abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87450702
Vandaag gebeld, morgen op gesprek :)

De opdrachtgever wil het liefst direct mijn pakket van arbeidsvoorwaarden vooraf ontvangen :o Ik heb echt geen idee wat ik allemaal moet/kan eisen :') Ik heb nu ingezet op 2300 p/maand (aan de hoge kant), maar verder weet ik het echt niet :{
pi_87451076
nog steeds niet gehoord van solli van vorige week. Ergens twijfel ik of ik er achter aan wil bellen, ja, ik wil de baan wel als de rest niets wordt, maar het geeft me iets meer ruimte om de andere opties uit te zoeken :')

wel slecht, overigens -O- en vast geen goed teken -O-
Ja doei.
pi_87451595
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helaas moet ik wegens priveomstandigheden mijn sollicitatiegesprek van morgen afzeggen :{
Hoop maar ik nog een kans krijg.. en tja anders is het pech.
Tjah, hoe belangrijk werk en geld ook is tegenwoordig, sommige dingen gaan toch voor.

Ik heb gister nog twee sollicitaties gestuurd, eentje kwam een vriend van me mee aanzetten via Twitter. Ik vind dat zo belachelijk, dan staat er nergens een vacature, maar wel via Twitter. Moet ik nu verplicht ook Twitter gaan aanschaffen? En hoe kan ik daarop vacatures zoeken dan?

Het is trouwens wel iets wat precies bij mij past en het is in Groningen, dus uurtje rijden, dat moet ook kunnen. Maar goed, ze zullen wel enorm veel keus hebben daar, waarom dan iemand uit Emmen aannemen. Ben benieuwd.
pi_87452289
Maar waarom ook niet?

Anyway sterkte aan iedereen...
pi_87452736
oh my!

Aangenomen! Heb nog wel wat andere opties die beter verdienen :@ waar ik nog wel achter aan ga, maar ik heb in ieder geval werk met een niet al te beroerd salaris verwacht ik. Volgende week krijg ik contractvoorstel :)
Ja doei.
pi_87452968
Gefeliciteerd! ^O^
pi_87453693
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef JDx het volgende:

Thuis drink ik water of ranja, en eet brood met kaas of pindakaas, heb geen luxe dranken, koeken of chips in huis en eet savonds bij mn ouders. Woeiii, ain't life beautiful!
ik las een paar paginas trug dat je 200,= uitgeeft aan eten en drinken in de maand , dat kan makkelijk naar 100 als je zo zuinig eet zoals je hierboven beschrijft.
pi_87453869
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
oh my!

Aangenomen! Heb nog wel wat andere opties die beter verdienen :@ waar ik nog wel achter aan ga, maar ik heb in ieder geval werk met een niet al te beroerd salaris verwacht ik. Volgende week krijg ik contractvoorstel :)
gefeliciteerd :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:04:37 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87453896
gefelicteerd motorbloempje :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:30:11 #110
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_87454773
@jdx
Twitter is gewoon nieuwe media, op 't moment dat je daar mee bezig bent laat je zien dat je gewoon actief bent, hetzij niet terug houdend met iets nieuws, en in sommige bedrijfstakken is dat erg belangerijk.
en je hoeft het niet aan te schaffen maar het kan je wel helpen om je netwerk te vergroten. en daardoor werk te vinden
pi_87454948
Na 4 weken werkloosheid en duimen draaien op de bank heb ik eindelijk, voor nood, een baantje gevonden. Vanaf volgende week aan de slag in het callcenter. Ben al lang blij dat ik iets heb, woon in Friesland en er is echt weinig hier. Sommige oud-klasgenoten (ben pas afgestudeerd) zitten al 3 maanden werkloos thuis...

Dus beter iets dan niets
pi_87455127
Zojuist maar weer es een gesprek bij een werving- en selectiebureau gehad. We zullen zien.
pi_87455166
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Tjah, hoe belangrijk werk en geld ook is tegenwoordig, sommige dingen gaan toch voor.

Ik heb gister nog twee sollicitaties gestuurd, eentje kwam een vriend van me mee aanzetten via Twitter. Ik vind dat zo belachelijk, dan staat er nergens een vacature, maar wel via Twitter. Moet ik nu verplicht ook Twitter gaan aanschaffen? En hoe kan ik daarop vacatures zoeken dan?

Kost niks. En gewoon actief zijn. Zoeken op woorden als 'banen', 'sollicitatie', 'werk'. Zelf roepen dat je op zoek bent naar werk (en naar wat).
pi_87455333
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kost niks. En gewoon actief zijn. Zoeken op woorden als 'banen', 'sollicitatie', 'werk'. Zelf roepen dat je op zoek bent naar werk (en naar wat).
en wat nou als je echt helemaal 0,0 hebt met twitter en al dat soort andere onzin..

overigens kan ik een bedrijf dat een vacature eerste op twitter plaatst helemaal niet serieus nemen...
pi_87455382
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:56 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik las een paar paginas trug dat je 200,= uitgeeft aan eten en drinken in de maand , dat kan makkelijk naar 100 als je zo zuinig eet zoals je hierboven beschrijft.
Ik geef nu bijna niks uit aan eten en drinken, 10 euro per week hoogstens, 200 euro is wat ik reken als ik niet elke avond bij mn ouders zou eten.
pi_87455605
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef mschol het volgende:

[..]

en wat nou als je echt helemaal 0,0 hebt met twitter en al dat soort andere onzin..
Het IS géén onzin.

quote:
overigens kan ik een bedrijf dat een vacature eerste op twitter plaatst helemaal niet serieus nemen...
Dat ligt dan echt aan jou. Dat jij niet meegaat in dat soort nieuwe ontwikkelingen zegt dan meer over jou dan over dat bedrijf. Heel simpel.
pi_87455714
In November moet ik weg bij het bedrijf want dan komt diegene waar ik voor inval terug... Ze zeiden dat ze mij wel graag zouden willen houden omdat ik mijn werk goed doe, maar helaas zit het er niet in vanwege het aanbod van werk..

Onder tussen ben ik nu 32 keer afgewezen bij een grafisch bedrijf of drukkerij omdat ik geen ervaring heb, maar zit zitten wel allemaal van, je portfolio is divers en goed... ik heb het gehad met de grafische wereld, ik ga kijken of ik iets kan worden in de planning van logistiek.

Het werk wat ik nu doe (verkooporders verwerken, leningen aanvragen en controleren, klanten te woord staan, klachten oplossen, artikelen bestellen, opdracht geven van klaarmaken order, controle auto, en klanten up-to-date houden en af en toe bijspringen in de verkoop) vind ik leuk om te doen en het is heel divers werk, er werd mij aangeraden om iets in de planning te gaan zoeken voor logistiek, ik heb zelf 1 schooljaar internationale groothandel ondernemer gedaan dus ik ben er enigzins bekend mee. Het UZB heeft alleen callcenter werk, ik ga nog liever orderpicken of schoonmaken dan dat ik mensen ga lastig vallen...
pi_87455775
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het IS géén onzin.
[..]

Dat ligt dan echt aan jou. Dat jij niet meegaat in dat soort nieuwe ontwikkelingen zegt dan meer over jou dan over dat bedrijf. Heel simpel.
Dat vind ik wel kort door de bocht. Veel bedrijven doen aan Twitter omdat ze ergens gehoord hebben dat dat hip is. Ik moest bij mijn vorige werkgever ook uitzoeken of het nut had voor onze organisatie, maar als je er wat wijzer van wil worden, moet je dus om de zoveel tijd op je Twitter pagina kijken.

Mijn baas vond dat ik onder het werk niet op pagina's als Hyves, Facebook en Twitter hoorde te komen, dus wat heb je er dan aan. Als je 's avonds alles door moet gaan lezen wat de mensen die je volgt hebben gezegd die dag, ben je een uur bezig. Het is één chaos van berichtjes.

En dan nog, je ziet alleen berichten van mensen die je al kent of volgt, dus je komt nooit vacatures tegen van onbekenden?
pi_87455876
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het IS géén onzin.
dan vind jij dat toch...

het gebruiken van een dienst als twitter (of facebook of myspace etc) niet je professionaliteit ten goede komen als bedrijf..
waarom? omdat die diensten niet gericht zijn op professioneel gebruik...

tevens het punt dat hierboven aangehaald wordt: alleen tweets van vrienden krijg je binnen.....
pi_87455896
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:57 schreef Sanchos het volgende:
In November moet ik weg bij het bedrijf want dan komt diegene waar ik voor inval terug... Ze zeiden dat ze mij wel graag zouden willen houden omdat ik mijn werk goed doe, maar helaas zit het er niet in vanwege het aanbod van werk..

Onder tussen ben ik nu 32 keer afgewezen bij een grafisch bedrijf of drukkerij omdat ik geen ervaring heb, maar zit zitten wel allemaal van, je portfolio is divers en goed... ik heb het gehad met de grafische wereld, ik ga kijken of ik iets kan worden in de planning van logistiek.
Heel herkenbaar, ik zoek ook steeds meer buiten de grafische wereld, het is teveel een markt van smaak, je kan niet goed of slecht zijn. Ze kunnen je afwijzen op bijna alle mogelijke dingen, het is echt een rare markt. Als ik dit vroeger wist had ik het grafische mooi als hobby gehouden en was ik één duidelijk vak gaan leren.

In de grafische wereld ben je niet echt iets, het is té artistiek, beetje als acteur, je moet net geluk hebben, maar anders beland je gewoon in een ongeschoold baantje.
pi_87456002
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat vind ik wel kort door de bocht. Veel bedrijven doen aan Twitter omdat ze ergens gehoord hebben dat dat hip is. Ik moest bij mijn vorige werkgever ook uitzoeken of het nut had voor onze organisatie, maar ik als je er wat wijzer van wil worden, moet je dus om de zoveel tijd op je Twitter pagina kijken.

Mijn baas vond dat ik onder het werk niet op pagina's als Hyves, Facebook en Twitter hoorde te komen, dus wat heb je er dan aan. Als je 's avonds alles door moet gaan lezen wat de mensen die je volgt hebben gezegd die dag, ben je een uur bezig. Het is één chaos van berichtjes.

En dan nog, je ziet alleen berichten van mensen die je al kent of volgt, dus je komt nooit vacatures tegen van onbekenden?
Dan heb je jezelf totaal niet verdiept in wat facebook, twitter etc. voor het bedrijf kunnen betekenen. Uiteraard moet je om de zoveel tijd op je twitterpagina kijken of bijvoorbeeld Tweetdeck gebruiken.

En dat "Veel bedrijven doen aan Twitter omdat ze ergens gehoord hebben dat dat hip is." slaat ook nergens op. "Omdat het hip is"??? Nee, omdat het voor een bedrijf toegevoegde waarde kan en zal helpen. Hogere omzet, hogere klanttevredenheid omdat zij jou direct kunt bereiken enz. enz. Zie m'n presentatie @ http://www.slideshare.net(...)-bedrijven-pdfversie voor meer voorbeelden .

Veel recruiters gebruiken sites als monsterboard en intermediair niet eens meer. Kost veel te veel. Via LinkedIn, Twitter en Facebook kun je werkzoekenden direct bereiken en meteen een indruk van iemand krijgen. Veel bedrijven huren niet eens meer recruiters in. Voor de kosten van een aantal vervulde vacatures (waar je normaal gesproken 20/25% van een jaarsalaris aan de recruiter betaalt) heb je onbeperkt toegang tot LinkedIn. Kun je zoeken wat je wil. Je bent naïef als bedrijf als je dat soort zaken gewoon links laat liggen.
pi_87456018
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

dan vind jij dat toch...

het gebruiken van een dienst als twitter (of facebook of myspace etc) niet je professionaliteit ten goede komen als bedrijf..

Lul toch niet zo slap :').
pi_87456038
hè, gezellig hier -O-
Ja doei.
pi_87456043
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

dan vind jij dat toch...

tevens het punt dat hierboven aangehaald wordt: alleen tweets van vrienden krijg je binnen.....
Dat is echt onzin

Juist innovatieve bedrijven maken steeds meer gebruik van Twitter en veelal met succes!
pi_87456086
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dan heb je jezelf totaal niet verdiept in wat facebook, twitter etc. voor het bedrijf kunnen betekenen. Uiteraard moet je om de zoveel tijd op je twitterpagina kijken of bijvoorbeeld Tweetdeck gebruiken.

En dat "Veel bedrijven doen aan Twitter omdat ze ergens gehoord hebben dat dat hip is." slaat ook nergens op. "Omdat het hip is"??? Nee, omdat het voor een bedrijf toegevoegde waarde kan en zal helpen. Hogere omzet, hogere klanttevredenheid omdat zij jou direct kunt bereiken enz. enz. Zie m'n presentatie @ http://www.slideshare.net(...)-bedrijven-pdfversie voor meer voorbeelden .

Veel recruiters gebruiken sites als monsterboard en intermediair niet eens meer. Kost veel te veel. Via LinkedIn, Twitter en Facebook kun je werkzoekenden direct bereiken en meteen een indruk van iemand krijgen. Veel bedrijven huren niet eens meer recruiters in. Voor de kosten van een aantal vervulde vacatures (waar je normaal gesproken 20/25% van een jaarsalaris aan de recruiter betaalt) heb je onbeperkt toegang tot LinkedIn. Kun je zoeken wat je wil. Je bent naïef als bedrijf als je dat soort zaken gewoon links laat liggen.
Misschien bij de bedrijven waar jij werkt, maar bij veel baantjes mag je gewoon geen prive dingen doen ondertijd. Bij het bedrijf waar ik werkte mocht je niet eens je mobiel opnemen overdag, niet op hyves, facebook, etc... dat zijn prive dingen.

En terecht, je bent op je werk om je werk te doen en niet om de hele dag naar berichtjes te loeren van bekenden, dat doe je thuis maar. Mijn ma werkt bij een bedrijf waar je niet eens op internet kan, alleen op het lokale netwerk bij je mail en de bestanden.
pi_87456118
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
hè, gezellig hier -O-
er is idd reden voor een feestje

Leo heeft een baan *O*
Wel een belbaan... -O-

Maar beter dan thuis op de bank zitten ^O^ *O*
pi_87456156
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Misschien bij de bedrijven waar jij werkt, maar bij veel baantjes mag je gewoon geen prive dingen doen ondertijd. Bij het bedrijf waar ik werkte mocht je niet eens je mobiel opnemen overdag, niet op hyves, facebook, etc... dat zijn prive dingen.

En terecht, je bent op je werk om je werk te doen en niet om de hele dag naar berichtjes te loeren van bekenden, dat doe je thuis maar. Mijn ma werkt bij een bedrijf waar je niet eens op internet kan, alleen op het lokale netwerk bij je mail en de bestanden.
Kijk es wat verder dan je neus lang is (bijvoorbeeld naar de presentatie waarnaar ik linkte). Het zijn niet alleen maar privédingen. Juist twitter, facebook en Linkedin zijn ideaal om heel goedkoop veel mensen te bereiken.

Maar goed. Blijf maar gewoon net zoals vroeger. Vooral niet innoveren!
pi_87456198
ja, ik heb ook een baan, geen outbound belbaan, nog liever geen baan dan een outbound belbaan, daarom zat ik ook wat langer thuis, op de bank, met m'n studieboeken ^O^ *O*
Ja doei.
pi_87456255
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kijk es wat verder dan je neus lang is (bijvoorbeeld naar de presentatie waarnaar ik linkte). Het zijn niet alleen maar privédingen. Juist twitter, facebook en Linkedin zijn ideaal om heel goedkoop veel mensen te bereiken.

Maar goed. Blijf maar gewoon net zoals vroeger. Vooral niet innoveren!
Ik zeg niet dat ik het nut er niet van in zie, maar ik vind het belachelijk dat mensen het als normaal zien, dat je twitter MOET hebben, anders hoor je er niet meer bij, wat ik zeg... bij veel bedrijven MAG of KAN je niet eens op facebook, twitter etc... dan moet je je werk doen!
pi_87456341
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het nut er niet van in zie, maar ik vind het belachelijk dat mensen het als normaal zien, dat je twitter MOET hebben, anders hoor je er niet meer bij, wat ik zeg... bij veel bedrijven MAG of KAN je niet eens op facebook, twitter etc... dan moet je je werk doen!
Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat twitter OOK werk is. Als je het maar fatsoenlijk inzet. Bedrijven moeten eens met de tijd meegaan en dit soort ontwikkelingen serieus nemen. Maar goed, als je de hele dag twittert dat je bed naar natte hond stinkt, gaat dat geen omzet opleveren nee.
pi_87456515
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat twitter OOK werk is. Als je het maar fatsoenlijk inzet. Bedrijven moeten eens met de tijd meegaan en dit soort ontwikkelingen serieus nemen. Maar goed, als je de hele dag twittert dat je bed naar natte hond stinkt, gaat dat geen omzet opleveren nee.
Dat bedoel ik, leuk dat twitter, maar niet alle bedrijven zijn IT-bedrijven die mee gaan in dit soort zin of onzin. Ik onderhoud websites voor bedrijven die nog maar net weten hoe je een attachment aan een mailtje kan toevoegen.

Als ik nog bij mijn vorige baan zou werken en ik zit om het half uur op mijn Twitter pagina te kijken dan mocht ik de volgende dag vertrekken. Het gaat allemaal veel te snel met de ontwikkelingen, daarom vind IK het onzin om te zeggen dat als je geen Twitter hebt, dat je dan achter loopt of wat dan ook, of verder moet kijken dan je neus lang is.

Ook veel mensen die wat ouder zijn zullen problemen hebben met Twitter e.d., mijn ouders bijvoorbeeld zeggen nog altijd dat ik de kranten door moet spitten naar advertenties.
pi_87456557
open anders een topic over het nut van sociale media bij het zoeken naar werk!
Ja doei.
pi_87456591
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
open anders een topic over het nut van sociale media bij het zoeken naar werk!
Nou dat lijkt me niet nodig, ik heb gezegd wat ik wil zeggen, wellicht dat iemand een leuke site weet met tips hoe je Twitter e.d. kan gebruiken bij het zoeken naar een baan ofzo.
pi_87456884
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:03 schreef JDx het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, ik zoek ook steeds meer buiten de grafische wereld, het is teveel een markt van smaak, je kan niet goed of slecht zijn. Ze kunnen je afwijzen op bijna alle mogelijke dingen, het is echt een rare markt. Als ik dit vroeger wist had ik het grafische mooi als hobby gehouden en was ik één duidelijk vak gaan leren.

In de grafische wereld ben je niet echt iets, het is té artistiek, beetje als acteur, je moet net geluk hebben, maar anders beland je gewoon in een ongeschoold baantje.
Inderdaad, ik heb echt spijt van mijn opleiding, ik zat dan op het mediacollega van amsterdam, echt een slechte school was dat, alle programma's beheers ik niet omdat ik goed geluisterd en braaf opdrachtjes gemaakt heb, maar omdat ik zelf alles heb aangeleerd qua gebruik, ik heb het gevoel dat ik 4 jaar van mijn leven heb weggegooid... Alleen met stage zelf heb ik nog best veel bijgeleerd, maar met school... nee...
De helft van mijn klas is door gaan stromen naar grafische vormgeving (die starten nu in het 2e jaar) maar de andere helft die geslaagd is, is er maar 1 die iets doet waar de opleiding mee te maken heeft.

Ik hoop dat ik in een bedrijf kan stromen en daar gewoon een curus mag volgen voor 1 dag in de week of op een avond, want naar school wil ik echt niet meer.
pi_87457125
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:30 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb echt spijt van mijn opleiding, ik zat dan op het mediacollega van amsterdam, echt een slechte school was dat, alle programma's beheers ik niet omdat ik goed geluisterd en braaf opdrachtjes gemaakt heb, maar omdat ik zelf alles heb aangeleerd qua gebruik, ik heb het gevoel dat ik 4 jaar van mijn leven heb weggegooid... Alleen met stage zelf heb ik nog best veel bijgeleerd, maar met school... nee...
De helft van mijn klas is door gaan stromen naar grafische vormgeving (die starten nu in het 2e jaar) maar de andere helft die geslaagd is, is er maar 1 die iets doet waar de opleiding mee te maken heeft.

Ik hoop dat ik in een bedrijf kan stromen en daar gewoon een curus mag volgen voor 1 dag in de week of op een avond, want naar school wil ik echt niet meer.
Ja ik zit soms zelfs te denken om weer een opleiding te gaan doen (ik word 29 in april), maarja, dan kan ik mijn huis etc helemaaal niet meer betalen. Maar ik kan gewoon veel meer dan wat er op papier staat.

En inderdaad al mijn oud-klasgenoten doen nu ook iets anders, sommige werken ergens via via (1 bij zn pa een ander bij een kennis van zijn pa), eentje doet jongerenwerk, eentje zit nog steeds op school, etc. Ik hoop ook stiekem ergens op een baan inclusief cursus ofzo, liefst met een test vantevoren ofzo dat je ook echt kan laten zien dat je meer kan.
pi_87457396
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ik zit soms zelfs te denken om weer een opleiding te gaan doen (ik word 29 in april), maarja, dan kan ik mijn huis etc helemaaal niet meer betalen. Maar ik kan gewoon veel meer dan wat er op papier staat.

En inderdaad al mijn oud-klasgenoten doen nu ook iets anders, sommige werken ergens via via (1 bij zn pa een ander bij een kennis van zijn pa), eentje doet jongerenwerk, eentje zit nog steeds op school, etc. Ik hoop ook stiekem ergens op een baan inclusief cursus ofzo, liefst met een test vantevoren ofzo dat je ook echt kan laten zien dat je meer kan.
In Groningen is toch zat Callcenterwerk bij KPN? :@ Helpdesk e.d. ( Dat is mensen helpen en niet vervelend uitbellen rond etenstijd).
dag
pi_87457556
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef Peter het volgende:

[..]

In Groningen is toch zat Callcenterwerk bij KPN? :@ Helpdesk e.d. ( Dat is mensen helpen en niet vervelend uitbellen rond etenstijd).
Toevallig nog gereageerd op een Callcentre afgelopen vrijdag. Geen vaste uren, beperkte reiskosten vergoeding en een mimimumloon.

Kwam erop neer dat ik er nog niet van rond kan komen en zelf nog benzine bij moet leggen.

Denk dat ik een deel van mijn huis ga verhuren (vorig jaar ook gedaan) en mocht ik dan iets vinden buiten Emmen heb ik in ieder geval wat geld om ergens een kamer/appartementje te huren.
pi_87457922
Een eigen Bedrijfje beginnen dan? Zijn projecten voor binnen UWV/KvK..
dag
pi_87458116
Heb al een eigen bedrijf, kan er alleen niet van rondkomen. Daarom wil ik een baantje voor de vaste lasten en mijn eigen bedrijf langzaam uitbreiden.
pi_87458320
Waar schort het hem aan bij je eigen bedrijf? Slechte marketing? MAtig product? Geen terugkerende klanten? Of is het iets waar je zelf absoluut niks aan kunt doen?
dag
pi_87458348
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Peter het volgende:
Een eigen Bedrijfje beginnen dan? Zijn projecten voor binnen UWV/KvK..
heb je een link naar die projecten ?
pi_87460647
Yups

Grafisch is het niks (niet dat ik die richting heb gedaan, ik deed international business).
Ik woon in het diepe zuiden van het land en vrienden van mij deden die richting. Maar het is ook niet helemaal je van het bij het zoeken en vinden van een baan voor grafisch geschoolden.

Het nadeel is ook dit:
Je moet met zo'n studie constant bezig blijven, anders verlies je alle kennis.
pi_87463225
Dan even een vraagje, dit zijn alle taken die ik moet verrichten:

Verkooporders invoeren, klanten aanspreken en opvangen, orders in de gaten houden, orders controleren, auto’s controleren, leningen aanvragen en controleren, bijspringen met de verkoop, werkorders maken en doorgeven, picklisten maken en doorgeven, inplannen aflevering auto’s, Aflevergesprek voeren, artikelen bestellen, klachten oplossen en af en toe de boekhouding.

Welke opleiding/cursus past hier het beste bij? ik vraag mij af of dit geschoold werk is? mijn collega's zeggen allemaal dat je een diploma administratief commercieel medewerker nivo 3 moet hebben voor dit werk, nu vind ik dat een beetje bullshit want ik was binnen 3 weken helemaal ingewerkt (dat geven mijn eigen collega's ook aan). Je kan mij niet vertellen dat wat ik in 3 jaar op school moet hebben in 3 weken kan leren, (met nederlands, wiskunde afgezien), nu heb ik niet zulke hoge verwachtingen meer van scholen, maar toch.

Maar mijn baan komt ook op neer dat je echt heeeel veel moet meedenken en problemen moet oplossen.
pi_87463818
vandaag weer her en der gesolliciteerd, ik vind het wel vreemd dat als je werk op het station wil je via internet moet solliciteren
pi_87464262
Ik begin weer stilaan mijn moed te hervinden. Vorige week gereageerd op een leuke vacature en gisteren nog drie andere gevonden. Natuurlijk zegt dat nog niks, maar het is een kans :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_87465180
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Sanchos het volgende:
Dan even een vraagje, dit zijn alle taken die ik moet verrichten:

Verkooporders invoeren, klanten aanspreken en opvangen, orders in de gaten houden, orders controleren, auto’s controleren, leningen aanvragen en controleren, bijspringen met de verkoop, werkorders maken en doorgeven, picklisten maken en doorgeven, inplannen aflevering auto’s, Aflevergesprek voeren, artikelen bestellen, klachten oplossen en af en toe de boekhouding.

Welke opleiding/cursus past hier het beste bij? ik vraag mij af of dit geschoold werk is? mijn collega's zeggen allemaal dat je een diploma administratief commercieel medewerker nivo 3 moet hebben voor dit werk, nu vind ik dat een beetje bullshit want ik was binnen 3 weken helemaal ingewerkt (dat geven mijn eigen collega's ook aan). Je kan mij niet vertellen dat wat ik in 3 jaar op school moet hebben in 3 weken kan leren, (met nederlands, wiskunde afgezien), nu heb ik niet zulke hoge verwachtingen meer van scholen, maar toch.

Maar mijn baan komt ook op neer dat je echt heeeel veel moet meedenken en problemen moet oplossen.
Het lijkt met dat je dit met een diploma van de middelbare school nog wel kan. Ik denk dat een diplomaeis ook vaak gebruikt wordt als "stok om mee te slaan", wanneer de sollicitant niet als goed genoeg wordt beoordeeld.
pi_87465886
Iemand nog een technische functie of iemand die een verbeterfunctie in de techniek zoekt?
Pm ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87478921
Morgenochtend 9 uur een sollicitatiegesprek!

Voor groepsvervoer-chauffeur, part-time.

Ik hou jullie up to date !
pi_87480046
Contract wordt niet verlengd sta eind van de maand op straat. Wilde zelf ook wel weg mn baas spoort echt niet namelijk. Maar toch als jke straks zonder werk zit komt nu beetje rauw op mn dak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')