quote:
Valt nog mee dat ie niet van zijn stoel glijdtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die sopt soms op aparte momenten ja
Dat was Patries vorig seizoen, al heeft Maurice ook met z'n oren lopen klapperen op vrouwen als homoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ie niet van zijn stoel glijdt
Hey hallotjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef editoor het volgende:
Ik weet haar naam niet maar wow wat een optreden. Ze begon zo verschikkelijk slecht en daarna gaat ze zo adembenemend mooi zingen echt ongelooflijk. Ik had echt verwacht dat ze helemaal zou instorten, maar het tegenovergestelde gebeurde. Ik hoop echt dat ze doorgaat.
Ik heb ook geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef editoor het volgende:
Ik weet haar naam niet maar wow wat een optreden. Ze begon zo verschikkelijk slecht en daarna gaat ze zo adembenemend mooi zingen echt ongelooflijk. Ik had echt verwacht dat ze helemaal zou instorten, maar het tegenovergestelde gebeurde. Ik hoop echt dat ze doorgaat.
Deze chick die er nu staat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee over wie je het hebt
verkeerde topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Jolene22 het volgende:
haha kiest ze gewoon voor jeroen. dag tweede kans op een carriere
mijn vrouw is ook niet iemand waar je ruzie mee wilquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw is ook niet iemand waar je ruzie mee wil
maar ze leek aardig aangeslagen
zal d'r straks maar ff troosten
kom wel weer posten als ze slapen is
Ik weet niet hoe oud ze is, schattig meiske, maar de outfit, nee voor mij ook niet neequote:
wat ik net al zei, de huidige modeverschijnselenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, schattig meiske, maar de outfit, nee voor mij ook niet nee
Idd. Hup, uit die outfitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, schattig meiske, maar de outfit, nee voor mij ook niet nee
quote:
Beetje fris zo zonder m'n huispakquote:
Dat hadden ze nog over van een bankstelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat rode leer van Nance, SBS styling
Ik weet het niet, kan niet kiezen of ze wel of niet door mag.quote:
Zal ik maar kiezen dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan niet kiezen of ze wel of niet door mag.
Ik heb vanmiddag uiensoep gehad, en vanavond Mexicaanse bonensoepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
God nu zie ik soep en wil ik een soepje
Wowsers, die 2 samenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag uiensoep gehad, en vanavond Mexicaanse bonensoep
maar het is nog steeds veilig in mijn buurt hoor
Ik kan het hebbenquote:
goede uiensoep is wel lekker ja, in een restaurant met een stokbroodje met gesmolten kaas erop...quote:Uiensoep
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we van die vliegtuig-pindanootjes nemen D.?
Ja, idd, je hebt een slanke taillequote:
Says who?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, idd, je hebt een slanke taille![]()
Niet goed?quote:Ohhhhhhh met stokbrood en kaas
"Ik kan het hebben"quote:
Ah, zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik kan het hebben"
En mijn calculaties van de fouilleermomentjes![]()
Ja, dadelijk toch ff kijken of er hier onverwachts nog iets te vinden valtquote:En soep + stokbrood + kaas = TREK
Ik heb niks ingeslagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo
[..]
Ja, dadelijk toch ff kijken of er hier onverwachts nog iets te vinden valt
Ik ook nietquote:
Ik heb sinds een tijdje voor de Vrijdag wel wat lekkers altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik koop eigenlijk nooit iets te 'snoepen', maar als we het toch hebben eet ik er wel graag van
Behalve vandaag dus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb sinds een tijdje voor de Vrijdag wel wat lekkers altijd
Joahquote:
quote:
Ja, soms valt er ineens wat uit je zakquote:
Hier ga ik maar niet op in verderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, soms valt er ineens wat uit je zak
Ik geloof het wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch die meid die als eerste in de rij stond, bij rij nummer 1 van de avond?
Ik vond hier ook niet veel aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wonderlijk dat ik het aan kan horen want dit origineel is niet te pruimen, wat een zeiknummer
Das niet POPquote:
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik koop eigenlijk nooit iets te 'snoepen', maar als we het toch hebben eet ik er wel graag van
Ja, het is al bijna sinterklaas, dus dat kan nu welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.
Ik eet haast nooit zoetigheid, maar ik dacht, laat ik die dingen maar eens kopen, kijken wat het is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het is al bijna sinterklaas, dus dat kan nu wel
Ik eet het ook haast nooit, tenzij we het toch al in huis hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet haast nooit zoetigheid, maar ik dacht, laat ik die dingen maar eens kopen, kijken wat het is.
Ja. Pisces was al gevluchtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Jullie zaten hier wel sneu met zijn tweeen in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |