Ja, soms valt er ineens wat uit je zakquote:
Hier ga ik maar niet op in verderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, soms valt er ineens wat uit je zak
Ik geloof het wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch die meid die als eerste in de rij stond, bij rij nummer 1 van de avond?
Ik vond hier ook niet veel aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wonderlijk dat ik het aan kan horen want dit origineel is niet te pruimen, wat een zeiknummer
Das niet POPquote:
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik koop eigenlijk nooit iets te 'snoepen', maar als we het toch hebben eet ik er wel graag van
Ja, het is al bijna sinterklaas, dus dat kan nu welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst van die chocoladepepernoten (of hoe het ook heet) gekocht, nog niet geprobeerd.
Ik eet haast nooit zoetigheid, maar ik dacht, laat ik die dingen maar eens kopen, kijken wat het is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het is al bijna sinterklaas, dus dat kan nu wel
Ik eet het ook haast nooit, tenzij we het toch al in huis hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet haast nooit zoetigheid, maar ik dacht, laat ik die dingen maar eens kopen, kijken wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |