opzich een logische keuzequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben naar Vitalic gegaan ipv Pearl Jam op RW.
![]()
Dat heb ik dan weer niet, is wel een mooie relikwie eigenlijk. Heb (en gebruik) nog wel altijd mijn allereerste mail adres, uit ik gok '97 of '98.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de eerste mail die ik verstuurd heb nog ergens op mn computer staan
Het was wel jammer dat de tent zo langzaam leegstroomde dat we naar de main stage liepen en Alive net was. Wel iedereen meeblêren tijdens het lopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich een logische keuze
Ik heb ze gewoon beide al eens gezien
M'n eerste mail was in 2004 naar mn vader in de trant van heey!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, is wel een mooie relikwie eigenlijk. Heb (en gebruik) nog wel altijd mijn allereerste mail adres, uit ik gok '97 of '98.
Beter kan nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Knap uitgemikt. Dadelijk uur openen met Underworld en Queen
Zoiets hadden we in Noorwegen, mijn ma wilde wijn dus mn vader wijn gehaald maar het kostte daar ¤10 per glasquote:
Ga jij maar naar de buren, die wonen op nummer 538quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja jij maar naar de buren, die wonen op nummer 538
een paar jaar geleden in een nieuw jasjequote:
recentelijk ook dacht ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een paar jaar geleden in een nieuw jasje
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |