Spuit 11quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Giel Beelen weer grote kanshebber Radioring
Die debiel in die auto is niet de clip, dat is een reclame!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zag hier laatst voor het eerst de clip van!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Giel Beelen weer grote kanshebber Radioring
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die debiel in die auto is niet de clip, dat is een reclame!
Hij staat vanavond ook in de Oosterpoort Grunn... en komende week nog in Eindhoven en Amsterdam geloof ik. Ik wilde misschien wel, maar ik heb een verjaardag en kan toch niemand zo gek krijgen om mee te gaan....quote:
ddan krijgt het ineens een andere betekenis jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Alive![]()
Toen vorig jaar mn hond dood ging en ik met mn dode hondje in mn armen in de auto stapte om hem naar het crematorium te brengen knalde dit nr op de radio door de speakers toen we de auto startten.
Het is nooit meer hetzelfde geweest voor me...
Echt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef alors het volgende:
OMG MENSEN!!! Arcade Fire - We Used To Wait in megahit
Awwwwwwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Alive![]()
Toen vorig jaar mn hond dood ging en ik met mn dode hondje in mn armen in de auto stapte om hem naar het crematorium te brengen knalde dit nr op de radio door de speakers toen we de auto startten.
Het is nooit meer hetzelfde geweest voor me...
Al 2 keer een mail gehad om een video offline te halen. (was geen backstage)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef themauster het volgende:
haha ze hebben het over 3FMVideo, Domien zegt wel vaker dat hij niet alles op Youtube wil
o.a. 2Unlimited - tribal dance, daft punk - around the world,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Welke nummers zitten nu in dat ACHTERGRONDmuziekje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |