abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 15:16:55 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87022468
As het nie gaat zoas het mot, mot het maar zoas het gaat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87022505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Je moet je kop ook niet in het zand willen steken. Het relatieve aantal verdachten onder PVV-fractieleden is nu eenmaal erg hoog. Gemiddeld komen PVV-fractieleden vaker in aanraking met de politie dan Antillianen en Marokkanen.
Dat is zo overdreven, het zijn een paar rotjongens die het voor de meerderheid van de wél nette PVV-kamerleden verpesten.

En bij Dion Graus moet je erbij vermelden dat hij geheel rehabiliteerd is en alle aanklachten zijn ingetrokken dus is het eigenlijk nooit gebeurt, waarom noem ik zelfs hier de naam van Dion Graus? Die is brand- en brandschoon, nooit een vlieg kwaadgedaan, ook geen zwangere vrouwelijke vlieg.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87022520
quote:

[..]

Je moet je kop ook niet in het zand willen steken. Het relatieve aantal verdachten onder PVV-fractieleden is nu eenmaal erg hoog. Gemiddeld komen PVV-fractieleden vaker in aanraking met de politie dan Antillianen en Marokkanen.
Inderdaad, we hebben hier een maatschappelijk probleem, maar rechts doet aan struisvogelpolitiek. Dit is alle reden voor registratie van de politieke voorkeur van alle Nederlanders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87022530
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat is zo overdreven, het zijn een paar rotjongens die het voor de meerderheid van de wél nette PVV-kamerleden verpesten.
Straatverbod dan maar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 15:18:34 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_87022531
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Kunnen we daar geen statistieken van bijhouden?
Ik zou van de minister van Justitie Veiligheid ook graag precies willen weten wat de kosten zijn van de processen tegen PVV'ers en de kosten van hun rehabilitatie.
pi_87022540
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Zith het volgende:
Deze man vertegenwoordigt de PVV stemmers _O_
Hij doet wel wat de kiezer wil: sensatie, handhaving, werkgelegenheid in de zorg en bovendien stelt hij ons rechtssysteem op de proef.
pi_87022566
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij doet wel wat de kiezer wil: sensatie, handhaving, werkgelegenheid in de zorg en bovendien stelt hij ons rechtssysteem op de proef.
Een mystery shopper. _O-
pi_87022619
Waarom zetten we hem niet uit?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87022638
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zou van de minister van Justitie Veiligheid ook graag precies willen weten wat de kosten zijn van de processen tegen PVV'ers en de kosten van hun rehabilitatie.
www.watkostdepvvfractie.nl
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87022645
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En bij Dion Graus moet je erbij vermelden dat hij geheel rehabiliteerd is en alle aanklachten zijn ingetrokken dus is het eigenlijk nooit gebeurt, waarom noem ik zelfs hier de naam van Dion Graus? Die is brand- en brandschoon, nooit een vlieg kwaadgedaan, ook geen zwangere vrouwelijke vlieg.
:') :') :')
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 15:21:30 #86
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87022660
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Het heeft een stigmatiserend karakter en betreft bovendien een incident. Om precies die reden mag er ook nooit over een "Marokkaan", een "Moslim" gerept worden, als ene Mohammed dit geflikt had. Waar ik het trouwens volstrekt mee eens ben. Het is volstrekt irrelevant dat Mohammed een Moslim is, in Rabat is geboren of bij een lokale fruitteler werkt.

Het gaat om een individu, benoem die dan bij naam en niet bij overtuiging, godsdienst, ras of werkgever. Je kunt het in het verhaal benoemen (voor zover het relevant is), maar als header vind het simpelweg stigmatiserend.
Het was ook niet de PVDA die dronken achter het stuur stapte, maar Ter Horst. En niet de PVDA die tienduizenden euro's achterover drukt, maar Herfkens. Het is aan de PVDA orde op zaken te stellen.
Ha, het bekende afschieten van de boodschapper.

En waar zijn nu de hordes PVV-ers die zich massaal distantiëren van deze daad? Die een duidelijk geluid laten horen dat dergelijke acties niet voortvloeien uit de PVV-ideologie maar dat het hier een, ook naar hun maatstaven onaangepast individu betreft?

Nergens!!

Hieruit kunnen we dus concluderen dat de PVV een gewelddadige ideologie omarmt, waar ieder lid en sympathisant op aan te spreken is :(
quote:

[..]

Zie je wel, niks incidenten! Direct uitzetten mag dan niet, zolang we nog niet de internationale verdragen opgezegd hebben maar ik stel voor nu alvast de belasting op waterstofperoxide te verhogen en het dragen van geblondeerd haar in de openbare ruimte te verbieden als symbool van deze gewelddadige ideologie.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87022740
Backfire topic!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87022762
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Het heeft een stigmatiserend karakter en betreft bovendien een incident. Om precies die reden mag er ook nooit over een "Marokkaan", een "Moslim" gerept worden, als ene Mohammed dit geflikt had. Waar ik het trouwens volstrekt mee eens ben. Het is volstrekt irrelevant dat Mohammed een Moslim is, in Rabat is geboren of bij een lokale fruitteler werkt.

Het gaat om een individu, benoem die dan bij naam en niet bij overtuiging, godsdienst, ras of werkgever. Je kunt het in het verhaal benoemen (voor zover het relevant is), maar als header vind het simpelweg stigmatiserend.
Zoals Leandra al aangaf... het gaat hier om een volksvertegenwoordiger die nabij de politieke arena ambtenaren op de bek slaat. Dan dat het een PVV'er is, is zeker niet irrelevant met oog op de geschiedenis van die partij in deze kwesties. Maar afgezien daarvan nog, iemand aanspreken op het feit dat ie volksvertegenwoordiger is is wel even iets anders dan iemand aanspreken op zijn godsdienst of ras. Rare vergelijking.
pi_87022804
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Kan ie mooi samen met Hero naar de AA-avondjes :')
Ik organiseer geen avondjes ;(

quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja precies. Je kan moslims van een hoop betichten, maar niet van openbare dronkenschap.
Kom een avondje met me meelopen :Y
pi_87022901
Ik ben benieuwd naar de verklaring.

De PVV komt vanmiddag met een verklaring, zegt PVV-Kamerlid Agema.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87022932
quote:
ik klikte
pi_87022945
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verklaring.

De PVV komt vanmiddag met een verklaring, zegt PVV-Kamerlid Agema.
Hij struikelde :')
pi_87022960
Is het nou zo dat het aantal extra agenten gerelateerd is aan het aantal PVV-ers in de kamer? Dus nu 3000 maar zijn er 6000 extra nodig als de PVV 50 zetels krijgt, of in provinciale staten wordt verkozen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87022963
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Zoals Leandra al aangaf... het gaat hier om een volksvertegenwoordiger die nabij de politieke arena ambtenaren op de bek slaat. Dan dat het een PVV'er is, is zeker niet irrelevant met oog op de geschiedenis van die partij in deze kwesties. Maar afgezien daarvan nog, iemand aanspreken op het feit dat ie volksvertegenwoordiger is is wel even iets anders dan iemand aanspreken op zijn godsdienst of ras. Rare vergelijking.
En als meneer straks onschuldig blijkt. Hebben we dan te vroeg gejuicht?
pi_87023001
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn tegen als iemand aangifte tegen hem doet voor het uitdelen van een kopstoot en hij tot de volgende ochtend in een politiecel heeft gezeten. :')
pi_87023013
quote:

[..]

Je bedoelt dat die ambtenaar begon?
Kan het me moeilijk voorstellen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 15:29:47 #97
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87023030
Net zoals het relevant is dat schuinsmarcheerder Jack de Vries net een CDA'er is (normen, waarden, fatsoen), zo is het ook relevant dat deze kerel de zoveelste PVV'er is die gelinkt wordt aan gewelddadig gedrag, terwijl veiligheid op straat en zero-tolerance juist hun speerpunt is.
pi_87023073
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bedoelt dat die ambtenaar begon?
Kan het me moeilijk voorstellen...
Noodweer, zelfverdediging, gebrek aan bewijs, valse aangifte, noem maar op. -O-
pi_87023080
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:07 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat vind ik wel. Kennelijk is het niet Marcial, waar het om draait, maar de PVV. En dat vind ik stigmatiserend.
[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook echt geen goedpraterij. Ik vind het uiterst dom, om überhaupt bij een incident betrokken te zijn, schuldig of onschuldig. Je weet dat ze erop zitten te wachten.
Koren op de molen van de tegenstanders van het akkoord. En nu kan het CDA ook mooi op de bandwagon springen op het congres.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:30:50 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87023088
quote:
[..]
Ja, misschien was hij daar niet eens, oh wacht....

De kans is vrij groot dat een deel van de mensen die hem als aanstichter/dader aanwees niet eens wist dat hij een PVV-er was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')