Hij heeft een pistool vast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan meerdere kanten hè.
Bronquote:The 'Burka Bandit' strikes again: Knifeman raids third travel agent in less than a year
Waarom maken ze haar gezicht ook niet wit? Privacy.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Wokkel het volgende:
Hier nog één.
[..]
[url=http://www.dailymail.co.uk/news/article-1277786/The-Burka-Bandit-strikes-Knifeman-raids-travel-agent-year.html#ixzz116aeBJOx[/url]
Gelukkig komt er nu een einde aan die wijdverbreide praktijken in Nederland!~quote:
Nu zal het nog een beperkt aantal zijn, maar als we de islamisering de vrije hand geven loop jij binnen afzienbare tijd ook in boerka. Dus wees de boerka-tegenstanders dankbaar en eer Geert Wilders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nu een einde aan die wijdverbreide praktijken in Nederland!~
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nu een einde aan die wijdverbreide praktijken in Nederland!~
Hou toch op met die bangmakerij joh.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu zal het nog een beperkt aantal zijn, maar als we de islamisering de vrije hand geven loop jij binnen afzienbare tijd ook in boerka.
Is een vorm van politiek bedrijven, eerst maak je mensen bang, vervolgens verzin je een wet tegen de onggronde angst enl lijk je een politeke held...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou toch op met die bangmakerij joh..
Zo is dat niet gegaan omtrent het onderwerp waar het het over hebben. Maar je kunt natuurlijk ook mensen aanpraten dat hun wat aangepraat is. Jij maakt jezelf schuldig hieraan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Motorist het volgende:
[..]
Is een vorm van politiek bedrijven, eerst maak je mensen bang, vervolgens verzin je een wet tegen de onggronde angst enl lijk je een politeke held...
een kinderhand is soms snel gevuld
Werkelijk, en jij doet mij dezelfde dienst?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo is dat niet gegaan omtrent het onderwerp waar het het over hebben. Maar je kunt natuurlijk ook mensen aanpraten dat hun wat aangepraat is. Jij maakt jezelf schuldig hieraan.
Boerka's zijn idd een dagelijks probleem en bepalen het straatbeeld in ieder islamitisch land. Anders is het straks te laat en kan niemand meer de wet veranderen omdat iedereen in een boerka looptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo is dat niet gegaan omtrent het onderwerp waar het het over hebben. Maar je kunt natuurlijk ook mensen aanpraten dat hun wat aangepraat is. Jij maakt jezelf schuldig hieraan.
Angst?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef Motorist het volgende:
[..]
Werkelijk, en jij doet mij dezelfde dienst?
Zie jij dan werkelijk een echte reden voor die angst?
ik had het over de geuite angst dat iedereen straks een Boerka draagt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Angst?
Dat is het hele punt niet. Het is gewoon onbeschoft, en ik heb geen sympathie voor mensen die geen beschaafdheid tonen. Ze passen zich qua kleding niet aan, en dat kost de normale beschaving handenvol geld. Daarnaast geeft het bijna niemand een fijn gevoel om in de metro of dergelijke naast iemand met een burka te zitten. Dat weten de burka dragers ook, en desondanks zijn ze niet in staat om even een beetje sympathie te tonen.
De nadruk wordt erg gelegd op de Nederlander die klaagt en geen respect toont voor andere religies, maar ik kan persoonlijk ook geen voorbeelden noemen dat het anderzijds komt, en vooral niet van de burka dragers. En begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima als ze in zo'n gewaad lopen, maar verwacht niet dat de Nederlander dat ze hier sympathie voor tonen en een knipoogje geeft.
Nou, kennelijk niet. En wees eerlijk, van iemand die in een boerka loopt en zich in dergelijke kringen begeeft, hoef je ook weinig te verwachten op het gebied van vrijheid en tolerantie. Toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef mlg het volgende:
En begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima als ze in zo'n gewaad lopen
Waar haal je vandaan dat mensen tegen de burka is, omdat ze bang zijn dat iedereen er een draagt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef Motorist het volgende:
[..]
ik had het over de geuite angst dat iedereen straks een Boerka draagt...
Het maakt me geen zak uit, maar zo'n eentje hoeft niet naast mij in de trein te zitten, die stuur ik schaamteloos naar de andere kant van de coupe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou, kennelijk niet. En wees eerlijk, van iemand die in een boerka loopt en zich in dergelijke kringen begeeft, hoef je ook weinig te verwachten op het gebied van vrijheid en tolerantie. Toch?
Dan maakt het je dus wél uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit, maar zo'n eentje hoeft niet naast mij in de trein te zitten, die stuur ik schaamteloos naar de andere kant van de coupe.
Het gaat niet om 12 jaar of meer te krijgen, maar of het er als maximale straf voor staat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vandaar dat het voor mijn gevoel ook zulke enorme symboolpolitiek is. Bedenk je eens wat voor enorm misdrijf je moet begaan in Nederland om meer dan 12 jaar te krijgen.
mischien moet je even de hele discussie dan teruglezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat mensen tegen de burka is, omdat ze bang zijn dat iedereen er een draagt?
Ik ben 6 weken terug voor het eerst iemand met een burka tegengekomen. Maar Wilders heeft wellicht nog steeds het beeld voor zich toen hij in Israel woonde. Hij wil in ieder geval niet dat, dat naar het westen overwaaid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef Robijn48 het volgende:
Ik weet het niet hoor...ik woon in het midden van het land in een middelgrote stad, dus niet ergens afgelegen, en in mijn hele bijna 50 jarige leven ben ik slechts 1 keer iemand tegengekomen in een burqa.
Dus waarom Wilders het dan zo op burqa's heeft....beats me.
Het lijkt me dat er wel belangrijker dingen zijn dan burqa's, speciaal omdat er zo ontzettend weinig mensen in rondlopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben 6 weken terug voor het eerst iemand met een burka tegengekomen. Maar Wilders heeft wellicht nog steeds het beeld voor zich toen hij in Israel woonde. Hij wil in ieder geval niet dat, dat naar het westen overwaaid.
Waarom zou je geen verbod invoeren? Alle rechtsen die hun zin krijgen, tegen max. 200 burka dragers die hun zin niet krijgen. Dat is een grote meerderheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |