dat broekje met dat rode stikseltje erop, zit echt heel mooi..althans bij elinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel erg ok
Het jasje is ook heel erg leuk, en ik denk dat dat erg fijn zit.
De zwarte polo, het rood-witte ruitjes bloesje, de schoentjes, de shirtjes, de rode tuinbroek, de maillotjes
Nou ja, de was is klaar, zeg maar, dus ze kan morgen al wat aan
Ow ja, die vond ik ook zo leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat broekje met dat rode stikseltje erop, zit echt heel mooi..althans bij elinwit of rood tuniekje erop.die witte sandaaltjes eronder.heel cute
Ik zou serieus voor een Primark meet zijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:30 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben er ook nooit geweest hoor, ben gewoon te nieuwsgierig vanwege de leuke dingen die er hier over gepost werken
Volgens mij moet er een primark meet komen? ownee dat wordt chaos als het daar al zo vreselijk druk is
Poppejans, is Rdam ver weg voor je?
Nee, woon in Gelderland en dat is meestal ontzettend centraal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:36 schreef Meimeltje het volgende:
Kom je dan uit het Noorden?
Bijna 2 uur is wel een eind inderdaad.
Nou als er een meet komt doe ik mee hoorGezellig shopdagje
Ow maar dan kom je toch eerst naar Utrecht en ga je vanaf daar mee met de autoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, woon in Gelderland en dat is meestal ontzettend centraal.
Die jij laat zien verkopen ze bij Scapino en schoenenreus in van die bakken waar ook pantoffels in liggen.Kosten een paar euro maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:42 schreef Meimeltje het volgende:
Ik werd trouwens gebeld door school, Kyllian wordt 1 nov 4 en gaat dna dus naar school.
Nu moeten we gymschoenen aanschaffen, maar wat zijn nou handige gymschoenen voor op school en waar koop je die? Ze moesten wel met klittenband zijn.
Heb al wat zitten googlen en daar kom ik uit op zoiets: http://www.jottemkindersc(...)ges/gymschoenwit.JPG
Maar waar zou je zoiets kunnen krijgen, sportwinkel of gewone schoenenwinkel?
Dat zijn alleen toch wel andere. Die ik liet zien zijn van Rucanor en bij de schoenenreus zag ik online ook zoiets maar die waren maar 5 euro. Die zullen wel zo kapot zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die jij laat zien verkopen ze bij Scapino en schoenenreus in van die bakken waar ook pantoffels in liggen.Kosten een paar euro maar
Voor zulke gympies kapot zijn zitten ze al in een volgende maat. Die dingen zijn haast onverwoestbaar zolang ze er niet buiten op gaan voetballen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat zijn alleen toch wel andere. Die ik liet zien zijn van Rucanor en bij de schoenenreus zag ik online ook zoiets maar die waren maar 5 euro. Die zullen wel zo kapot zijn?
Als iemand een andere optie weet graag, maar graag niet iets van 50 euro ofzo anagezien het gewoon gympjes zijn die op school blijven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |