abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87049606
Vond hem ook naar niets, die Maxim.
Hup Sugar en John *O*
U MAD?
pi_87049609
Zit hier in sub-Sahara afrika met langzaam internet. Heb aflevering 1 en 2 kunnen zien, maar de rest nog niet kunnen vinden. Iemand een idee (pm)?
pi_87050328
Leuke aflevering, maar wat rustig. Vond het prima dat Maxim er uit is - hij gaf zelf aan fysiek niet meer sterk te zijn, en dan is het altijd beter hem er uit te stemmen dan een fysiek sterkere. Vind Anthony ook leuker geworden nu hij wat meer zegt :P. Verder hoop ik nog steeds dat Iwein er hierna uitvliegt - vreselijke vent.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:07:20 #129
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87052047
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er zijn niet altijd cameras bij had ik vorig jaar ergens gelezen. Die komen echt met een boot aan om een tijdje te filmen, en gaan vervolgens ook gewoon weer weg.

Ik meen me te herinneren dat dat ter sprake kwam toen die man won die altijd heel oprecht overkwam, en dat een deel van de andere robinsons hem beschuldigden van moeilijk doen, ruzie zoeken & manipulatie enkel alleen wanneer er geen cameras bij waren...
Zoals het allerlaatste shot van Anthony in het voorstukje van volgende keer.
Ze zijn zich er echt wel van bewust dat die cameras er zijn, ALS ze er zijn dan he.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef ThePianoMan het volgende:
"dat is de esipidsi he :')"
:D :D :D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:23:26 #130
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87052501
Sugar moet gewoon keihard winnen. :D
Iwein vind ik de ergste van allen, hij zat achter het hele "stem Kim eruit" gedoe, en Sergio ving de klappen op. Slimme kerel, die nu ook een chickie regelt. Stiekem toch wel een baas _O_
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:15:52 #131
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_87054215
Onverwachts toch weer leuk geworden...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_87055619
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Sugar moet gewoon keihard winnen. :D
Iwein vind ik de ergste van allen, hij zat achter het hele "stem Kim eruit" gedoe, en Sergio ving de klappen op. Slimme kerel, die nu ook een chickie regelt. Stiekem toch wel een baas _O_
De belgen hadden vorig seizoen ook al een meesterbrein, nu weer?

en maxime ;( ...
pi_87057793
Niks mis met maxim, leek alleen wel aardig verbaasd dat er zoveel mensen op hem hebben gestemd :{
Zo niet.. dan toch!
pi_87061808
Elke keer als dat fragment weer terugkomt waarin Nienke aan Sebastiaan vertelde wat een lui varken Sergio is (was), dat hij met een machete ging gooien, frons ik mijn wenkbrauwen:

Nienke: "Hij kan erg boos worden. Zo boos zelfs dat er gisteren bijna een masjeetuh in Anthony's voet kwam."
Sebastiaan: "Een muhsjettie?"

Nienke sprak het woord machete toch goed uit? Of heb ik ook altijd het verkeerde voor ogen?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:02:13 #135
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87062590
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef Inx het volgende:
Elke keer als dat fragment weer terugkomt waarin Nienke aan Sebastiaan vertelde wat een lui varken Sergio is (was), dat hij met een machete ging gooien, frons ik mijn wenkbrauwen:

Nienke: "Hij kan erg boos worden. Zo boos zelfs dat er gisteren bijna een masjeetuh in Anthony's voet kwam."

Nienke sprak het woord machete toch goed uit? Of heb ik ook altijd het verkeerde voor ogen?
Nederlands: Uitspraak: mɑn'ʃɛt. man sjet dus.

Engelse uitspraak hier te horen: http://dictionary.reference.com/browse/manchet mæntʃɪt

De uitspraken van Nienke en Sebas lijken er allebei niet op eigenlijk. Ze spreken de n niet uit. Gek.
pi_87063223
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nederlands: Uitspraak: mɑn'ʃɛt. man sjet dus.

Engelse uitspraak hier te horen: http://dictionary.reference.com/browse/manchet mæntʃɪt

De uitspraken van Nienke en Sebas lijken er allebei niet op eigenlijk. Ze spreken de n niet uit. Gek.
Maar op zich is een manchet ook heel wat anders ;) Dat zit aan de mouw van je overhemd... ;) Een machete is een kapmes, en dat spreek je volgens mij uit als "ma-sjee-te" zoals Nienke deed.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:20:05 #137
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87063409
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Inx het volgende:

[..]

Maar op zich is een manchet ook heel wat anders ;) Dat zit aan de mouw van je overhemd... ;) Een machete is een kapmes, en dat spreek je volgens mij uit als "ma-sjee-te" zoals Nienke deed.
Whaha! Ja! Misschien daarom ook de spraakverwarring. :P
pi_87067102
quote:

vind de uitspraak zelf trouwens tamelijk overdreven als je de beelden terugziet :')
pi_87068850
quote:

Ze sprak het woord inderdaad gewoon goed uit als je het in het Nederlands zegt: ma-sjeh-tuh. Sebastiaan's uitspraak was mislukt Engels. :')
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_87069831
wat een saaie aflevering :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87069986
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

vind de uitspraak zelf trouwens tamelijk overdreven als je de beelden terugziet :')
Vind je het gek als je ziet hoe Sergio zich tegenover haar gedroeg?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:19 #142
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_87076495
Hoe kan het dat iedereen een baard(je) begint te krijgen, behalve Johny Depp ?????
(die er nog steeds getrimmed bij loopt)
pi_87083239
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Cybart het volgende:
Hoe kan het dat iedereen een baard(je) begint te krijgen, behalve Johny Depp ?????
(die er nog steeds getrimmed bij loopt)
Ze hebben gewoon toiletspullen bij zich lijkt me. Anders zouden ze allemaal al veel meer bebaard zijn, zouden de dames behaarde benen moeten hebben en zou het haar van de vrouwen er vast ook nog wel veel vetter uitzien.
Denk ik.

En ik vraag me af in hoeverre alles echt is als de camera's weg zijn, want die kaas van Dennis, zo lang bewaren in een tropisch gebied zonder koelkast? En dat zonder dat die kaas ook maar ging zweten?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:26:06 #144
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87083544
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon toiletspullen bij zich lijkt me. Anders zouden ze allemaal al veel meer bebaard zijn, zouden de dames behaarde benen moeten hebben en zou het haar van de vrouwen er vast ook nog wel veel vetter uitzien.
Denk ik.

En ik vraag me af in hoeverre alles echt is als de camera's weg zijn, want die kaas van Dennis, zo lang bewaren in een tropisch gebied zonder koelkast? En dat zonder dat die kaas ook maar ging zweten?
deeg was toch ook gewoon bedorven?
pi_87091069
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er zijn niet altijd cameras bij had ik vorig jaar ergens gelezen. Die komen echt met een boot aan om een tijdje te filmen, en gaan vervolgens ook gewoon weer weg.

Ik meen me te herinneren dat dat ter sprake kwam toen die man won die altijd heel oprecht overkwam, en dat een deel van de andere robinsons hem beschuldigden van moeilijk doen, ruzie zoeken & manipulatie enkel alleen wanneer er geen cameras bij waren...
Vorig jaar vertelden ze dat ze 2 keer een half uur filmen per dag. Er schijnt flink verschil in gedrag te zitten tussen de cameramomenten door ten opzichte van de momenten met camera.
pi_87092209
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

deeg was toch ook gewoon bedorven?
Dat was bloem, dat hoef je normaal niet in de koeling te bewaren, maar dat was helemaal vies geworden door de regen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87099487

:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:23:13 #148
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87099754
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Hebben wij nu zo'n dirty mind of zijn die mensen daar zo netjes? :P Ik had echt wel flauwe grapjes gemaakt als iemand dat zo zou zeggen.
pi_87099956
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen was hij het niet die het zei of wel?
sig verwijderd door FA
pi_87100524
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Alleen was hij het niet die het zei of wel?
Nee, Depp zei het, maar dit plaatje was te grappig om niet op te slaan _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')