abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87044581
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinkt :D
_O-
  donderdag 30 september 2010 @ 23:11:22 #77
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87044618
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinkt :D
ja, en dan ga jij je zeker zitten verlekkeren aan mijn goddelijke lichaam. ik heb jou door! :{w
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87044748
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ja, en dan ga jij je zeker zitten verlekkeren aan mijn goddelijke lichaam. ik heb jou door! :{w
http://ww.com/riksman
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87044908
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
wtf, stuur ik eens een berichtje op okc, krijg ik na een uur al een reactie terug :o :@
Ik dacht dat jij nog niet ging daten? :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_87045015
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nog niet ging daten? :P
wie heeft het over daten? ik stuur alleen een berichtje 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_87045134
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, jij bent er eentje die 'niet echt op zoek' is :P
  donderdag 30 september 2010 @ 23:25:20 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87045170
quote:

[..]

SPOILER
O+
pi_87045202
Hmm, ik won zojuist een battledate op Paiq, maar ik vertrouw die lui niet helemaal, dat meisje kwam toevallig precies uit de buurt, heeft iemand ooit een date gehad via die site? :)
pi_87045219
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ah, jij bent er eentje die 'niet echt op zoek' is :P
ben ik ook niet. :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 30 september 2010 @ 23:26:34 #85
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87045229
quote:

[..]

SPOILER
Zet 'm op en maak er eens een fraaie date van JoeBravo :D

(en niet zo piepen dat je zo zielig bent tegen haar, dat werkt nooit zo goed bij de dames..)
Overal verstand van.
pi_87045253
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, ik won zojuist een battledate op Paiq, maar ik vertrouw die lui niet helemaal, dat meisje kwam toevallig precies uit de buurt, heeft iemand ooit een date gehad via die site? :)
:|W

sluit alle ramen en deuren en blijf vooral binnen. :Y
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_87045298
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Zet 'm op en maak er eens een fraaie date van JoeBravo :D

(en niet zo piepen dat je zo zielig bent tegen haar, dat werkt nooit zo goed bij de dames..)
er zijn een paar berichtjes heen en weer gestuurd, nog niet eens een aanleiding tot een mogelijkheid tot een poging tot een date :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 30 september 2010 @ 23:29:14 #88
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87045312
quote:
paar dagen terug even gebabbeld met een 99%match en die kwam uit de buurt van Grunn. een aantal tussen neus-en-lippendoor-vragen maakte voor mij duidelijk dat het wel klopte.
pi_87045319
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ben ik ook niet. :)
Daarom heb je je ook 'voor de grap' geregistreerd op OKcupid? :P
pi_87045345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:|W

sluit alle ramen en deuren en blijf vooral binnen. :Y
Whut? Het is toch wel stug dat ik op die site enkel maar positieve berichten krijg, op RP kwam er ook wel eens een teleurstelling, maar daar heb ik iig serieuze dates aan overgehouden...
pi_87045417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Daarom heb je je ook 'voor de grap' geregistreerd op OKcupid? :P
ik twijfelde of ik m'n profiel wel echt had weggegooid, zoals ik zei: niet dus. En ok, dan ben ik te nieuwsgierig om niet toch weer ff bij m'n matches te kijken. En geheel (geheel out of character) te reageren.
Maar ik ben niet bewust op zoek :6
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_87045502
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Whut? Het is toch wel stug dat ik op die site enkel maar positieve berichten krijg, op RP kwam er ook wel eens een teleurstelling, maar daar heb ik iig serieuze dates aan overgehouden...
voor m'n gevoel staat in het grootste deel van de posts van jou waarin het over een mogelijke date gaat "ik vertrouw het niet". begin er dan niet aan! Wat lijkt me dat vermoeiend, met zoveel argwaan leven -O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_87045587
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Komt misschien doordat paiq anders is, minder vlees/profielkeuring. Vaak zijn de chats in het begin heel oppervlakkig, merk je snel genoeg wel of het op die manier klikt. Heb zelf al een aantal speeddates en een match gehad waarvan ik blij was dat ik ze uit mijn contacten kon gooien.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:38:14 #94
318019 simpeleharry
..doet niet zo ingewikkeld
pi_87045645
quote:
Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme :?
pi_87045699
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

voor m'n gevoel staat in het grootste deel van de posts van jou waarin het over een mogelijke date gaat "ik vertrouw het niet". begin er dan niet aan! Wat lijkt me dat vermoeiend, met zoveel argwaan leven -O-
Toch logisch, het zou toch vreemd zijn als iedereen je maar leuk vindt op een gratis site, irl match ik ook niet met iedereen die ik tegen kom. :o
  donderdag 30 september 2010 @ 23:40:09 #96
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87045715
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef simpeleharry het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme :?
als je zo gaat reageren moet je je dan niet afvragen wat uberhaupt het nut is van datingsites? uiteindelijk willen ze allemaal geld verdienen en willen ze dus geen van allen dat jij een date scoort.....ik denk dat je te pessimistisch bent :)
  donderdag 30 september 2010 @ 23:40:39 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87045737
quote:
Ik zou het niet vertrouwen. Ik denk dat het iemand is van de CIA die je erin wil luizen gozer. Het is allemaal één groot Zionistisch complot, de hele wereld is tegen jou, het is ieders doel om jou stiekem een keer ergens op te laten dagen voor een date die niet bestaat!!!
Gourmetten of steengrillen?
pi_87045771
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou het niet vertrouwen. Ik denk dat het iemand is van de CIA die je erin wil luizen gozer. Het is allemaal één groot Zionistisch complot, de hele wereld is tegen jou, het is ieders doel om jou stiekem een keer ergens op te laten dagen voor een date die niet bestaat!!!
_O-
pi_87045814
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk het ook, ik ga mijn schuilkelder opzoeken. :+
  donderdag 30 september 2010 @ 23:48:20 #100
318019 simpeleharry
..doet niet zo ingewikkeld
pi_87046059
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als je zo gaat reageren moet je je dan niet afvragen wat uberhaupt het nut is van datingsites? uiteindelijk willen ze allemaal geld verdienen en willen ze dus geen van allen dat jij een date scoort.....ik denk dat je te pessimistisch bent :)
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarja :{ Ik sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')