abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87054406
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vind je geen enkel probleem en zelfs acceptabel??
Ik vind het vreselijk. Maar daar hebben we verder niks over te zeggen vind ik. Ik zou ook niet willen hebben dat iemand uit Iran bepaalt wat wij in Nederland wel en niet mogen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:22:07 #127
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87054413
Goddank dat de maatschappij is gered met dit verbod. Al deze (100) vrouwen zullen nu dartelend vrij in hun minirokje de straat overgaan terwijl ze hun man aangeven voor huiselijk geweld.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:22:11 #128
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_87054416
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vind je geen enkel probleem en zelfs acceptabel??
Je moet er gewoon niet aan denken, we hebben daar niks te bepalen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_87054440
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Niet willekeurig. We hebben het over notoire lastpakken. Mensen die tegen alles ingaan waar we in Nederland voor staan. Het is voor hen ook beter hun heil ergens anders te zoeken.
Hoezo gaat een Marokkaanse messentrekker meer in tegen "alles waar Nederland voor staat" dan een autochtone blanke crimineel.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87054542
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik zou ook niet willen hebben dat iemand uit Iran bepaalt wat wij in Nederland wel en niet mogen.
Jij lijkt wel een beetje op iemand uit Iran. Jij zegt ook wat ik wel en niet mag. Bemoei je met je eigen zaken zou ik zeggen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:28:45 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87054652
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Die met een Marokkaans en Nederlands paspoort.
Ah okay, of iemand wel of niet crimineel is maakt al niet meer uit... duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:28:57 #132
294269 mlg
pi_87054658
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Jij lijkt wel een beetje op iemand uit Iran. Jij zegt ook wat ik wel en niet mag. Bemoei je met je eigen zaken zou ik zeggen.
Maak jij dan ook geen aanspraak op de sociale zekerheid als je verstoten wordt in het bedrijfsleven? Een liberale individuele samenleving kan alleen samengaan als het economische beleid ook geliberaliseerd is. Daarom is VVD ook realistischer dan D66.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:23 #133
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_87054671
Het boerkaverbod zit al in de pijplijn. Volgens mij was het Verdonk die dit als eerste op de agenda heeft gezet 9ik kan het ook mis hebben).
In elk geval is dit wel een tendens in Europa, waar steeds meer landen een ban leggen op deze cultureel-religieuze uitingsvorm. In Frankrijk en België is het burkaverbod door het parlement aangenomen. in Spanje is het in een vergevorderd stadium en in Nederland zal dit naar mijn verwachting gebeuren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:39 #134
294269 mlg
pi_87054684
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, of iemand wel of niet crimineel is maakt al niet meer uit... duidelijk.
Tuurlijk wel, nogal kortzichtig om nu voor mij conclusies te trekken.
pi_87054699
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Hoezo gaat een Marokkaanse messentrekker meer in tegen "alles waar Nederland voor staat" dan een autochtone blanke crimineel.
Ik zie het een beetje zo. Als je eigen kind in huis iets sloopt straf je hem een beetje en probeer je hem op te voeden. Als een kind van de buren dingen blijft slopen gooi je 'm er gewoon uit. Je kunt niet dweilen met de kraan open.
pi_87054702
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over Nederland hè. Dat ze in Iran hun vrouwen stenigen moeten ze zelf weten.
Nou ja, zelf weten, ik vind dat wij ons daar best tegen mogen uitspreken, en alternatieven mogen tonen, maar niet meer dan dat. Dus in de basis zijn we het redelijk eens.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87054734
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef mlg het volgende:

[..]

Je moet er gewoon niet aan denken, we hebben daar niks te bepalen.
Pijnlijk, maar wel een beetje waar. We kunnen het wel veroordelen... t.o.v. van onze opvattingen, meer niet.

Oh, en mensen die juist vluchten voor die cultuur, die mogen hier natuurlijk niet aan de dichte deur komen in de toekomst...
pi_87054735
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef mlg het volgende:

[..]

Maak jij dan ook geen aanspraak op de sociale zekerheid als je verstoten wordt in het bedrijfsleven?
Jij vindt er voor zorgen dat mensen in ieder geval een dak boven hun hoofd hebben en eten op hun bord vergelijkbaar met zeiken over rare kleertjes?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:31:09 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87054739
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Maar daar hebben we verder niks over te zeggen vind ik. Ik zou ook niet willen hebben dat iemand uit Iran bepaalt wat wij in Nederland wel en niet mogen.
Nee, maar als wij onmenselijk met bepaalde mensen omgaan dan is het dus niet aan andere landen om daar een oordeel over te vellen of in sommige gevallen in te grijpen?

Wat een geluk dat de VS daar in de 2de wereldoorlog anders over dacht, anders had je in dit topic Duits geschreven.... en dat is mooi kut met al die naamvallen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87054757
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik zie het een beetje zo. Als je eigen kind in huis iets sloopt straf je hem een beetje en probeer je hem op te voeden. Als een kind van de buren dingen blijft slopen gooi je 'm er gewoon uit. Je kunt niet dweilen met de kraan open.
LOL, jij bent net zo weinig mijn "eigen kind" als een Marokkaan.
pi_87054794
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:31 schreef Klaudias het volgende:

[..]

LOL, jij bent net zo weinig mijn "eigen kind" als een Marokkaan.
Verklaar je eens nader? Ik snap je nu namelijk even niet.
pi_87054818
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:32 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Verklaar je eens nader? Ik snap je nu namelijk even niet.
Hij heeft het over dat een autochtoon zijn "eigen kind" is en een allochtoon "het kind van de buren"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:34:48 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87054852
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, nogal kortzichtig om nu voor mij conclusies te trekken.
Ik vroeg nog om welke groep het ging.... jouw antwoord was dat het om Marokkanen met een dubbele nationaliteit ging. Daar ontbrak de nuance al. Je had het kunnen benoemen als criminele marokkanen, of criminele buitenlanders, maar dat was niet "dat volk" wat je een probleem vond, je antwoord was duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87054861
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als wij onmenselijk met bepaalde mensen omgaan dan is het dus niet aan andere landen om daar een oordeel over te vellen of in sommige gevallen in te grijpen?

Wat een geluk dat de VS daar in de 2de wereldoorlog anders over dacht, anders had je in dit topic Duits geschreven.... en dat is mooi kut met al die naamvallen :{
Het is een misvatting om te denken dat de geallieerden ons bevrijdden omdat ze stonden voor vrijheid en democratie. Was meer eigen belang tegen de opkomende macht van de USSR. Maar dat gaat allemaal een beetje offtopic.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:35:13 #145
294269 mlg
pi_87054867
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:31 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Jij vindt er voor zorgen dat mensen in ieder geval een dak boven hun hoofd hebben en eten op hun bord vergelijkbaar met zeiken over rare kleertjes?
Rare kleertjes is een van de redenen waarom iemand anders moet zorgen voor onderdak en eten op hun bord. Het kan ook andere redenen hebben, maar om misverstanden te voorkomen moet je het verbieden.
pi_87054926
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Hij heeft het over dat een autochtoon zijn "eigen kind" is en een allochtoon "het kind van de buren"
Hij vergeet alleen dat dat kind van de buren wel geboren is in zijn eigen huis.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:37:23 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87054939
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een misvatting om te denken dat de geallieerden ons bevrijdden omdat ze stonden voor vrijheid en democratie. Was meer eigen belang tegen de opkomende macht van de USSR. Maar dat gaat allemaal een beetje offtopic.
Ehm, nee ze zijn zich pas met de tweede wereldoorlog gaan bemoeien na de aanval op Pearl Harbour, dus omdat de Japanners aan de zijde van de Nazi's stonden.... maar het neemt niet weg dat ze iig op een gegeven moment wel een reden hadden tot ingrijpen, en dat was in eerste instantie nota bene samen met de USSR.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87054948
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar die heeft nog een ander huisje. Mijn kind niet.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:38:11 #149
294269 mlg
pi_87054972
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ben geboren in het ziekenhuis, ben ik nu ook eigendom van het ziekenhuis?
pi_87055023
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar die heeft nog een ander huisje. Mijn kind niet.
Wat nu als je dat andere huisje niet op kunt zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')