QFTquote:
quote:'Meevaller van een miljoen euro voor PSV mbt vertrek Ronald Koeman'
30 september 2010 Marca
PSV kan nog een meevaller van een miljoen euro bijschrijven als gevolg van de overgang van Ronald Koeman destijds van PSV naar Valencia. Naast de afkoopsom van een miljoen euro was een nog een bedrag van een miljoen euro bedongen indien Valencia in de volgende drie jaar minimaal een keer de Champions League zou bereiken. Omdat de club daar in slaagde, moet de Spaanse club ondanks het snelle vertrek van Koeman het bedrag alsnog aan PSV overmaken, zo meldt de Spaanse krant Marca.
De kanttekening ten aanzien van de omstandigheden moet inderdaad wel écht gemaakt worden. Dat veld was in de tweede helft echt niet meer bespeelbaar. In de Nederlandse competitie zou de wedstrijd zijn afgelast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
QFT![]()
Nette overwinning gisteren onder enorm zware omstandigheden. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht en was al blij geweest met een gelijkspel.
Maar wel weer veel kansen gemist
Neem aan dat dat geld niet meer zal komen. Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:56 schreef fetss het volgende:
[..]
Ik lag ook nog dat er snel duidelijk komt over die 3 miljoen van betis voor Robert!
Gewoon faillissement van die club aanvragen dan, er zullen vast nog wel meer schuldeisers zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Neem aan dat dat geld niet meer zal komen. Van een kale kip kun je niet plukken.
Dan zul je het geld juist niet meer terugzien. Althans, in veel mindere mate.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gewoon faillissement van die club aanvragen dan, er zullen vast nog wel meer schuldeisers zijn.
Je wacht nu ook al 4 jaar ofzo, dus dan krijg je in ieder geval iets. De FIFA/UEFA doet ook helemaal niks in deze situatie, echt waardeloos. Hopelijk leert PSV hiervan en laten ze niemand meer gaan zonder eerst het volledige bedrag ontvangen te hebben (los van clausules natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan zul je het geld juist niet meer terugzien. Althans, in veel mindere mate.
Hij bracht ons de spannendste titel ooit..... en geld toequote:
Het was ook een ramp dat veld, dus een slordig begin is geen schandequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:57 schreef jde_kok het volgende:
Prima overwinning gisteravond! PSV speelde een prima pot. De eerste 10 minuten wat slordig, maar daarna was de wil om te winnen in ieder geval aanwezig.
Zoet is er voor lange tijd uit. Daarom hebben ze Bram gratis gecontracteerd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Is er een keepersnieuws op hande? Zou Ramos weggaan in de winter of Zoet verhuurd worden?
Ja. ik zie hem liever op de bank dan Cassioquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef rubbereend het volgende:
oja, och het is geen slechte keeper.
Hoelang staat die smurf nog onder contract?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik zie hem liever op de bank dan Cassio
Ik heb geen idee, maar dat wat je nu zegt kan best een optie zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoelang staat die smurf nog onder contract?
Als Zoet bijvoorbeeld volgend jaar verhuurd zou kunnen worden kan je Castro nog een jaartje aanhouden.
Wat een verademing is het toch, ten opzichte van Salcidoquote:Bouma in maart beschikbaar voor Oranje
Bondscoach Bert van Marwijk liet Wilfred Bouma op verzoek van de PSV'er buiten de selectie voor de komende interlands van Oranje. De verdediger vindt het nog te vroeg voor een comeback als international, maar staat er in de toekomst voor open.
"Ik hoop dat mijn afmelding geen consequenties heeft voor de toekomst", zo zegt Bouma in gesprek met het Algemeen Dagblad. De verdediger verwacht dat echter niet. "De bondscoach toonde begrip voor mijn beslissing. Ik denk dat iedereen mijn standpunt wel kan begrijpen. Ik had deze uitnodiging ook nog niet verwacht."
Toen de linkspoot werd gebeld door de bondscoach over zijn opname in de voorselectie, had Bouma al twijfels. "Maar dan zeg je niet binnen een paar minuten nee. Ik heb er een aantal dagen goed over nagedacht."
Bouma stond twee jaar langs de kant met blessures voordat hij afgelopen zomer bij PSV een contract tekende. "Ik wil eerst een paar maanden spelen voor de club. Natuurlijk ben ik blij met hoe het nu gaat en is het mooi dat ik al in beeld ben bij Oranje. Maar het komt te vroeg", aldus Bouma, die in maart wel beschikbaar is voor de dubbele ontmoeting met Hongarije. "Dan zijn we een paar maanden verder."
Eens! Ook een speler die van achteruit een bal lang kan gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een verademing is het toch, ten opzichte van Salcido. Van mij mag Rutten hem aanvoerder maken, hij is veel meer een leider dan Engelaar.
wellicht heeft ie daar die vette zonnebril gekregenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Dzudszak een contract bij EA Sports?![]()
32quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eens! Ook een speler die van achteruit een bal lang kan geven! Pas 31 toch?
nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. de laatste 2 wedstrijden geven me nou niet echt veel vertrouwenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de koppositie
Rustig maar. Honda is al weg, dus hij gaat de 3-3 er in de laatste minuut niet in volleyenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. de laatste 2 wedstrijden geven me nou niet echt veel vertrouwen
Goed puntquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rustig maar. Honda is al weg, dus hij gaat de 3-3 er in de laatste minuut niet in volleyen
Men zegt wel eens dat de nederlandse competitie nergens op slaat, laag niveau is, etc... ivm het buitenland. Maar het is toch vaak wel verdomd spannend. Ik ben voor ajax, dus baal als een stekker vandaag, maar de spanning die dit met zich meebrengt waardeer ik ergens ook wel...quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef patrickpsv het volgende:
Mooi dat ajax verliest, nu hopen dat we tegen vvv de koppositie weer pakken. Niet te vroeg juichen
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de koppositie
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.
Ja echt te triest... kan je de kop overnemen. Ga je zo spelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nog geen fatsoenlijke kans gecreëerd, droevig.
Natuurlijk wel. Daar moet op gedronken worden HiHaHo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk doet hij geen gekke dingen naast het veld.
Woppa rum cola en rode wodka red bull voor die jongenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Daar moet op gedronken worden HiHaHo.
Totaal verschillende spelers. Maar goed, Reis.quote:
Dat zeker jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Buitenom zijn goals was het ook een verademing tov Koevermans.
Het zijn allebei bazen en allebei waren altijd rustig als ze 1 tegen 1 staan..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers. Maar goed, Reis.
De regt lees ik nu op tt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
die tweede was natuurlijk niet moeilijk, maar de eerste was wel klasse uitgespeeld, na dat cadeautje van die VVV-er (TImisela, dacht ik)
Zo pleit je nog voor dat het einde verhaal moet zijn voor Reis, en op het andere moment is het opeens een verademing....quote:
Ja, maar Koevermans was echt 10 keer niks vandaag en inderdaad ik heb gezegd dat wat mij betreft einde verhaal moet zijn, maar dat was een impulsieve reactie. daar was ik persoonlijk al vanaf gestapt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zo pleit je nog voor dat het einde verhaal moet zijn voor Reis, en op het andere moment is het opeens een verademing....
Niet een tikje overdreven ? Die 1e goal krijgt hij de bal in de voeten geschoven, en de 2e goal had iedere speler wel gemaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Heufd het volgende:
De comeback van Reis was toch wel heel mooi. Toen 'ie in de rust in zijn eentje het veld op kwam voor zijn warming-up ging het stadion helemaal uit zijn dak. Daarna scoort 'ie ook nog twee keer. Aan de ene kant is het onvoorstelbaar dat Reis een derde kans heeft gekregen, maar hij betaalt het vertrouwen wel meteen terug. Prachtig.
Je moet er maar staanquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet een tikje overdreven ? Die 1e goal krijgt hij de bal in de voeten geschoven, en de 2e goal had iedere speler wel gemaakt.
Dat is absoluut waar.quote:
Ja het is niet in 1 keer terugbetaald, maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.![]()
Maar om te stellen dat hij het vertrouwen nu heeft terugbetaald ? Na de wedstrijd tegen Sampdoria zei hij ook dat hij zo blij was met de ontvangst van de fans en dat hij van zijn geleerd heeft en dat hij zijn leven heeft gebeterd, 2 dagen later reed hij bezopen over de weg.
Ik hoop dat het nu afgelopen is met dat gezeik, maar ik denk dat het toch de aard van het beestje is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het is niet in 1 keer terugbetaald, maar het gaat de goede kant op
Hoop het ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu afgelopen is met dat gezeik, maar ik denk dat het toch de aard van het beestje is.
Zie bijv. Arnautovic, Zlatan, Leonardo,N. de Jong etc.
Die zit er lekker inquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand die goal gezien van Alex ?.... wat mis ik hem zeg
Wow, dat toneelspel met Drogba is perfectquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Absoluut! Daarom heb ik van het spel van Reis genoten gisteren. En dan ook nog die inzet die hij toont. Koevermans mag weer plaatsnemen op de bank. Komt 3 klassen tekort voor de basis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:28 schreef fetss het volgende:
Ben blij dat reis terug is:) het spel is nu veel dynamischer, reis maakt ook veel loopacties waar dreiging van uit gaat, daardoor komt er meer ruimte voor ader spelers.. Geweldig!
Koevermans gratis weggeven aan Feyenoord ofzo.. Tjonge jonge, hij stond gewoon de hele tijd 3 meter buitenspel ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Absoluut! Daarom heb ik van het spel van Reis genoten gisteren. En dan ook nog die inzet die hij toont. Koevermans mag weer plaatsnemen op de bank. Komt 3 klassen tekort voor de basis.
En dat terwijl hij pas nog zat te zeiken dat ie te weinig op wordt gesteltquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef jpg97 het volgende:
De Koef. Als ik hem over het veld zie sjokken dan lijkt het wel alsof ie met grote tegenzin in het veld staat.
Sowieso vind ik de competitie - voor zolang hij bezig is - erg leuk. Veel kleinere ploegen die tóch leuke resultaten neerzetten, een fraaie inzet tonen of spelers hebben die je graag ziet voetballen. Je ziet niet vaak dat bijvoorbeeld FC Utrecht, ADO Den Haag of Roda (vorig seizoen) topscorers in huis hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top 5 zit wel lekker dicht bij elkaar, dat is wel leuk!
Wel bizar dat PSV en Ajax zo vroeg al best veel punten hebben laten liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top 5 zit wel lekker dicht bij elkaar, dat is wel leuk!
Er is weer orde op zaken gesteld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel opvallend dat het aantal trollende Ajacieden deze week aanzienlijk minder is, hiero.
Des te rotter dat PSV vorige week in de laatste 2 min. de gelijkmaker tegen kreeg tegen FC Groningenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel bizar dat PSV en Ajax zo vroeg al best veel punten hebben laten liggen.
Dat was inderdaad enorm zuurquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Des te rotter dat PSV vorige week in de laatste 2 min. de gelijkmaker tegen kreeg tegen FC Groningen
Alexquote:
quote:Oranje onder 19, België onder 21
Ook zijn er vijf jeugdinternationals opgeroepen. Funso Ojo en Stijn Wuytens spelen met Jong België uit tegen Turkije onder 21 jaar. Zakaria Labyad, Jürgen Locadia en Maikel Verkoelen spelen met Oranje onder 19 in Slovenië een EK-kwalificatietoernooi
was niet de eerste keer dat ie 't zo deedquote:
VET!quote:
Tis gewoon Ronaldo, maar dan groter en breder..quote:
Zou dit wel eens willen zien.quote:-----------Reis---------------------
------------------Lens-------------
Doedel------------------------------
-----------------------------Afellay
--------Engelaar-------------------
----------------Hutchinson----------
Aparte vorm, maar niet slechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het is duidelijk dat het nog steeds niet draait en toen kwam ik ergens het volgende plaatje tegen:
[..]
Zou dit wel eens willen zien.
Haha, zo speel ik in fifa '11quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het is duidelijk dat het nog steeds niet draait en toen kwam ik ergens het volgende plaatje tegen:
[..]
Met Reis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Haha, zo speel ik in fifa '11
Zo'n 4-4-2 systeem heb ik al eens eerder voorgesteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jammer dat Rutten niks ''nieuws'' wil proberen.. Volgende wedstrijd staat Koevermans gewoon weer in de basisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laten we het hopen van nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat Rutten niks ''nieuws'' wil proberen.. Volgende wedstrijd staat Koevermans gewoon weer in de basis
Reisquote:
Niet slechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nice...quote:
Zolang hij de lijnen niet opsnuift en te lang in de kantine blijft hangen is het zeker een aanwinst voor PSV.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:19 schreef jde_kok het volgende:
Die bewegingen van Reis, fenomenaal. Wat een spits! Moet echt zijn koppie erbij houden, dan heb je een parel in huis.
Ik denk dat je je vergist in de fysieke kracht die Ronaldo (althans, ik naam aan dat je het hebt over Luis Nazario de Lima) had. Ok, misschien niet in zijn PSV-tijd, maar daarna zeer wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tis gewoon Ronaldo, maar dan groter en breder..
quote:'PSV is begonnen met het geven van anabolen aan Ronaldo'
Volgens de Italiaanse schrijver Enzo Palladini is een deel van Ronaldo's fysieke leed als profvoetballer toe te schrijven aan PSV. De auteur van het boek Paura del buio (Bang voor het donker, red.), dat een ongeautoriseerde biografie is van de Braziliaanse spits, neemt in het boek stelling tegen de Eindhovense club, één van Ronaldo's eerste werkgevers. Daarbij laat hij Bernardino Santi, coördinator van anti-doping afdeling van de Braziliaanse bond, aan het woord.
Santi geeft te kennen dat PSV met verboden middelen Ronaldo omturnde van een tiener met een normaal postuur tot een gespierde spits. “In Nederland zijn ze begonnen Ronaldo anabolen te geven”, claimt Santi. “Zijn spierstructuur destijds is zo veranderd en verhield zich in geen enkel opzicht met de botgroei in zijn knieën.” Sport 1 meldt dat Santi bronnen heeft binnen PSV, maar niet direct contact heeft gelegd met de medische staf van de Eindhovenaren.
“Ze gaven Ronaldo vitaminesupplementen, maar daar zaten ook anabolen-achtige middelen in. Hij is daardoor sneller gegroeid dan de natuur voorzien had. Pas op zijn twintigste is een man volgroeid. Hij was op zijn zeventiende al in behandeling in Nederland”, aldus de bondscoördinator. Ronaldo kwam in 1994 naar Nederland toe, nadat PSV hem weghaalde bij Cruzeiro. Twee jaar later was de Braziliaan al onhoudbaar voor de club en werd hij verkocht aan Barcelona. Zijn ster rees snel en met de clubs die hij in zijn carrière diende, won hij vele prijzen.
Ronaldo zelf ontkent het verhaal overigens ten stelligste. Via twitter pareerde de ex-topspits de verhalen van Palladini ten stelligste. “Hij brengt de wereld in dat ik anabolen heb gebruikt en een affaire wilde met Kournikova. Wat een idioot!”, aldus Il Fenomeno. Onlangs maakte hij al bekend eind 2011 te stoppen met voetballen. “Mijn lichaam zegt dat het genoeg is geweest”, zei Ronaldo.
Hutchinson moet rechtsback blijven staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hutchinson is toch echt een van de of gewoonweg de zwakste schakel van PSV wanneer hij rechtsback dient te spelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hutchinson moet rechtsback blijven staan.Beter dan Manolev
Misschien moet je anders eens naar wedstrijden kijken? Dat ging toch dramatisch tegen Sparta, de eerste wedstrijd dat hij daadwerkelijk een tegenstander had?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hutchinson moet rechtsback blijven staan.Beter dan Manolev
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hutchinson is toch echt een van de of gewoonweg de zwakste schakel van PSV wanneer hij rechtsback dient te spelen.
Mee eens. Op het middenveld heeft ie een paar sterke wedstrijden gespeeld, maar achterin is het niet veel soeps.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hutchinson is toch echt een van de of gewoonweg de zwakste schakel van PSV wanneer hij rechtsback dient te spelen.
Voor de zwakte schakel hebben we altijd Marcelo nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Hutchinson is toch echt een van de of gewoonweg de zwakste schakel van PSV wanneer hij rechtsback dient te spelen.
Wat een onzin, die heeft de afgelopen 3 wedstrijden prima gespeeld. In het begin was hij ietwat onwennig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Voor de zwakte schakel hebben we altijd Marcelo nog
Dan heb ik 3 andere wedstrijden gezien... Of jouw prima maatstaf ligt vrij laagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Wat een onzin, die heeft de afgelopen 3 wedstrijden prima gespeeld. In het begin was hij ietwat onwennig.
Eigenlijk is dat ook het belangrijkste, aangezien we voor 75% tegen zwakke ploegen spelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Marcelo kunnen we beter pas beoordelen wanneer we eind oktober tegen Ajax en Twente hebben gespeeld. Opbouwend is het in ieder geval weinig soeps tegen de kleinere tegenstanders waar we voornamelijk tegen gespeeld hebben. Overigens zijn die wedstrijden sowieso een beetje dé test van waar we nu eigenlijk staan.
Dat klopt wel ja. Hij moet wel de tijd krijgen om zich te ontwikkelen: Gomes, Park en in mindere mate Alex begonnen ook niet zo sterk en kijk hoe het met ze is afgelopen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Marcelo kunnen we beter pas beoordelen wanneer we eind oktober tegen Ajax en Twente hebben gespeeld. Opbouwend is het in ieder geval weinig soeps tegen de kleinere tegenstanders waar we voornamelijk tegen gespeeld hebben. Overigens zijn die wedstrijden sowieso een beetje dé test van waar we nu eigenlijk staan.
Laat ik het anders zeggen, prima is misschien niet het juiste woord voor wedstrijden waarin je niet echt wordt getest. Maar hij is keurig op de been gebleven en heeft laten zien dat zijn positionering, inschattingsvermogen en inspeelpass al beter zijn dan in het begin wat dat betreft pikt hij snel dingen op. Ook heeft hij laten zien in de counter op snelheid niet makkelijk te kloppen te zijn. Bovendien speelt hij niet voor niets voor Maza. Het kan allemaal nog beter, scherper en preciezer maar om een jongen nou na 3 wedstrijden als zwakke schakel te bestempelen.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan heb ik 3 andere wedstrijden gezien... Of jouw prima maatstaf ligt vrij laag
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef RijstNatie het volgende:
Jonathan Reis, dat gaat echt een hele grote worden, let maar op.
Wat een top spits zeg, fucking technisch, doelgerichtheid, oog voor medespelers, snelheid en kopkunsten, fabuleus gewoon![]()
die gaat er zeker 25-30 inleggen als je hem gewoon een heel seizoen laat spelen ie van de drank af kan blijven
Daar heeft ie het wel helemaal zelf naar gemaakt hè.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word onderhand een beetje moe van dat "als ie maar daar en daar vanaf blijft" blaat.
In potentie wel ja...Maar er zijn wel meer potentiele topspelers die door mentaliteitsproblemen nooit iets hebben klaargespeeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef RijstNatie het volgende:
Jonathan Reis, dat gaat echt een hele grote worden, let maar op.
Wat een top spits zeg, fucking technisch, doelgerichtheid, oog voor medespelers, snelheid en kopkunsten, fabuleus gewoon![]()
die gaat er zeker 25-30 inleggen als je hem gewoon een heel seizoen laat spelen
Heel raar vind ik het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word onderhand een beetje moe van dat "als ie maar daar en daar vanaf blijft" blaat.
Ja maar daar hele tijd weer op in te haken, kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar heeft ie het wel helemaal zelf naar gemaakt hè.
Het hoort eigenlijk niet, maar ik ben het hier mee eens.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef RijstNatie het volgende:
Als Jonthan zich elke week helemaal de pleuris in zuipt, zou dat mij niet kunnen boeien als hij elke week goed zou spelen voor het 1e elftal.
Ik weet dat het niet professioneel is en dat het gewoonweg niet mag, maar zolang hij blijft presteren is er wat mij betreft niets aan de hand. Tenzij het rijden onder invloed enzo is natuurlijk, dat is gewoon onverantwoord en gevaarlijk.
gewoon opstellen die gast
Romario kon het ook, dus waarom Jonathan niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef RijstNatie het volgende:
Als Jonthan zich elke week helemaal de pleuris in zuipt, zou dat mij niet kunnen boeien als hij elke week goed zou spelen voor het 1e elftal.
Ik weet dat het niet professioneel is en dat het gewoonweg niet mag, maar zolang hij blijft presteren is er wat mij betreft niets aan de hand. Tenzij het rijden onder invloed enzo is natuurlijk, dat is gewoon onverantwoord en gevaarlijk.
gewoon opstellen die gast
Romario ging erg vaak op stap maar dronk geen alcohol. Verder jammer dat je niet inhoudelijk op het Marcelo verhaal in gaat of kijk je naar andere dingen dan mij en strooi je dan maar wat met termen als zwakke schakel enquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Romario kon het ook, dus waarom Jonathan niet?
Maargoed een voetballer heeft natuurlijk een voorbeeldfunctie, en normaal gesproken zal het zijn spel niet ten goede komen....En voor zo'n dik salaris zou je toch op zijn minst een beetje normaal gedrag mogen verwachten...
Maar als je het er echt niet uitkrijgt heb ik het liever dan dat ze hem transfervrij wegdoen, pure kapitaalvernietiging.
Wat wil je dat ik er verder nog over zeg? Zijn zwakke spel tot nu toe spreekt voor zich lijkt me. Of moet ik bijvoorbeeld gaan verkondigen dat hij opbouwend zeer zwak is, iets wat iedereen hier die wedstrijden kijkt kan zien?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Romario ging erg vaak op stap maar dronk geen alcohol. Verder jammer dat je niet inhoudelijk op het Marcelo verhaal in gaat of kijk je naar andere dingen dan mij en strooi je dan maar wat met termen als zwakke schakel en's?
Je kunt wel zien dat hij in korte tijd stappen maakt en niet voor niks Maza uit de basis houdt. Dat hij opbouwend niet de sterkste is klopt, maar omdat dan meteen zwak spel te verwijten......Alex was opbouwend ook niet echt goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik er verder nog over zeg? Zijn zwakke spel tot nu toe spreekt voor zich lijkt me. Of moet ik bijvoorbeeld gaan verkondigen dat hij opbouwend zeer zwak is, iets wat iedereen hier die wedstrijden kijkt kan zien?
Alex liep af en toe gewoon met de bal aan de voet tot de 16 van de anderquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat hij in korte tijd stappen maakt en niet voor niks Maza uit de basis houdt. Dat hij opbouwend niet de sterkste is klopt, maar omdat dan meteen zwak spel te verwijten......Alex was opbouwend ook niet echt goed.
Goh. Met jouw objectieve meningsvorm?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel raar vind ik het niet eigenlijk.
WTF....... hoe kan je het überhaupt zover laten komen......quote:
Ik denk dat de zaakwaarnemer van Pieters graag eens om de tafel wil. Maar er mag zo langzamerhand wel gepraat worden...... anders komt het zover dat Pieters straks niet meer wil praten. Ik bedoel hij ontwikkelt zich prima en goede linksbacks zijn er maar weinig......quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:51 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zie het probleem en de nieuwswaarde hiervan eerlijk gezegd niet.
Ja und? Wil dat zeggen dat je opbouwend goed bent? De opbouw heeft meer te maken met oog voor ruimte, strakke inspeelpass, bal vast weten te houden tot het juiste moment en interactie met de andere verdedigers.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex liep af en toe gewoon met de bal aan de voet tot de 16 van de ander
Meestal gebeurt dat rond de winterstop, ik zie niet in waarom dat nu ook niet zou gebeuren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat de zaakwaarnemer van Pieters graag eens om de tafel wil. Maar er mag zo langzamerhand wel gepraat worden...... anders komt het zover dat Pieters straks niet meer wil praten. Ik bedoel hij ontwikkelt zich prima en goede linksbacks zijn er maar weinig......
Beweer ik ergens dat hij opbouwend goed was? Nee, nou dan.....quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Ja und? Wil dat zeggen dat je opbouwend goed bent? De opbouw heeft meer te maken met oog voor ruimte, strakke inspeelpass, bal vast weten te houden tot het juiste moment en interactie met de andere verdedigers.
mooi, is het gat in de begroting weer wat gedemptquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:40 schreef fetss het volgende:
1 miljoen voor Koeman is overgemaaktnet bij VI
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WTF....... hoe kan je het überhaupt zover laten komen......
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:43 schreef rubbereend het volgende:
Contract loopt dus nog tot zomer 2012
In het bericht stond eerst dat het dit seizoen zou aflopen. Vandaar mijn eerste opmerking.quote:
Er zijn weinig betere linksbacks te halen en al helemaal niet van die leeftijd. Linksbacks zijn er zooo weinig. Je zou er bijna een zoon voor gaan verwekkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Pieters contract loopt nog tot 2012, dus ik zou niet weten waar PSV haast mee zou moeten maken. Het is niet zo dat Pieters zich als een ongelofelijke topper presenteert.
Ja, we hadden al een weekendje Boedapest op de planning staan, nu pikken we mooi PSV erbij mee.quote:
Als hij altijd zo zou spelen vang je ook wel het dubbele.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Hij loopt godverdomme gratis de deur uit, deze zomer. Zoals ie vanavond speelde kun je tien miljoen voor de knakker vangen.. Hoerige, hoerige.
Het is al langer bekend dat Ojo niet zo'n gemakkelijke jongen is en dat ze daar redelijk wat mee te stellen hebben gehad. Daarnaast is een uur voor de wedstrijd afbellen dat je je vliegtuig gemist hebt belachelijk.quote:
Afellay gunt PSV blijkbaar niks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Hij loopt godverdomme gratis de deur uit, deze zomer. Zoals ie vanavond speelde kun je tien miljoen voor de knakker vangen.. Hoerige, hoerige.
Boeie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Dat slaat zo nergens op, hij heeft PSV prima jaren voetbal gegeven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Afellay gunt PSV blijkbaar niks.
inderdaad, Lazovic forceert een breuk is niet goed.... dient eens netjes contract is het nog niet goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Boeie.
Moet PSV maar met beter contract aankomen zodat ie wel tekent.
Hij diend netjes z'n contract uit. We hebben geen gezever verder met 'm of moeilijk doen zoals andere spelers dat wel eens doen om contractbreuk af te dwingen.
Maar geen miljoenen aan transfer inkomsten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat slaat zo nergens op, hij heeft PSV prima jaren voetbal gegeven.
Sinds z'n 12e is 'ie hét talent van PSV. In het eerste elftal is ie al sinds Hiddink dé belofte op vele miljoenen en nu loopt ie gratis de deur uit. Noem me een vergelijkbare situatie van de afgelopen 20 jaar waar een kampioenswaardige club een speler die 10 miljoen euro/22 miljoen gulden waard is zo de deur uit ziet lopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:58 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, Lazovic forceert een breuk is niet goed.... dient eens netjes contract is het nog niet goed.
Ja het is jammer. Maar zolang er niks definitiefs is is er nog een kansje dat hij bijtekent. En anders maar in de winter voor een paar miljoen en doe je moeite voor Schaars.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds z'n 12e is 'ie hét talent van PSV. In het eerste elftal is ie al sinds Hiddink dé belofte op vele miljoenen en nu loopt ie gratis de deur uit. Noem me een vergelijkbare situatie van de afgelopen 20 jaar waar een kampioenswaardige club een speler die 10 miljoen euro/22 miljoen gulden waard is zo de deur uit ziet lopen.
Gelukkig staan we allemaal op te banken als we horen dat we een miljoentje voor Koeman of Robert vangen, maar miljoenen voor Afellay doen we af met "Boeien" en "Netjes contract uit dienen"
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Boeie.
Moet PSV maar met beter contract aankomen zodat ie wel tekent.
Hij diend netjes z'n contract uit. We hebben geen gezever verder met 'm of moeilijk doen zoals andere spelers dat wel eens doen om contractbreuk af te dwingen.
Kun je het dikgedrukte even toelichten aub?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is gewoon niet zo handig aangepakt van PSV. En ook niet van Rutten. Rutten heeft zijn marktwaarde naar beneden gebracht, en PSV heeft zijn verkoop er niet snel genoeg doorheen gedrukt. Ze hadden Afellay ook veel eerder moeten brengen. Dit is na Hiddink te langzaam gegaan.
Afellay gaat heus niet bijtekenen. Hij is in een klap multimiljonair (meer dan hij nu al is) door het tekengeld dat hij kan ontvangen. En PSV kan hem niet dwingen. Of dacht je nu echt dat dit PSV hun veruit beste speler gewoon even op de bank gaat laten? Zeker met dit kwakkelend spel? En zelfs als ze dat doen, dat Afellay dan wèl gaat bijtekenen?
In het laatste seizoen onder Hiddink speelde Afellay:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze hadden Afellay ook veel eerder moeten brengen. Dit is na Hiddink te langzaam gegaan.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk blijft Bayern moeilijk doen bij van Bommel, zo jagen ze hem alleen maar naar Eindhoven.
Allemaal invalbeurten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het laatste seizoen onder Hiddink speelde Afellay:
2005/06 club: PSV wedstrijden: 23 goals: 2 competitie: Eredivisie.
2006/07 club: PSV wedstrijden: 27 goals: 6 Eredivisie
2007/08 club: PSV wedstrijden: 24 goals: 2 Eredivisie
2008/09 club: PSV wedstrijden: 27 goals:13 Eredivisie
2009/10 club: PSV wedstrijden: 29 goals: 4 Eredivisie
Mag je mij uitleggen hoe men hem meer had moeten brengen, want dit zijn de statistieken van een basisspeler.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof van Bommel ze op z'n flikker krijgt
Mwah..quote:Bayern-voorzitter Hoeness woedend op Van Bommel
Woensdag, 13 oktober 2010 om 18:00
Mark van Bommel kan een boze preek verwachten wanneer hij terugkeert bij Bayern München. De Duitse club eiste dinsdag dat de middenvelder per direct naar Duitsland zou reizen, maar kwam in de avond gewoon in actie in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden. “Van Bommel moet zich eens bedenken wie zijn werkgever is”, foeterde Uli Hoeness.
De voorzitter van Bayern toonde zich op de radiozender Bayern3 bijzonder kwaad op zijn aanvoerder. “Als je al weken pijn in je knie hebt, dan moet je zo'n interland aan je voorbij laten gaan", noteerde het ANP uit de mond van Hoeness. Ook de KNVB kan op weinig vleiende woorden rekenen: “Ik had eigenlijk verwacht dat men in Nederland, zeker na het geval Arjen Robben, eens de mond had gehouden."
Bayern wilde niet dat Van Bommel in actie kwam, omdat de middenvelder met een slijmbeursontsteking in zijn knie kampt. De Nederlander dacht echter gewoon in actie te kunnen komen en deed dat dan ook: pas toen de overwinning op Zweden veilig was gesteld, liet Van Bommel zich vervangen. “Je moet toch een beetje om je werkgever denken”, zei hij na afloop met een knipoog.
Volgens mij snap jij niet waar het om draait.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef ganzenherder het volgende:
Als van Bommel echt al geblesseerd is was hij dat al de hele periode..En is Bayern zelf dus ook schuldig..Bayern is gewoon op rechtzaken en geld uit zo lijkt het
Maarja voor Bayern spelen is ook 10x belangrijker dan voor Oranje spelen natuurlijk....
Alsof ze van Bommel nu 10 dagen gaan folteren met een zweep. Ze hebben van Bommel nog hard nodig dit seizoen..quote:
Dan had Bayern hem zelf nooit op mogen stellen de afgelopen weken....Hypocriet gedoe. Meten met twee maatstaven noemen ze dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet waar het om draait.
Van wie is hij 'eigendom' en wie zit met de gebakken peren?
Juist ja, Munchen.
Cocu, Kluivert, Davids, Seedorf..... zomaar wat namen die me te binnen schieten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds z'n 12e is 'ie hét talent van PSV. In het eerste elftal is ie al sinds Hiddink dé belofte op vele miljoenen en nu loopt ie gratis de deur uit. Noem me een vergelijkbare situatie van de afgelopen 20 jaar waar een kampioenswaardige club een speler die 10 miljoen euro/22 miljoen gulden waard is zo de deur uit ziet lopen.
Je kan zo op de hoofdtribune gaan zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
Er gaan vast mensen hier vaker bij Jong PSV kijken, wij willen binnenkort ook eens gaan kijken. Is het gewoon gratis ofzo, is er nog wat speciaals wat je moet regelend doen ofzo? Kortom hoe werkt het? Of kan je gewoon zo de Herdgang op lopen en bij het hoofdveld de tribune op kruipen?
Dit dus. Overigens was het ook in de tijd van Hiddink niet genoeg, maar dat was nog te legitimeren door blessureleed en groeipijntjes en wat kleinzerig gedrag van Afellay, wat Hiddink hem uiteindelijk wel heeft afgeleerd.quote:
Mee eens. Verder is Van Bommel gewoon duidelijk geweest, en heeft hij gezegd dat hij gewoon kon spelen en dat hij er ook mee gespeeld heeft. Die Duitsers moeten niet zo zeiken. Ik snap dat ze hun belangen willen verdedigen, maar Van Bommel is nog altijd vrij om de spreken voor zichzelf, lijkt me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan had Bayern hem zelf nooit op mogen stellen de afgelopen weken....Hypocriet gedoe. Meten met twee maatstaven noemen ze dat.
Het was pas onfatsoenlijk geweest als Bommel bij Bayern niet had gespeeld en bij Oranje wel...
Inderdaad. Maandag spelen ze thuis tegen Jong Ajax. Ben ik ook bijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Je kan zo op de hoofdtribune gaan zitten
Van de 27 keer dat Afellay in het seizoen nadat Hiddink weg was in de competitie actie kwam, was hij geen enkele keer invaller. De keren dat hij niet in de basis stond, was hij geblesseerd of geschorst.quote:
Ik ging ervan uit dat wat ganzenherder zei klopte. Het gaat dan om een periode eerder. Ik heb het zelf maar even opgezocht, want mijn gevoel komt niet uit zichzelf:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Van de 27 keer dat Afellay in het seizoen nadat Hiddink weg was in de competitie actie kwam, was hij geen enkele keer invaller. De keren dat hij niet in de basis stond, was hij geblesseerd of geschorst.
Met andere woorden: Verkondig niet zo'n onzin!![]()
De enige die je de schuld kunt geven van het eventueel niet snel genoeg brengen van Afellay is Hiddink, niemand zal hem echter kwalijk nemen dat hij simpelweg voor de op dat moment beste opstelling koos.
Ik ben ook echt jaloers op al de successen die ze met deze jeugdige spelers hebben behaald de laatste 10 jaar. Je gaat toch niet iemand puur op leeftijd opstellen, om hem maar een kans te geven...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bij Ajax kregen zijn generatiegenoten na hun debuut gewoon regelmatig speeltijd. Bijna iedere wedstrijd, en het seizoen erop gingen ze naar een vaste plaats.
Een paar namen uit het jaar '95. Tegenwoordig met dat Modern Football is het haast bijna een prestatie om de situatie, zoals nu met Afellay, voor elkaar te krijgen. Nogmaals alle lof aan Brands, want dit is niet op zijn rekening te schrijven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cocu, Kluivert, Davids, Seedorf..... zomaar wat namen die me te binnen schieten.
Maargoed, zoals de zaakwaarnemer ook weer eens bevestigd, ze zijn gewoon met PSV in gesprek voor een contract.
Ik denk inderdaad dat jij er meer verstand van hebt dan mensen als Hiddink, hij leidde ons immers alleen maar tot de halve finale CL met zijn visie, dus veel kan dat niet wezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Pas vanaf het begin van '06-'07 kreeg regelmatig een basisplaats. Dat is gewoon te weinig. Als hij in die eerste seizoenen al meer speeltijd had gekregen, was zijn ontwikkeling sneller gegaan en was hij beter verkoopbaar geweest.
Ja jij vraagt uit de laatste 20 jaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een paar namen uit het jaar '95. Tegenwoordig met dat Modern Football is het haast bijna een prestatie om de situatie, zoals nu met Afellay, voor elkaar te krijgen. Nogmaals alle lof aan Brands, want dit is niet op zijn rekening te schrijven.
dank uquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Je kan zo op de hoofdtribune gaan zitten
Dit was eigenlijk sarcastisch bedoeld mensen maar blijkbaar is dat niet duidelijk. Zie PIquote:
Jazeker, je hebt gelijk. Maar wat ik zeg; dat zijn namen van 15 jaar geleden. Tegenwoordig met dat Modern Football is dat praktisch onmogelijk, maar net in dit geval met PSV en Afellay lijkt het die kant op te gaan. Nu moet ik er wel bij zetten dat ik niet weet hoe het met de onderhandelingen zit tussen de twee partijen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja jij vraagt uit de laatste 20 jaar![]()
Afellay is ook één van de weinige spelers die zijn lat heel hoog legt en PSV al jaren niet wil verlaten voor een club als HSV. Voor het zelfde geld was hij twee seizoenen geleden naar een middenmotor in Engeland of Duitsland gegaan en dan hadden we weer gezegd dat hij dan beter bij PSV had kunnen blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker, je hebt gelijk. Maar wat ik zeg; dat zijn namen van 15 jaar geleden. Tegenwoordig met dat Modern Football is dat praktisch onmogelijk, maar net in dit geval met PSV en Afellay lijkt het die kant op te gaan. Nu moet ik er wel bij zetten dat ik niet weet hoe het met de onderhandelingen zit tussen de twee partijen.
Hiddink heeft geen boodschap aan het commerciële belang van PSV. Ik zeg alleen dat hij Afellay meer had moeten brengen. Dat Hiddink vond dat een ander team beter was tsja. Hiddinks primaire zorg is ook niet om het commerciële belang van PSV in de gaten te houden. Ik zeg ook nergens dat het de fout van Hiddink is. Het is des PSV om jeugd te laten falen. Dat heeft te maken met meer dan alleen de trainer van de A-selectie. Ik denk dat het vooral ligt aan de aanpak van de jeugdopleiding. Jeugdspelers doen er te lang over om klaar te zijn voor het echte werk. Dit is al jaren zo. En als het in de jeugd niet gebeurt, dan moet het in de A-selectie maar. Al is het A-team geen opleiding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jij er meer verstand van hebt dan mensen als Hiddink, hij leidde ons immers alleen maar tot de halve finale CL met zijn visie, dus veel kan dat niet wezen.
We hadden toen gewoon een erg goede selectie, beter dan nu. Had hij dan Cocu, van Bommel of Park eruit moeten halen. Wat een onzin. Afellay heeft tijd en kansen genoeg gehad om zich te ontwikkelen bij PSV, en dat heeft hij ook gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hiddink heeft geen boodschap aan het commerciële belang van PSV. Ik zeg alleen dat hij Afellay meer had moeten brengen. Dat Hiddink vond dat een ander team beter was tsja. Hiddinks primaire zorg is ook niet om het commerciële belang van PSV in de gaten te houden. Ik zeg ook nergens dat het de fout van Hiddink is. Het is des PSV om jeugd te laten falen. Dat heeft te maken met meer dan alleen de trainer van de A-selectie. Ik denk dat het vooral ligt aan de aanpak van de jeugdopleiding. Jeugdspelers doen er te lang over om klaar te zijn voor het echte werk. Dit is al jaren zo. En als het in de jeugd niet gebeurt, dan moet het in de A-selectie maar. Al is het A-team geen opleiding.
Precies. Met of zonder hem is vaak een behoorlijk verschil, dus het is technisch gezien een briljante voetballer. Helaas hier en daar nog wat trekjes en in die tijd haalde je de halve finale CL niet met hem, dus dat argument is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
We hadden toen gewoon een erg goede selectie, beter dan nu. Had hij dan Cocu, van Bommel of Park eruit moeten halen. Wat een onzin. Afellay heeft tijd en kansen genoeg gehad om zich te ontwikkelen bij PSV, en dat heeft hij ook gedaan.
Die vraag kan ik wel beantwoorden, als je wilt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Elusive het volgende:
waarom bieden ze 'm niet gewoon een contract van 2 jaar met een salaris van 4/5 miljoen ofzo
Go your gangquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Die vraag kan ik wel beantwoorden, als je wilt.
Een tijdje geen kampioen, geen CL en weinig transferinkomsten. Van welk geld moet PSV hummes halen?quote:
Lolquote:
Hoe vaak komt deze nog terug ? Lijkt wel of hij elke maand een keer geplaatst wordtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
oja
doet me gelijk weer aan deze denken
onschuldige afellay
quote:'Trabzonspor wil Engelaar in de winterstop'
16 oktober 2010 Fotospor
Diverse Turkse kranten melden zaterdagmorgen dat Trabzonspor belangstelling heeft voor Orlando Engelaar. De Turkse club zou al in de winterstop het middenveld willen versterken met de speler van PSV. Volgens enkele berichten zou Trabzonspor de interesse al hebben bekendgemaakt bij PSV.
Wat een verschil met nu héquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
oja
doet me gelijk weer aan deze denken
onschuldige afellay
Ik ook. 0-1/0-2.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:43 schreef ganzenherder het volgende:
Ik verwacht weer een zeer matige wedstrijd vanmiddag, met winst als resultaat uiteraard
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:43 schreef ganzenherder het volgende:
Ik verwacht weer een zeer matige wedstrijd vanmiddag, met winst als resultaat uiteraard
Nu ben ik geen rasoptimist maar de kans dat Willem II PSV van de mat speelt met weergaloos voetbal lijkt me vrij kleinquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik verwacht een weergaloze show en 4-0
Als je Schaars ervoor terug zou kunnen halen......quote:
jajaaaaaaaaa 0-4quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu ben ik geen rasoptimist maar de kans dat Willem II PSV van de mat speelt met weergaloos voetbal lijkt me vrij klein
Ik zou het geld in de zak houden en Hutchinson daar neerzetten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je Schaars ervoor terug zou kunnen halen......
Ik vind Hutchinson een soort mindere versie van Mendez eigenlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou het geld in de zak houden en Hutchinson daar neerzetten.
Achterin wel, maar ik zou hem graag eens een paar wedstrijden op het middenveld willen hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Hutchinson een soort mindere versie van Mendez eigenlijk
quote:
Vrij triest is die verdediging jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:21 schreef Rbhp het volgende:
2 Goals tegen Willem II, wat een lachertje.
Jij vindt Willem II serieus goed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik snap niet wat willem 2 op de 18de plek doet :/
Dat zei ik niet, maar ze voetballen niet verkeerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij vindt Willem II serieus goed?PSV voetbalt weer eens tegen zichzelf, dat is het probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |