Komt mooi uit dan, ik ben over de 30quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb ook op RP gezeten maar heb op "simpele" sites als knuz en badoo meer succes.
Ligt misschien ook aan de leeftijd, denk dat voor 30+ RP wel goed is.
Ik mag je wel, als je echt niet meer weet hoe je moet reageren, zeg het dan, dan help ik even. Niet om arrogant te zijn, maar ik kan vaak goed verwoorden wat iemand wil zeggen, en aardige mensen gun ik graag een beetje geluk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik blijf wel 2 jaar lid, dan komen ze wel!
neuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik mag je wel, als je echt niet meer weet hoe je moet reageren, zeg het dan, dan help ik even. Niet om arrogant te zijn, maar ik kan vaak goed verwoorden wat iemand wil zeggen, en aardige mensen gun ik graag een beetje geluk.
jij drinkt wel goede koffie neem ik aan?quote:
Dat kan ik niet... Dan blijf ik maar lopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef palawan het volgende:
Ik ook nog steeds wakker, en de hele avond alleen maar thee gezopen
heb gisteren 100 vragen ingevuld.....wat een troep zat daarbij!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik kom teveel bij Fred&Douwe: ze zetten nog net niet meteen een Café Brulee voor m'n neus als ik ga zitten, maar het scheelt niet veel![]()
En om maar weer eens iets OT te posten: ik erger me nu alweer aan de wazige testjes op okc
Eens! Wijn of bier is veel beter voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat kan ik niet... Dan blijf ik maar lopenBeter wijn!
George Clooney koffie. </snob>quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:36 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Is dat oploskoffie of echte koffie?
Je hoeft niet meteen homo te zijn om vriendelijke mensen een steuntje in de rug te willen geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
neuken?dank je voor t compliment en de aangeboden hulp, wie weet
Een Café Brulee? Dat klinkt wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik kom teveel bij Fred&Douwe: ze zetten nog net niet meteen een Café Brulee voor m'n neus als ik ga zitten, maar het scheelt niet veel![]()
En om maar weer eens iets OT te posten: ik erger me nu alweer aan de wazige testjes op okc
Verzonnen door users grotendeels he. Ik heb er ook een verzonnen om mijn profiel tot 100 procent aangevuld te krijgen. Geen idee meer wat het was overigens. Heeft er hier iemand ook een vraag bedacht toevallig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb gisteren 100 vragen ingevuld.....wat een troep zat daarbij!
is het ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een Café Brulee? Dat klinkt wel heel erg goed.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
zit hier een Monster Ripper naar binnen te gooien
je bent geen homo en wil me wel een `steuntje` in de rug geven....dus...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen homo te zijn om vriendelijke mensen een steuntje in de rug te willen geven.
Nee, serieus, je klinkt als een niet opschepperig en vriendelijk persoon, en ik vind het oprecht leuk om aardige mensen te helpen. Maar als je het zelf kan is het nog veel beter natuurlijk.
ik weet het, lekker een boel geskipt maar wel echt 100 ingevuldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Verzonnen door users grotendeels he. Ik heb er ook een verzonnen om mijn profiel tot 100 procent aangevuld te krijgen. Geen idee meer wat het was overigens. Heeft er hier iemand ook een vraag bedacht toevallig?
ik vermoed dat ik er morgen ook wel weer zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die Mellow Yellow lijkt me ook wel wat.... Tijd om weer es naar Fredje te gaan...
*Pakt lijstje en kijkt hoopvol*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik er morgen ook wel weer zit
https://www.cocacolabelgium.be/Monster-Ripperquote:
Haha. Tsja ik gewoon met George Clooney.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Hmm.. ik associeer nespresso met geplet worden door een piano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |