De invloed op je geestestoestand. In mijn ervaring en optiek is het net zoiets als zwaar werk, vuil werk, riskant werk etc. Niet iedereen is er geschikt voor. Ik ben ook een nachtmens, ik heb het ook gedaan, en ik werd er naar van. Te weinig daglicht, te ver los van het normale leven. Met avonddiensten heb ik nooit moeite gehad, ook niet met overwerk tot diep in de nacht, maar na zessen op bed was voor mij echt te laat, terwijl bijvoorbeeld stappen tot 10 uur 's ochtends echt geen enkel probleem was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef JDx het volgende:
Middag mensen,
Ik ben op zich wel een nachtmens, maar dan bedoel ik meer tot een uur of 2, wat zijn punten waar ik aan moet denken voor ik eraan begin, want ik denk dat het allemaal wel mee valt, maar er zijn toch altijd dingen waar je achteraf niet aan hebt gedacht.
Ik moet ervoor verhuizen, dus het is niet dat ik het even kan aannemen en als het niks is weer thuis kan gaan zitten (wat ik sowieso niet wil).
Dit valt op zich nog wel mee, als je op z'n laatst om 14uur uit bed bent, dan heb je de hele middag en avond nog, komt ook neer op zo'n 6uur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Hm.. het zou mijn voorkeur niet hebben. Oa door het gevoel dat je minder vrije tijd hebt. Als je gewoon om 800/900 moet beginnen word je zegmaar wakker voor je werk, en heb je na je werk de hele avond vrij. Als je nog naar je werk moet zit je daar toch de hele tijd rekening mee te houden.
Maarja, als ik niets anders kon vinden zou ik het ook pakken inderdaad.
Het punt is meer het gevoel dan de werkelijke tijd. Als ik dat ritme zou hebben zou ik steeds het gevoel hebben van, owh.. ik moet straks nog werken. Op de klok kijken enzo. Dat heb ik nu niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Dit valt op zich nog wel mee, als je op z'n laatst om 14uur uit bed bent, dan heb je de hele middag en avond nog, komt ook neer op zo'n 6uur.
Als je van 8 tot 5 werkt moet ben je rond 6uur thuis, heb je tot 12uur snachts, dan moet je toch echt wel op bed aangezien je de volgende ochtend om 7uur weer richting werk moet.
Denk ik hoor.
Ja nouja, vergelijkbaar met mensen die in een restaurant werken toch? Staan smorgens op en moeten smiddags naar hun werk, tot savonds en daarna slapen. Heeft volgens mij niet veel met nachtwerk te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het punt is meer het gevoel dan de werkelijke tijd. Als ik dat ritme zou hebben zou ik steeds het gevoel hebben van, owh.. ik moet straks nog werken. Op de klok kijken enzo. Dat heb ik nu niet.
Maar ik kom nu elke maand verder in de schulden (heb een koophuis en krijg maar 780 euro per maand WW).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef novel het volgende:
Ik zou er niet voor gaan verhuizen. Tenzij het je niet uitmaakt waar je woont.
Hoe kan het dat je maar zo weinig ww hebt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar ik kom nu elke maand verder in de schulden (heb een koophuis en krijg maar 780 euro per maand WW).
Kan geen kant op.
Ik woon in Emmen (waar het werk ver te zoeken is, veel werkloosheid hier) en het werk is net onder Utrecht. Bijna 2 uur rijden en 35 euro benzine heen en terug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef lezzer het volgende:
Is het voor een maandje ofzo te doen om zonder te verhuizen dat werk te doen?
Of is het echt veel te ver weg?
Ik zou even verder zoeken...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik woon in Emmen (waar het werk ver te zoeken is, veel werkloosheid hier) en het werk is net onder Utrecht. Bijna 2 uur rijden en 35 euro benzine heen en terug.
Zou me 700 euro kosten, 20 dagen proberen.
Ja heb vorig jaar van juni tot november gezocht, toen werk gevonden in Assen voor 8 maanden en zit nu alweer thuis sinds half juni (was geen geld meer), dus volgende week zit ik alweer 4 maanden thuis. Je wil toch een keer wat doen!quote:
Toeslagenwetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar ik kom nu elke maand verder in de schulden (heb een koophuis en krijg maar 780 euro per maand WW).
Kan geen kant op.
Heb ik al, krijg 787 netto, dat is inclusief toeslag. Maar daar komt toch niemand van rondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Toeslagenwet
Die vult je WW-uitkering aan tot het sociaal minimum (ongeveer 865 euro, netto).
Als je een autootje hebt, een koophuis en dan ook nog een beetje wil leven... dan wordt het moeilijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb ik al, krijg 787 netto, dat is inclusief toeslag. Maar daar komt toch niemand van rond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |