Demonisering door de linkse media.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zie ze er nog voor aan, als de man veroordeeld wordt, dat als een politiek proces te bestempelen.
D'66-ers in toga!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Demonisering door de linkse media.
Voor anderen niet voor zichzelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
PVV pleit toch voor zwaardere straffen? Laat haar dan het goede voorbeeld geven en die Hernandez opzadelen met een flinke straf.
Nogal ja.quote:
Ik heb het niet op de PVV, maar vind dit toch echt een verwerpelijke manier van journalistiek bedrijven. Puberale kutomroep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Ringo het volgende:
Headhunter Marcial Hernandez (PVV) weigert pers te woord te staan
Och, de vragen die hij stelt zijn niet van een hoog niveau. Aan de andere kant is er ook geen kruid opgewassen tegen dit soort betonharde mediastrategieën. Dan moet je toch de Jakhalzen-methode toepassen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het niet op de PVV, maar vind dit toch echt een verwerpelijke manier van journalistiek bedrijven. Puberale kutomroep.
Ja en nee. Natuurlijk hoort de PVV gewoon tekst en uitleg te geven. Maar ik ben gewoon allergisch voor deze vorm van journalistiek. Ik zit zelf ook in dat vak we streven doorgaans naar wederzijds respect tussen politici en verslaggevers. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Och, de vragen die hij stelt zijn niet van een hoog niveau. Aan de andere kant is er ook geen kruid opgewassen tegen dit soort betonharde mediastrategieën. Dan moet je toch de Jakhalzen-methode toepassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |