Het zit aan elkaar vast! heel cheapo eigenlijk hahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Volgens mij wil jouw dochter op haar mama lijken!![]()
Huup, ik vroeg het omdat ik niet kan zien of het nou een vestje met een bloesje is of een jurkje of een tuniekje? Zit het aan elkaar genaaid?
nee ik heb daar eerlijk gezegd niet gekeken verder.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk geslaagd huup! Heb je toevallig een blik geworpen op de jongenskleding? Dan weet ik of het de moeite waar is om daar morgen even heen te gaan
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kijken of het zo wel werkt dan :
dana's nieuwe jasje
Ah, goed idee!quote:
die houtje-touwtje jassen zijn van de meisjes-afdeling, t is ook wel een girly model. Ik vond ze erg leuk maar zag ze niet meer in de maat die ik wilde hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind puntcapuchons leuk mits op een jasje van (rode) velours: kaboutertje![]()
Ik heb zo'n leuk retro patroon voor een jas met een puntmuts.
Op die foto van de primark hangen ook leuke houtje-touwtje jassen geloof ik? Alhoewel... wel een lelijke roze capuchon.
ze kunnen vast t adres niet lezenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toch lastig om zo populair te zijn. Ik ga opschonen.
En het moet wel naar het buitenland hè?!Het is er als ik straks thuiskom vást!
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef Sjeen het volgende:
PrimarkIk ga in de herfstvakantie die in Luik eens bekijken
Van wat ik gehoord heb is die in Luik groter en rustiger. Maar ik ben er zelf nog nooit geweest dus weet niet zeker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef lily het volgende:
Dat is precies zo'n jasje dat ik zoek, huup. Ik houd niet zo van paars (en wit ook niet voor een jas).
[..]
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.
En andere winkels zoals de Zara ook?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Meimeltje de Primark is op zondag ook open hoor!
Niet in het centrum zelf, maar in Mediacité (flink stuk uit het centrum, wat ik begrijp)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef lily het volgende:
Dat is precies zo'n jasje dat ik zoek, huup. Ik houd niet zo van paars (en wit ook niet voor een jas).
[..]
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.
zal mn ogen open houden, geef wel een gil als ik iets tegen kom.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef lily het volgende:
Ja 74/80 inderdaad.
Ik zoek in ieder geval iets in dat model. Niet een jack met capuchon ofzo.
ah okquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet in het centrum zelf, maar in Mediacité (flink stuk uit het centrum, wat ik begrijp)
okequote:Op donderdag 30 september 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zal mn ogen open houden, geef wel een gil als ik iets tegen kom.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En andere winkels zoals de Zara ook?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef lily het volgende:
[..]
oke
houdt die prijs ook in gedachte
Hmmmzz dan ga ik toch twijfelen om dan zondag te gaanquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Poppejans het volgende:Daar zie je pas goed hoe leuk zoiets staat, echt geweldig! Maar ''gelukkig'' hebben ze hem niet in mt80.
Anders had ik hem misschien nog wel gekocht van verjaardagsgeld
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Groofsken, ga je echt dat leuke bastof pakje voor R. kopen? Toen ik keek was er alleen nog 68 en 74, ga je het daarop gokken? Ben benieuwd hoe het hem staat!
Ik ben heel erg met bijlezen. Meestal lees ik even de laatste posts in de hoop dat iemand een uitgebreide reactie heeft geschreven op iedereen zeg maar.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef lily het volgende:
Je kunt ook niet alles lezen heh![]()
en het gaat hier echt wel hard de laatste tijd![]()
ik hetzelfde hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben heel erg met bijlezen. Meestal lees ik even de laatste posts in de hoop dat iemand een uitgebreide reactie heeft geschreven op iedereen zeg maar.![]()
Geloof mij nouquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Meimeltje het volgende:
Ow dat weet ik niet? Dan is het idd misschien niet overdreven druk.
oh, daar kan ik slecht niet tegen (terwijl ik niet eens aan pashokjes doe)quote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
omdat de pashokjes Efteling-waardige rijen hebben.
In de vakantie heb ik onwijs lang in de rij van de kassa gestaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef lily het volgende:
[..]
oh, daar kan ik slecht niet tegen (terwijl ik niet eens aan pashokjes doe)
Hmm huup dat zegt ook wel wat he?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
ja hey heb ik weer
hoeveelste topic in deze reeks is dat al dat ik open?
goed, hier weer verder.
Ohhh kijk nouquote:Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
mouwen moeten omgezoomd dan kan ze hem deze winter wel aan denk k.
Ja ik had een 86/92 besteld. 74/80 had hier wel gepast denk ik, maar misschien is die dan over een maand al te klein terwijl hij 86/92 als het goed is veel langer aan kan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef lily het volgende:
Ja, hier is de 74/80 nog prima.
Dyon had volgens mij een 86/92 aan..
Jij! was dat héquote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm huup dat zegt ook wel wat he?![]()
![]()
Nu eerst bijlezen en kijken
Paskamers doe ik niet aanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geloof mij nou
Het is altijd druk.
In ieder geval, wat versta je onder druk.
Minimaal zo'n 15 minuten wachten bij de paskamers, zit er toch wel in.
Je kunt beter s'ochtends gaan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Er hingen ook briefjes van 'wachttijd vanaf hier is 2 uur'
12 uur pas, daarom is 't niet te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Paskamers doe ik niet aanOf ik moet voor mezelf iets zien natuurlijk, maar met zo'n wachttijd heb ik daar dan meestal echt geen zin in
Weet je toevallig ook hoelaat het op zondagochtend open is? We zijn hier toch al vroeg ons bed uit (helaas).
Al moet ik in m'n blote muis staan (quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Paskamers doe ik ook niet aan bij primark hoorik ga ook niet in de winkel staan passen in mn blote kont; tenzij een vest of jas ofzo, dat kan nog wel, maar verder meh. Voor die prijs neem ik de gok meestal wel dat t wel past
en zo niet dan geef k et aan mn moeder of mn zusje ofzo.
Oww maar dat vinden ze vast helemaal niet ergquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Meimel t is wel druk hoor, zeker in t weekend. Misschien manlief met kinders even bij de mac aan de overkant parkeren anders ofzo om frustraties te voorkomen![]()
Gewoon op een tijd gaan dat je zeker weet dat t spul van een jaar of 16 op school zit. Dan valt het best wel weer meequote:
Dat gebreide jurkje? Helaas.. zag 'm in lichtgrijs hangen in 98/104, maar die zag er vrij klein uit dus ik wilde 'm liever groter en die was er niet... Gelukkig heeft ze nog genoeg anders dus ik heb besloten er geen megazoektocht naar te gaan houdenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jij! was dat hévan 't donker blauwe hema jurkje?
Die wilde jij toch ook? Heb je 'm al?
Dat is lastig hoor, uitval enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon op een tijd gaan dat je zeker weet dat t spul van een jaar of 16 op school zit. Dan valt het best wel weer mee![]()
Hier hadden ze nog volop in donkerblauw.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat gebreide jurkje? Helaas.. zag 'm in lichtgrijs hangen in 98/104, maar die zag er vrij klein uit dus ik wilde 'm liever groter en die was er niet... Gelukkig heeft ze nog genoeg anders dus ik heb besloten er geen megazoektocht naar te gaan houden
Oh en dus ook in 110? En in donkerblauw? En waar is hier? *hieper*quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier hadden ze nog volop in donkerblauw.
Kwam ze per toeval tegen.
't Ging in dubbele maten dat weet ik wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh en dus ook in 110? En in donkerblauw? En waar is hier? *hieper*
Maar het doet me echt helemaal niks he?
Ohhhh maar Rotterdam is echt te ver weg voor een jurkje. En ik ga morgen al de hele dag naar de woonbeursquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
't Ging in dubbele maten dat weet ik wel.
110/116 ofzo?
Die maat hing er in 't donkerblauw & èèn in 't grijs.
Neequote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Groofsken3 het volgende:
Hebben Twinkly en Poppejans eigenlijk hun jumpsuit al binnen? Ik ben zo benieuwd naar de maat.
Wat ik zag bij Lily en Meimel zag er in elk geval lekker ruim uit. Leuk dat groen bij leah en bij Dyon had ik niet anders dan blauw verwacht eigenlijk.
Nog steeds niet verzonden?! Meimeltje enzo hebben allemaal op dezelfde dag als ons besteld, ok ze moesten voor ons de maten even omwisselen maar dat kost toch geen dagen tijd. Stom!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds niet verzonden?! Meimeltje enzo hebben allemaal op dezelfde dag als ons besteld, ok ze moesten voor ons de maten even omwisselen maar dat kost toch geen dagen tijd. Stom!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef lily het volgende:
Nou, ik heb dus net een mail gestuurd naar GMK.
De jumpsuit laat naden los. Aan de bovenarm hangen de draden eruit en begint een gat te onstaan en aan de rechterpijp begint het nu ook
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef lily het volgende:
Nou, ik heb dus net een mail gestuurd naar GMK.
De jumpsuit laat naden los. Aan de bovenarm hangen de draden eruit en begint een gat te onstaan en aan de rechterpijp begint het nu ook
Ik weet zeker dat ze wel een nieuwe krijgt hoor, de service is wel heel goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:01 schreef huuphuup het volgende:![]()
wtf?!
dat heb k nog nooit meegemaakt van hen. Jeetje wat klote zeggeef je daar je geld aan uit
oh ja absoluut dat zal best, goodmood doet daar niet heel moeilijk over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze wel een nieuwe krijgt hoor, de service is wel heel goed.
er is er nog 1 onderwegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
heel leuk
Ik had nog geen worker voor Senna gehad, dus geen idee hoe het stond. Het is echter best een smal gesneden broekje met zakken op de pijpen enzo, en het staat echt stoer.
quote:
deed ik altijd bij elin, dat workertje, het roodwit geruite blousje en dan de blauwe hema gympies + staartjes want anders heb je een klein lesbootjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin om die doos uit te pakken!
*gaat klok naar 18 uur hypnotiseren
HÉ! Wil je dat wel even laten op mijn vrije dag?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
*gaat klok naar 18 uur hypnotiseren
Oh Lily wat balen! Heb ik idd ook nog nooit gehad. Vind ze redelijk onverwoestbaar! Wat een pech!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wtf?!
dat heb k nog nooit meegemaakt van hen. Jeetje wat klote zeggeef je daar je geld aan uit
Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut een gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke merken voor jongens eigenlijk? Voor moeders die niet van grote mannenkleding-maar-dan-in het klein houden?
Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
Haha groofs
ik snap wat je bedoelten je hebt ook gelijk, de kleding die ik Amélie aantrek zou (vaak) ook best voor volwassen vrouwen kunnen.
Ik kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die het afschuwelijk vinden wat ik mijn aantrek. wat ik haar aandoe hahaha![]()
Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut ee gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet van![]()
, maar ik snap gewoon niet wat jullie bedoelen daarmee
.
Bodpaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?
oh nee zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.
niet?quote:
Ik had mijn post net aangepast alquote:
Dat GMKIHK lijstje is mijn persoonlijke lijstje he, hoewel polo's er wat mij betreft ook bij op mogen. En verder: kusje terug!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Bodpa, het was helemaal geen aanval op wat jij zei ofzo
. Die vergelijking met meisjeskleding was al veel eerder door (vele) anderen gemaakt. En die snap ik gewoon oprecht niet. Maar blijkbaar zijn dus streepjesoverhemden en spencers, t-shirts over een blouse en nette sokken GMKIHK. Ik snappie
.
Nu moet ik nog even snappen waarom dat bij meisjes geen issue is (zonder daarmee te zeggen dat jij dat impliceert).
haha ik zie hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik had mijn post net aangepast al. Ik blijf het moeilijk vinden om er zo naar te kijken, maar das vast mijn gebrek aan gevoel voor stijl
.
Daaromquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Groofsken3 het volgende:
Ja, dat is wel echt heel erg waar ook, dat laatste. Ik vind jouw kledingkeuze voor Amélie nl echt erg mooi. Het staat haar allemaal heel goed, en toch zit er maar weinig bij wat ik mijn dochter de komende tien jaar aan zal doen (als het aan mij ligt). Maar tegelijkertijd kan ik me jouw dochter ook weer helemaal niet voorstellen in de meeste kleding van S.
De wondere wereld van kleding.
Lily dat laatste broekje, geweldig vind ik die! wat kost die?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef lily het volgende:
Er staan trouwens erg leuke dingen op kixx-online!
[ afbeelding ]
16,95quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Lily dat laatste broekje, geweldig vind ik die! wat kost die?
Voorlopig nog niet, er komt, oooooit (hoop ik), een tweede en mocht dat een meisje zijn..... vind bijna al Noortje haar kleren veel te leuk om weg te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef huuphuup het volgende:
Becky als jij nog Noortje-kleertjes wegdoet hou ik me heel erg aanbevolen![]()
![]()
hahaha ik ken dat hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, er komt, oooooit (hoop ik), een tweede en mocht dat een meisje zijn..... vind bijna al.Noortje haar veel te leuk om weg te doen![]()
Ohhh dat klinkt goed!!! Helemaal leuk. Weet je ook vanaf welke maat en de prijs?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hadden wel leuke jongens jassen nu, ala Zara, grijs houtje touwtje.
Prijs heb ik niet gekeken, het was onwijs druk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt goed!!! Helemaal leuk. Weet je ook vanaf welke maat en de prijs?
Hmzzzz zondag hebben we een dagje dierentuin gepland....en over een week zullen de jassen vast weer in de juiste maat uitverkocht zijn.
Dat dus, maar dan bij Noortje en mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet echt een stijl, en bovendien varieert het nogal waar ik op dat moment zin in heb, net als bij mezelfsoms draag ik veel spijkerbroeken en shirts, lekker gemakkelijk, soms juist jurkjes en wat netter enzo. Bij Senna heb ik datzelfde, merk ik, grappig is dat
Haha, ze hangen er volgende week ook nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Meimeltje het volgende:
Ze hebben geen online shop he....
Tssss me morgen ziek melden kan ook niet natuurlijk![]()
Ok snel maar weer vergeten nu....
Is iets daar dan niet snel uitverkocht? Hier zijn winterjassen altijd zo snel weg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, ze hangen er volgende week ook nog.
Woon je niet in de buurt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond een enorme doos toen ik thuis kwam
Samen met Senna uitgepakt: eerst pakte ik het uit de doos, legde het op mijn schoot als ik het bekeken had, en dan plukte Senna het van mijn schoot. En dit was het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Winterjassen & kinderschoenen vullen ze vaak aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Is iets daar dan niet snel uitverkocht? Hier zijn winterjassen altijd zo snel weg.
Alexandrium is half uurtje rijden, maar ik heb dus amper tijd. Woensdag vrij, maar dan zit ik weer met de oudste die 's ochtends naar de psz moet. 2 uurtjes om heen en weer te gaan vind ik dan te kort. Vrijdag vrij, maar dan moeten de kids beiden naar CB. Zaterdag verjaardag, zondag bezoek. Tsss geloof dat het wel 2 weken gaat worden. Doe het eigenlijk ook liever in het weekend, scheelt weer 110 km bezine (dan is de leaseauto vrij):D (of ben ik dan te krenterig haha).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hadden ook boxpakjes alleen dan voor volwassenen, dát moet je overhalen gewoon![]()
Die hobbenzakken hadden ze ook toen ik een jaar of 14 was, ik droeg ze als pyama en zelfs dat was een drama, die tyfusdingen gaan altijd in je kruis zitten in je slaapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hadden ook boxpakjes alleen dan voor volwassenen, dát moet je overhalen gewoon![]()
Heel erg okquote:
Ze waren echt tof.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Die hobbenzakken hadden ze ook toen ik een jaar of 14 was, ik droeg ze als pyama en zelfs dat was een drama, die tyfusdingen gaan altijd in je kruis zitten in je slaap![]()
In het winkeltje op mn werk hebben ze die ook met handjes er extra aan
Ik was toen al zo heerlijk gekleurd, zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze waren echt tof.
Roze met gele eendjes.
Die heb ik nog steeds af 'n toe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
En je had ook nog de babydoll periode
Jamaar dat was dan echt model baby zeg maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds af 'n toe.
wat zoek je ongeveer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand toevallig nog bij de Primark is en een telefoon ofzo bij zich heeft. Maak even een foto van de leuke baby/ jongens jasjes, dan ga ik misschien niet voor nietsThnx hihi. Maat 80 of een niet al te groot vallende 86, dus baby of kleine jongensmaat.
Oh maar ik bedoel niet echt een sexy babydoll hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jamaar dat was dan echt model baby zeg maarGeen sexy babydoll
heupbroekje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Lily, leuk die romper! Maar ergens onder zie je het niet en met broekje erover is de helft van de gitaar bijna weg. Of draag je het dan anders?
Ik bedoelde zo'n broekje, met van die plooien/ruches en dan een shirtje erboven met ruches.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel niet echt een sexy babydoll hoor
Gewoon een slaapjurkje, dat is toch ook een babydoll.
Geen Pabo stuff.
Een kakjasquote:
dat broekje met dat rode stikseltje erop, zit echt heel mooi..althans bij elinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel erg ok
Het jasje is ook heel erg leuk, en ik denk dat dat erg fijn zit.
De zwarte polo, het rood-witte ruitjes bloesje, de schoentjes, de shirtjes, de rode tuinbroek, de maillotjes
Nou ja, de was is klaar, zeg maar, dus ze kan morgen al wat aan
Ow ja, die vond ik ook zo leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat broekje met dat rode stikseltje erop, zit echt heel mooi..althans bij elinwit of rood tuniekje erop.die witte sandaaltjes eronder.heel cute
Ik zou serieus voor een Primark meet zijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:30 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben er ook nooit geweest hoor, ben gewoon te nieuwsgierig vanwege de leuke dingen die er hier over gepost werken
Volgens mij moet er een primark meet komen? ownee dat wordt chaos als het daar al zo vreselijk druk is
Poppejans, is Rdam ver weg voor je?
Nee, woon in Gelderland en dat is meestal ontzettend centraal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:36 schreef Meimeltje het volgende:
Kom je dan uit het Noorden?
Bijna 2 uur is wel een eind inderdaad.
Nou als er een meet komt doe ik mee hoorGezellig shopdagje
Ow maar dan kom je toch eerst naar Utrecht en ga je vanaf daar mee met de autoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, woon in Gelderland en dat is meestal ontzettend centraal.
Die jij laat zien verkopen ze bij Scapino en schoenenreus in van die bakken waar ook pantoffels in liggen.Kosten een paar euro maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:42 schreef Meimeltje het volgende:
Ik werd trouwens gebeld door school, Kyllian wordt 1 nov 4 en gaat dna dus naar school.
Nu moeten we gymschoenen aanschaffen, maar wat zijn nou handige gymschoenen voor op school en waar koop je die? Ze moesten wel met klittenband zijn.
Heb al wat zitten googlen en daar kom ik uit op zoiets: http://www.jottemkindersc(...)ges/gymschoenwit.JPG
Maar waar zou je zoiets kunnen krijgen, sportwinkel of gewone schoenenwinkel?
Dat zijn alleen toch wel andere. Die ik liet zien zijn van Rucanor en bij de schoenenreus zag ik online ook zoiets maar die waren maar 5 euro. Die zullen wel zo kapot zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die jij laat zien verkopen ze bij Scapino en schoenenreus in van die bakken waar ook pantoffels in liggen.Kosten een paar euro maar
Voor zulke gympies kapot zijn zitten ze al in een volgende maat. Die dingen zijn haast onverwoestbaar zolang ze er niet buiten op gaan voetballen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat zijn alleen toch wel andere. Die ik liet zien zijn van Rucanor en bij de schoenenreus zag ik online ook zoiets maar die waren maar 5 euro. Die zullen wel zo kapot zijn?
Als iemand een andere optie weet graag, maar graag niet iets van 50 euro ofzo anagezien het gewoon gympjes zijn die op school blijven liggen.
Thanks for the compliment! Ik wilde alleen maar inspiratie opdoen welke merken nog meer leuk zijn als je houdt van de merken die ik noemde. En gebruikte GMKIHK als voorbeeld van wat ik niet geweldig vind. Ik wilde niet suggereren dat GMKIHK het enige is dat er te koop is. Als iemand nog leuke merken weet, voor mijn speurtocht op Marktplaats, dan hoor ik t errug graag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:16 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, volgens mij zei ooit Oeke dat ook eens dat er vrijwel alleen maar grote mannen dingen voor jongetjes waren in het klein.
Ik vind dat eigenlijk nog best hard meevallen, neem de Hema bijvoorbeeld; ik zie geen grote man voor me die een shirt draagt met allemaal gereedschapjes/helicopters/autootjes/appeltjes![]()
De Dpamdingen die M. aanheeft vind ik trouwens meestal altijd erg leuk, hij ziet er volgens mij altijd leuk uit!
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef lily het volgende:
Die binnengymschoenen van bijvoorbeeld Scapino zijn prima! Die van oudste zien er nog allemaal uit alsof ze nog nooit gebruikt zijn. Ze kunnen zo weer door naar middelste.
Scapino heeft ook zat indoor merkschoenen, als je die graag wilt(voor een euro of 20).
ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:11 schreef Meimeltje het volgende:
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.
Pepijn heeft wel een grijs t-shirt van Name it met dopey erop, en een blauwe met alle 7 dwergen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
(als iemand ooit een wit pyamaatje met de kleinste van de 7 dwergen erop vindt dan eis ik dat ik een pm krijg)
dat was vroeger mijn lievelingspyama, maar dopey is blijkbaar niet zo 'hot' meer (disney is sowieso een kledingverpester over t algemeen)
Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef lily het volgende:
[..]
ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoor
die goedkope stoffen staan daar trouwens niet op
hahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef huuphuup het volgende:
bagger, zulke dingent heeft vast heus geen prioriteit, een jasje enzo maar ik baal altijd van zulke rekeningen ineens
Niemand! Van essentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:
[..]
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).
en wie vindt rekeningen nu leuk?
ah, super. Nee, roze gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Heb net wel even snel gympen gehaald, zit nu toch vlakbij op mn werk. inderdaad bij Scapino Lily! Ze hadden ze alleen in het roze en zwart, dus het id het laatste geworden. Alhoewel Kyllian vats liever roze gehad zou hebben.
Ja, ik vind van wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:44 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi gelukkig maar Lily, maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel meer meisjesschoenen haha. Ach groep 1 en 2 kan het wel toch![]()
Ik vind rekeningen leuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:
[..]
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).
en wie vindt rekeningen nu leuk?
Ik heb deze maand veel moeten uitgeven aan winterspul en vooral schoenen voor de jongens. Zij groeide in ene tegelijk uit hun spullen. Dat gaat nu even voor.
dat verbaasd me niksquote:
Ja, dat weet ik nog, dat ik dat zei. Wat ik daarmee bedoelde was dat er voor jongens vooral kleine variaties van doorsnee mannenkleding is. Kak of sportief of inderdaad bedrukt met autootjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:16 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, volgens mij zei ooit Oeke dat ook eens dat er vrijwel alleen maar grote mannen dingen voor jongetjes waren in het klein.
Ik vind dat eigenlijk nog best hard meevallen, neem de Hema bijvoorbeeld; ik zie geen grote man voor me die een shirt draagt met allemaal gereedschapjes/helicopters/autootjes/appeltjes![]()
De Dpamdingen die M. aanheeft vind ik trouwens meestal altijd erg leuk, hij ziet er volgens mij altijd leuk uit!
Ik was gister in een Name-it winkel en ik vond het allemaal echt niks. Maar dat wat Lily post vind ik dan wel leuk. Dat is raar.quote:Lily, wat gaaaaaf die Name-it dingen die je laat zien!! bandshirt en joggingbroek zou ik zo willen hebben!![]()
![]()
Name It heeft ook een Kiss bandshirt die ik het allerleukst vind, maar helaas pas vanaf mt92
quote:Stijl, tja ik weet niet of ik echt een stijl heb, maar zegt niet iedereen dat?! Ik koop echt overal en nergens en nieuw en twee/derdehands.Ik hou van de Ciske de Rat/Pietje Bel look en heel erg van de kleertjes van Ko van Oeke.Maar bijv ook wel weer van een druk shirtje met een leuke afbeelding erop.ligt er net aan wat erop staat.
Sorry, ik weet het gewoon echt niet... Als ik iets tegen kom zal ik het zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:41 schreef bodpa09 het volgende:
Als iemand nog leuke merken weet, voor mijn speurtocht op Marktplaats, dan hoor ik t errug graag!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een beetje een kater omdat ik dacht in V&A te zitten.
plaatjes!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb net mn H&Mbestelling voor elin binnen <3
Ik heb wel eens een avond alleen maar alle shirtjes van MP zitten bekijken, gewoon op zoek naar merken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:41 schreef bodpa09 het volgende:
Als iemand nog leuke merken weet, voor mijn speurtocht op Marktplaats, dan hoor ik t errug graag!
Eerlijk?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef Poppejans het volgende:
Oeke waaah waarom heb ik niet zo'n bewaar-moeder?!!
Stond op de doos, PEUTERKLEDING. Maar het was voornamelijk maat 80, dus ik hoop dat Ko er nog heel even in kan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, zei je nou PEUTERkleding? Die van jou is nog een dreumes toch? Ik ken toevallig een heel lief peuterjongetje...
Het speelgoed, maar even onder een spoiler, je kan het immers niet aantrekken:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:19 schreef huuphuup het volgende:
Oeke wat leuk zeg! Vooral ook dat speelgoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh Stiemie, polyester das wel wat minder.Maar dat speelgoed is ook leuk he? Gewoon sentimenteel word ik ervan.
Stoer shirt Lily, maar wel prijzig inderdaad. Ik ben trouwens echt nog baby-prijsjes gewend.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Oja, dat doet mijn moeder niet. Maar mijn vader is daar weg en sindsdien staat de tijd stil. Of misschien al daarvoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Stiemie het volgende:
En wat je schrijft van het verdrietig worden herken ik ook wel een beetje... Ik noem het huis van mijn ouders wel eens het Stiemie-en-broertje museum. Echt alles bewaren ze. Kijk dit was je eerste rokje, en dit je eerste schoentjes, en dit je 2e schoentjes, en dit je 6e sokken en dit kreeg je van de buurvrouw van de neef van oom Dirk. Deze twee strepen zette je toen je 17 maanden was![]()
ja nystatinequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef oeke het volgende:
Ja, dat is zo he? Ik heb ook wat rompertjes met nystatine vlekken, van die gele vlekken. Verder helemaal niet vies maar niet om te verkopen.![]()
Maar voor een volgende geen probleem, het zit toch onder een shirtje.
Ja leuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef oeke het volgende:
[..]
Oja, dat doet mijn moeder niet. Maar mijn vader is daar weg en sindsdien staat de tijd stil. Of misschien al daarvoor.
Haar moeder bewaarde helemaal niks en mijn moeder is dus doorgeslagen naar de andere kant.
Ik heb nog wat foto's gemaakt van de rest van de kleertjes. Zal ik die posten om on-topic te blijven?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Eerlijk?
Nu is het zeker leuk, maar dat huis staat dus bom en bom vol. Elke tekening die wij maar ooit hebben gemaakt ligt daar opgeslagen. En ik ben echt bang dat daar alleen maar meer bij komt. Ik houd mijn hart vast.
Bovendien word ik er ook verdrietig van.
Maar dit is wel erg leuk hoor.![]()
[..]
Stond op de doos, PEUTERKLEDING. Maar het was voornamelijk maat 80, dus ik hoop dat Ko er nog heel even in kan.![]()
[..]
Het speelgoed, maar even onder een spoiler, je kan het immers niet aantrekken:wat lolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh Stiemie, polyester das wel wat minder.Maar dat speelgoed is ook leuk he? Gewoon sentimenteel word ik ervan.
Stoer shirt Lily, maar wel prijzig inderdaad. Ik ben trouwens echt nog baby-prijsjes gewend.
ik herken t meeste speelgoed ook echt en ook specifiek een paar van die laatste poppetjes
en de telefoon, tsja
wie had m niet
hoe oud is ie dan? mijn broer is 28quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:54 schreef oeke het volgende:
Haha, KD wat leuk! Ik krijg echt zo'n blij gevoel van dat truitje.![]()
Terwijl ik waarschijnlijk 6 of 7 was toen hij dat droeg, dat ik me dat uberhaupt nog herinner.
Het zal wel van foto's zijn inderdaad.
Jeetje Jore, dat is wel heftig. Maar een verkleuring is gewoon kleur, geen viezigheid meer. Althans zo zie ik het.
Maar goed, ieder zijn eigenaardigheid!![]()
Ik kan nog wel verder gaan hoor, want ik koop eigenlijk alleen witte rompers. Dat komt denk ik omdat ik vroeger zelf ook altijd wit ondergoed droeg, andere meisjes hadden dan van die gezellige roze streepjes maar ik niet. Kennelijk heb ik dat als een soort regel overgenomen: ondergoed = wit. Voor de nieuwe baby heb ik al wel een gebroken witte romper(!) en bloemetjesrompers(!!) dus er zit schot in de zaak.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
haha Joreach iedereen zn gebrek
![]()
Als ik het geld ervoor had dan had ik het zonder meer ook wel weggedaan denk ik, maar ik vind de kosten voor rompertjes zo zondehet is ondergoed, het is niet boeiend vind ik, de basics dan hè, de leukere rompers zijn wel leuk om te kopen.
Maar goed, van het geld van 2 hema-rompers kan ik ook een jurkje kopen ofzo dus mja. Afweging enzo.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, als het echt vies is dan gaat het hier ook gewoon weg.
Poepvlekken vind ik weer van een andere ordemaar sja, oranje-achtige verkleuring midden op de romper die onder een shirtje gaat die gedoog ik nog maar even
Lekker laten lachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Jore het volgende:
[..]
Mijn omgeving lacht me trouwens keihard uit, want op kleding (en schoenen, begin maar niet over kale neuzen enzo) na ben ik helemaal geen neatfreak.
Idem. Hier gaat een witte romper dan nog als laatste redding in een bleekwaterbadje, en anders gooi ik het weg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Jore het volgende:
En tsja, ik heb het geld er ook niet voor eigenlijk maar ik kan het gewoon niet, een romper met een vlek erin aantrekken.
Die ken ik!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:35 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik liet de kinderen ook nooit met de shirts aan eten, altijd in ondergoed aan de macaroni en pizza.
Oh dat doe ik niet, dan trek ze niets uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:42 schreef -sabine- het volgende:
Hier aten ze met hemd aan,.
Beetje slordig als ze dan in een restaurant ook in hun halve nakie gaan zitten als de borden op tafel kwamen.
Haha! Ik dus ook! Ik trek hem zelfs kleding aan die al 30 jaar oud is!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
hihit is duidelijk, ik ben een vieze sloeber
![]()
nee grapje haha, maar zolang het niet zichtbaar is kan ik er niet wakker van liggen zolang ze nog zo klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |