quote:
Het eerste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Vind het wel humor dat Oh Oh Cherso meer kijkers trok dan de uitzending van de presentatie van het nieuwe kabinet. Tekenend voor de mensen in Nederland, of voor de beroerde toestand van de politiek?
Heb je je opstelletje over die fabrieken nu al af?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Teveel spareribs op en nu heb ik buikpijn. /eerstewereldproblemen
quote:
1 vraag, waarom ben jij mod geworden, en wie heeft jou aangesteldquote:
Personeelstekorten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 vraag, waarom ben jij mod geworden, en wie heeft jou aangesteld
Toevallig, 2 linkse mods hier, wie is hier de volgende?Frieselinksevegatarier? KoosVogels? Ethiraseth?quote:
Geef toe, we hebben altijd linkse mods.quote:
Ik geef het toe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef toe, we hebben altijd linkse mods.
Ik noem een Sizzler, ExtraWaskracht, Sidekick, en nog wel wat voorbeelden van extreem-rechtse mods op POL.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef toe, we hebben altijd linkse mods.
Waren mijn tijd ver vooruit. En jij hebt sowieso een vreemd beeld van wat extreemrechts is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik noem een Sizzler, ExtraWaskracht, Sidekick, en nog wel wat voorbeelden van extreem-rechtse mods op POL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |