Probeer eens bij Scheuten in Venlo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand nog een baan als business controller (reporting/internal control) in Limburg of Eindhoven voor me?
Zie jij ook mijn vorige postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, mocht je wat vinden en een assistent-controller zoeken, dan hou ik me aanbevolen
Zeeland loopt ook niet echt over qua vacatures, zeker niet voor een starter
Het was ook niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog over gedacht, maar ik laat het maar ff doen
Ik ga 't es ff bekijken. Thnx voor de tipquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Luxuria het volgende:
Bij interesse, stuur mij een pm. Ik heb een emailadres waar de sollicitatie naartoe kan.
Ben je al geweest? En waar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ga vanmiddag naar een banenmarkt van het UWV. Heb effe gekeken naar de deelnemende bedrijven en dat belooft wat hoor
Maar goed...
Soms kun je geen kant op, ik heb daar ook last van. Ik wil namelijk een bescheiden appartementje kopen van 70 m2. Helaas kan dat nu niet omdat mijn inkomen honderden euro's is gezakt en ik het momenteel moet redden met een uitzendbaantje. Maar hoop doet leven, dan maar wat laterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef JDx het volgende:
Lijkt erop dat ik de baan toch moet afwijzen, omdat het voor mij onmogelijk is om te verhuizen naar Utrecht zonder enorm veel geld te verliezen.
Huis in Emmen kost inclusief alles ongeveer 650/maand
Auto kost me ongeveer 150/maand
Zorgverz. telefoon etc kost me ongeveer 200/maand
------
1000
Kamer in Utrecht zit op 400/maand
Diverse reiskosten (bijv naar dat bedrijf) 50/maand
Eten en drinken 200/maand
-----
650
Totaal ongeveer 1650/maand en ik krijg omgerekend 1400/netto.
Ik wilde mijn auto verkopen omdat ik in Utrecht toch bijna midden in het centrum kom te zitten, maar dat is niet mogelijk, want als ik snachts/smorgens vroeg klaar ben is het moeilijk om met het OV naar huis te kunnen (bedrijf zit in Lexmond).
Mijn koophuis is de laatste 4 jaar niet meer waard geworden, dus bij verkoop zal ik sowieso de overdrachtsbelasting kwijt zijn wat ongeveer neer komt op een schuld van 10.000 euro.
Verhuur mag niet van de bank/hypotheek.
Ik woon in Emmen, wil alles aannemen van Groningen, tot Zwolle, tot Enschede, als ik maar reiskosten vergoeding krijg. Of het moet al 1400+ netto/maand zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rot situatie JDx
In welke regio zoek je werk en wat? als ik iets tegenkom laat ik het je weten.
5 jaar VWO gedaan, HAVO examen gedaan, IT-media aan het Grafisch Lyceum afgerond en propedeuse Commerciele Economie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke studie heb je afgerond? of waar heb je het meeste ervaring in?
Ja, zit vrijwel nooit iets tussen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Nemephis het volgende:
Ik weet niet of deze URL al bekend is bij de werkzoekenden: www.uitzendbureau.nl/emmen
Alle uitzendvacatures uit je buurt netjes op een rijtje.
Vraag je ouders dan gewoon om wat financiele hulp ipv dat van de WW te verwachten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef JDx het volgende:
Nou dat heeft me weer 20 minuten een 0900 nummer gekost (die lekker buiten je bundel valt) en geen resultaat. Via het UWV is NIETS mogelijk qua verhuiskosten of overbrugging oid.
Nja, dan blijf ik wel gewoon lekker in de WW stelletje... niet nadenkende rommel! Ik snap dat echt niet, als ik thuis zit krijg ik die WW toch ook.
Wilde net mijn auto op marktplaats zetten, even kijken of ik er een redelijk bedrag voor kan krijgen, kost 15 euro voor 4 weken, ik heb nog maar 12
Pfff... nu even bellen met de bank of ik mijn huis mag verhuren, dat is echt de allerlaatste optie.
Ik kan wel een beetje van mijn ouders lenen, maar ik moet dat ook weer terugbetalen, heb ook nog een schuld bij de IB-groep vanwege het niet afmaken van mijn HBO opleiding (kon toen een goede baan krijgen).quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vraag je ouders dan gewoon om wat financiele hulp ipv dat van de WW te verwachten...
Het gaat hier om hoofdkantoren, daar fiets je niet zo eventjes langs.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef BeardedDragon het volgende:
Overal persoonlijk langsgaan is beter (UWV/de bank).
Ja daarom ben ik ook zo druk bezig, probeer echt wanhopig vanalles. Als ik bij mn ouders ga wonen (kan wel, wonen hier vlakbij), zit ik alsnog met mijn koophuis he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Maanvis het volgende:
JDx, Waar wonen je ouders? Kun je niet bij hun gaan wonen en vanuit daar werken? Of in duitsland werk zoeken? (weet niet wat er zo bij jou over de grens zit). Dit is een situatie die je snel moet oplossen, anders kom je echt in zwaar financieel weer.
Ja nouja dat is op zich niet zo'n ramp, het was 4500 euro (ja voor 1 jaar, uitwonende beurs + ovkaart! Heb nooit een lening gehad), nu nog 3000. Betaal 45 euro per maand. Daar ga je niet dood aan. Je kan wel uitstel vragen, maar de rente blijft wel oplopen, en je zal het toch ooit moeten betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:01 schreef BeardedDragon het volgende:
Als ik het wist, zou ik het zeggen.
Kan je die studieschuld niet wat later betalen.
Ik bedoel, dat is toch een schuld voor IB-Groep/Duo?
Als je het nu verkoopt, heb je dan een restschuld? Zo nee, verkopen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef JDx het volgende:
Ja daarom is het ook zo frustrerend, heb je werk, kan je het niet aannemen omdat je geen geld hebt voor de verhuizing (of dubbele lasten).
[..]
Ja daarom ben ik ook zo druk bezig, probeer echt wanhopig vanalles. Als ik bij mn ouders ga wonen (kan wel, wonen hier vlakbij), zit ik alsnog met mijn koophuis he.
kan ik me voorstellenquote:Edit: en ik post hier zo wanhopig in de hoop dat ergens op fok, 1 iemand de oplossing voor me heeft, of een idee heeft, want ik kan er inmiddels niet meer van slapen
Yep, 4 jaar geleden gekocht voor 109.000, verbouwing was 8000 euro, het is nu iets van 117.000 waard. Maar... daar komt het leuke... je betaald in dit landje ook 10.000 euro overdrachtsbelasting.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je het nu verkoopt, heb je dan een restschuld? Zo nee, verkopen.
[..]
kan ik me voorstellen.
nouja, het is wel een beetje zo eigenlijk. je bent nog jong en niet onbemiddelbaar. de vraag alleen is hoe ver je bereid bent te gaan om werk te vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef JDx het volgende:
Leuk hoe de mensen die niet werkloos zijn, denken dat iedereen die thuis zit dat graag wilreageer er inmiddels allang niet meer op trouwens.
Moeten er wel vacatures zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk zou ik een uitzendbureau moeten beginnen speciaal voor het Noorden en Oosten. Regio Groningen - Emmen - Enschede ofzo.
dat heeft alles te maken met het feit dat je voor uitzendkrachten in een hoop bedrijven geen toestemming ver hogerop hoeft te vragen. voor vaste krachten vaak welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:48 schreef BeardedDragon het volgende:
Wat ik ook mooi vind:
Bedrijf wil je aannemen, maar wel via uitzendcontract. Bedrijf wil wel graag dat je toch de periode van een jaar volmaakt, omdat je een maand training krijgt. Ze willen niet dat je na twee of drie maanden "oprot".
Tsja, bied dan ook direct een jaarcontract direct bij jullie aan...uitzendovereenkomsten staan bekend om het feit dat je elk moment kan vertrekken.
Ja dat klopt allemaal wel, maar wat ik bedoel te zeggen is:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heeft alles te maken met het feit dat je voor uitzendkrachten in een hoop bedrijven geen toestemming ver hogerop hoeft te vragen. voor vaste krachten vaak wel
omdat ze voor een jaarcontract ook weer bij de hoogste baas moeten zijn die daar geen toestemming voor geeft..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:46 schreef BeardedDragon het volgende:
[..]
Ja dat klopt allemaal wel, maar wat ik bedoel te zeggen is:
Als ze willen dat je een jaar blijft, waarom dan niet direct een jaarcontract bij het bedrijf in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |