SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje.
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 10% gewijzigd door douche-eendje op 30-09-2010 21:53:58 ]
ya like it, i know you like itquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Koffieappraat stuk, dus zit nu ook aan een 3rdRock
oploskoffiequote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef Mister1977 het volgende:
Wat is dat douche-eendje, een 3rd rock?
Ja die krengen staan in de wiki-OP, kan ik ook niks aan doen. Heb ze eruit gehaald.quote:
Wat wil je?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oploskoffie
en Douche-eendje? mag ik je quoten in je undersign?
Dat ging snel!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja die krengen staan in de wiki-OP, kan ik ook niks aan doen. Heb ze eruit gehaald.
Zoiets als Nescafé?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oploskoffie
en Douche-eendje mag ik je quoten in je undersign?
O jee, gaat het helemaal mis?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
ja, krijg nou wat, het blijft niet bij één berichtje
je hebt beet! Bravo!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
LOL at douche-eendje.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oploskoffie
en Douche-eendje? mag ik je quoten in je undersign?
ja, dit was heul niet de bedoelingquote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
O jee, gaat het helemaal mis?
quote:
Ik ben niet helemaal een klunsquote:
Doe maarquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Koffieappraat stuk, dus zit nu ook aan een 3rdRock wil ik als undersign
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Koffieappraat stuk, dus zit nu ook aan een 3rdRock
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
Dat is echt zo'n slappe truc daar. Heb ik ook vaak dat een meid (ineens) offline gaat, later terugkomt en me dan blockt. Echt zo zwak, zeg het dan gewoon in een keer, of doe het gewoon direct.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ik kan niet meer op Paiq vanavond, ik heb welterusten gezegd tegen een meisje die ik niet wilde kwetsen, en nu durf ik niet meer te kijken of degene die echt leuk was online is.
The stupid webs we spin.
Hey, welkom!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef detijd het volgende:
Hoi allemaal,
1e post hier.
Ik lees al een paar jaar mee op Fok! en nu besloten een account aan te maken en mee te gaan posten.
Ik ben benieuwd, nieuwsgierig en ik heb een paar van de sites die hier voorbij zijn gekomen ook bezocht.
Maar ik moet nog een hoop uitvogelen merk ik al.
welkom in de wondere wereld van Fok!kers die datingssiteervaringen uitwisselenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef detijd het volgende:
Hoi allemaal,
1e post hier.
Ik lees al een paar jaar mee op Fok! en nu besloten een account aan te maken en mee te gaan posten.
Ik ben benieuwd, nieuwsgierig en ik heb een paar van de sites die hier voorbij zijn gekomen ook bezocht.
Welkom!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef detijd het volgende:
Hoi allemaal,
1e post hier.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
Ineens al die Hagenezen uit 1979...maar goed dat ik niet paranoide ben.
Ik doe dat dus niet, omdat ik het lullig vind, want ze is niet arrogant en best aardig. Maar ik ben oppervlakkig en vind haar foto's niet leuk. Ik heb allerlei dingen gezegd waarbij ik dacht dat ze zelf zou afhaken, maar ze blijft volhouden.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n slappe truc daar. Heb ik ook vaak dat een meid (ineens) offline gaat, later terugkomt en me dan blockt. Echt zo zwak, zeg het dan gewoon in een keer, of doe het gewoon direct.
Wat is er mis met sikjes? Sikjes rulen!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
in de hoop op fokdates heb ik ook maar eens iets aan tekst in mijn Fobo geflikkerd
baal nu een beetje dat ik hier niet meer normale foto's heb...alleen nog uit mijn langhaar en sik periode....
Rechterkant van je profiel homepage. Reuze handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef brunette82 het volgende:
waar kan ik zien wie mij bezoekt op okcupid?
Als je op het huisje klikt heb je rechtsonderin een overzicht van je bezoekers.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef brunette82 het volgende:
waar kan ik zien wie mij bezoekt op okcupid?
niet de pluk "beschimmelde appelmoes" onder mijn kin....quote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er mis met sikjes? Sikjes rulen!
Nou ja! Huisje is toch duidelijk? Linksbovenin, terug naar home?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef brunette82 het volgende:
oooooooooooooooh! thanksik dacht al, huisje, welke, waar
Even een serieuze vraag, waarom kraak jij jezelf zo af? Of is dat de humor in deze sc die ik nog niet snap?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet de pluk "beschimmelde appelmoes" onder mijn kin....
ja, maar ik zag hem even niet...ik ben niet bekend met okcupid en al die andere sites, dan duurt het evenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou ja! Huisje is toch duidelijk? Linksbovenin, terug naar home?
nja, het is deels humor en deels waarheidquote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, waarom kraak jij jezelf zo af? Of is dat de humor in deze sc die ik nog niet snap?
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, even lopen stoeien met de wiki maar als het goed is moet de OP het nu weer normaal doen
Misschien moeten we de ervaren daters ook eens opschonen...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, even lopen stoeien met de wiki maar als het goed is moet de OP het nu weer normaal doen
herkenbare karaktertrek voor mij: a) jezelf niet te serieus nemen en b) 't geeft een ander niets om je op te "pakken" omdat je de grap zelf al maakt.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, waarom kraak jij jezelf zo af? Of is dat de humor in deze sc die ik nog niet snap?
Ik hou niet zo van "pakken", zeker niet van vriendelijke mensen, daarom ben ik verhuisd van de grootste aso-sc van FOK!, naar deze.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
herkenbare karaktertrek voor mij: a) jezelf niet te serieus nemen en b) 't geeft een ander niets om je op te "pakken" omdat je de grap zelf al maakt.![]()
ik moest er hard om lachen iig
Welke mogen eruit en welke moeten er nog in?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien moeten we de ervaren daters ook eens opschonen...
dat bedoel ik. als iemand je probeert belachelijk te maken gewoon meedoen of er nog harder overheen. tis voor mij een soort 2e natuur/zelfbescherming geworden. heb ik gelukkig de l;aatste jaren geleerd.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
herkenbare karaktertrek voor mij: a) jezelf niet te serieus nemen en b) 't geeft een ander niets om je op te "pakken" omdat je de grap zelf al maakt.![]()
ik moest er hard om lachen iig
Je signature.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik wil wel in de OP....zit alleen al een tijd te denken mijn avatar te vervangen...
[..]
dat bedoel ik. als iemand je probeert belachelijk te maken gewoon meedoen of er nog harder overheen. tis voor mij een soort 2e natuur/zelfbescherming geworden. heb ik gelukkig de l;aatste jaren geleerd.
Hierboven aan "profiel" kiezen. Dan ergens bij weergave heb je signature en "usericon manager"quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef brunette82 het volgende:een vraagje, hoe krijg je een plaatje bij je profiel en die tekst onderin je post zeg maar?
.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, hoe krijg je een plaatje bij je profiel en die tekst onderin je post zeg maar?
Wie maakt je belachelijk en waarom dan? Want ik zou dat dan graag even terug doen, of is het niet op FOK!?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik wil wel in de OP....zit alleen al een tijd te denken mijn avatar te vervangen...
[..]
dat bedoel ik. als iemand je probeert belachelijk te maken gewoon meedoen of er nog harder overheen. tis voor mij een soort 2e natuur/zelfbescherming geworden. heb ik gelukkig de l;aatste jaren geleerd.
ik ben me er het afgelopen jaar pas bewust van geworden dat ik het doe en waarom. kan me van mezelf niet anders herinneren.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat regeltje onder mijn naam heb ik aan jou te dankenquote:
Op de middelbare school heb je dat misschien nodig, maar nu hoeft dat niet meer hoor. Dan staat het zelfs een beetje zielig.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger....op school.....en tegenwoordig een heel stuk minder hoor. meestal ben ik ze voorquote:Op donderdag 30 september 2010 22:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wie maakt je belachelijk en waarom dan? Want ik zou dat dan graag even terug doen, of is het niet op FOK!?
Er zijn zoveel mongolen op de wereld, ik snap al die haat tegenover anderen nooit zo, als iemand je niks aandoet, maar goed, ik ben stiekem een beetje een rare freak.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger....op school.....en tegenwoordig een heel stuk minder hoor. meestal ben ik ze voorals 27jarige met een chocomelshirt aankomen op een collegapooltournooitje en dan chocomel bestellen. dat soort dingen. kan het niet zo goed uitleggen
kan btw geen foto van 3rdrock met lang haar en sik vinden....k ga nog ff zoeken!
Die zie ik nu pas. Meesterlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat regeltje onder mijn naam heb ik aan jou te danken
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
foto echt niet kunnen vinden....ze zijn er gewoon niet of nauwelijks. thank god!
en ach, die zelfspot ben ik ooktake it or leave bitch! ;-)
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
foto echt niet kunnen vinden....ze zijn er gewoon niet of nauwelijks. thank god!
en ach, die zelfspot ben ik ooktake it or leave bitch! ;-)
't is maar hoe je het brengt, denk ik. alleen in tekst hier, komt het vaak harder en negatiever over als ik het zelf bedoel iig.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.
I know, I've been there.
in tegenstelling tot 10 jaar geleden, en misschien zelfs wel tot een jaar of 2-3 (oten had ik een vriendin) kan ik nu wel zeggen: Steen, je bent best een leuke vent, niet knap, maar ook niet lelijk, niet hyperintelligent maar ook lang niet achterlijk en je babbelt nu makkelijker met mensen dan toen. Ik begin tevreden te worden met wie ik ben.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.
I know, I've been there.
live life on the edge! gewoon doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil stiekem toch Paiq even op om dat grietje te zoeken dat ik wel leuk vind, maar als die ander nog online is...
Zal ik het doen of zal ik het niet doen?
Ja, ik doe het.
Ja, en doe wat ik dan ook wel eens deed. "Oh ik heb echt een kutverbinding, moment!"quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil stiekem toch Paiq even op om dat grietje te zoeken dat ik wel leuk vind, maar als die ander nog online is...
Ja, ik doe het.
Doe! Je kunt tegen dat andere meisje nog altijd een verhaal ophangen dat je niet kon slapen omdat je zoveel aan je geweldige ex moet denkenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ja, ik doe het.
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en doe wat ik dan ook wel eens deed. "Oh ik heb echt een kutverbinding, moment!"
*zet op offline cheat*
En klaar. Het leven is zo simpel.
Met al die koffie en stroopwafels zal dat wel lukken, ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live life on the edge! gewoon doen!
mmm....eens kijken of ik vandaag meer in R&P post dan in TV&R...dat zou voor het eerst zijn.....
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met al die koffie en stroopwafels zal dat wel lukken, ja.
1 koffie, 2 stroopwafels....ben inmiddels over op cherrycoke en pringles sourcream&unionquote:
Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinktquote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 koffie, 2 stroopwafels....ben inmiddels over op cherrycoke en pringles sourcream&union
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinkt
ja, en dan ga jij je zeker zitten verlekkeren aan mijn goddelijke lichaam. ik heb jou door!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinkt
http://ww.com/riksmanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en dan ga jij je zeker zitten verlekkeren aan mijn goddelijke lichaam. ik heb jou door!
Ik dacht dat jij nog niet ging daten?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
wtf, stuur ik eens een berichtje op okc, krijg ik na een uur al een reactie terug![]()
wie heeft het over daten? ik stuur alleen een berichtjequote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog niet ging daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wie heeft het over daten? ik stuur alleen een berichtje
Ah, jij bent er eentje die 'niet echt op zoek' isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ben ik ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ah, jij bent er eentje die 'niet echt op zoek' is
[..]
Zet 'm op en maak er eens een fraaie date van JoeBravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en niet zo piepen dat je zo zielig bent tegen haar, dat werkt nooit zo goed bij de dames..)Overal verstand van.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, ik won zojuist een battledate op Paiq, maar ik vertrouw die lui niet helemaal, dat meisje kwam toevallig precies uit de buurt, heeft iemand ooit een date gehad via die site?
er zijn een paar berichtjes heen en weer gestuurd, nog niet eens een aanleiding tot een mogelijkheid tot een poging tot een datequote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Zet 'm op en maak er eens een fraaie date van JoeBravo
(en niet zo piepen dat je zo zielig bent tegen haar, dat werkt nooit zo goed bij de dames..)
paar dagen terug even gebabbeld met een 99%match en die kwam uit de buurt van Grunn. een aantal tussen neus-en-lippendoor-vragen maakte voor mij duidelijk dat het wel klopte.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, ik won zojuist een battledate op Paiq, maar ik vertrouw die lui niet helemaal, dat meisje kwam toevallig precies uit de buurt, heeft iemand ooit een date gehad via die site?
Daarom heb je je ook 'voor de grap' geregistreerd op OKcupid?quote:
Whut? Het is toch wel stug dat ik op die site enkel maar positieve berichten krijg, op RP kwam er ook wel eens een teleurstelling, maar daar heb ik iig serieuze dates aan overgehouden...quote:Op donderdag 30 september 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sluit alle ramen en deuren en blijf vooral binnen.
ik twijfelde of ik m'n profiel wel echt had weggegooid, zoals ik zei: niet dus. En ok, dan ben ik te nieuwsgierig om niet toch weer ff bij m'n matches te kijken. En geheel (geheel out of character) te reageren.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daarom heb je je ook 'voor de grap' geregistreerd op OKcupid?
voor m'n gevoel staat in het grootste deel van de posts van jou waarin het over een mogelijke date gaat "ik vertrouw het niet". begin er dan niet aan! Wat lijkt me dat vermoeiend, met zoveel argwaan levenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Het is toch wel stug dat ik op die site enkel maar positieve berichten krijg, op RP kwam er ook wel eens een teleurstelling, maar daar heb ik iig serieuze dates aan overgehouden...
Komt misschien doordat paiq anders is, minder vlees/profielkeuring. Vaak zijn de chats in het begin heel oppervlakkig, merk je snel genoeg wel of het op die manier klikt. Heb zelf al een aantal speeddates en een match gehad waarvan ik blij was dat ik ze uit mijn contacten kon gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Het is toch wel stug dat ik op die site enkel maar positieve berichten krijg, op RP kwam er ook wel eens een teleurstelling, maar daar heb ik iig serieuze dates aan overgehouden...
Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimismequote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
Toch logisch, het zou toch vreemd zijn als iedereen je maar leuk vindt op een gratis site, irl match ik ook niet met iedereen die ik tegen kom.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor m'n gevoel staat in het grootste deel van de posts van jou waarin het over een mogelijke date gaat "ik vertrouw het niet". begin er dan niet aan! Wat lijkt me dat vermoeiend, met zoveel argwaan leven
als je zo gaat reageren moet je je dan niet afvragen wat uberhaupt het nut is van datingsites? uiteindelijk willen ze allemaal geld verdienen en willen ze dus geen van allen dat jij een date scoort.....ik denk dat je te pessimistisch bentquote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme
Ik zou het niet vertrouwen. Ik denk dat het iemand is van de CIA die je erin wil luizen gozer. Het is allemaal één groot Zionistisch complot, de hele wereld is tegen jou, het is ieders doel om jou stiekem een keer ergens op te laten dagen voor een date die niet bestaat!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen. Ik denk dat het iemand is van de CIA die je erin wil luizen gozer. Het is allemaal één groot Zionistisch complot, de hele wereld is tegen jou, het is ieders doel om jou stiekem een keer ergens op te laten dagen voor een date die niet bestaat!!!
Ik denk het ook, ik ga mijn schuilkelder opzoeken.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen. Ik denk dat het iemand is van de CIA die je erin wil luizen gozer. Het is allemaal één groot Zionistisch complot, de hele wereld is tegen jou, het is ieders doel om jou stiekem een keer ergens op te laten dagen voor een date die niet bestaat!!!
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarjaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je zo gaat reageren moet je je dan niet afvragen wat uberhaupt het nut is van datingsites? uiteindelijk willen ze allemaal geld verdienen en willen ze dus geen van allen dat jij een date scoort.....ik denk dat je te pessimistisch bent
Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme
gewoon doen! in het ergste geval is het IRL niks. dan begin je opnieuwquote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarjaIk sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.
net zo makkelijk als in real lifequote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat.
Het is niet makkelijk om een echte match te vinden, maar dat het kan, geloof ik zeker.
Juist. Weg met die oploskoffiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Die volgt ons topic, kan niet anders!
Tijd voor een bakje echte koffie!
Goed, als je het echt wilt weten. Ik heb via internet zes vrouwen gedate, en al is het duidelijk niets geworden (anders zat ik hier nietquote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarjaIk sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechterquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechter
Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je meer baat zou hebben bij een psycholoog eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
@Lamon
Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.
Oh, en ik ben een fok newbie, dus ik moet nog even de sfeer oppakken qua level of seriousness
[..]
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechter
Er is natuurlijk geen gemiddelde succesratio per site. Het ligt allemaal aan jezelf. Je kansen dat een vrouw jou leuk vindt liggen hoger als je aantrekkelijk bent, hoogopgeleid, lang, grappig en attent bent. Als je een sik hebt en alleen maar koffie drinkt en naar de radio luistert gaat het nooit lukken. Dat heeft niks met sites te maken, of met profielen, of mailtjes, maar alles met jezelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
@Lamon
Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.
Het is vandaag inderdaad wel erg stil.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is?
ik ben 1 dag weg en gewoon een deel gemist... Dat ging wel heel snel
Maar de bijdrage van Silenus compenseert veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is vandaag inderdaad wel erg stil.
Nuttige bijdrage van mijn kant ook
Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar de bijdrage van Silenus compenseert veel
Ik FOK!date niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is?
ik ben 1 dag weg en gewoon een deel gemist... Dat ging wel heel snel
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen.
Wat een subtiliteit zou dat zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)
Echt he, als je dan toch fantasieverhaaltjes op gaat hangen, geef me dan in ieder geval iets beters dan een Fiat Puntoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)
tikje harteloos, maar iig wel eerlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Lamon. het volgende:
`Wilde even zeggen dat ik inmiddels mijn interesse verloren ben, ik snap dat het een heftige tijd is, maar wel inloggen op RP, maar geen mailtje beantwoorden is mij iets te nadenkend. Mijn tekortkoming overigens, ik zeg te makkelijk tegen mensen wat er op mijn hart ligt. Ik wens je overigens heel veel sterkte met je mam en alles wat erbij komt, ik snap dat dat zware tijden zijn, maar bij mij hoef je ze duidelijk niet kwijt.
Misschien bij degene waar je wel voor inlogt.
Ik hoop dat je iemand vind die wel aansluit.
Succes met de rest van je leven!
x´
Zo, daar ben ik vanaf...
Schijnheiligheid is een totale afknapper...
Goed zo, Lamon, vertel haar maar even goed de waarheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Lamon. het volgende:
`Wilde even zeggen dat ik inmiddels mijn interesse verloren ben, ik snap dat het een heftige tijd is, maar wel inloggen op RP, maar geen mailtje beantwoorden is mij iets te nadenkend. Mijn tekortkoming overigens, ik zeg te makkelijk tegen mensen wat er op mijn hart ligt. Ik wens je overigens heel veel sterkte met je mam en alles wat erbij komt, ik snap dat dat zware tijden zijn, maar bij mij hoef je ze duidelijk niet kwijt.
x´
Zo, daar ben ik vanaf...
Nee hoor, ik wens haar oprecht het beste, alleen je moet niet bij mij zijn als zegt dat je zo graag een tweede date wilt, maar niet even antwoord geeft op een vraag uit interesse hoe het gaat, maar wel inlogt op de datingsite.quote:
Oh dat gedeelte ook niet zozeer, maar de manier waarop... beetje out-of-the-blue. Iemand die potentiëel problemen heeft zou het misschien meer op prijs stellen als je het wat vriendelijker had verpakt... maar that's just me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wens haar oprecht het beste, alleen je moet niet bij mij zijn als zegt dat je zo graag een tweede date wilt, maar niet even antwoord geeft op een vraag uit interesse hoe het gaat, maar wel inlogt op de datingsite.
Geen tijd prima, maar niet aankomen met rotverhalen, iemand daar deelgenoot van maken en dan wel lekker doorkletsen op datingsites met anderen.
Dan kan ik vast wel wat beters vinden.
Wat is er onvriendelijk? Ik wacht met de volgende date, omdat ik iemand geloof, en dan blijkt zo iemand je wel haar problemen te geven, maar daarna met iemand anders bezig te zijn blijkbaar, dan zal het toch niet hard aankomen als ik eerlijk vertel dat ik daarop afknap?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Oh dat gedeelte ook niet zozeer, maar de manier waarop... beetje out-of-the-blue. Iemand die potentiëel problemen heeft zou het misschien meer op prijs stellen als je het wat vriendelijker had verpakt... maar that's just me.
...
[/gentry]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed zo, Lamon, vertel haar maar even goed de waarheid
(gast, wat is je probleem - waar komen die frustraties toch vandaan? De moeite nemen om dat soort berichtjes te sturen)
Oh absoluut. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook zeker niet af. Ik zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er onvriendelijk? Ik wacht met de volgende date, omdat ik iemand geloof, en dan blijkt zo iemand je wel haar problemen te geven, maar daarna met iemand anders bezig te zijn blijkbaar, dan zal het toch niet hard aankomen als ik eerlijk vertel dat ik daarop afknap?
Is het de dame die je hier voor hoer uitschold, omdat ze na je date met haar nog steeds inlogde op RP ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Lamon. het volgende:
x´
Zo, daar ben ik vanaf...
Uitslover.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]Inderdaad zeg.
Zij is waarschijnlijk weer met 100 andere kerels aan het chatten, ik zie het al helemaal voor me.
"Hahaha, krijg weer zo'n suf mailtje van één of andere gozer, moet je lezen!"
*copy-paste*
Andere kerel: Hahahahaha
Meisje: Ja, haha, denkt blijkbaar dat ik elke keer dat ik even op internet zit een mailtje naar hem moet sturen.:')
Andere kerel: hehehehe ja idd.![]()
Meisje: Zullen wij dan maar neuken?
Andere kerel: ok ja is goed.
Dat inloggen is niet zo erg, ik hou alleen niet van problemen neerleggen bij anderen, ik ben allergisch voor de 'friendszone'. Dat heb ik ook eerlijk verteld, dus zodra het daarop gaat lijken, kap ik het liever af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is het de dame die je hier voor hoer uitschold, omdat ze na je date met haar nog steeds inlogde op RP ?
* Arnax doet hetzelfde, alleen dan voor 25-30 jaar oudquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Xili0n het volgende:
*pakt zo'n Dating-profiel-invul-briefje, vult 'm in, en prikt 'm in dit topic op het datingbord onder single mannen 20-25Jr*
...
*pakt een glaasje cola en gaat zitten aan de bar*
Prikt z'n briefje in dezelfde categoriequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
* Arnax doet hetzelfde, alleen dan voor 25-30 jaar oud
Ik wil mijn briefje er ook wel bijhangen maar ga niet aan de bar zitten afwachten want dan wordt het een lange zit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een prikbord lijstje in de OPquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef detijd het volgende:
[..]
Prikt z'n briefje in dezelfde categorie
Vakantie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
*kijkt even naar de briefjes, gaat zitten en pakt wat te drinken*
Zo, vakantie.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Arnax het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een prikbord lijstje in de OP
[..]
Vakantie?![]()
Erm, naar mijn idee moet je eerst door die friendszone heen voor je iets van een serieuze relatie kunt beginnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat inloggen is niet zo erg, ik hou alleen niet van problemen neerleggen bij anderen, ik ben allergisch voor de 'friendszone'. Dat heb ik ook eerlijk verteld, dus zodra het daarop gaat lijken, kap ik het liever af.
Ik zit niet op een datingsite om vrienden te ontmoeten, dat kan ik irl ook wel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef detijd het volgende:
[..]
Prikt z'n briefje in dezelfde categorie
I started a trend...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik wil mijn briefje er ook wel bijhangen maar ga niet aan de bar zitten afwachten want dan wordt het een lange zit.
Oh ja, tussen 40-50
Wat heeft seks in hemelsnaam te maken met iemand zien als mogelijk relatiemateriaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Erm, naar mijn idee moet je eerst door die friendszone heen voor je iets van een serieuze relatie kunt beginnen.
Anders moet je misschien es gaan zoeken op erotische contacten ofzo, ik denk dat dat dan meer is wat je zoekt.
Niemand is het hier met je eens en keurt je doldwaze acties af, maar jij weet wel beter hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat inloggen is niet zo erg, ik hou alleen niet van problemen neerleggen bij anderen, ik ben allergisch voor de 'friendszone'. Dat heb ik ook eerlijk verteld, dus zodra het daarop gaat lijken, kap ik het liever af.
Ik zit niet op een datingsite om vrienden te ontmoeten, dat kan ik irl ook wel.
Yup, voor mezelf wel, irriteert het je of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Niemand is het hier met je eens en keurt je doldwaze acties af, maar jij weet wel beter he
Ik weet niet of ik je nu veel plezier of sterkte toe moet wensen. Succes dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Godshand het volgende:
Ben benieuwd of ik 2,5 uur meiden lullen aankan
Ik laat jullie snel weten hoe dat was...
Zegt degene die op Paiq niet online durfde te komen omdat hij iemand een smoesje had verteld in plaats van haar gewoon af te wijzenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Lamon. het volgende:
En er is naar mijn mening niets mis mee om dat snel te melden als dat gevoel er niet is. Je hoeft niet altijd langs elkaar heen te lopen voor de goede orde...
Dat is een principekwestie, ik wil nooit iemand kwetsen op basis van uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zegt degene die op Paiq niet online durfde te komen omdat hij iemand een smoesje had verteld in plaats van haar gewoon af te wijzen![]()
Wat een quasi diepzinnige poeptekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een principekwestie, ik wil nooit iemand kwetsen op basis van uiterlijk.
Ik voel me daar gewoon slecht bij, omdat dat mijn tekortkoming is, en niet die van diegene die ik niet vind voldoen.
Veel vrouwen laten plots niets meer van zich horen, meestal nadat ze iemand anders gevonden hebben waar ze het op dat moment beter mee vinden klikken. Verschillende malen meegemaakt dat een leuke vlotte email conversatie plots oorverdovend stil blijft. Contact maken is dan totaal niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat ze op z'n minst iets van zich had kunnen laten horen.
Op zich een goed principe maar ik hoor liever dat ze me niet aantrekkelijk vinden als 1 of ander wazig verhaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen: "sorry, maar dit gaat hem niet worden want je bent mijn type niet" o.i.d?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
Ik voel me daar gewoon slecht bij, omdat dat mijn tekortkoming is, en niet die van diegene die ik niet vind voldoen.
Daarom vind ik dat paiq ook een lastige site, je klikt namelijk wel met iemand, anders chat je niet zo lang met elkaar. En dan zie je de foto, en denk je, nou nee..hoe ga je dan uitleggen dat je uiterlijk belangrijk vindt en dat ze niet voldoet aan die eis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen: "sorry, maar dit gaat hem niet worden want je bent mijn type niet" o.i.d?
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat paiq ook een lastige site, je klikt namelijk wel met iemand, anders chat je niet zo lang met elkaar. En dan zie je de foto, en denk je, nou nee..hoe ga je dan uitleggen dat je uiterlijk belangrijk vindt en dat ze niet voldoet aan die eis?
Ik geloof je meteen, maar ik denk dat de mannen die zich dat kunnen veroorloven veel dunner gezaaid zijn als hun vrouwelijke tegenhangers.quote:
Het gaat niet om lekkere blonde stoten, ik val heel specifiek op bepaalde gezichten, en als ik niet iets zie in dat gezicht wat me pakt, kan ik daar niet doorheen kijken. Dus het gaat niet om hoe knap iemand is, ik vind modellen zelfs lelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?
Wat als je een lekkere blonde stoot hebt, maar totaal niet praten kan met elkaar, wat kies je dan?
Je kan niet altijd op afgaan op een foto, je kan beter iemand in real life beoordelen...foto's zeggen niet veel..
Perfect is een raar woord, perfectie bestaat niet, maar als alles wat ik in iemands ogen en uitdrukking zie niet klopt, heb ik daar wel moeite mee ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef brunette82 het volgende:
maar wat als het gezicht wel perfect is op de foto, bv photoshop, en jij date met dr, en de gezicht blijkt toch
niet perfect, dan prik je dan ook niet doorheen?
Bericht terugsturen met je adres erin, ze kan wel lezen maar niet reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, weet iemand hoe rp werkt als iemand interesse heeft getoond in je? ik kan wel terugpm-en aangezien ik fullmember ben maar zij is dat volgens mij niet dus ik weet dan weer niet of ze wel terug kan pm-en of dat ik er een msn-adres of mailadres in moet zetten.
HELP
Je email geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, weet iemand hoe rp werkt als iemand interesse heeft getoond in je? ik kan wel terugpm-en aangezien ik fullmember ben maar zij is dat volgens mij niet dus ik weet dan weer niet of ze wel terug kan pm-en of dat ik er een msn-adres of mailadres in moet zetten.
HELP
RP is zo slecht nog niet, je moet alleen niet meteen teveel verwachten, vrouwen zijn soms wispelturig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
danku heren! gaat ik dat even doenspannend hoor!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Xili0n het volgende:
[..]
[..]
[..]
I started a trend...
*doet rondje voor de afwachtenden*
ik verwacht niets, maar ik hoop iig op een mailtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
RP is zo slecht nog niet, je moet alleen niet meteen teveel verwachten, vrouwen zijn soms wispelturig.
Dat is heel nobel, maar ik zou zelf niet met iemand gaan daten waar ik me op basis van foto's echt niet tot aangetrokken voel. Natuurlijk zijn mensen anders in het echt, dan zie je ook de houding, lichaamstaal etc.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?
Wat als je een lekkere blonde stoot hebt, maar totaal niet praten kan met elkaar, wat kies je dan?
Je kan niet altijd op afgaan op een foto, je kan beter iemand in real life beoordelen...foto's zeggen niet veel..
klopt helemaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vind het wel typisch trouwens dat de mannen die op datingsites het hardst roepen dat uiterlijk er niet toe doet, meestal behoorlijk onaantrekkelijk zijn. Uiterlijk is zeker niet alles, maar dat het er niet toe zou doen geloof ik echt niet.
Nou vooruit:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
yoe, plak mij er ook maar bij.
3rdRock zkt vrouw, 25-30jr oud. appeltaart geen bezwaar
als iets via een chat ofzo en daarna zie ik een foto en die bevalt me echt niet dan zou ik proberen er een eind aan te breien, maar als ik er wel iets in zie hoeft ze echt geen goddelijk koppie of lijf te hebben (heb ik zelf ook niet tenslotte). Er "leuk"uitzien is voor mij voldoende, maar wat ik nu echt leuk vind weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
merci en kook ze!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Maar dan ga ik nu ff koken
Ze hebben dan in ieder geval wel zelfkennisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vind het wel typisch trouwens dat de mannen die op datingsites het hardst roepen dat uiterlijk er niet toe doet, meestal behoorlijk onaantrekkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Succes, dezelfde organisatie als de mijne van afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Godshand het volgende:
Jezus hebben jullie geen leven ofzo?
Al heel deel 52 vol
Anyway, ik ga zo reallife speeddaten, van de organisatie van flitsdate.nl.
Snel douchen en dan de trein naar A'dam
Ben benieuwd of ik 2,5 uur meiden lullen aankan
Ik laat jullie snel weten hoe dat was...
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
wow, wait... what? Ik zoek heul geen man, joh :/ Doe us aanpassen!quote:
`r staat inderdaad een beetje weinig, maar er moet ook nog wel wat te vragen overblijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Neelix het volgende:
Jonges, wat is hier aan de hand, iedereen ineens de hort op? Het topic is nog niet vol en het is al bijna half tien!
Kijk uit. Dropshot is gif.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn buddy heeft liefdesverdriet. We hangen nu samen op mijn bank met Ben en Jerries ijs en we kijken popstars (ik heb alleen ervaring in het troosten van vrouwen met ludduvudduh, maar mannen werkt blijkbaar het zelfde). Dat moest ik even melden. Oh, voor de volledigheid heb ik een fles dropshot aan het geheel toegevoegd. De dop kwam net al door de kamer zeilen met de melding dat de fles nu leeg moest. Maar het is een nieuwe fles![]()
Mooi, ik houd het wel bij bier, wijn, vodka, whisky en tequilla.quote:
Oh man....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
ja, sorry, ik was andere dingen aan t deon....Ekstra weekend kijken/luisteren
en constant mijn e-mailnotifier in de gaten houden
edit: en ik moest natuurlijk hazelnootoploskoffie in elkaar draaien. en 2 stroopwafels eten
ja, ik denk: ik laat ff aan mijn vrienden weten waarrom ik niet als een malle zit te postenquote:
Daar gaat die hazelnootkoffie vast bij helpen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik denk: ik laat ff aan mijn vrienden weten waarrom ik niet als een malle zit te posten
nee, dat niet...ga straks een Monster Ripper opentrekkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar gaat die hazelnootkoffie vast bij helpen?
Ik hou het bij Bowmore en Grolschquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet...ga straks een Monster Ripper opentrekken
Hehehehe....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Xili0n het volgende:
[..]
wow, wait... what? Ik zoek heul geen man, joh :/ Doe us aanpassen!
tis wel een mannenbord geworden...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehehehe....
[ afbeelding ]
Jij ziet dat verkeerd, de vrouwen hebben het nu voor het uit kiezen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wel een mannenbord geworden...
VROUWMENSCHEN! PLAATST EEN OPROEP!
Mag het een half decenniumpje minder zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef brunette82 het volgende:ik dan maar? zoekt een man, tussen de 28/35
[Singles] is topsportquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Neelix het volgende:
Oh man, ik geloof dat ik de Singles SC echt maar laat voor wat het is, dat gaat me echt te snel
owja....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij ziet dat verkeerd, de vrouwen hebben het nu voor het uit kiezen...
Kan zijn, maar ik heb al tijden niet meer in een SC gezeten en heb al een paar biertjes op....dit moet je echt opbouwen idd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[Singles] is topsport
en aardig rustig atm eigenlijk
0034 of +34 geloof ik en dan moet je de 0 voor het netnummer weglaten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef brunette82 het volgende:
even totaal off topic, wie weet welke net nummer spanje heeft? als ik van hier naar spanje wil bellen?
hgoe kom je nou weer aan een date in Spain?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef brunette82 het volgende:
Thanks! Ga het meteen even proberen!
hallo een date in nederland is al ver genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hgoe kom je nou weer aan een date in Spain?
Oi, ik heb maandenlang in de UDOWU SC gezeten ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
slowchatten is idd een kunst op zich....op een gemiddelde avond zit ik in dit topic en in 3fm en dat is best vermoeiend
een vrouwendingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef brunette82 het volgende:
[..]
hallo een date in nederland is al ver genoeg![]()
Nee, een stel vrienden gingen naar spanje (3 dagen geleden) niks van gehoord, en nu hoor ik
dat ze niet in gecheckt zijn in het hotel...en ouders gebeld, hij ligt in het ziekenhuis,,,ik maakte me
zorgen, maar dat is een vrouwen ding
UDOWO??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oi, ik heb maandenlang in de UDOWU SC gezeten ja!
Dat het oppervlakkige opgezette rommel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
maar logisch dat je je zorgen maakt. hoop dat het niet te ernstig is....
hoe denken jullie btw over datingshows als Take me out of Liefde op het eerste gezicht of op goed geluk?
Take me out is echt zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
hoe denken jullie btw over datingshows als Take me out of Liefde op het eerste gezicht of op goed geluk?
Mja, op het ONZ forum, "Users die overal worden uitgekotst"quote:
Vrouwen krijgen bij TMO betaald per aflevering, vandaar dat ze zo drukgraag zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
dat dacht ik ook, maar ik wilde toch even verifieren!
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggen
Haha publiek sorry maar daar staan vind ik echt te laag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden
maar stond jij tussen de dames of was je publiek?
het is ook niet 1 an de doelen die ik wil bereikt hebben in mijn levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:42 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha publiek sorry maar daar staan vind ik echt te laag.
Slechte actrices die teveel betaald krijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggen
maar je hebt natuurlijk wel uitzending gemist en consorten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Slechte actrices die teveel betaald krijgen.
Had als zakenman dat geld dan in goede Nederlandse films gestopt, denk ik dan weer, maar goed, ik heb mijn tv opgezegd, dus heb eigenlijk geen recht van spreken meer.
Mwah, heb wel gehoord dat een nichtje van mijn ex daar ook tussen gestaan heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Slechte actrices die teveel betaald krijgen.
Had als zakenman dat geld dan in goede Nederlandse films gestopt, denk ik dan weer, maar goed, ik heb mijn tv opgezegd, dus heb eigenlijk geen recht van spreken meer.
Ik kijk ook geen tv meer. Maar die wel ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt natuurlijk wel uitzending gemist en consorten!
Ik heb ook nog gewoon kabel tv, want een kastje omzetten omdat iemand geen tv meer hoeft is blijkbaar teveel werk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt natuurlijk wel uitzending gemist en consorten!
Maar ze kreeg als het goed is wel 250,- per aflevering betaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mwah, heb wel gehoord dat een nichtje van mijn ex daar ook tussen gestaan heeft.
En nee die is echt geen slechte actrice of porno-slet.
Doen ze ongeveer een jaar over, en ondertussen sturen ze je wel nog 3 herinneringen dat het echt geweldig is en of je niet alsjeblieft een abbo wilquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon kabel tv, want een kastje omzetten omdat iemand geen tv meer hoeft is blijkbaar teveel werk.
ah, jij ook nog wakker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv meer. Maar die wel ja.
Tenzij je wel tv kijkt, mijn halve familie hoorde dat ik nog gewoon tv had via de kabel 2 jaar nadat ik digitale tv had genomen, en ze zeiden ook hun tv op, maar toen werd het wel afgesloten. Ik keek al niet via de kabel, maar heb nu ook een paar maanden terug digitale tv opgezegd en nog heb ik kabel...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Doen ze ongeveer een jaar over, en ondertussen sturen ze je wel nog 3 herinneringen dat het echt geweldig is en of je niet alsjeblieft een abbo wil
Puur toeval, ze moeten handmatig de kabel eruit trekken bij een kastje in je straat ofzo. Daar sturen ze niemand voor, moet toevallig iemand voorbijkomen voor onderhoud oid. Duurde bij mij ook vrij lang voordat het afgesloten werd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tenzij je wel tv kijkt, mijn halve familie hoorde dat ik nog gewoon tv had via de kabel 2 jaar nadat ik digitale tv had genomen, en ze zeiden ook hun tv op, maar toen werd het wel afgesloten. Ik keek al niet via de kabel, maar heb nu ook een paar maanden terug digitale tv opgezegd en nog heb ik kabel...
Echt te idioot voor woorden...
Ja, bij mij duurde het dus ook een jaar. Ik heb ook Digitenne. Ziggo kan echt optiefen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Puur toeval, ze moeten handmatig de kabel eruit trekken bij een kastje in je straat ofzo. Daar sturen ze niemand voor, moet toevallig iemand voorbijkomen voor onderhoud oid. Duurde bij mij ook vrij lang voordat het afgesloten werd.(ik heb digitenne nu).
Ik heb nu iig 2 jaar kabel terwijl ze het van mij echt mogen afsluiten, ik weet dat enkel omdat mijn familie vraagt of het nog steeds niet afgesloten is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Puur toeval, ze moeten handmatig de kabel eruit trekken bij een kastje in je straat ofzo. Daar sturen ze niemand voor, moet toevallig iemand voorbijkomen voor onderhoud oid. Duurde bij mij ook vrij lang voordat het afgesloten werd.(ik heb digitenne nu).
Dat zegt toch niets verder? De ex van mijn ex (een man dus) heeft ook meegedaan. En hij moest gewoon braaf het draaiboek cq. script afwerken van TMO. Niks eigen inbreng, zelfs zijn hobby's waren door TMO bedacht. Echt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Neelix het volgende:
Mwah, heb wel gehoord dat een nichtje van mijn ex daar ook tussen gestaan heeft.
En nee die is echt geen slechte actrice of porno-slet.
Even voor de duidelijkheid wat ze mij geflikt hebben: ik ben blijven wonen in het huis van mijn ex en mij. Ik wilde het omgezet hebben naar mijn naam van haar naam. Wilden ze naast kopien van paspoorten van ons ook een kopie hebben van de scheiding. Echt waar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, bij mij duurde het dus ook een jaar. Ik heb ook Digitenne. Ziggo kan echt optiefen.
In sommige appartementencomplexen kan de analoge kabel ook niet afgesloten worden omdat de aansluiting een aftakking is van de onderburen. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar het zou een reden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tenzij je wel tv kijkt, mijn halve familie hoorde dat ik nog gewoon tv had via de kabel 2 jaar nadat ik digitale tv had genomen, en ze zeiden ook hun tv op, maar toen werd het wel afgesloten. Ik keek al niet via de kabel, maar heb nu ook een paar maanden terug digitale tv opgezegd en nog heb ik kabel...
Echt te idioot voor woorden...
Verwacht gewoon geen wonderen, niet 40 mailtjes van vrouwen die je allemaal willen, maar stuur af en toe gewoon een oprecht berichtje en het levert zeker een paar leuke dates op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef simpeleharry het volgende:
Overigens besloten dit weekend een profiel te gaan maken op relatieplanet, ben zeer benieuwd wat dat allemaal gaat brengen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets verder? De ex van mijn ex (een man dus) heeft ook meegedaan. En hij moest gewoon braaf het draaiboek cq. script afwerken van TMO. Niks eigen inbreng, zelfs zijn hobby's waren door TMO bedacht. Echt...
Ik heb ook op RP gezeten maar heb op "simpele" sites als knuz en badoo meer succes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht gewoon geen wonderen, niet 40 mailtjes van vrouwen die je allemaal willen, maar stuur af en toe gewoon een oprecht berichtje en het levert zeker een paar leuke dates op.
Erm, ik vind het bepaald geen succes anders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb ook op RP gezeten maar heb op "simpele" sites als knuz en badoo meer succes.
Ligt misschien ook aan de leeftijd, denk dat voor 30+ RP wel goed is.
Ik heb nog niet met vrouwen ouder dan 28, meer richting 23/25 gedate, maar misschien bedoel je de mannelijke profielen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb ook op RP gezeten maar heb op "simpele" sites als knuz en badoo meer succes.
Op knuz kan iedereen berichtjes sturen, en zitten meer twintigers volgens mij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Erm, ik vind het bepaald geen succes anders.
Heb het over de vrouwtjes, misschien ben ik ook te veeleisend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met vrouwen ouder dan 28, meer richting 23/25 gedate, maar misschien bedoel je de mannelijke profielen?
Onder de 22 is het geen goede site in ieder geval, dat is waar, maar ik weet niet zo goed hoe oud mensen hier zijn.
Zo is het. Ik zie het ook niet als vervanging voor het in real life contact maken met vrouwen, meer een aanvullingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht gewoon geen wonderen, niet 40 mailtjes van vrouwen die je allemaal willen, maar stuur af en toe gewoon een oprecht berichtje en het levert zeker een paar leuke dates op.
Komt mooi uit dan, ik ben over de 30quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik mag je wel, als je echt niet meer weet hoe je moet reageren, zeg het dan, dan help ik even. Niet om arrogant te zijn, maar ik kan vaak goed verwoorden wat iemand wil zeggen, en aardige mensen gun ik graag een beetje geluk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf wel 2 jaar lid, dan komen ze wel!
neuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik mag je wel, als je echt niet meer weet hoe je moet reageren, zeg het dan, dan help ik even. Niet om arrogant te zijn, maar ik kan vaak goed verwoorden wat iemand wil zeggen, en aardige mensen gun ik graag een beetje geluk.
jij drinkt wel goede koffie neem ik aan?quote:
Dat kan ik niet... Dan blijf ik maar lopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef palawan het volgende:
Ik ook nog steeds wakker, en de hele avond alleen maar thee gezopen
heb gisteren 100 vragen ingevuld.....wat een troep zat daarbij!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik kom teveel bij Fred&Douwe: ze zetten nog net niet meteen een Café Brulee voor m'n neus als ik ga zitten, maar het scheelt niet veel![]()
En om maar weer eens iets OT te posten: ik erger me nu alweer aan de wazige testjes op okc
Eens! Wijn of bier is veel beter voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat kan ik niet... Dan blijf ik maar lopenBeter wijn!
George Clooney koffie. </snob>quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Is dat oploskoffie of echte koffie?
Je hoeft niet meteen homo te zijn om vriendelijke mensen een steuntje in de rug te willen geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
neuken?dank je voor t compliment en de aangeboden hulp, wie weet
Een Café Brulee? Dat klinkt wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik kom teveel bij Fred&Douwe: ze zetten nog net niet meteen een Café Brulee voor m'n neus als ik ga zitten, maar het scheelt niet veel![]()
En om maar weer eens iets OT te posten: ik erger me nu alweer aan de wazige testjes op okc
Verzonnen door users grotendeels he. Ik heb er ook een verzonnen om mijn profiel tot 100 procent aangevuld te krijgen. Geen idee meer wat het was overigens. Heeft er hier iemand ook een vraag bedacht toevallig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb gisteren 100 vragen ingevuld.....wat een troep zat daarbij!
is het ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een Café Brulee? Dat klinkt wel heel erg goed.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
zit hier een Monster Ripper naar binnen te gooien
je bent geen homo en wil me wel een `steuntje` in de rug geven....dus...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen homo te zijn om vriendelijke mensen een steuntje in de rug te willen geven.
Nee, serieus, je klinkt als een niet opschepperig en vriendelijk persoon, en ik vind het oprecht leuk om aardige mensen te helpen. Maar als je het zelf kan is het nog veel beter natuurlijk.
ik weet het, lekker een boel geskipt maar wel echt 100 ingevuldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Verzonnen door users grotendeels he. Ik heb er ook een verzonnen om mijn profiel tot 100 procent aangevuld te krijgen. Geen idee meer wat het was overigens. Heeft er hier iemand ook een vraag bedacht toevallig?
ik vermoed dat ik er morgen ook wel weer zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die Mellow Yellow lijkt me ook wel wat.... Tijd om weer es naar Fredje te gaan...
*Pakt lijstje en kijkt hoopvol*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik er morgen ook wel weer zit
https://www.cocacolabelgium.be/Monster-Ripperquote:
Haha. Tsja ik gewoon met George Clooney.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Hmm.. ik associeer nespresso met geplet worden door een piano.
Ow een soort Red Bull! Okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
https://www.cocacolabelgium.be/Monster-Ripper
vandaag ff nodig om wakker te blijven voor Stenders Late Vermaak
ja, maar dan lekkerder en meerquote:
Nee hoor, thee is heel gezond. Vooral groene thee, daar zitten anti oxydanten ofzo inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eens! Wijn of bier is veel beter voor mij
ik vrees voor je dat we beide bij een andere vestiging zittenquote:
Okay.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees voor je dat we beide bij een andere vestiging zitten
quote:
Gelukkig niet, dan wordt het ook een gestalkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
jammer dat er btw geen precieze tijd op RP staat wanneer iemand voor het laatst online was. wel een datum, maar geen tijd...
Waar had je dat voor nodig dan, of gewoon algemene nieuwsgierigheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
jammer dat er btw geen precieze tijd op RP staat wanneer iemand voor het laatst online was. wel een datum, maar geen tijd...
je kunt wel zien wanneer iemand je bericht heeft gelezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
een beetje alcohol is ook heel goed voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee hoor, thee is heel gezond. Vooral groene thee, daar zitten anti oxydanten ofzo in
njah nou ja....ik ben een stalker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Waar had je dat voor nodig dan, of gewoon algemene nieuwsgierigheid?
Ik kreeg van de week al hoofdpijn van 1 biertje, hoop niet dat het iets chronisch is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
een beetje alcohol is ook heel goed voor je
Had ie wel gestaan een tijdje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:26 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week al hoofdpijn van 1 biertje, hoop niet dat het iets chronisch is.(was wel duvel)
Ja, stond al een aantal weken in de koelkast want ik ben helemaal niet zo'n bierdrinker. Geef mij maar een goede fles rumquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had ie wel gestaan een tijdje?
Duvel heeft flink wat gist er in nog, dat kan wel voor wat hoofdpijn zorgen..
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:37 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja, stond al een aantal weken in de koelkast want ik ben helemaal niet zo'n bierdrinker. Geef mij maar een goede fles rum
* LilDutchPrincessgeeft Natalie een biertjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!
ik niet, zit ineens de paiqenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!
*rent weg*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |