abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87226013
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ondertussen 5 maanden werkloos. Of overgekwalificeerd, of juist te weinig ervaring.

Bijzonder lastig is het. Uitzendbureau's hebben zo nu en dan een klusje voor een dag, maar daar schiet ik geen reet mee op. Dan steek ik m'n tijd liever in m'n studie.

Misschien dat ik binnenkort toch eens zo'n klusje aanpak, ik ben er over aan het denken.
Gewoon dat soort klusjes aannemen en jezelf een beetje in de picture spelen bij het uitzendbureau, dan zullen ze eerder aan jou denken als ze een keer een wat serieuzer baantje hebben.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:24 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87226186
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef juxtaposition het volgende:
ik meld me
en wil gelijk even een kleine ode aan Luxuria brengen voor het proberen te helpen :)
echt super lief.
Ahh wat lief, thnx :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87228021
Avond, net terug van een lange dag reizen. Ben bij een koeriersbedrijfje (past niet bij mn opleiding ofzo, maar werk is werk) geweest die wel werk voor me hebben, beter dan niets, alleen zal ik er toch echt voor moeten verhuizen.

Ga nu kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn huis te verhuren (aangezien verkopen geen optie is). Hoop dat het allemaal kan, want blijf erbij (al eerder gezegd) dat het toch raar blijft dat je een baan niet zou kunnen aannemen omdat je ervoor moet verhuizen.
pi_87230917
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ondertussen 5 maanden werkloos. Of overgekwalificeerd, of juist te weinig ervaring.

Bijzonder lastig is het. Uitzendbureau's hebben zo nu en dan een klusje voor een dag, maar daar schiet ik geen reet mee op. Dan steek ik m'n tijd liever in m'n studie.

Misschien dat ik binnenkort toch eens zo'n klusje aanpak, ik ben er over aan het denken.
Wat betreft uitzendwerk heb ik tot nu toe geluk gehad: ik heb vrijwel doorlopend werk gehad. Werken bij een call centre, in de productie en nu bij een bank ligt, met uitzondering van het laatste, niet echt in het verlengde van mijn studie, maar ik ben er niet slechter van geworden.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_87236306
argh, ik hoop dat ze vandaag bellen/mailen :@
Ja doei.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:21:24 #31
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87236536
Ik hoop met je mee, sterkte met het wachten!
Ze zeggen dat je nu al dankbaar moet zijn voor een goede uitkomst omdat dat ervoor zorgt dat het ook gebeurt...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:22:54 #32
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87236557
@Kiwi: veel succes bij je gesprek!
pi_87241282
Wat zijn jullie ervaringen met nachtwerk dan? Ik wil het graag aannemen omdat ik nu niets heb, maar moet er wel voor verhuizen!

Waar aan denken bij nachtwerk
pi_87241791
oh, nog een baanaanbod.. nice :) :9 wel korter, wel beter betaald :X maar in Den Bosch :o toch maar officieel op gesolliciteerd :)
Ja doei.
pi_87261977
Vandaag gereageerd op een vacature *O*. Tijd om de draad weer op te pakken en mezelf een schop onder mijn *** te geven.
pi_87262068
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef JDx het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met nachtwerk dan? Ik wil het graag aannemen omdat ik nu niets heb, maar moet er wel voor verhuizen!

Waar aan denken bij nachtwerk
Verhuizen voor een tijdelijke baan dat tevens een tussenoplossing is zou ik nooit doen, tenzij je al verhuisplannen hebt.
pi_87274827
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Verhuizen voor een tijdelijke baan dat tevens een tussenoplossing is zou ik nooit doen, tenzij je al verhuisplannen hebt.
Zou ik ook nooit doen...
Ik lees ook dat de baan niet helemaal je ding is (koeriersdienst in de nacht) gezien je vakgebied. Dat is echt drie keer niks.

Heb je al eens gepraat bij het UWV over je situatie?
Misschien dat je toch "voorrang" kan krijgen bij je zoektocht naar een baan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:47:33 #38
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87274854
Zijn er mensen die zich bij het UWV gemeld hebben voor het vinden van een baan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87278946
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef BeardedDragon het volgende:

[..]

Zou ik ook nooit doen...
Ik lees ook dat de baan niet helemaal je ding is (koeriersdienst in de nacht) gezien je vakgebied. Dat is echt drie keer niks.

Heb je al eens gepraat bij het UWV over je situatie?
Misschien dat je toch "voorrang" kan krijgen bij je zoektocht naar een baan.
Zo vaak, ook gevraagd om extra toeslag omdat ik niet rond kan komen, subsidie om te verhuizen of tijdelijk heen en weer te reizen (ik bedoel, als ik dit doe stopt mijn WW, als ik dit niet doe zit ik zo nog een paar maanden in de WW).

Maar niets van eigen initiatief blijkt mogelijk. Het is mailen mailen mailen en hopen op een reactie!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:13:30 #40
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87280225
Ik ga vanmiddag naar een banenmarkt van het UWV. Heb effe gekeken naar de deelnemende bedrijven en dat belooft wat hoor :')

Maar goed...
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:14:39 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87280265
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Balisto het volgende:

[..]

Gewoon dat soort klusjes aannemen en jezelf een beetje in de picture spelen bij het uitzendbureau, dan zullen ze eerder aan jou denken als ze een keer een wat serieuzer baantje hebben.
Lijkt me heel sterk, gezien de gigantische hoeveelheid klusjes en het nagenoeg totaal afwezig zijn van serieus werk.

Ik ben gaarne bereid me in te zetten, maar niet voor Jan Lul. Dan besteed ik mijn tijd liever aan het zoeken naar echt werk.
Intelligent, but fucked up.
pi_87280312
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ga vanmiddag naar een banenmarkt van het UWV. Heb effe gekeken naar de deelnemende bedrijven en dat belooft wat hoor :')

Maar goed...
Ik heb er ook nog over gedacht, maar ik laat het maar ff doen :')
pi_87280455
Iemand trouwens enig idee of 5 nachten werken als koerier van 20/21 tot 05/06 voor 1900 euro bruto/maand een beetje redelijk is?
pi_87284405
Iemand nog een baan als business controller (reporting/internal control) in Limburg of Eindhoven voor me? :+
pi_87284438
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand nog een baan als business controller (reporting/internal control) in Limburg of Eindhoven voor me? :+
Toch weer terug het 'oude' vak in? Je was toch op zoek naar iets nieuws? :)
pi_87284441
Dat is echt veel te weinig als je het mij vraagt.
Je hoort al helemaal meer te krijgen aangezien je in de nacht werkzaam bent.
pi_87284503
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Toch weer terug het 'oude' vak in? Je was toch op zoek naar iets nieuws? :)
Yup, maar dat gaat 't niet worden. Niet op dit moment iig. Switch is lastig zonder relevante werkervaring. Hoe graag ik 't ook zou willen. Misschien in de toekomst binnen een groter bedrijf de switch maken en van daaruit verder.

Maar aanbod van interessante finance-functies hier in het zuiden is ook om te huilen... En het aanbod van kandidaten ook trouwens, dus veel concurrentie. Ik wil werk!
pi_87284603
In Limburg is het aanbod sowieso erg beperkt. Ik vrees ook dat ik uit moet wijken om een baan met voldoende perspectieven voor de toekomst te vinden.
pi_87284638
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Limburg is het aanbod sowieso erg beperkt. Ik vrees ook dat ik uit moet wijken om een baan met voldoende perspectieven voor de toekomst te vinden.
Idd. Ik heb 't geluk dat ik inmiddels een vriendin in Eindhoven heb, dus ik heb m'n zoekgebied naar die kant uitgebreid.
pi_87284684
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Idd. Ik heb 't geluk dat ik inmiddels een vriendin in Eindhoven heb, dus ik heb m'n zoekgebied naar die kant uitgebreid.
Nou, mocht je wat vinden en een assistent-controller zoeken, dan hou ik me aanbevolen :+
Zeeland loopt ook niet echt over qua vacatures, zeker niet voor een starter -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')