abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:20:49 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87083312
Er waren altijd een paar guilds die speciaal in de middag raids deden... misschien moet je daar eens naar kijken, ik weet niet of die nog bestaan. Maar ja het blijft een online spel, je bent en blijft nou eenmaal afhankelijk van andere spelers. Ik heb het gevoel dat het overgrote deel van de spelers tegenwoordig hun medespelers eerder als obstakel zien dan als onderdeel van het spel...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87083924
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
Er waren altijd een paar guilds die speciaal in de middag raids deden... misschien moet je daar eens naar kijken, ik weet niet of die nog bestaan. Maar ja het blijft een online spel, je bent en blijft nou eenmaal afhankelijk van andere spelers. Ik heb het gevoel dat het overgrote deel van de spelers tegenwoordig hun medespelers eerder als obstakel zien dan als onderdeel van het spel...
Zijn er niet, er zijn wel wat hits over op google maar het gaat allemaal nergens heen... links die doodbloeden of jaren oud zijn. Toen ik nog op Runetotem zat was er iemand die het probeerde om er zelf een op te richten... was niet genoeg animo voor :P
pi_87084179
Over Loremaster, gaat dat weg in cata? Kan je het niet gewoon halen met de nieuwe quests?
pi_87087180
Net 4 dungeons getanked met dezelfde groep. Echt geweldig, waren echt gezellige mensen waar je leuk mee kon praten en drops waren ook nog in mijn voordeel vanavond. Op legs van mauradon na :x
49.5 nu. Hoop 52 te zijn zondagavond :c
pi_87087308
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Over Loremaster, gaat dat weg in cata? Kan je het niet gewoon halen met de nieuwe quests?
Mijn WoW-nerd vriend O+ die wel eens op de forums neust zegt dat het hele oude gebied naar de neuk gaat, óók als je Cata nog niet hebt gekocht. Inclusief alle oude quests....
Dus wellicht komt er een nieuwe Loremaster met quests die vanaf dat moment beschikbaar komen, maar ik wil graag de oude nog proberen te halen voor het geval die dus niet meer te halen valt en misschien wel een feast of strength wordt? :9
Plus dan is het gewoon tof als je hem hebt, en op mijn realm erg origineel ook O+ En als er alleen maar nieuwe quests zijn op Azaroth gaat iedereen straks die titel halen en is het niet zo bijzonder meer. -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87090207
quote:
Ik denk dat je straks veel feast of strength krijgt.
Dit keer zonder signature
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:59:32 #132
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_87091641
Waarom is het raar dat als mensen meer tijd in een spel steken, verder komen dan mensen die er weinig tijd in steken?
Waarom willen mensen altijd hier en nu een raid joinen die hun wel even carried naar goede loot?

Dat is toch in geen enkel spel zo?
Dat als je net begint gelijk in het eindlevel zit, of dat je gelijk tegen de beste mensen speelt en dan verwachten dat je nog wint ook?

Wees blij dat je nu bijna gelijk in ICC kan. In TBC (en ook vanilla) met de attunements was dat wel anders.

Is het zien en onderzoeken van je character niet interresant meer? Is het maken van vrienden, waarmee je samen dingen doet, niet interresant meer?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_87092329
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:59 schreef Knarf het volgende:
Waarom is het raar dat als mensen meer tijd in een spel steken, verder komen dan mensen die er weinig tijd in steken?
Waarom willen mensen altijd hier en nu een raid joinen die hun wel even carried naar goede loot?

Dat is toch in geen enkel spel zo?
Dat als je net begint gelijk in het eindlevel zit, of dat je gelijk tegen de beste mensen speelt en dan verwachten dat je nog wint ook?

Wees blij dat je nu bijna gelijk in ICC kan. In TBC (en ook vanilla) met de attunements was dat wel anders.

Is het zien en onderzoeken van je character niet interresant meer? Is het maken van vrienden, waarmee je samen dingen doet, niet interresant meer?
Dat je nu gelijk in ICC kan? Ik denk dat het nu moeilijker is om in ICC te komen (GS) dan dat het in TBC en vanilla was met die attunements. Beter komen attunements terug en wordt GS uit het spel geweerd :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:46:48 #134
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87092784
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat je nu gelijk in ICC kan? Ik denk dat het nu moeilijker is om in ICC te komen (GS) dan dat het in TBC en vanilla was met die attunements. Beter komen attunements terug en wordt GS uit het spel geweerd :P
Met het verschil dat er buiten Karazhan echt heel zelden PUG's naar andere instances gingen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87092874
Yep WotlK is echt een PUG expansion. Alleen doen de raid bosses in TBC een nerf kregen van 30% minder health kwamen er bij ons wat PUG's op gang.

Naxx werd na 2 weken of zo gepugged, en Ulduar na 3 weken ongeveer. Het instappen is zoveel makkelijker gemaakt nu.

Kijk dat PUG's soms niet heel ver komen ligt niet aan de content of gear. Er is altijd een speler die het poppetje bestuurd. En fouten maken is menselijk. :P
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_87093046
Ik denk toch dat de groep die uitdaging zoekt een stuk kleiner is dan de groep die casual wil spelen en op het einde van wotlk the lich king gedowned wil hebben. Daarnaast is PUGen in northend helemaal niet zo'n succes. Keb weinig Pug's gezien die echt verder komen dan 6/12 in ICC. En ik denk dat de PUG's bij ons al helemaal geen Toc meer moeten doen, want dat wordt echt een grote fail (denk aan niet verder komen dan acid/dreadscale).

Als je checked naar ICC dan vind ik het best dat blizzard van de eerste bosses een lootfeest maken. De overige bosses zijn wel een combinatie van tactiek, gear en samenwerking.
pi_87093249
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mijn WoW-nerd vriend O+ die wel eens op de forums neust zegt dat het hele oude gebied naar de neuk gaat, óók als je Cata nog niet hebt gekocht. Inclusief alle oude quests....
Dus wellicht komt er een nieuwe Loremaster met quests die vanaf dat moment beschikbaar komen, maar ik wil graag de oude nog proberen te halen voor het geval die dus niet meer te halen valt en misschien wel een feast of strength wordt? :9
Plus dan is het gewoon tof als je hem hebt, en op mijn realm erg origineel ook O+ En als er alleen maar nieuwe quests zijn op Azaroth gaat iedereen straks die titel halen en is het niet zo bijzonder meer. -O-
Loremaster haal je niet even zomaar hoor. Zijn paar duizend quests, maar je daar maar geen zorgen over.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:39:12 #138
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_87094237
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je kon alleen karazan in. Misschien dat gruul en magy nog gepugged werden, maar andere instances niet. Daar had je echt een guild voor nodig. En als je in een guild begon, moest je meestal ook eerst naar Kara.
Vergelijk dat eens met nu. Welke net gedingde 80 gaat eerst naar kara, dan ulduar, totc en dan uiteindelijk naar ICC.

En GS is er altijd al geweest. Alleen werd het dan handmatig gedaan.
Alhoewel je volgens mij toen veel meer vrienden had, waarmee je toen gezamelijk heroics deed. Als je toen een heroic wilde doen, ging je eerst je vrienden af, en daarna werd er rond gevraagd in trade. waarna meestal ook nog een armory check gedaan werd. Good old heroic Shadow Labs
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_87095961
quote:
Loremaster blijft wel in cata maar word helemaal anders. Je krijgt nu in EK en Kal ook een meta-achievments zoals in Northrend en Outland. Dus het gaat dan per zone. Het zal dan wel makkelijker wroden. Ik heb het nog op de oude manier gehaald een maand geleden maar ik kan je 1 ding zeggen een pretje was het niet.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_87097037
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:37 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Loremaster blijft wel in cata maar word helemaal anders. Je krijgt nu in EK en Kal ook een meta-achievments zoals in Northrend en Outland. Dus het gaat dan per zone. Het zal dan wel makkelijker wroden. Ik heb het nog op de oude manier gehaald een maand geleden maar ik kan je 1 ding zeggen een pretje was het niet.
Ik heb mijn Loremaster al sinds eind maart 2009. Toen moest je nog meer quests doen dan nu voor de Loremaster.

Als mensen dus beginnen met "Ik ben bezig met loremaster, wat een rotwerk", moet ik altijd even lachen. Ik moest in totaal zo'n 80 tot 100 quests meer doen en haalde het ook. Alleen in de EK heb ik het even moeilijk gehad. De laatste vijf quests zoeken was echt verschrikkelijk.
pi_87097962
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik heb mijn Loremaster al sinds eind maart 2009. Toen moest je nog meer quests doen dan nu voor de Loremaster.

Als mensen dus beginnen met "Ik ben bezig met loremaster, wat een rotwerk", moet ik altijd even lachen. Ik moest in totaal zo'n 80 tot 100 quests meer doen en haalde het ook. Alleen in de EK heb ik het even moeilijk gehad. De laatste vijf quests zoeken was echt verschrikkelijk.
En waar heb je ze uiteindelijk gevonden? Wordt het dan een kwestie van iedere centimeter land afspeuren en hopen dat er ergens een questgiver staat?
pi_87098588
Je hebt sowieso addons zoals die Wowhead looter of Everyquest, die je aangeven in welke zone je nog quests hebt gemist.
pi_87098742
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En waar heb je ze uiteindelijk gevonden? Wordt het dan een kwestie van iedere centimeter land afspeuren en hopen dat er ergens een questgiver staat?
Wowhead open, en per land de questgivers laten zien. Dan vergelijken met je map. Ik had mijn laatste paar quests in de Badlands en de allerrrrrrrrrlaatste in, geloof het of niet, Westfall :P
pi_87099672
In EK heb ik er nog een heleboel over. vooral in de plaguelands. Kalimdor was voor mij heel erg zoeken. De laatste quest die ik daar moest doen was in een chain die begon in felwood en dan via orgri naar thunderbluff ging.

Heb ook gewoon de standaard add-ons gebruikt. Misschien doe ik dan de nieuwe cata loremaster op mijn DK. om toch te kijken wat voor quest er allemaal veranderd zijn.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:49:53 #145
320254 Zorians
Quarter-brain
pi_87108985
Ik heb een paladin van level 28!

Ik heb al zeker 600 uur erin gestoken. Is dit goed?
pi_87109109
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:49 schreef Zorians het volgende:
Ik heb een paladin van level 28!

Ik heb al zeker 600 uur erin gestoken. Is dit goed?
^O^
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:53:52 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_87110947
Voor het eerste een random WOTLK dungeon gedaan met mijn Shaman (Nexus kwam eruit rollen). Nou ja, fluitje van een cent, niemand dood gegaan alleen helaas geen loot. Was wel een HELE tijd geleden dat ik de Nexus had gedaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87111079
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:53 schreef Karina het volgende:
Voor het eerste een random WOTLK dungeon gedaan met mijn Shaman (Nexus kwam eruit rollen). Nou ja, fluitje van een cent, niemand dood gegaan alleen helaas geen loot. Was wel een HELE tijd geleden dat ik de Nexus had gedaan.
Als ik met mijn shaman ga healen in een instance dan join ik gewoon als dps spec. 9 van de 10 keer heb ik nog de hoogste dps ook nog. Niet om te pimpen ofzo, maar meer het idee dat je tegenwoordig weinig meer hoeft te healen. Gewoon ff in begin gear bekijken van tank en je weet genoeg hoe zwaar je het gaat hebben.

Overigens, wie kent deze situatie:

8x joinen als een shaman in icc25 en geen shield :( 1x joinen op mijn paladin en shield drops! En het werd al helemaal erg toen 3 bosses later ook nog een healing trinket dropte!
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:01:25 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_87111220
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Als ik met mijn shaman ga healen in een instance dan join ik gewoon als dps spec. 9 van de 10 keer heb ik nog de hoogste dps ook nog. Niet om te pimpen ofzo, maar meer het idee dat je tegenwoordig weinig meer hoeft te healen. Gewoon ff in begin gear bekijken van tank en je weet genoeg hoe zwaar je het gaat hebben.

Overigens, wie kent deze situatie:

8x joinen als een shaman in icc25 en geen shield :( 1x joinen op mijn paladin en shield drops! En het werd al helemaal erg toen 3 bosses later ook nog een healing trinket dropte!
Ik heb een enhancement spec, dus ga sowieso als dps. Wachtrij was redelijk kort, veel korter dan ik had verwacht, dat viel reuze mee. Ik kijk nog niet zo naar DPS, want ik heb geen idee wat het op dit level zou moeten zijn (bij mijn hunter lette ik er al helemaal niet op dus ik kan niet vergelijken).

Met mijn hunter zit ik wel altijd bovenin, ondanks mijn niet zo hoge GS ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87111393
Zal ik weer een maand WOW kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')