quote:Ja, vast en zeker met de prestaties van dit kabinetOp donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ze klimmen wel snel uit het dal.
quote:Als ze dit niet deden hadden ze de 10 zetels geen eens meer gehaald.Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, vast en zeker met de prestaties van dit kabinet
quote:Niet bij de Politieke barometer in ieder geval, maar wellicht probeer je door de discussie te bluffen met zelfbedachte feiten.Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze hebben op 12 zetels gestaan.
quote:Ik heb het nagekeken, 13 zetels, ook goed.Op donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet bij de Politieke barometer in ieder geval, maar wellicht probeer je door de discussie te bluffen met zelfbedachte feiten.
quote:Er zit een te groot causaal verband in de opkomst van de PVV en de aftocht van het CDA.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef Montov het volgende:
CDA klimt sowieso wel uit het dal, ongeacht wat ze de komende 4 jaar doen. Ze hoeven alleen maar het anti-PvdA enanti-PVVsentiment aan te spreken en zich als een betrouwbare partij presenteren.
Ik denk, en TitusPullo zal de post terecht gaan bookmarken, dat het CDA bij de volgende verkiezingen groter gaat worden dan de VVD, met een iets kleinere PVV. Het zou sowieso interessant zijn qua kabinetsformatie en premier Markje.
quote:14 zetels, bluffertje.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken, 13 zetels, ook goed.
quote:Ehm, nee, maar whatever, het is niet alsof jouw 'analyses' iemand kan overtuigen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit een te groot causaal verband in de opkomst van de PVV en de aftocht van het CDA.
quote:Het staat er en dat bevestigt mijn gelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Ehm, nee, maar whatever, het is niet alsof jouw 'analyses' iemand kan overtuigen.
quote:Niet bij de politieke barometer, herhaal ik mij nog maar eens...
quote:Die staat in die link, ze houden maar heel sporadisch peilingen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet bij de politieke barometer, herhaal ik mij nog maar eens...
Kan je ook nog eens opzoeken wat de laatste peiling van TNS Nipo zegt over het CDA?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef Montov het volgende:
Oh ja, precies, TNS nipo bevestigt je gelijk, behalve wanneer het niet het geval is want dan is het excuus dat ze maar sporadisch peilingen hebben. What-ever. Net zoals de opkomst van de PVV ten koste gaat van het CDA, wat totale bullcrap is als je de laatste 6 jaar de peilingen bekijkt, hoewel 1 sporadische peiling natuurlijk jouw gelijk bevestigt, meneer uitvinder van buskruit.
In ander nieuws, "de antisemitische haatrap Ren vieze Jood" is in mijn ogen kandidaat voor zinsnede van het jaar.
quote:Het was een variant op ''niet alle Moslims zijn terrorist, maar alle terroristen zijn wel Moslims'', wat waarschijnlijk evenzeer opgeld doet in die kringen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ook dat is een versimpeling
er zijn communisten geweest die niet zelf dictator waren dus.... massa's van hen.
en er waren ook communisten die een dictatuur als bestuursvorm afwezen ...
toen de CPN zichzelf ophief, was de partij geen voorstander meer van een dictatuur....
Ik heb nooit op de CPN gestemd..... de geur van stalin zat er nog .... wel of niet in de kasten met lijken of diepe kerkers..
quote:Ach, het grootste deel van Nederland heeft geen flauw idee waar dergelijke partijen nou eigenlijk voor staan. Die horen de zonnige uitleg van Rutte en denken dat de gouden tijden zijn aangebroken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
D66 verliest 2 zetels aan de VVD in de politieke barometer van vandaag.
Pardon?
Wat zien dat voor nep progressief-liberalen die besluiten voor de VVD te gaan met het regeerakkoord wat er nu ligt? Onbegrijpelijk...
quote:Pechtold een sociaal-democraat?Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Picchia het volgende:
Ze horen Pechtold Wilders bashen en denken spontaan dat ze zelf ook sociaal-democraten zijn.
quote:Directe democratie als in referenda wil bijna niemand. Enkel D66 omdat het nou eenmaal haar geesteskindje is en natuurlijk de PVV omdat het referenda het nou eenmaal goed doen bij het klootjesvolk. Ik weet niet waarom de PvdA in jouw ogen de vrijheid van meningsuiting en de scheiding van kerk en staat niet ondersteunt, maar in wezen hebben beide punten ook weinig met democratie te maken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Picchia het volgende:
Nou ja, ik denk dat die omschrijving beter bij D66 past dan bij de PvdA, aangezien de PvdA veel democratische waarden niet echt deelt (vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, directere democratie).
quote:Natuurlijk is de PvdA net als de andere bekende partijen vóór vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Picchia het volgende:
Nou ja, ik denk dat die omschrijving beter bij D66 past dan bij de PvdA, aangezien de PvdA veel democratische waarden niet echt deelt (vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, directere democratie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |