Dat dus, maar dan bij Noortje en mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet echt een stijl, en bovendien varieert het nogal waar ik op dat moment zin in heb, net als bij mezelfsoms draag ik veel spijkerbroeken en shirts, lekker gemakkelijk, soms juist jurkjes en wat netter enzo. Bij Senna heb ik datzelfde, merk ik, grappig is dat
Haha, ze hangen er volgende week ook nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Meimeltje het volgende:
Ze hebben geen online shop he....
Tssss me morgen ziek melden kan ook niet natuurlijk![]()
Ok snel maar weer vergeten nu....
Is iets daar dan niet snel uitverkocht? Hier zijn winterjassen altijd zo snel weg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, ze hangen er volgende week ook nog.
Woon je niet in de buurt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond een enorme doos toen ik thuis kwam
Samen met Senna uitgepakt: eerst pakte ik het uit de doos, legde het op mijn schoot als ik het bekeken had, en dan plukte Senna het van mijn schoot. En dit was het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Winterjassen & kinderschoenen vullen ze vaak aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Is iets daar dan niet snel uitverkocht? Hier zijn winterjassen altijd zo snel weg.
Alexandrium is half uurtje rijden, maar ik heb dus amper tijd. Woensdag vrij, maar dan zit ik weer met de oudste die 's ochtends naar de psz moet. 2 uurtjes om heen en weer te gaan vind ik dan te kort. Vrijdag vrij, maar dan moeten de kids beiden naar CB. Zaterdag verjaardag, zondag bezoek. Tsss geloof dat het wel 2 weken gaat worden. Doe het eigenlijk ook liever in het weekend, scheelt weer 110 km bezine (dan is de leaseauto vrij):D (of ben ik dan te krenterig haha).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hadden ook boxpakjes alleen dan voor volwassenen, dát moet je overhalen gewoon![]()
Die hobbenzakken hadden ze ook toen ik een jaar of 14 was, ik droeg ze als pyama en zelfs dat was een drama, die tyfusdingen gaan altijd in je kruis zitten in je slaapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hadden ook boxpakjes alleen dan voor volwassenen, dát moet je overhalen gewoon![]()
Heel erg okquote:
Ze waren echt tof.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Die hobbenzakken hadden ze ook toen ik een jaar of 14 was, ik droeg ze als pyama en zelfs dat was een drama, die tyfusdingen gaan altijd in je kruis zitten in je slaap![]()
In het winkeltje op mn werk hebben ze die ook met handjes er extra aan
Ik was toen al zo heerlijk gekleurd, zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze waren echt tof.
Roze met gele eendjes.
Die heb ik nog steeds af 'n toe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
En je had ook nog de babydoll periode
Jamaar dat was dan echt model baby zeg maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds af 'n toe.
wat zoek je ongeveer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand toevallig nog bij de Primark is en een telefoon ofzo bij zich heeft. Maak even een foto van de leuke baby/ jongens jasjes, dan ga ik misschien niet voor nietsThnx hihi. Maat 80 of een niet al te groot vallende 86, dus baby of kleine jongensmaat.
Oh maar ik bedoel niet echt een sexy babydoll hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jamaar dat was dan echt model baby zeg maarGeen sexy babydoll
heupbroekje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Lily, leuk die romper! Maar ergens onder zie je het niet en met broekje erover is de helft van de gitaar bijna weg. Of draag je het dan anders?
Ik bedoelde zo'n broekje, met van die plooien/ruches en dan een shirtje erboven met ruches.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel niet echt een sexy babydoll hoor
Gewoon een slaapjurkje, dat is toch ook een babydoll.
Geen Pabo stuff.
Een kakjasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |