quote:Geachte Atze Waalkens,
ik koop ze alle drie voor 25 euro.
Mag ik jou rekening nummer waar ik het opkan storten?
MVg nishan
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.
Mvg,
K. Kool
ik wil ze samen wel voor 25 euro kopen..
kunt u mij smsen of u akkoord gaat op [cencuur]
ik vind het heel mooi dat u ook armere mnensen de kans geeft op mooie telefoons (_!)
groetjens
30
quote:Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
quote:Geachte Atze Waalkens, hio ate ik hbe even ene krote vraaga werrken de telefons ok soja dan wli ik ze koopen vore 15 uro alemal
groete bouke
Ik wil de telefoons wel overnemen voor 25¤.
Als u uw pinpas en pincode opstuurd naar [cencuur] zal ik het geld overzetten en stuur ik het daarna weer terug.
Mvg,
K. Kool
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
Ha ha.
En dan hun zo allemaal mailen, en dan jij van huuuhuuu en dan hun weer zo van kwekkwekkwek en dan jij weer huuhuuu.
Lachen man..
******quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef ThePianoMan het volgende:
allemaal te luie mensen die geen persoonlijke tint aan het bericht geven, maar gewoon 'Geachte <insert name>' overnemen.
K*nker kopers
antwoord:quote:From: xxxxx
Sent: Sunday, September 26, 2010 6:09 PM
To: johannes
Subject: Reactie op uw advertentie: frame met kenteken honda, dax, skyteam, ss50, cd50, benly
Geachte johannes, is het frame gezet op brommer- of motorkenteken? Met vriendelijke groet, xxxxx.
wat voor verkoper ben je dan.quote:brommer
quote:Bedankt voor uw tip!
* Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!
Je weet dat het plaatsen van een advertentie nog geen overeenkomst met een eventuele verkoper is en je dus niets kan eisen bij het lezen van een dergelijke advertentie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Je weet dat marktplaats ook wettelijk gezien bindend is?
lul nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Alehandro89 het volgende:
Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?quote:
Durenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Veel te verduren? Gaat het nog lang duren?
denk je nou echt dat mensen zo dom zijn
jij bent echt kankerdom eikel
gr bastiaan
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezenquote:
Ja maar ik heb er maar 1... En die heb ik net al aan iemand anders verkocht, dus ik kan hem niet meer aan jou verkopen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezen
hint: Verbentenissenrecht.
Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Ga maar even wat dingetjes uit het Burgelijk Wetboek lezen
hint: Verbentenissenrecht.
Als jij iets aanbied en iemand geeft aan het te willen kopen voor die prijs, ben je in principe verplicht dit te doen. Maar goed, ik denk dat ik mijn studie wel weg kan gooien, jij schijnt het toch allemaal te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |