Ja, team tegen team moet ze bordjes van het ander teamlid kapotmaken. Als je bordje kapot is, mag je niet meer schieten. Tegelijkertijd staan ze allen op een evenwichtsbalk en er mag er één schieten als iedereen op de balk staat.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Op bordjes schieten? Soort proef ofzo?
Zuid vs Noord, teams moeten over eigen evenwichtsbalk lopen, als iedereen erop staat, mag degene die vooraan staat op bordjes van het andere kamp schieten. Die bordjes staan voor teamledenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Op bordjes schieten? Soort proef ofzo?
Die moeten ze tegen een muur kapot gooien en zoeken naar een papiertje in één van die borden. Degene die als eerste het papiertje vindt, mag een banaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus wat doen ze nou met die bordjes?
Details, details. Het gaat om wat ze met die lepel en kleerhanger doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Beaudelaire het volgende:
Die moeten ze tegen een muur kapot gooien en zoeken naar een papiertje in één van die borden. Degene die als eerste het papiertje vindt, mag een banaan.
Nou ze moeten dus op een evenwichtsb.... oh!quote:
Nou Nienke doet het toch verdom goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef zoem het volgende:
Vrouwen en schieten![]()
Wel beetje flauw natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Ah, de neger in de bediening. Tuurlijk.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Is volgende week de samensmelting al?
Ei, ui en paprika?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:09 schreef skudkind het volgende:
Die omelet zag er lekker uit, iemand recept daarvan?![]()
En genotenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef MissJ het volgende:
whehehe "ik heb nog nooit zo lang op een stuk worst gebeten en gezogen"
ah ja, ik wist dat ik 1 woord vergeten was, maar wist niet meer welkequote:
Het was nog niet smerig genoegquote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ja, ik wist dat ik 1 woord vergeten was, maar wist niet meer welke
Nogal ja.quote:
Dat vroeg ik me ook af....quote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe veel dagen zitten ze er nou eigenlijk?
Niet alles is echt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef ThePianoMan het volgende:
Is dit programma nou eigenlijk echt? Ik kan me niet voorstellen dat het echt is.
Aan het begin van de uitzending stond "dag 10" dus nu er een nacht voorbij is dag 11quote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe veel dagen zitten ze er nou eigenlijk?
Lijkt me niet, er is op zn minst telkens een hele cameraploeg bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef ThePianoMan het volgende:
Is dit programma nou eigenlijk echt? Ik kan me niet voorstellen dat het echt is.
ok thanks.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan het begin van de uitzending stond "dag 10" dus nu er een nacht voorbij is dag 11(jaja geniaal)
Welnee... straks gaan ze gezellig met z'n allen stappen in Sergoniesosquote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef ThePianoMan het volgende:
Er zijn niet altijd cameras bij had ik vorig jaar ergens gelezen. Die komen echt met een boot aan om een tijdje te filmen, en gaan vervolgens ook gewoon weer weg.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Lijkt me niet, er is op zn minst telkens een hele cameraploeg bij.
Dennis zat ook niet ALLEEN op dat eiland, ze zijn zich er natuurlijk van bewust dat er camera;s zijn en zullen hier ook naar handelen.
Pityfuckquote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iwein en Miss België gaan afspreken in Brussel?
Nee want Sugar is een heldquote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Is Sugar niet de grootste kanshebber om eruit te vliegen
De beste man is op.quote:
Hij kan wel vis vangenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
Sugar snapt grapje van Maxim niet...
Zoals het allerlaatste shot van Anthony in het voorstukje van volgende keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er zijn niet altijd cameras bij had ik vorig jaar ergens gelezen. Die komen echt met een boot aan om een tijdje te filmen, en gaan vervolgens ook gewoon weer weg.
Ik meen me te herinneren dat dat ter sprake kwam toen die man won die altijd heel oprecht overkwam, en dat een deel van de andere robinsons hem beschuldigden van moeilijk doen, ruzie zoeken & manipulatie enkel alleen wanneer er geen cameras bij waren...
quote:
De belgen hadden vorig seizoen ook al een meesterbrein, nu weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Sugar moet gewoon keihard winnen.![]()
Iwein vind ik de ergste van allen, hij zat achter het hele "stem Kim eruit" gedoe, en Sergio ving de klappen op. Slimme kerel, die nu ook een chickie regelt. Stiekem toch wel een baas
Nederlands: Uitspraak: mɑn'ʃɛt. man sjet dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef Inx het volgende:
Elke keer als dat fragment weer terugkomt waarin Nienke aan Sebastiaan vertelde wat een lui varken Sergio is (was), dat hij met een machete ging gooien, frons ik mijn wenkbrauwen:
Nienke: "Hij kan erg boos worden. Zo boos zelfs dat er gisteren bijna een masjeetuh in Anthony's voet kwam."
Sebastiaan: "Een muhsjettie?"
Nienke sprak het woord machete toch goed uit? Of heb ik ook altijd het verkeerde voor ogen?
Maar op zich is een manchet ook heel wat andersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nederlands: Uitspraak: mɑn'ʃɛt. man sjet dus.
Engelse uitspraak hier te horen: http://dictionary.reference.com/browse/manchet mæntʃɪt
De uitspraken van Nienke en Sebas lijken er allebei niet op eigenlijk. Ze spreken de n niet uit. Gek.
Whaha! Ja! Misschien daarom ook de spraakverwarring.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Inx het volgende:
[..]
Maar op zich is een manchet ook heel wat andersDat zit aan de mouw van je overhemd...
Een machete is een kapmes, en dat spreek je volgens mij uit als "ma-sjee-te" zoals Nienke deed.
vind de uitspraak zelf trouwens tamelijk overdreven als je de beelden terugzietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef Inx het volgende:
Elke keer als dat fragment weer terugkomt waarin Nienke aan Sebastiaan vertelde wat een lui varken Sergio is (was), dat hij met een machete ging gooien, frons ik mijn wenkbrauwen:
Nienke: "Hij kan erg boos worden. Zo boos zelfs dat er gisteren bijna een masjeetuh in Anthony's voet kwam."
Nienke sprak het woord machete toch goed uit? Of heb ik ook altijd het verkeerde voor ogen?
Ze sprak het woord inderdaad gewoon goed uit als je het in het Nederlands zegt: ma-sjeh-tuh. Sebastiaan's uitspraak was mislukt Engels.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef Inx het volgende:
Vind je het gek als je ziet hoe Sergio zich tegenover haar gedroeg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
vind de uitspraak zelf trouwens tamelijk overdreven als je de beelden terugziet
Ze hebben gewoon toiletspullen bij zich lijkt me. Anders zouden ze allemaal al veel meer bebaard zijn, zouden de dames behaarde benen moeten hebben en zou het haar van de vrouwen er vast ook nog wel veel vetter uitzien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Cybart het volgende:
Hoe kan het dat iedereen een baard(je) begint te krijgen, behalve Johny Depp ?????
(die er nog steeds getrimmed bij loopt)
deeg was toch ook gewoon bedorven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon toiletspullen bij zich lijkt me. Anders zouden ze allemaal al veel meer bebaard zijn, zouden de dames behaarde benen moeten hebben en zou het haar van de vrouwen er vast ook nog wel veel vetter uitzien.
Denk ik.
En ik vraag me af in hoeverre alles echt is als de camera's weg zijn, want die kaas van Dennis, zo lang bewaren in een tropisch gebied zonder koelkast? En dat zonder dat die kaas ook maar ging zweten?
Vorig jaar vertelden ze dat ze 2 keer een half uur filmen per dag. Er schijnt flink verschil in gedrag te zitten tussen de cameramomenten door ten opzichte van de momenten met camera.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er zijn niet altijd cameras bij had ik vorig jaar ergens gelezen. Die komen echt met een boot aan om een tijdje te filmen, en gaan vervolgens ook gewoon weer weg.
Ik meen me te herinneren dat dat ter sprake kwam toen die man won die altijd heel oprecht overkwam, en dat een deel van de andere robinsons hem beschuldigden van moeilijk doen, ruzie zoeken & manipulatie enkel alleen wanneer er geen cameras bij waren...
Dat was bloem, dat hoef je normaal niet in de koeling te bewaren, maar dat was helemaal vies geworden door de regen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
deeg was toch ook gewoon bedorven?
quote:
Nee, Depp zei het, maar dit plaatje was te grappig om niet op te slaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen was hij het niet die het zei of wel?
hmnmmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Depp zei het, maar dit plaatje was te grappig om niet op te slaan
ohquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat was bloem, dat hoef je normaal niet in de koeling te bewaren, maar dat was helemaal vies geworden door de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |