Cassius '99 als laatstequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Welke nummers zitten nu in dat ACHTERGRONDmuziekje??
Best wel veel, dus dat zou ik zo niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Around the world van daft punk en twilight zone van 2unlimitedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ohja twilight zone inderdaad, ik zei tribal dance.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Around the world van daft punk en twilight zone van 2unlimited
En dat andere nummer met die onverstaanbare tekst weet ik niet.
In dat achtergrondmuziekje niet, dat is echt alleen Daft Punk, 2 Unlimited en Cassius.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
Er zit er ook een in met Sunshine maar ik kom er maar niet op hoe die heet.
Dat was dus die Cassius lijkt alsof ze zingen, Sunshine.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In dat achtergrondmuziekje niet, dat is echt alleen Daft Punk, 2 Unlimited en Cassius.
+1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan altijd wel alle nummers meezingen etc.. maar ik weet nooit wie het zijn of hoe het nummer heet
Zeker met de jaren '90 ben ik daar heel erg goed in... Is een behoorlijke tic ook, van alles maar willen weten wie het is, hoe het heet, etc...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan altijd wel alle nummers meezingen etc.. maar ik weet nooit wie het zijn of hoe het nummer heet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef alors het volgende:
OMG MENSEN!!! Arcade Fire - We Used To Wait in megahit
Van welke filmpjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Al 2 keer een mail gehad om een video offline te halen. (was geen backstage)
Nee want ik heb het net pas gezegd, het stond op de site en daar hebben ze het pas rond half 5 opgezet denk ik...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ben ik heel laat als ik er nu 'pas' achterkom dat Arcade Fire de nieuwe megahit is ?
Aah dat toen op Pinkpop met Domien en Tjibbe ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Al 2 keer een mail gehad om een video offline te halen. (was geen backstage)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |