QFTquote:
quote:'Meevaller van een miljoen euro voor PSV mbt vertrek Ronald Koeman'
30 september 2010 Marca
PSV kan nog een meevaller van een miljoen euro bijschrijven als gevolg van de overgang van Ronald Koeman destijds van PSV naar Valencia. Naast de afkoopsom van een miljoen euro was een nog een bedrag van een miljoen euro bedongen indien Valencia in de volgende drie jaar minimaal een keer de Champions League zou bereiken. Omdat de club daar in slaagde, moet de Spaanse club ondanks het snelle vertrek van Koeman het bedrag alsnog aan PSV overmaken, zo meldt de Spaanse krant Marca.
De kanttekening ten aanzien van de omstandigheden moet inderdaad wel écht gemaakt worden. Dat veld was in de tweede helft echt niet meer bespeelbaar. In de Nederlandse competitie zou de wedstrijd zijn afgelast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
QFT![]()
Nette overwinning gisteren onder enorm zware omstandigheden. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht en was al blij geweest met een gelijkspel.
Maar wel weer veel kansen gemist
Neem aan dat dat geld niet meer zal komen. Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:56 schreef fetss het volgende:
[..]
Ik lag ook nog dat er snel duidelijk komt over die 3 miljoen van betis voor Robert!
Gewoon faillissement van die club aanvragen dan, er zullen vast nog wel meer schuldeisers zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Neem aan dat dat geld niet meer zal komen. Van een kale kip kun je niet plukken.
Dan zul je het geld juist niet meer terugzien. Althans, in veel mindere mate.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gewoon faillissement van die club aanvragen dan, er zullen vast nog wel meer schuldeisers zijn.
Je wacht nu ook al 4 jaar ofzo, dus dan krijg je in ieder geval iets. De FIFA/UEFA doet ook helemaal niks in deze situatie, echt waardeloos. Hopelijk leert PSV hiervan en laten ze niemand meer gaan zonder eerst het volledige bedrag ontvangen te hebben (los van clausules natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan zul je het geld juist niet meer terugzien. Althans, in veel mindere mate.
Hij bracht ons de spannendste titel ooit..... en geld toequote:
Het was ook een ramp dat veld, dus een slordig begin is geen schandequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:57 schreef jde_kok het volgende:
Prima overwinning gisteravond! PSV speelde een prima pot. De eerste 10 minuten wat slordig, maar daarna was de wil om te winnen in ieder geval aanwezig.
Zoet is er voor lange tijd uit. Daarom hebben ze Bram gratis gecontracteerd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Is er een keepersnieuws op hande? Zou Ramos weggaan in de winter of Zoet verhuurd worden?
Ja. ik zie hem liever op de bank dan Cassioquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef rubbereend het volgende:
oja, och het is geen slechte keeper.
Hoelang staat die smurf nog onder contract?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik zie hem liever op de bank dan Cassio
Ik heb geen idee, maar dat wat je nu zegt kan best een optie zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoelang staat die smurf nog onder contract?
Als Zoet bijvoorbeeld volgend jaar verhuurd zou kunnen worden kan je Castro nog een jaartje aanhouden.
Wat een verademing is het toch, ten opzichte van Salcidoquote:Bouma in maart beschikbaar voor Oranje
Bondscoach Bert van Marwijk liet Wilfred Bouma op verzoek van de PSV'er buiten de selectie voor de komende interlands van Oranje. De verdediger vindt het nog te vroeg voor een comeback als international, maar staat er in de toekomst voor open.
"Ik hoop dat mijn afmelding geen consequenties heeft voor de toekomst", zo zegt Bouma in gesprek met het Algemeen Dagblad. De verdediger verwacht dat echter niet. "De bondscoach toonde begrip voor mijn beslissing. Ik denk dat iedereen mijn standpunt wel kan begrijpen. Ik had deze uitnodiging ook nog niet verwacht."
Toen de linkspoot werd gebeld door de bondscoach over zijn opname in de voorselectie, had Bouma al twijfels. "Maar dan zeg je niet binnen een paar minuten nee. Ik heb er een aantal dagen goed over nagedacht."
Bouma stond twee jaar langs de kant met blessures voordat hij afgelopen zomer bij PSV een contract tekende. "Ik wil eerst een paar maanden spelen voor de club. Natuurlijk ben ik blij met hoe het nu gaat en is het mooi dat ik al in beeld ben bij Oranje. Maar het komt te vroeg", aldus Bouma, die in maart wel beschikbaar is voor de dubbele ontmoeting met Hongarije. "Dan zijn we een paar maanden verder."
Eens! Ook een speler die van achteruit een bal lang kan gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een verademing is het toch, ten opzichte van Salcido. Van mij mag Rutten hem aanvoerder maken, hij is veel meer een leider dan Engelaar.
wellicht heeft ie daar die vette zonnebril gekregenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Dzudszak een contract bij EA Sports?![]()
32quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eens! Ook een speler die van achteruit een bal lang kan geven! Pas 31 toch?
nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. de laatste 2 wedstrijden geven me nou niet echt veel vertrouwenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de koppositie
Rustig maar. Honda is al weg, dus hij gaat de 3-3 er in de laatste minuut niet in volleyenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. de laatste 2 wedstrijden geven me nou niet echt veel vertrouwen
Goed puntquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rustig maar. Honda is al weg, dus hij gaat de 3-3 er in de laatste minuut niet in volleyen
Men zegt wel eens dat de nederlandse competitie nergens op slaat, laag niveau is, etc... ivm het buitenland. Maar het is toch vaak wel verdomd spannend. Ik ben voor ajax, dus baal als een stekker vandaag, maar de spanning die dit met zich meebrengt waardeer ik ergens ook wel...quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef patrickpsv het volgende:
Mooi dat ajax verliest, nu hopen dat we tegen vvv de koppositie weer pakken. Niet te vroeg juichen
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de koppositie
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Nu maar hopen dat jullie degraderen, zijn we een seizoen verlost van nutteloze posts zoals deze.
Ja echt te triest... kan je de kop overnemen. Ga je zo spelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nog geen fatsoenlijke kans gecreëerd, droevig.
Natuurlijk wel. Daar moet op gedronken worden HiHaHo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk doet hij geen gekke dingen naast het veld.
Woppa rum cola en rode wodka red bull voor die jongenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Daar moet op gedronken worden HiHaHo.
Totaal verschillende spelers. Maar goed, Reis.quote:
Dat zeker jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Buitenom zijn goals was het ook een verademing tov Koevermans.
Het zijn allebei bazen en allebei waren altijd rustig als ze 1 tegen 1 staan..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers. Maar goed, Reis.
De regt lees ik nu op tt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
die tweede was natuurlijk niet moeilijk, maar de eerste was wel klasse uitgespeeld, na dat cadeautje van die VVV-er (TImisela, dacht ik)
Zo pleit je nog voor dat het einde verhaal moet zijn voor Reis, en op het andere moment is het opeens een verademing....quote:
Ja, maar Koevermans was echt 10 keer niks vandaag en inderdaad ik heb gezegd dat wat mij betreft einde verhaal moet zijn, maar dat was een impulsieve reactie. daar was ik persoonlijk al vanaf gestapt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zo pleit je nog voor dat het einde verhaal moet zijn voor Reis, en op het andere moment is het opeens een verademing....
Niet een tikje overdreven ? Die 1e goal krijgt hij de bal in de voeten geschoven, en de 2e goal had iedere speler wel gemaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Heufd het volgende:
De comeback van Reis was toch wel heel mooi. Toen 'ie in de rust in zijn eentje het veld op kwam voor zijn warming-up ging het stadion helemaal uit zijn dak. Daarna scoort 'ie ook nog twee keer. Aan de ene kant is het onvoorstelbaar dat Reis een derde kans heeft gekregen, maar hij betaalt het vertrouwen wel meteen terug. Prachtig.
Je moet er maar staanquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet een tikje overdreven ? Die 1e goal krijgt hij de bal in de voeten geschoven, en de 2e goal had iedere speler wel gemaakt.
Dat is absoluut waar.quote:
Ja het is niet in 1 keer terugbetaald, maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.![]()
Maar om te stellen dat hij het vertrouwen nu heeft terugbetaald ? Na de wedstrijd tegen Sampdoria zei hij ook dat hij zo blij was met de ontvangst van de fans en dat hij van zijn geleerd heeft en dat hij zijn leven heeft gebeterd, 2 dagen later reed hij bezopen over de weg.
Ik hoop dat het nu afgelopen is met dat gezeik, maar ik denk dat het toch de aard van het beestje is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het is niet in 1 keer terugbetaald, maar het gaat de goede kant op
Hoop het ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu afgelopen is met dat gezeik, maar ik denk dat het toch de aard van het beestje is.
Zie bijv. Arnautovic, Zlatan, Leonardo,N. de Jong etc.
Die zit er lekker inquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand die goal gezien van Alex ?.... wat mis ik hem zeg
Wow, dat toneelspel met Drogba is perfectquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Absoluut! Daarom heb ik van het spel van Reis genoten gisteren. En dan ook nog die inzet die hij toont. Koevermans mag weer plaatsnemen op de bank. Komt 3 klassen tekort voor de basis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:28 schreef fetss het volgende:
Ben blij dat reis terug is:) het spel is nu veel dynamischer, reis maakt ook veel loopacties waar dreiging van uit gaat, daardoor komt er meer ruimte voor ader spelers.. Geweldig!
Koevermans gratis weggeven aan Feyenoord ofzo.. Tjonge jonge, hij stond gewoon de hele tijd 3 meter buitenspel ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Absoluut! Daarom heb ik van het spel van Reis genoten gisteren. En dan ook nog die inzet die hij toont. Koevermans mag weer plaatsnemen op de bank. Komt 3 klassen tekort voor de basis.
En dat terwijl hij pas nog zat te zeiken dat ie te weinig op wordt gesteltquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef jpg97 het volgende:
De Koef. Als ik hem over het veld zie sjokken dan lijkt het wel alsof ie met grote tegenzin in het veld staat.
Sowieso vind ik de competitie - voor zolang hij bezig is - erg leuk. Veel kleinere ploegen die tóch leuke resultaten neerzetten, een fraaie inzet tonen of spelers hebben die je graag ziet voetballen. Je ziet niet vaak dat bijvoorbeeld FC Utrecht, ADO Den Haag of Roda (vorig seizoen) topscorers in huis hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top 5 zit wel lekker dicht bij elkaar, dat is wel leuk!
Wel bizar dat PSV en Ajax zo vroeg al best veel punten hebben laten liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top 5 zit wel lekker dicht bij elkaar, dat is wel leuk!
Er is weer orde op zaken gesteld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel opvallend dat het aantal trollende Ajacieden deze week aanzienlijk minder is, hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |