benx
Siktigit
pi_87150028
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef n_uniet het volgende:

[..]

pi_87150042
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef sciter het volgende:

[..]

heb een mailtje gestuurd naar degene die niet lukte:
[..]

Straks heeft ze een doedelzak of een blaasorgel :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:08:13 #248
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87150076
quote:

[..]

Kees Anker :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:08:31 #249
159757 Gibeon
Open to change
pi_87150099
quote:

[..]

Wat staat er op een brief aan Kees Anker als aanhef? :?
pi_87150175
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Als die Kees Anker er niet had gestaan was ik keihard in deze trol getrapt :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:10:03 #251
305022 benx
Siktigit
pi_87150201
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Gibeon het volgende:

[..]

K anker, hoezo ?
pi_87150401
Ik vertrouw de mailtjes niet meer die ik binnen krijg :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:13:39 #253
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87150445
Daar heb ik ook last van.
Ik open morgen de mailbox nog wel een keer en dan kijk ik wel hoeveel mensen gereageerd hebben.
pi_87150654
Het is ook kut dat er in mijn email adres gratis kippen staat daar had ik toch beter over na moeten denken toen ik hem aanmaakte :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:17:02 #255
261627 sciter
pi_87150669
quote:
Beste JKraai,
dit vind ik echt heel jammer maar je krijgt altijd dat jongere mensen aan dingen kunnen komen waar ze eigenlijk te jong voor bent, zelf in de winkels letten ze niet op de leeftijds minimum. Dus ik vind dit heel jammer. Zelfs bij de Belcompany kan je gewoon een iphone kopen. Dus zou het echt niet kunnen?

Met Vriendelijke Groeten,
quote:
Geachte heer Ham,

Hierbij deel ik, als advocaat van de heer Kraai, U mede dat hij niet wenst te worden aangezet tot het plegen van daden die tegen de conventionele en inconventionele wet indruisen.
De straf op het aanzetten van deze misdaden ligt zeer hoog aangezien het in dit geval een wettelijk minderjarig persoon beslaat.

Zoals U in het wettelijk handboek pag. 78 par. 9 subpar. 2 regel 4 kan lezen is het verkoop van goederen die een leeftijdslimiet hebben aan personen die nog niet een leeftijd hebben die binnen het limiet valt strafbaar en daarvoor is het aanzetten tot deze daden ook strafbaar.

Ik hoop dat U snapt dat de heer Kraai U zijn goederen niet aan U kan verkopen aangezien U buiten het leeftijdslimiet valt. Ik adviseer U om te wachten tot U de leeftijd heeft bereikt die binnen het leeftijdslimiet valt, voordat U overweegt deze aankoop te plegen.

Bent U het niet eens met het bovenstaande dan hoop ik spoedig van U te horen en nog veel succes met het vinden van een GSM.

Hoogachtend,

De heer W.A. Roderick tot Hoogenvoort
pi_87150740
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef sciter het volgende:

[..]

[..]

Een advocaat op zondagavond :') :D

zeker met een hotmail.com emailadres of iets wat daar op lijkt. :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:19:02 #257
261627 sciter
pi_87150811
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Een advocaat op zondagavond :') :D

zeker met een hotmail.com emailadres of iets wat daar op lijkt. :D
Die gozer is 15, dat snapt ie toch niet :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:23:19 #258
305022 benx
Siktigit
pi_87151112
quote:

[..]

[..]

Baas _O-
pi_87151140
_O-
pi_87151156
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef sciter het volgende:

[..]

Die gozer is 15, dat snapt ie toch niet :')
We zullen zien :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:37:58 #261
261627 sciter
pi_87151949
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef n_uniet het volgende:

[..]

We zullen zien :D
Die 15 jarige heette Marijn Ham, krijg nu een mailtje van Tobias Ham :')
quote:
beste JKraai,

ik zag vanmiddag dat u een iphone 4 te koop had voor 150 euro,
ik heb hier interesse in en zou hem graag van u willen kopen.

met vriendelijke groeten,

Tobias
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:40:16 #262
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87152047
Laat me raden, Tobias is wel 18? :')
pi_87152086
quote:

[..]

[..]

Is die jongen god dat er steeds U met een hoofdletter staat?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:06 #264
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87152090
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef sciter het volgende:

[..]

[..]

De hele familie wil hem hebben! :'(
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:32 #265
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87152112
iPhone 4g - 32gb zonder doos en lader

Beschrijving
Mooie iPhone 4G met 32gb geheugen.Alleen het toestel dus geen lader en boekjes.
Wachtwoord ben ik helaas ook kwijt vandaar deze lage prijs.

Vraagprijs 200,-

Binnen 10 minuten wel 30 reacties :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:32 #266
305022 benx
Siktigit
pi_87152113
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef sciter het volgende:

[..]

[..]

Hij kan je niet contacten zonder je advertentie :') :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:43:07 #267
261627 sciter
pi_87152175
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Is die jongen god dat er steeds U met een hoofdletter staat?
Nee, weet ik. Maar dat geeft een extra-zakelijk tintje :P Heb hem trouwens gehyved en hij ziet eruit als de gemiddelde vmbo pauper :')

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Laat me raden, Tobias is wel 18? :')
Waarschijnlijk wel :')
pi_87152410
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef sciter het volgende:

[..]

Nee, weet ik. Maar dat geeft een extra-zakelijk tintje :P Heb hem trouwens gehyved en hij ziet eruit als de gemiddelde vmbo pauper :')
[..]

Waarschijnlijk wel :')
Link naar zijn Hyves?
En staan der Pics van zijn Zus(je)
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:48:57 #269
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87152442
Wat is eigenlijk een normale prijs voor een iphone 4?
http://link.marktplaats.nl/383647086
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:52:29 #270
261627 sciter
pi_87152576
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef BoleroPower het volgende:

[..]

Link naar zijn Hyves?
En staan der Pics van zijn Zus(je)
Mag niet,

Marijn moest 16 zijn om de iphone te kopen, gelukkig is Tobias 17:
quote:
Beste J. Kraai,

Ik ben 17 jaar oud en wordt in november 18.
maar wat heeft dat eigenlijk te doen met het verkopen van een Iphone?

MVG

Tobias
Zal ik nu hetzelfde verhaal als eerst doen maar dan de 16 veranderen in 18 :o ?

EDIT: Net even tobias gehyved, blijkt broer van Marijn te zijn :D
pi_87152722
17 is ook te jong om te stemmen (insert verhaal over Wilders en rechtse lieden) dus ook om de verantwoordelijkheid voor een Iphone opzich te nemen.
pi_87152749
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef sciter het volgende:

[..]

Mag niet,

Marijn moest 16 zijn om de iphone te kopen, gelukkig is Tobias 17:
[..]

Zal ik nu hetzelfde verhaal als eerst doen maar dan de 16 veranderen in 18 :o ?

EDIT: Net even tobias gehyved, blijkt broer van Marijn te zijn :D
Ja :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:56:52 #273
261627 sciter
pi_87152789
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
17 is ook te jong om te stemmen (insert verhaal over Wilders en rechtse lieden) dus ook om de verantwoordelijkheid voor een Iphone opzich te nemen.
:o
pi_87152922
Mensen hier die op mijn fiets reageren en de spelfouten er zo dik bovenop leggen dat ik zelfs het plezier verlies om een trol die mij aan het trollen is te trollen.

Wie is Snoekbaar

quote:
Is goed als u mij even het adres stuurt en wanee het u uitkomd dan neem ik even komtakt met u op vr gr ton
En zo heb ik er nog wel 10 :')

Mijn inbox is sowieso kut:

From Snoekbaars@
To Gratiskippen@
pi_87153008
http://link.marktplaats.nl/383649131
Ik ga het ook maar proberen _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:03:12 #276
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153061
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
Echt, die iPhone die ik er op heb staan is ook erg populair, binnen 10 minuten al een stuk of 5 mailtjes, ze blijven komen.
pi_87153080
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Echt, die iPhone die ik er op heb staan is ook erg populair, binnen 10 minuten al een stuk of 5 mailtjes, ze blijven komen.
Ik ben benieuwd :D
pi_87153121
Nog niks :'(
pi_87153152
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
Goed probleem wel :')
pi_87153200
quote:
Geachte Arie,
dus als ik het goed begrijp, het enige wat eraan is is dat ie niet in uw favoriete broek past en u verkoopt 'm voor 75 ecxl. verzendskosten.
Kunt u 'm bewaren tot kerst.
Ik ben namelijk ENORM geïntresseert!

Groetjes,
Elisa ( Die haar huidige blackberry is verloren i.v.m. diefstal :( )
_O- _O-
quote:
Geachte Arie,

Zou ik morgen een kijkje kunnen nemen?
Ik woon zelf ook in Almere.

Met vriendelijke groet,
Mark de Jong
Heerlijk heerlijk, wat kan de mensheid dom zijn zeg :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:06:43 #281
261627 sciter
pi_87153208
Antwoord verstuurt:
quote:
Beste Tobias,

Een Iphone bevat elementen die niet geschikt zijn voor mensen onder de 18 jaar oud. Deze kunnen schokkend of aanstootgevend zijn en geestelijke schade toebrengen aan mensen die jonger zijn.
Dit kan vroeg of laat leiden tot psychische en/of sociale stoornissen.
Aangezien de regering psychische centra subsideert heeft deze een minimumleeftijd opgegeven voor dingen zoals bijv. de iphone 4g, als die er namelijk niet is dan lopen steeds meer en meer jeugd geestelijk letsel op en worden de kosten in de toekomst ondraagbaar voor de regering en de economie.

Ook bevat de Iphone technische delen die gebruikt kunnen worden om sabotage te plegen e.d. Deze delen zijn weliswaar beveiligd en moeilijk te exploiteren, maar omdat de Iphone nog in een beginstadium staat is deze beveiliging te omzeilen.
U begrijpt hopelijk wel dat er iemand met een volledig en volwassen verantwoordelijkheidsgevoel nodig is om deze delen te bedienen.

Ps: Ik heb per ongeluk uw vorige email gewist, jij was bijna 19 zei je of was het 17?

Met vriendelijke groet,

J kraai
Antwoord terug (tobias is ineens 18!)
quote:
ik ben nu 18 en word op 18 november 19.

MVG

Tobias Ham
Antwoord daarop van mij:

quote:
Geachte Tobias,

Kunt u dat op een manier verifiëren?
Ik wil namelijk geen geestelijk letsel en hogere belastingen op mijn geweten hebben.

Hoogachtend,

J Kraai

[ Bericht 8% gewijzigd door sciter op 03-10-2010 23:12:30 ]
pi_87153232
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef blckbb het volgende:

[..]

_O- _O-
Vet mooie reactie :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:08:13 #283
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153275
quote:
Geachte Anne,

Ik las je advertentie moet eerlijk zeggen dat ik me wel kan vinden in jouw situatie. Als je iemand hebt is het toch een stuk fijner om je leven weer een beetje op de rails te krijgen na lang weg zijn te geweest.

Hierbij dus mijn oprechte intresse, ik woon zelf in eindhoven maar heen en weer reizen is niet zo zeer een groot probleem voor mij. Graag zou ik wat meer over je te weten komen!

Graag hoop ik snel wat van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Kees

# Stuur Kees de Kagel direct een e-mail

Naam: Kees de Kagel
Kees de Kagel :') Kom op Fok!kers, kunnen jullie niet wat betere trolls verzinnen? :D
pi_87153338
Ik kreeg er ook een van Kees de Kagel :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:10:24 #285
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_87153350
quote:
Hallo ik zit in geldnood en moet vanavond nog van deze macbookpro af!

Het betreft een macbookpro 13inch, 4gb geheugen, 2.66ghz, 320gb harddisk.

Het is het meest recente model en er zit geen lader + bon bij. Ik heb de macbook gevonden in de trein.

Weggeefprijs = 300 euro
pi_87153377
Wel mooi hoe snel jullie die dingen posten! Ik heb nog geen eens op verzenden gedrukt of ze staan er al op!
pi_87153407
quote:
Hoi Arie,
Ik wil de blackberry denk ik wel van u overnemen maar ik wil wel iets meer informatie. Bedoelt u met een klein probleempje dat hij niet in uw broekzak past of is er echt iets mis met de blackberry zelf? En hoe oud is hij ongeveer, ziet hij er nog goed uit, heeft u er een oplader en andere accessoires bij?

Zou u ook misschien foto's ervan kunnen mailen?

Kortom wat meer info dus. Alvast bedankt.

Groetjes Melissa
quote:
hallon meslisla ik hbe m gisterne gekocht ok hei past niet n me broek oke groetjes
quote:
Hallo,
Zou u misschien serieus willen reageren op de vragen die ik in de vorige mail heb gesteld?
Groeten Melissa
quote:
]Dat heb ik toch gedaan, nja als we kieskeurig gaan doen; fijn, geen BlackBerry voor jou.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:14:50 #288
261627 sciter
pi_87153495
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef blckbb het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Afstraffen die slet
pi_87153518
Morgen ga ik vanuit de bibliotheek ook los :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:15:36 #290
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153520
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

:') !
pi_87153531
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:14 schreef sciter het volgende:

[..]

Afstraffen die slet
Inderdaad ja :( Hoe haalt ze t in dr hoofd om vragen te stellen over een blackberry voor 75 euri :(
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:16:18 #292
261627 sciter
pi_87153538
Ze is nieteens dankbaar ~O>
Ik denk dat Tobias nu zijn identiteitskaart aan het soepen is :')

Toch niet:
quote:
beste meneer Kraai,

ik heb een fout gemaakt.
Ik ben nu 17 en word op 18 November 18.
en zou dit misschien kunnen verifiëren door een copy van mijn id op te sturen.

MVG,

Tobias
pi_87153570
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een hoer :D :( :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:19:44 #294
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_87153654
Wat een stelletje kutkneuzen bij elkaar hier zeg :r
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:20:02 #295
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153667
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef sciter het volgende:
Ze is nieteens dankbaar ~O>
Ik denk dat Tobias nu zijn identiteitskaart aan het soepen is :')

Toch niet:
[..]

Wtf, ik heb een fout gemaakt ik ben toch ouder :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:20:18 #296
261627 sciter
pi_87153678
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef pisnicht het volgende:
Wat een stelletje kutkneuzen bij elkaar hier zeg :r
:( Je bent gewoon jaloers
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:21:04 #297
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153702
quote:
Geachte Anne,
Is die origineel van Apple?
gr,
Max
quote:
Ja natuurlijk is dit een originele, anders bied ik het toch niet aan als iphone?
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:22:36 #298
261627 sciter
pi_87153765
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[..]

Je moet fotos van de achterkant op marktplaats zetten, dan vraagt niemand het meer.

pi_87153768
quote:
Hallo,

Is deze telefoon nog beschikbaar? De prijs van deze telefoon is bijzonder laag weet je zeker dat je er niet meer voor wilt hebben? Ik heb voor deze telefoon 250 euro over als er echt niets aan mankeert.

Groetjes marloes
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:23:20 #300
261627 sciter
pi_87153790
Fuck, deeltje twee komt zo
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:23:54 #301
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87153801
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zeg dat een naaktfoto alles is dat je meer kunt wensen dan 250 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')