quote:Geachte Atze Waalkens,
ik koop ze alle drie voor 25 euro.
Mag ik jou rekening nummer waar ik het opkan storten?
MVg nishan
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.
Mvg,
K. Kool
ik wil ze samen wel voor 25 euro kopen..
kunt u mij smsen of u akkoord gaat op [cencuur]
ik vind het heel mooi dat u ook armere mnensen de kans geeft op mooie telefoons (_!)
groetjens
30
quote:Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
quote:Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.
Mvg,
K. Kool
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
Ha ha.
En dan hun zo allemaal mailen, en dan jij van huuuhuuu en dan hun weer zo van kwekkwekkwek en dan jij weer huuhuuu.
Lachen man..
******quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef ThePianoMan het volgende:
allemaal te luie mensen die geen persoonlijke tint aan het bericht geven, maar gewoon 'Geachte <insert name>' overnemen.
K*nker kopers
antwoord:quote:From: xxxxx
Sent: Sunday, September 26, 2010 6:09 PM
To: johannes
Subject: Reactie op uw advertentie: frame met kenteken honda, dax, skyteam, ss50, cd50, benly
Geachte johannes, is het frame gezet op brommer- of motorkenteken? Met vriendelijke groet, xxxxx.
wat voor verkoper ben je dan.quote:brommer
quote:Bedankt voor uw tip!
* Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!
Je weet dat het plaatsen van een advertentie nog geen overeenkomst met een eventuele verkoper is en je dus niets kan eisen bij het lezen van een dergelijke advertentie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Je weet dat marktplaats ook wettelijk gezien bindend is?
lul nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?quote:
Durenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?
denk je nou echt dat mensen zo dom zijn
jij bent echt kankerdom eikel
gr bastiaan
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezenquote:
Ja maar ik heb er maar 1... En die heb ik net al aan iemand anders verkocht, dus ik kan hem niet meer aan jou verkopen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezen
hint: Verbentenissenrecht.
Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef megalomaan het volgende:
Ik heb even een nep-adresje gemaakt op marktplaats en de volgende advertentie geplaatst.
Volgens mij miste je het punt dat het wettelijk gezien bindend is, ik zeg niet dat een rechter je hierop gaat veroordelen. Tuurlijk is de smoes ik heb hem al verkocht genoeg. Wat betreft het bied systeem, als je een bod doet op iets tijdens een veiling, ben je hier ook gebonden. Maar ja, waarom leg ik het eigenlijk uit aan een huiskamer temperatuur IQ.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]. Raap me op
. Geen enkele, absoluut geen enkele rechter gaat mij verplichten om via Marktplaats iets te verkopen voor de prijs waarvoor ik het op MP heb gezet. Want dan kan dat bied-systeem ook de prullenbak in. Met je studie
.
maar hij kan het bod toch gewoon niet aannemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
een bod op marktplaats is niet bindend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:36 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Volgens mij miste je het punt dat het wettelijk gezien bindend is, ik zeg niet dat een rechter je hierop gaat veroordelen. Tuurlijk is de smoes ik heb hem al verkocht genoeg. Wat betreft het bied systeem, als je een bod doet op iets tijdens een veiling, ben je hier ook gebonden. Maar ja, waarom leg ik het eigenlijk uit aan een huiskamer temperatuur IQ.
Dat is knap, want huiskamer temperatuur is nog altijd 293Kquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:36 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Volgens mij miste je het punt dat het wettelijk gezien bindend is, ik zeg niet dat een rechter je hierop gaat veroordelen. Tuurlijk is de smoes ik heb hem al verkocht genoeg. Wat betreft het bied systeem, als je een bod doet op iets tijdens een veiling, ben je hier ook gebonden. Maar ja, waarom leg ik het eigenlijk uit aan een huiskamer temperatuur IQ.
Of heb ik het nu verpest?quote:Bedankt voor uw tip! Hiermee helpt u ons Marktplaats.nl schoon te houden.
Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt.
Heeft u deze advertentie per ongeluk getipt? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen.
Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie: http://statisch.marktplaats.nl/help/beleidenvoorwaarden.html
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
quote:Regels voor het plaatsen van een advertentie
Algemeen
* U dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat u aanbiedt. U mag alleen advertenties plaatsen in het Nederlands en Engels.
* Plaats uw advertentie s.v.p. in één rubriek. Maak voor elk product een aparte advertentie en plaats deze in de best bijpassende rubriek.
* Het plaatsen van dubbele gratis advertenties is niet toegestaan. Dubbele gratis advertenties kunnen worden verwijderd.
* Heeft u uw artikel verkocht of gevonden wat u zocht? Dan verzoeken wij u vriendelijk om uw advertentie te verwijderen.
* Het is niet toegestaan advertenties op Marktplaats.nl te plaatsen anders dan door Marktplaats.nl aangegeven.
* Het is niet toegestaan om een adverteerdernaam te kiezen die bestaat uit een url, of een gedeelte van een url.
* Het is niet toegestaan om foto’s bij een advertentie te plaatsen die geen betrekking hebben op het aangeboden product.
* Bekijk de lijst met betaalde rubrieken
* Uw advertentie blijft tenminste 28 dagen op Marktplaats.nl staan, mits aan de daarvoor geldende (betalings)voorwaarden is voldaan.
* U ontvangt 7 dagen voordat uw advertentie afloopt een e-mail waarmee u de advertentie gratis kunt verlengen. Uw advertentie wordt automatisch verwijderd als u niet binnen 7 dagen reageert op deze e-mail.
* Voordat uw betaalde verlengde advertentie afloopt krijgt u de mogelijkheid om uw advertentie tegen betaling opnieuw te verlengen.
* Indien u een betaalde advertentie plaatst, die niet aan de voorwaarden voldoet, wordt de advertentie verwijderd en vindt er geen restitutie plaats van het advertentietarief.
Intellectuele eigendomsrechten
* Het aanbieden van, vragen om of plaatsen van foto’s waarop het auteursrecht of portretrecht van iemand anders rust is niet toegestaan.
* Teksten en/of foto’s van derden mogen niet worden gebruikt zonder toestemming van de rechthebbende.
* Het is niet toegestaan beschermde namen of logo’s van bedrijven in uw advertentie te gebruiken, anders dan de naam van het bedrijf dat het object dat u adverteert fabriceerde of produceerde.
* Het is niet toegestaan een disclaimer op te nemen met betrekking tot de echtheid of legaliteit van het object dat u aanbiedt. Adverteerders dienen zich ervan te vergewissen dat hun objecten authentiek zijn alvorens ze aan te bieden op Marktplaats.nl. Indien u twijfelt over de authenticiteit van een object, biedt het dan niet aan.
* U mag in de advertentiebeschrijving de merknamen vermelden van producten waarmee het aangeboden object compatibel is.
Vergelijkingen en misleidende teksten
* De titel van uw advertentie mag niet misleidend zijn. Misleidende titels zijn alle titels die het object dat u verkoopt niet goed beschrijven.
* Het is niet toegestaan om een merknaam in de titel te vermelden, anders dan de merknaam van het product waarmee u adverteert.
* Het is niet toegestaan vergelijkingen tussen objecten in de titel te maken. Zo is het bijvoorbeeld de titel “Gouden Rolex voor een Swatch prijs” niet toegestaan op Marktplaats.nl omdat deze een vergelijking maakt tussen het object dat u aanbiedt, een Rolex horloge, en een Swatch horloge.
* Alleen in de objectbeschrijving mag u het aangeboden object vergelijken met andere soortgelijke producten, zolang u in de aanbieding op geen enkele manier verwarring schept over de oorspronkelijke herkomst van het object.
Niet toegestane informatie in advertentie
* Advertenties voor objecten die verboden zijn volgens de wet of de Marktplaats.nl beleidsregels zijn niet toegestaan. Bekijk voor meer informatie de lijst met verboden en verdachte objecten
* Het is niet toegestaan een advertentie te plaatsen met als enige doel het direct of indirect promoten van een bedrijf, behalve in de groep Diensten.
* Het is toegestaan om bedrijfsgegevens te vermelden in een advertentie waarin een specifiek product wordt aangeboden.
* Het is niet toegestaan om een advertentie te plaatsen waarin verwezen wordt naar een website:
o die deels of grotendeels gevuld is met links naar advertentiesites of advertenties, die al dan niet met name gericht zijn op het verwerken van advertentie-inkomsten door het genereren van kliks.
o waaruit blijkt dat het product dat in de advertentie wordt beschreven niet, of niet door u, wordt aangeboden.
Informatie over prijs en betaalmethoden in advertentie
* Verkopers kunnen PayPal, creditcards zoals Mastercard/Visa/Amex/Discover, bankpassen en elektronische online bankbetalingen accepteren als betalingsmethode voor aankopen op Marktplaats.nl. Verkopers kunnen ook overschrijvingen van bank naar bank (vaak gewoon bekend als overschrijvingen), overschrijving van contante betalingen per bank en de online postwisselservice BidPay aanbieden als betalingsmethode. Verkopers kunnen remboursbetalingen accepteren of mensen contant voor hun aankoop laten betalen bij persoonlijke transacties. Verkopers kunnen cheques op naam, postwissels (waaronder BidPay), kascheques, gewaarmerkte cheques en andere converteerbare instrumenten accepteren.
* Verkopers mogen kopers niet verzoeken contant geld op te sturen. Verkopers mogen kopers niet vragen contant geld te sturen via contante overboekingsservices (overboekingsservices die niet zijn gelieerd aan een bank) zoals Western Union of MoneyGram. Verkopers mogen niet verzoeken om betalingen via Greenzap.com of e-gold. Verkopers mogen evenmin verzoeken om betalingen door het overdragen van tegoeden van een vooruitbetaalde creditcard of bankpas.
* Verkopers die als ondernemer hun goederen en diensten aan particulieren aanbieden, zijn op basis van artikel 38 van de Wet op de omzetbelasting verplicht prijzen inclusief BTW aan te geven.
* Omzetbelasting: Marktplaats.nl brengt 19% Nederlandse omzetbelasting in rekening op te betalen bedragen voor alle diensten die voor consumenten bedoeld zijn. Het is voor Marktplaats.nl niet mogelijk afnemers van dergelijke diensten afzonderlijk of zonder omzetbelasting te factureren. Tevens is het niet mogelijk voor Marktplaats.nl om voor dergelijke diensten berekende omzetbelasting te crediteren. Specifieke in beginsel voor ondernemers bedoelde diensten worden afzonderlijk gefactureerd (inclusief 19% BTW). Voor een overzicht van het onderscheid tussen ondernemers- en consumentendiensten, klik hier.
Kan ik ook in natura betalen? Ik doe alles, ook SM.
Groetjes,
Sacha
En een wat mindere:quote:Hallo,
Ik wil de telefoons wel ophalen voor 25 euro. Ik heb geprobeert te bellen, maar er wordt gezegt dat het nummer niet in gebruik is.
mvg,
Sietze
Maar het zou goed een hoax kunnen zijn...quote:Geachte Atze Waalkens,
he ik zag deze advertensie staan ik vroeg me af heeft uw deze telefoontjes nog steeds liggen.. zo ja
mijn zoon is hele erg ziek en hij wil graag een iphone voor zn verjardaag wil u de iphone aan mij verkopen vor 10 euro ik maak geld over of ik kom ophalen.
jonas
Die bovenste is ook nep. En die zielige verhalen heb ik ook al te vaak gehoordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef megalomaan het volgende:
Nog wat reacties gekregen:
[..]
[..]
En een wat mindere:
[..]
Maar het zou goed een hoax kunnen zijn...
Ik bied 5 euroquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef _Loki het volgende:
Ik wil je Roemeen, als ik 'm gratis krijg. Meer issie niet waard.
Ruilen voor een Bulgaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef _Loki het volgende:
Ik wil je Roemeen, als ik 'm gratis krijg. Meer issie niet waard.
Ik vind het toch jammer dat je mijn mail hier wel post, maar mij niet een mailtje terugstuurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef megalomaan het volgende:
Nog wat reacties gekregen:
[..]
[..]
En een wat mindere:
[..]
Maar het zou goed een hoax kunnen zijn...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
welke baas gaat er neger slaven proberen op te zetten?
Is het feit dat de vraagprijs overduidelijk te laag in vergelijking met de waarde van de producten al niet genoeg reden om een contract ongeldig te verklaren in de rechtbank?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Alehandro89 het volgende:
Ik heb het nagevraagd bij een rechter (werkzaam bij een rechtbank). Het is een beetje een grijs gebied dat marktplaats. Er is nog geen duidelijke wetgeving.
Dus bij dezen mijn excuses, ik ben terecht gebashed.
Iedere eerstejaars rechtenstudent kan je vertellen dat een dergelijke advertentie een uitnodiging tot het doen van een aanbod is, en geen aanbod die met een aanvaarding een overeenkomst tot stand brengt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Ben dr mee bezig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
welke baas gaat er neger slaven proberen op te zetten?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef megalomaan het volgende:
Ik heb nog een afrikaanse olifant erop gezet.
En nog een mooie reactie:
[..]
Marktplaats is helemaal geen grijs gebied.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Alehandro89 het volgende:
Ik heb het nagevraagd bij een rechter (werkzaam bij een rechtbank). Het is een beetje een grijs gebied dat marktplaats. Er is nog geen duidelijke wetgeving.
Dus bij dezen mijn excuses, ik ben terecht gebashed.
quote:Biedingen niet bindend
Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. In beginsel is een bod niet bindend en verplicht het u niet tot aan- of verkoop. Dit geldt echter niet indien een adverteerder in zijn advertentie op dit punt uitdrukkelijk andere regels hanteert. Er is geen sluitingstermijn, de advertentie en dus tevens het bod worden verwijderd als de advertentie ouder is dan twee maanden
Achja, mensen die met de broek op de enkels op In strijd met de regels moeten klikkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
Maar je advertenties zijn wel weg.
wAAROM LACH IK ZO HARD ???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef megalomaan het volgende:
Ik heb nog een afrikaanse olifant erop gezet.
En nog een mooie reactie:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:44 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ;http://link.marktplaats.nl/383336644
een adertje? surequote:Geachte Koos Waaysma,
WAAROM ZO GOED KOOP IK DENK DAT EER EEN ADERTJE ONDER HET GRAS BEVIND HOOOR!!!!!!!!!!
• Stuur KRING direct een e-mail
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: KRING
lol whutquote:Geachte dhr. Waaysma,
Ik zou graag de toestellen van u overnemen. Ik kan ze goed gebruiken om mijn vrienden, collega's en familie te bellen. Een mobiele telefoon is tegenwoordig een absolute 'must' voor de onafhankelijke zelfstandige vrouw. Mochten deze modellen echter niet geheel aansluiten bij de hoge verwachtingen die de maatschappij van een onafhankelijke zelfstandige vrouw heeft, dan denk ik dat ik ze altijd nog voor meer geld op marktplaats weer kan verkopen.
Graag verneem ik van u, hoe u de overdracht in gedachten had.
Hoogachtend,
Mevr. Jansen
• Stuur Jansen direct een e-mail
Enkel als met een enkele acceptatie een geldig ovk tot stand komt. Aangezien er op marktplaats ook over dingen onderhandeld moet worden of iemand iets komt ophalen of verzenden, en of het product ueberhaupt nog niet verkocht is, etc etc lijkt het me niet dat een enkel acceptatiebod voldoende is, tenzij de advertentie zeeer specifiek is over een aantal voorwaarden (bijv. dit te koop, deze prijs, alleen cash betalen en de eerste die 'm komt halen mag 'm meenemen of zo).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
Met borrelglaasjes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Was er niet een topic genaamd Markplaats klootzakken?
Levelution (ofzo)quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met borrelglaasjes!
Dàt was een geniaal topic. Dit niet.
Ga je nog reageren of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[..]
een adertje? sure
[..]
lol whut?
En 68chevelle toch ook of wie was dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door 08gnoT. op 03-10-2010 01:16:04 ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Marktplaats is al jaren niet meer wat het geweest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Fok! Marktplaats klootzakken #8quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met borrelglaasjes!
Dàt was een geniaal topic. Dit niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Doutzen het volgende:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Reactie gast van marktplaats:
Hallo,
Ik heb zojuist een advertentie aangemaakt, en kreeg een reactie van iemand die mij naar deze advertentie verwees. Ik ben namelijk mijn Iphone 4g kwijt. Informatie staat nog in mijn advertentie:
http://link.marktplaats.nl/383462450
Als het goed is ziet de telefoon er nog erg goed uit. Ik heb namelijk net een abonnoment afgesloten met deze telefoon. Ik ben reeds al bij het politie bureau geweest, maar daar was niks bekend. Zouden we misschien een afspraak kunnen maken om hem te bekijken/ophalen. Ik dank u zeer voor het plaatsen van deze advertentie.
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Hallo,
Ik heb zojuist een advertentie aangemaakt, en kreeg een reactie van iemand die mij naar deze advertentie verwees. Ik ben namelijk mijn Iphone 4g kwijt. Informatie staat nog in mijn advertentie:
Als het goed is ziet de telefoon er nog erg goed uit. Ik heb namelijk net een abonnoment afgesloten met deze telefoon. Ik ben reeds al bij het politie bureau geweest, maar daar was niks bekend. Zouden we misschien een afspraak kunnen maken om hem te bekijken/ophalen. Ik dank u zeer voor het plaatsen van deze advertentie.
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Hallo,
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef sciter het volgende:
Ik doe mee! http://dieren.marktplaats(...)r.html?complete_ad=2
Is toch niet tegen de regels ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:35 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik dacht ik pleur hem ff hier voordat hij weg is.
Je hebt thuis wat kippen die het afgelopen jaar teveel eieren hebben uitgebroed waardoor je nu met meer dan 20 kippen opgescheept zit. Je wil er dus 15 gratis weg doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Iemand nog ideen voor een nieuwe met meer potentieel?
Ik dacht dat je bij mp maximaal 1 dier tegelijk mag aanbieden (en nestjes met kittens bijv dus elk kitten een aparte advertentie)quote:
nee je kan meerdere dieren aanvinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij mp maximaal 1 dier tegelijk mag aanbieden (en nestjes met kittens bijv dus elk kitten een aparte advertentie)
Dan zeg je dat ze niet zonder elkaar kunnen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij mp maximaal 1 dier tegelijk mag aanbieden (en nestjes met kittens bijv dus elk kitten een aparte advertentie)
Daar reageren alleen fok! users opquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:51 schreef Sessy het volgende:
Verkoop een scheet in een zakjes. Hoogkwalitatief methaan-brandstof.
Ter aanvulling!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Doutzen het volgende:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Hallo,
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
http://gsm-telecom.marktp(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:44 schreef -YCH- het volgende:
plaats een Iphone 4 advertentie voor 150 euro
Geef hem een ander getal dat er op lijkt. Dan gaat hij vast zeggen dat dat het isquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ter aanvulling!
Mijn reactie
Beste Jan,
Als u het serienummer van de iPhone even mailt, en deze komt overeen met die van de iphone, dan mag u vanavond nog het toestel ophalen.
Met vriendelijke Groet,
J. de Ruyter
Reactie gast van marktplaats
Hallo,
De doos heeft even buiten gelegen, omdat deze mee zou gaan met het oud papier, en is dus wat doorweekt. maar ik zal kijken of ik hem nog goed kan ontcijferen.
Serienummer is: 82033486A4T
Ik hoop dat dit klopt, de doos is doorweekt dus kon ik sommige cijfers niet goed lezen(Mijn excuses hiervoor).
mvg,
Jan
quote:Geachte JKraai,
Hallo, De iphone is 100% orgineel ?(omdat 150 euro voor een iphone erg goedkoop is)
met doos en alles erbij?
Met vriendelijke groet
DOEN DOEN DOENquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Een goedkope kamer in Amsterdam aanbieden in het centrum (300 max pm inc inschrijven), welke de huurder natuurlijk wel moet delen met een giftige slang (in een terrarium dat wel) en vraag aan de toekomstige huurder een foto waarop duidelijk te zien hoe hij of zij droevig kijkt.... dat is immers een spiegel van de ziel![]()
Loopt je mailbox helemaal over van de reacties
Ga ik proberenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Een goedkope kamer in Amsterdam aanbieden in het centrum (300 max pm inc inschrijven), welke de huurder natuurlijk wel moet delen met een giftige slang (in een terrarium dat wel) en vraag aan de toekomstige huurder een foto waarop duidelijk te zien hoe hij of zij droevig kijkt.... dat is immers een spiegel van de ziel![]()
Ga ik proberenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is best jammer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
EDIT: kost geld om kamers te verhuren via MP
Dan zet je hem in een andere rubriekquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
Juist, ik heb die van mij staan tussen theezakjesquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zet je hem in een andere rubriek
Jup komt van die site uit dat borrelglaasjestopicquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Niet bijster origineel, maar wel goed gejat
Gewoon hier joh, dit is de populairste site daarvoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
This site has temporarily exceeded its connection limit. Please try again in a few minutes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon hier joh, dit is de populairste site daarvoor
www.kamernet.nl
Voor een account kijk hier:
http://www.bugmenot.com/view/kamernet.nl
Vanaf mijn ip kan ik helaas nu geen advertenties op het net zetten
Tsjek je PMquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:22 schreef sciter het volgende:
[..]
This site has temporarily exceeded its connection limit. Please try again in a few minutes.
Ter aanvulling!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Doutzen het volgende:
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Hallo,
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
quote:Mijn reactie
Beste Jan,
Als u het serienummer van de iPhone even mailt, en deze komt overeen met die van de iphone, dan mag u vanavond nog het toestel ophalen.
Met vriendelijke Groet,
J. de Ruyter
quote:Reactie gast van marktplaats
Hallo,
De doos heeft even buiten gelegen, omdat deze mee zou gaan met het oud papier, en is dus wat doorweekt. maar ik zal kijken of ik hem nog goed kan ontcijferen.
Ik hoop dat dit klopt, de doos is doorweekt dus kon ik sommige cijfers niet goed lezen(Mijn excuses hiervoor).
mvg,
Jan
quote:ik
Hallo Jan,
Ik herken je probleem meestal gooi ik de doos ook weg omdat je daar toch niets meer mee doet.
Het serienummer lijkt niet helemaal te kloppen. De eerste 7 karakters kloppen wel maar de rest lijkt niet overeen te komen, maar dat kan natuurlijk door de natte doos gekomen zijn.
Gezien je advertentie, de nette reacties en de bijna kloppende code ga ik er op goed vertrouwen vanuit dat jij de eigenaar bent.
Ik begrijp dat je met de trein reist misschien kunnen we elkaar treffen op het station komende week? Ik werk namelijk in Leeuwarden en reis vaak op het traject tussen Leeuwarden en Stavoren.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
quote:gast van marktplaats
Hallo,
Ik was vrijdag bij een vriend van mij, en dit was eenmalig. Zou ik hem ook kunnen ophalen? Zoja, wanneer komt het uit?
mvg,
Jan
quote:Ik
Hallo Jan,
Je mag het toestel ook op komen halen hoor. Vanavond komt niet zo goed uit omdat mijn vrouw erg gehecht is aan de zondagsrust.
Morgenavond na 19:00 mag je het toestel komen ophalen.
Mijn adres is:
[Adres van een de ruyter]
[oude mirdum]
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Hallo Jan,
Mijn vrouw heeft niet een goed gevoel bij deze gang van zaken. Ze wilt graag weten wat het wachtwoord van de iPhone is om te kijken of jij de echte eigenaar bent. Ik beloof je dat we niet in je persoonlijke gegevens gaan kijken.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Zorg dat je hem niet verliestquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:54 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ter aanvulling!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geniaal, ben benieuwd hoe het aflooptquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:54 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ter aanvulling!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:58 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Komt wel goedaccu van iphone was leeg of 12345 was daadwerkelijk de login!
Ik had 20 reacties op mijn iphone ding na 10 minuten op MPquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor 9000 euro mag je de bebloede kooi hebben hoorAdvertentie is verwijderd ondertussen, ik ben ook een speciaal mailadres aan het aanmaken
Zijn naam is Beachquote:Geachte JKraai,
Mooi Dingetje hoor!!
Kan ik in natura betalen? (bv pijpen? of trekken?)
Het spijt mij dat ik niet naar Nigeria bagger topics stuur.quote:
Waarom moest ik hier echt heel erg om lachen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
Ha ha.
En dan hun zo allemaal mailen, en dan jij van huuuhuuu en dan hun weer zo van kwekkwekkwek en dan jij weer huuhuuu.
Lachen man..
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef samvirus het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik niet naar Nigaria bagger topics stuur.
We do ship to The Netherlands
Komt vanzelfquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef n_uniet het volgende:
Ik weet niet of het zo'n goed idee was kippen weg te geven op marktplaats volgens mij reageert daar niemand op
Boeien doe alsof je een auto van een oudje verkoopt. En als ze reageren moet je zeggen dat er nog wel wat bloed op het stuur zitquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Komt vanzelf
En hij wil mijn mail niet aanpassenNu heb ik maar gewoon een nieuw account, maar daar staat dat ik net 1 dag lid ben
Ik ben nu bezig met een 'gewonnen' tv, na 3 minuten al een reactie of ik hem wilde komen brengenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Boeien doe alsof je een auto van een oudje verkoopt. En als ze reageren moet je zeggen dat er nog wel wat bloed op het stuur zit
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een 'gewonnen' tv, na 3 minuten al een reactie of ik hem wilde komen brengenDat vraagt om een http://dontevenreply.com/view.php?post=96#comment
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat als die vent echt zijn iPhone verloren heeft? Geen leuke prank....
Je kan toch wel inschatten dat dit een faker is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat als die vent echt zijn iPhone verloren heeft? Geen leuke prank....
Hoe moet ik haar nu op een leuke manier afwijzen?quote:Dank u wel voor de foto.
Ik moet nog even met mijn ouders overleggen maar is 150 euro goed om hem op te halen?
Vriendelijke groet,
Maike
Vraag om een foto van haar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef sciter het volgende:
Trouwens..:
[..]
Hoe moet ik haar nu op een leuke manier afwijzen?
Ze is waarschijnlijk 14 ofzo, en dan gaat ze dat aan haar ouders vertellen en dan heb ik binnen de korste keren de politisie over de stoep hierquote:
Zeg dat je hebt besloten de telefoon alleen te ruilen tegen (iets onmogelijks)quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef sciter het volgende:
Trouwens..:
[..]
Hoe moet ik haar nu op een leuke manier afwijzen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Zeg dat je hebt besloten de telefoon alleen te ruilen tegen (iets onmogelijks)
Een luchtgitaar ofzo![]()
Een nummer van een oplichter op marktplaatsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef 08gnoT. het volgende:
'mijn' reageerder wil m'n telefoonnummer zodat hij kan bellen om te controleren of ik de tv wel echt gewonnen heb. Welk nummer zal ik geven? Postal gold heeft alleen een 0800
http://www.marktplaatsoplichting.nl/viewtopic.php?f=12&t=2077 Deze gegevenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Een nummer van een oplichter op marktplaats
Hij moet nog door de keuring van een modje op kamernet, maar dat mag geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik kan dat helemaal niet zien. Hoe is de stand van zaken?
Gebeurt binnen 12 uur, maar of die er doorheen komt weet ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij moet nog door de keuring van een modje op kamernet, maar dat mag geen probleem zijn toch?
Mijn advertentie:
[ afbeelding ]
Hallo,
mvg,
Jan
zijn advertentie
[ afbeelding ]
quote:Mijn reactie
Beste Jan,
Met vriendelijke Groet,
J. de Ruyter
quote:Reactie gast van marktplaats
Hallo,
mvg,
Jan
Hallo Jan,
Ik herken je probleem meestal gooi ik de doos ook weg omdat je daar toch niets meer mee doet.
Het serienummer lijkt niet helemaal te kloppen. De eerste 7 karakters kloppen wel maar de rest lijkt niet overeen te komen, maar dat kan natuurlijk door de natte doos gekomen zijn.
Gezien je advertentie, de nette reacties en de bijna kloppende code ga ik er op goed vertrouwen vanuit dat jij de eigenaar bent.
Ik begrijp dat je met de trein reist misschien kunnen we elkaar treffen op het station komende week? Ik werk namelijk in Leeuwarden en reis vaak op het traject tussen Leeuwarden en Stavoren.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
quote:gast van marktplaats
Hallo,
Ik was vrijdag bij een vriend van mij, en dit was eenmalig. Zou ik hem ook kunnen ophalen? Zoja, wanneer komt het uit?
mvg,
Jan
Hallo Jan,
Je mag het toestel ook op komen halen hoor. Vanavond komt niet zo goed uit omdat mijn vrouw erg gehecht is aan de zondagsrust.
Morgenavond na 19:00 mag je het toestel komen ophalen.
Mijn adres is:
[Adres van een de ruyter]
[oude mirdum]
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Hallo Jan,
Mijn vrouw heeft niet een goed gevoel bij deze gang van zaken. Ze wilt graag weten wat het wachtwoord van de iPhone is om te kijken of jij de echte eigenaar bent. Ik beloof je dat we niet in je persoonlijke gegevens gaan kijken.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
quote:Markplaats gast
Het wachtwoord is 8761.
mvg,
Jan
Hee Jan,
Krijg de telefoon niet aan omdat de batterij leeg is.
quote:Marktplaats gast
Hallo,
Kan ik mijn Iphone nu morgen ophalen? Eventueel neem ik de accessoires die bij de Iphone horen mee, dat is dan wat meer bewijs dat hij van mij is.
Groeten,
Jan
Hee Jan,
Ja is goed! Je hoeft geen acessoires mee te nemen hoor ik geloof je wel. Hoelaat kom je morgen?
quote:Marktplaats gast
Hallo,
Ik probeer om half 8 bij je te zijn. Ik dank je hartelijk voor het vertrouwen! Ik ben erg blij dat je zelf hebt aangegeven dat je hem gevonden hebt! Tot morgen.
mvg,
Jan
Hallo Jan,
Half 8 is goed. Tot morgen.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij moet nog door de keuring van een modje op kamernet, maar dat mag geen probleem zijn toch?
Ja het serienummer bestaat welquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als hij wat Iphone dingen was gaan kopen
Wat nou als dit wel echt is![]()
onee tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ja het serienummer bestaat wel![]()
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
SN:82033486A4T
Of serienummer van internet geplukt of van een vriend geleend. Kans dat de eerst 5-6 overeenkomen is groot en dan de smoes dat hij de rest niet kan lezenquote:
Jij gaat een boze mail krijgen morgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Of serienummer van internet geplukt of van een vriend geleend. Kans dat de eerst 5-6 overeenkomen is groot en dan de smoes dat hij de rest niet kan lezen.
zijn aanhef in gmail = Aapje Strontknikker
Echt serieus kan ik dat niet nemen.
Maar hij is de winnaar van deze grap!
Ik weet nu eigenlijk niet of hij zit te bluffen of gewoon serieus is!
Zeg dat er twee initialen in het rubberen hoesje staan en vraag of hij weet welke dat zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Wat nu? Moet ik hem zeggen dat het een prank was?
Best jammer uiteindelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef Doutzen het volgende:
Hallo Jan,
Je hoeft de telefoon morgen niet op te halen. Mijn buurman is net langs geweest en die heeft verstand van iPhones. Jouw beveiligingscode kwam niet overeen en daarmee kon in niet inloggen. Mijn buurman heeft de beveiliging van het toestel weten te omzeilen om vervolgens in het telefoonboek te kijken.
In het telefoonboek stond het nummer 'Thuis' en dit hebben we zojuist gebeld. Wat blijkt, dit toestel is van een meisje uit Leeuwarden.
Ik weet niet of jij echt je toestel kwijt bent of maar gelogen hebt. Indien je het verloren hebt wens ik jouw veel succes met het terugvinden van jouw toestel.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Het is te laat CantFazeMe heeft verwarring veroorzaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je niet doen zo. Die gast is overduidelijk nep (zijn advertentie matcht PRECIES jouw verzonnen beschrijving en is later geplaatst). Laat hem maar naar Leeuwarden komen, misschien leert hij zijn lesje dan wel.
Jepquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Het is te laat CantFazeMe heeft verwarring veroorzaakt.
Die advertentie van het "slachtoffer" is een halve dag later geplaatst en matcht het verzonnen verhaal van TS. Daarnaast verzint hij een serienummer dat "niet goed meer leesbaar" is.quote:
Die geheel toevallig nog bij het oud papier ligt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die advertentie van het "slachtoffer" is een halve dag later geplaatst en matcht het verzonnen verhaal van TS. Daarnaast verzint hij een serienummer dat "niet goed meer leesbaar" is.
Do the math
Iphone doosjes gooi je niet weg :p en je hebt ook nog wel een factuur waarop je het serienummer kan vinden en in Itunes volgens mij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:08 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Die geheel toevallig nog bij het oud papier ligt.
Je had hem gewoon moeten laten gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef Doutzen het volgende:
Ik krijg ook geen mail terug met doosverwensing. Dat is wel jammer.
In een pakketje wil ik er wel een opsturen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
Alleen als je ze in een vrieskist aanlevert. Zelf slachten ben ik allang mee gestopt.
quote:Beste Marijn,
Ik moet je hierbij helaas mededelen dat je niet aan de criteria voldoet.
Jij bent namelijk 15 en de inhoud van de Iphone bevat films en apps die geestelijke schade kan aanrichten bij mensen onder de 16. Ik heb het hier over gewelddadige apps zoals Call of Duty 4 en boobs united. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je moet teleurstellen, maar ik wil natuurlijk niet dat jouw tere ziel door mijn toedoen (lees: mijn iphone) geschonden word.
Met vriendelijke groet,
J Kraai
Bløf!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef n_uniet het volgende:
[..]
In een pakketje wil ik er wel een opsturen.
Netjes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef Doutzen het volgende:
Hallo Jan,
Je hoeft de telefoon morgen niet op te halen. Mijn buurman is net langs geweest en die heeft verstand van iPhones. Jouw beveiligingscode kwam niet overeen en daarmee kon in niet inloggen. Mijn buurman heeft de beveiliging van het toestel weten te omzeilen om vervolgens in het telefoonboek te kijken.
In het telefoonboek stond het nummer 'Thuis' en dit hebben we zojuist gebeld. Wat blijkt, dit toestel is van een meisje uit Leeuwarden.
Ik weet niet of jij echt je toestel kwijt bent of maar gelogen hebt. Indien je het verloren hebt wens ik jou veel succes met het terugvinden van jouw toestel.
Met vriendelijke groet,
J. de Ruyter
Doe alsof je een vrouw bent en plaats een oproep voor keiharde nueckseksquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wie kunnen we nu kutten op Marktplaats trouwens, ik heb nog een anonieme account maar geen inspiratie.
Geen slecht idee, even doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Doe alsof je een vrouw bent en plaats een oproep voor keiharde nueckseks
Het moet iets zijn waar veel mensen kijken. Dus niet bij pluimvee en dat soort zaken. Ik denk dat je dan als snel goed zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wie kunnen we nu kutten op Marktplaats trouwens, ik heb nog een anonieme account maar geen inspiratie.
Voor de gekozen rubriek geldt een advertentietarief van ¤ 9,00.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zet je hem in een andere rubriek
Nogmaals.. wie weet iets leuksquote:Dank u wel voor de foto.
Ik moet nog even met mijn ouders overleggen maar is 150 euro goed om hem op te halen?
Vriendelijke groet,
Maike
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef sciter het volgende:
Ik kan hier echt geen reactie op verzinnen:
[..]
Nogmaals.. wie weet iets leuks?
Verder weet ik het nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Zeg dat je hebt besloten de telefoon alleen te ruilen tegen (iets onmogelijks)
Een luchtgitaar ofzo![]()
Zeg dat je bewijs moet hebben dat hij volwassen genoeg is om zaken te doen, als hij het nog aan zijn ouders moet gaan vragen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef sciter het volgende:
Ik kan hier echt geen reactie op verzinnen:
[..]
Nogmaals.. wie weet iets leuks?
Ik zou er op reageren zo geilquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
http://link.marktplaats.nl/383627131
Ik denk dat hij vlug weg is, hij staat in verwaterde contacten...
Niet overdreven of erg nep, als je de views kijkt in de "vrouw zoekt man" rubriek moet er toch wel wat op af komen.quote:
Staan daar echt meisjes van die leeftijd die dit aanbieden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet overdreven of erg nep, als je de views kijkt in de "vrouw zoekt man" rubriek moet er toch wel wat op af komen.
Wat zeg ik je, godver die advertentie staat er nog geen 5 minutenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet overdreven of erg nep, als je de views kijkt in de "vrouw zoekt man" rubriek moet er toch wel wat op af komen.
quote:Geachte Anne,
je leikt me een leuke en socaaile vrouw met leuke kwalititeiten. gaarg stuur je meeen leuke mailtje terug en spreek ik je graag gouw ;-0
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat zeg ik je, godver die advertentie staat er nog geen 5 minuten
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat zeg ik je, godver die advertentie staat er nog geen 5 minuten
[..]
Volle pallet TV's aangeboden vanuit garagebox, moet zo snel mogelijk weg.quote:
quote:Geachte Koos Waaysma,
Ik heb zeer veel intresse in de telefoon, kan ik er een afrikaanse olifant of huis tuin en kuiken neger op inruilen ?
Deze zijn inderdaad meer waard, maar na jaren intensief gebruik denk ik dat ze beide toch niet lang meer hebben.
Ik hoor graag van u !
• Stuur C sedan direct een e-mail
Naam: C sedan
E-mailadres: hbikker@freeler.nl
quote:
Ik lachte luid, haha.quote:
Ik ben van de kippen af die waren maar 6 keer bekekenquote:Omafiets
Prijs: bieden vanaf 25 euro
Bekeken: 6 keer sinds 03-10-10, 19:20
Kenmerken Conditie: Gebruikt Framehoogte: 47 tot 50 cm Eigenschappen: Handrem
Beschrijving
Geachte bezoeker,
Hierbij zou ik graag de fiets van mijn oud buurvrouw willen verkopen. Zij is helaas niet meer in staat deze mooie fiets te gebruiken. Ik hoor graag van u.
M. Kuik
quote:Beste JKraai,
dit vind ik echt heel jammer maar je krijgt altijd dat jongere mensen aan dingen kunnen komen waar ze eigenlijk te jong voor bent, zelf in de winkels letten ze niet op de leeftijds minimum. Dus ik vind dit heel jammer. Zelfs bij de Belcompany kan je gewoon een iphone kopen. Dus zou het echt niet kunnen?
Met Vriendelijke Groeten,
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]![]()
Vraag of hij een foto van zichzelf wil sturen om te kijken of hij er dan in ieder geval oud genoeg uit ziet. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.
quote:Beste Maike,
Ik heb besloten mijn Iphone te ruilen tegen iets anders. Heb jij toevallig een luchtinstrument thuis? Ik prefereer een gitaar maar een ander instrument is wellicht ook welkom. Als je geen hebt dan wil ik hem ook wel ruilen voor een kleine hoeveelheid uranium of een andere splijtbare radioactieve stof.
Met vriendelijke groeten,
J Kraai
Raap me op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef sciter het volgende:
Als je geen hebt dan wil ik hem ook wel ruilen voor een kleine hoeveelheid uranium of een andere splijtbare radioactieve stof.
Bedankt eindelijk iemand die mijn fiets wilquote:Geachte Kuik,
Ik wel belang bij uw Omafiets, ik bied er 25 euro voor, kunt u hem ook opsturen?
Mvg,
Kees Anker
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Bedankt eindelijk iemand die mijn fiets wil
Straks heeft ze een doedelzak of een blaasorgelquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef sciter het volgende:
[..]
heb een mailtje gestuurd naar degene die niet lukte:
[..]
Kees Ankerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wat staat er op een brief aan Kees Anker als aanhef?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Als die Kees Anker er niet had gestaan was ik keihard in deze trol getraptquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Wat staat er op een brief aan Kees Anker als aanhef?
K anker, hoezo ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Wat staat er op een brief aan Kees Anker als aanhef?
quote:Beste JKraai,
dit vind ik echt heel jammer maar je krijgt altijd dat jongere mensen aan dingen kunnen komen waar ze eigenlijk te jong voor bent, zelf in de winkels letten ze niet op de leeftijds minimum. Dus ik vind dit heel jammer. Zelfs bij de Belcompany kan je gewoon een iphone kopen. Dus zou het echt niet kunnen?
Met Vriendelijke Groeten,
quote:Geachte heer Ham,
Hierbij deel ik, als advocaat van de heer Kraai, U mede dat hij niet wenst te worden aangezet tot het plegen van daden die tegen de conventionele en inconventionele wet indruisen.
De straf op het aanzetten van deze misdaden ligt zeer hoog aangezien het in dit geval een wettelijk minderjarig persoon beslaat.
Zoals U in het wettelijk handboek pag. 78 par. 9 subpar. 2 regel 4 kan lezen is het verkoop van goederen die een leeftijdslimiet hebben aan personen die nog niet een leeftijd hebben die binnen het limiet valt strafbaar en daarvoor is het aanzetten tot deze daden ook strafbaar.
Ik hoop dat U snapt dat de heer Kraai U zijn goederen niet aan U kan verkopen aangezien U buiten het leeftijdslimiet valt. Ik adviseer U om te wachten tot U de leeftijd heeft bereikt die binnen het leeftijdslimiet valt, voordat U overweegt deze aankoop te plegen.
Bent U het niet eens met het bovenstaande dan hoop ik spoedig van U te horen en nog veel succes met het vinden van een GSM.
Hoogachtend,
De heer W.A. Roderick tot Hoogenvoort
Die gozer is 15, dat snapt ie toch nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Een advocaat op zondagavond![]()
![]()
zeker met een hotmail.com emailadres of iets wat daar op lijkt.![]()
Baasquote:
We zullen zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Die gozer is 15, dat snapt ie toch niet
Die 15 jarige heette Marijn Ham, krijg nu een mailtje van Tobias Hamquote:
quote:beste JKraai,
ik zag vanmiddag dat u een iphone 4 te koop had voor 150 euro,
ik heb hier interesse in en zou hem graag van u willen kopen.
met vriendelijke groeten,
Tobias
De hele familie wil hem hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Die 15 jarige heette Marijn Ham, krijg nu een mailtje van Tobias Ham![]()
[..]
Hij kan je niet contacten zonder je advertentiequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Die 15 jarige heette Marijn Ham, krijg nu een mailtje van Tobias Ham![]()
[..]
Nee, weet ik. Maar dat geeft een extra-zakelijk tintjequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Is die jongen god dat er steeds U met een hoofdletter staat?
Waarschijnlijk welquote:
Link naar zijn Hyves?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar dat geeft een extra-zakelijk tintjeHeb hem trouwens gehyved en hij ziet eruit als de gemiddelde vmbo pauper
[..]
Waarschijnlijk wel
Mag niet,quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Link naar zijn Hyves?
En staan der Pics van zijn Zus(je)
Zal ik nu hetzelfde verhaal als eerst doen maar dan de 16 veranderen in 18quote:Beste J. Kraai,
Ik ben 17 jaar oud en wordt in november 18.
maar wat heeft dat eigenlijk te doen met het verkopen van een Iphone?
MVG
Tobias
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Mag niet,
Marijn moest 16 zijn om de iphone te kopen, gelukkig is Tobias 17:
[..]
Zal ik nu hetzelfde verhaal als eerst doen maar dan de 16 veranderen in 18?
EDIT: Net even tobias gehyved, blijkt broer van Marijn te zijn![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
17 is ook te jong om te stemmen (insert verhaal over Wilders en rechtse lieden) dus ook om de verantwoordelijkheid voor een Iphone opzich te nemen.
En zo heb ik er nog wel 10quote:Is goed als u mij even het adres stuurt en wanee het u uitkomd dan neem ik even komtakt met u op vr gr ton
Echt, die iPhone die ik er op heb staan is ook erg populair, binnen 10 minuten al een stuk of 5 mailtjes, ze blijven komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/383649131
Ik ga het ook maar proberen
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt, die iPhone die ik er op heb staan is ook erg populair, binnen 10 minuten al een stuk of 5 mailtjes, ze blijven komen.
Goed probleem welquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/383649131
Ik ga het ook maar proberen
quote:Geachte Arie,
dus als ik het goed begrijp, het enige wat eraan is is dat ie niet in uw favoriete broek past en u verkoopt 'm voor 75 ecxl. verzendskosten.
Kunt u 'm bewaren tot kerst.
Ik ben namelijk ENORM geïntresseert!
Groetjes,
Elisa ( Die haar huidige blackberry is verloren i.v.m. diefstal)
Heerlijk heerlijk, wat kan de mensheid dom zijn zegquote:Geachte Arie,
Zou ik morgen een kijkje kunnen nemen?
Ik woon zelf ook in Almere.
Met vriendelijke groet,
Mark de Jong
Antwoord terug (tobias is ineens 18!)quote:Beste Tobias,
Een Iphone bevat elementen die niet geschikt zijn voor mensen onder de 18 jaar oud. Deze kunnen schokkend of aanstootgevend zijn en geestelijke schade toebrengen aan mensen die jonger zijn.
Dit kan vroeg of laat leiden tot psychische en/of sociale stoornissen.
Aangezien de regering psychische centra subsideert heeft deze een minimumleeftijd opgegeven voor dingen zoals bijv. de iphone 4g, als die er namelijk niet is dan lopen steeds meer en meer jeugd geestelijk letsel op en worden de kosten in de toekomst ondraagbaar voor de regering en de economie.
Ook bevat de Iphone technische delen die gebruikt kunnen worden om sabotage te plegen e.d. Deze delen zijn weliswaar beveiligd en moeilijk te exploiteren, maar omdat de Iphone nog in een beginstadium staat is deze beveiliging te omzeilen.
U begrijpt hopelijk wel dat er iemand met een volledig en volwassen verantwoordelijkheidsgevoel nodig is om deze delen te bedienen.
Ps: Ik heb per ongeluk uw vorige email gewist, jij was bijna 19 zei je of was het 17?
Met vriendelijke groet,
J kraai
Antwoord daarop van mij:quote:ik ben nu 18 en word op 18 november 19.
MVG
Tobias Ham
quote:Geachte Tobias,
Kunt u dat op een manier verifiëren?
Ik wil namelijk geen geestelijk letsel en hogere belastingen op mijn geweten hebben.
Hoogachtend,
J Kraai
Kees de Kagelquote:Geachte Anne,
Ik las je advertentie moet eerlijk zeggen dat ik me wel kan vinden in jouw situatie. Als je iemand hebt is het toch een stuk fijner om je leven weer een beetje op de rails te krijgen na lang weg zijn te geweest.
Hierbij dus mijn oprechte intresse, ik woon zelf in eindhoven maar heen en weer reizen is niet zo zeer een groot probleem voor mij. Graag zou ik wat meer over je te weten komen!
Graag hoop ik snel wat van je te horen!
Met vriendelijke groet,
Kees
# Stuur Kees de Kagel direct een e-mail
Naam: Kees de Kagel
quote:Hallo ik zit in geldnood en moet vanavond nog van deze macbookpro af!
Het betreft een macbookpro 13inch, 4gb geheugen, 2.66ghz, 320gb harddisk.
Het is het meest recente model en er zit geen lader + bon bij. Ik heb de macbook gevonden in de trein.
Weggeefprijs = 300 euro
quote:Hoi Arie,
Ik wil de blackberry denk ik wel van u overnemen maar ik wil wel iets meer informatie. Bedoelt u met een klein probleempje dat hij niet in uw broekzak past of is er echt iets mis met de blackberry zelf? En hoe oud is hij ongeveer, ziet hij er nog goed uit, heeft u er een oplader en andere accessoires bij?
Zou u ook misschien foto's ervan kunnen mailen?
Kortom wat meer info dus. Alvast bedankt.
Groetjes Melissa
quote:hallon meslisla ik hbe m gisterne gekocht ok hei past niet n me broek oke groetjes
quote:Hallo,
Zou u misschien serieus willen reageren op de vragen die ik in de vorige mail heb gesteld?
Groeten Melissa
quote:]Dat heb ik toch gedaan, nja als we kieskeurig gaan doen; fijn, geen BlackBerry voor jou.
quote:
Inderdaad jaquote:
quote:beste meneer Kraai,
ik heb een fout gemaakt.
Ik ben nu 17 en word op 18 November 18.
en zou dit misschien kunnen verifiëren door een copy van mijn id op te sturen.
MVG,
Tobias
Wtf, ik heb een fout gemaakt ik ben toch ouderquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef sciter het volgende:
Ze is nieteens dankbaar![]()
Ik denk dat Tobias nu zijn identiteitskaart aan het soepen is
Toch niet:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef pisnicht het volgende:
Wat een stelletje kutkneuzen bij elkaar hier zeg
quote:Geachte Anne,
Is die origineel van Apple?
gr,
Max
quote:Ja natuurlijk is dit een originele, anders bied ik het toch niet aan als iphone?
quote:Hallo,
Is deze telefoon nog beschikbaar? De prijs van deze telefoon is bijzonder laag weet je zeker dat je er niet meer voor wilt hebben? Ik heb voor deze telefoon 250 euro over als er echt niets aan mankeert.
Groetjes marloes
Zeg dat een naaktfoto alles is dat je meer kunt wensen dan 250 euro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |