quote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef koei het volgende:
Dat moet wel een kloon van Flodder zijn, die laatste post sniper!
Slim! De hele avond bier drinken op kosten van spanky dusquote:Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Poit het volgende:
Koek, ik vind jullie niet opeens aardig, ik wil zo lang mogelijk genieten van mijn bierslaaf
maar het is donderdagquote:
Ik heb de regel: als er een D in de dag zit mag je bier drinkenquote:
Alleen als er een D in zitquote:Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb de regel: als er een D in de dag zit mag je bier drinken
maanDagquote:
serieus, er zit een D in elke dag, wat een Godswonderquote:Op donderdag 30 september 2010 09:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maanDag
DinsDag
woensDag
DonDerDag
vrijDag
zaterDag
zonDag
Die horeca mensen kunnen dat altijd wel vertellen, de boefjesquote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
serieus, er zit een D in elke dag, wat een Godswonderbijna alsof het zo bedoeld is
kan je daar die kakkerlakken in je huis mee weg jagen?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die horeca mensen kunnen dat altijd wel vertellen, de boefjes
Vandaag komt er een PS3 debugkit binnen
je bent geniaalquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
kan je daar die kakkerlakken in je huis mee weg jagen?
Vat je em, wink wink, deBUG. Wink wink.
FUCK, wat ben ik grappig.
Geen idee, ik zal hem straks een aanzetten in de buurt van de_kokquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Iemand uit Rotter-dam?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk daar alleen, woon er nietquote:
Besmettelijk...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk daar alleen, woon er niet
Aan de geur van m'n windjes te ruiken heb je een puntquote:
Kom je bij mij bier drinken?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, vandaag ook bier drinken.... in Den Haag!
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de geur van m'n windjes te ruiken heb je een punt
Nee, dat wordt een andere keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef koei het volgende:
[..]
Kom je bij mij bier drinken?dat had je wel iets eerder mogen doorgeven dan...
Het is wel op zijn grieks aan de houding te zienquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Die Grieken weten wel van wanten!
[ afbeelding ]
Ik ben altijd in de war, maar op zn russisch is dus tussen de tottotjes en grieks dus in den poe?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is wel op zijn grieks aan de houding te zien
en hoe dacht je daar een maand geleden over? dat Nederland zich geen slechter kabinet kon wensen ook?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef koei het volgende:
Het regeeraccoord klinkt best goed! Ik hoop dat ze de vier jaar vol gaan maken!
Ja volgens google welquote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de war, maar op zn russisch is dus tussen de tottotjes en grieks dus in den poe?
Dogfart wel danquote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:
En op zijn Italiaans isDie badge heb ik nog niet
![]()
http://www.seksvraagbaak.(...)ijst_i.htm#italiaans
Ik zou er waarschijnlijk het ideale formaat voor hebben, maar ik voel me niet aangetrokken tot mannen met een andere afkomst, en ik doe niet aan seks zonder aantrekkingskracht...quote:
Hoezo mannen met een andere afkomst? Afkomst maakt daarvoor helemaal niet uit natuurlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou er waarschijnlijk het ideale formaat voor hebben, maar ik voel me niet aangetrokken tot mannen met een andere afkomst, en ik doe niet aan seks zonder aantrekkingskracht...
Dan snap ik niet wat het is, ik begrijp hier heel wat anders uit:quote:Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo mannen met een andere afkomst? Afkomst maakt daarvoor helemaal niet uit natuurlijk!
Maar het lijkt me sowieso een kansloos standje waarbij ik me niet voor kan stellen waarom je dat zou willen doen.
Ehm, we hadden het over Italiaans toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat het is, ik begrijp hier heel wat anders uit:
http://www.seksvraagbaak.nl/vraagenantwoord_begrippenlijst_d.htm
quote:Italiaans
Sekspositie of standje. Volledige benaming 'Op z'n Italiaans'. Hier klemt de vrouw de penis van de man tussen de oksel. Zij kan naar wens de druk opvoeren of ontspannen. De meest ingenomen positie is wanneer de man en vouw op hun zij liggen met de rug van de vrouw tegen de buik van de man. De man beweegt zich naar een orgasme. Zie ook de begrippen 'Op z'n Engels', 'Op z'n Frans', 'Op z'n Florentijns', 'Op z'n Grieks', 'Op z'n Russisch' en 'Partouze'.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, we hadden het over Italiaans toch?
[..]
quote:
Laf is een betere term. Het enige wat er gebeurt is dat er bezuinigd wordt maar investeren is er niet bijquote:
Tja, die rekening die Wouter Bos heeft gemaakt door omstandigheden moet gewoon zsm betaald worden en liefst zo snel mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Laf is een betere term. Het enige wat er gebeurt is dat er bezuinigd wordt maar investeren is er niet bij
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Tja, die rekening die Wouter Bos heeft gemaakt door omstandigheden moet gewoon zsm betaald worden en liefst zo snel mogelijk
En dan de HRA handhavenquote:Een vrije woningmarkt is van belang, maar met steun voor degene die het nodig hebben.
vandaag bijenkorf ingelopen, maar was werkelijk niks boeiends. Had paar dingen op oog en die waren allemaal crapquote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net gewoon binnen 5 minuten een nieuwe jas gekocht! En dat terwijl ik al twee jaar loop te zoeken naar een die aan mijn wensen voldoet
Ouderwets is gaafquote:Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:
In winkels kleren kopen, wat zijn jullie ouderwets
Was het in Groningen ook zo'n achterlijke vrouwenmassa?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ouderwets is gaaf(plus, ik moet echt passen, want ik gok zelden goed)
Meer vrouwen dan mannen wel, maar ik kan niet echt de verhouding noemen. BG is mannenafdeling + sieraden / make-up en 1e verdieping is vrouwenafdeling. Dus ik zag maar een fractie.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Was het in Groningen ook zo'n achterlijke vrouwenmassa?om half 8 vanmorgen stond De Dam al vol met fietsen en wachtende vrouwen en de Bijenkorf ging om 8 uur pas open
QFT!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ouderwets is gaaf(plus, ik moet echt passen, want ik gok zelden goed)
Ik heb vorig jaar echt vechtende vrouwen gezien ookquote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen wel, maar ik kan niet echt de verhouding noemen. BG is mannenafdeling + sieraden / make-up en 1e verdieping is vrouwenafdeling. Dus ik zag maar een fractie.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Te duur?gewoon marktconforme prijzen hoor
Ja, als je op merkjes geilt wel ja. Geil je daar niet op dan betaal je veel meer voor kleding dan vergelijkbare kleding elders.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Te duur?gewoon marktconforme prijzen hoor
Bleghquote:
Merkkleding koop ik daar vaak ook goedkoper dan hier in de stadquote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, als je op merkjes geilt wel ja. Geil je daar niet op dan betaal je veel meer voor kleding dan vergelijkbare kleding elders.
quote:
Niks mis met merkkleding, zit toch wel enorm kwaliteitsverschil tussen een WE en State of Art of McGregorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Merkkleding koop ik daar vaak ook goedkoper dan hier in de stad
daarom heet het ook merkkledingquote:Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niks mis met merkkleding, zit toch wel enorm kwaliteitsverschil tussen een WE en State of Art of McGregorDat merk je in alles.
Klopt. Een overhemd van V&D's huismerk LIV krimpt veel sneller dan een overhemd van McGregor of Ralph Lauren, waardoor de merkkleding langer goed blijft en het onder de streep niet eens zo heel veel duurder isquote:Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niks mis met merkkleding, zit toch wel enorm kwaliteitsverschil tussen een WE en State of Art of McGregorDat merk je in alles.
Woordgrapjes moet je niet uitleggenquote:
Plus, het zit gewoon verdomd veel fijner. Ik betaal graag wat meer om kleding te kopen die gewoon duidelijk fijner zit en langer meegaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Klopt. Een overhemd van V&D's huismerk LIV krimpt veel sneller dan een overhemd van McGregor of Ralph Lauren, waardoor de merkkleding langer goed blijft en het onder de streep niet eens zo heel veel duurder is
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Woordgrapjes moet je niet uitleggen
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plus, het zit gewoon verdomd veel fijner. Ik betaal graag wat meer om kleding te kopen die gewoon duidelijk fijner zit en langer meegaat.
Koop ook bijna alles onlinequote:Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:
In winkels kleren kopen, wat zijn jullie ouderwets
Hoewel ik misschien rond de kerst ook nog wel even de Cool Cat of Wonder Womaninloop om een paar pantalonnetjes te scoren, die kosten geen drol en ze hebben mijn maat...
Zeer zeker. Als ik hier een broek van Pierre Cardin of een Rugbyshirt van State of Art naast de kleding leg die ik heb gehaald bij WE of zo, zoveel fijner en zachter. Wat betreft overhemden heb ik heel veel Gentiluomo omdat dat zo'n beetje het enige merk is dat fatsoenlijk zit. Veel beter dan die standaarddingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]De stof voelt meestal veel fijner aan
Casualquote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrije tijd = trainings broek toch?
Door Kindertjes gemaaktquote:Op donderdag 30 september 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop ook bijna alles online. En laat regelmatig shirtjes rechtstreeks uit de fabriek komen uit Indonesie
Nja apart kleren kopen voor het werk vind ik dan apartquote:
Kleding voorschriften waar ik me aan moet houden.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja apart kleren kopen voor het werk vind ik dan apart
Misschien moet die in pakquote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja apart kleren kopen voor het werk vind ik dan apart
Dan is het duidelijk iddquote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Kleding voorschriften waar ik me aan moet houden.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk idd! Btw AQ je moet een shirtje kopen van de Seattle Sounders
Komt het wel op neer inderdaadquote:
Bij mij is het simpel, gewoon 34 of xs en het past of het is te groot en dan is er toch niets kleiners meestalquote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
QFT!
Ik koop veel online, maar kleding wil ik altijd eerst passen. Soms is het precies de goede maat maar zit het toch niet lekker. En met shirtjes en blousen wissel ik tussen maat M en maat XL afhankelijk van het merk, dus dat is sowieso lastig online bestellen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Sporten = trainingsbroek toch?
Niet sportenquote:
Dit dus. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je per ongeluk een niet te verwijderen vlek erin krijgt. Dan ben je met welk shirt dan ook de sjaakquote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik koop liever een shirt wat een jaar meegaat en daarna weg moet, dan 4 keer de prijs voor hetzelfde met een merkje wat langer meegaat. Zo heb ik vrijwel altijd nieuwe kleren voor weinig. Dat het fijner zit zal best, maar ik merk het verschil echt niet.
Ja, of je moet echte el cheapo crap kopen van de bristol ofzo, maar dat bedoel ik niet.
Sporten is leuk maar ook belangrijk, voel je je goed vanquote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sporten is wel ok. Doe regelmatig hardlopen.. en wil eigenlijk binnenkort op voetbal gaan om ook wat meer mensen te leren kennen hier in de buurt..
Bier drinken is ook een sport toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sporten is leuk maar ook belangrijk, voel je je goed van
Eigenlijk vind ik dat een van de grootste afknappers, als een man asportief is...
Hoe oud ben je eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sporten is wel ok. Doe regelmatig hardlopen.. en wil eigenlijk binnenkort op voetbal gaan om ook wat meer mensen te leren kennen hier in de buurt..
Ik gok dat hij 7 december 24 wordtquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk gamebabe?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 7 december 24 wordt
Hmm had ze profiel niet gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 7 december 24 wordt
Dat vraag je toch niet aan vrouwenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk gamebabe?
Dat zou je denkenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit dus. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je per ongeluk een niet te verwijderen vlek erin krijgt. Dan ben je met welk shirt dan ook de sjaak
Console zeker?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Morthill het volgende:
GOTY-editie CoD4 is binnen, 13 euro
De dag erna ja, maar niet een maand erna, dan heb je gewoon pech.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zou je denkenIk had 2 jaar terug een wollen trui gekocht bij Setpoint. Dag erna had mijn kat er al een gat in gekrabt. Ik kreeg een gloednieuwe trui mee, zonder enig probleem.
Verder nog nooit onverwijderbare vlekken in kleding gehad.
Kan ik eindelijk doorgassen dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen wordt trouwens mijn auto bezorgd en is het voorlopig de laatste dag dat ik in Amsterdam centrum werk!
Het oude centrum van Amsterdam is wel één van de mooiste van nederlandquote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen wordt trouwens mijn auto bezorgd en is het voorlopig de laatste dag dat ik in Amsterdam centrum werk!
wat voor autoquote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee want nu ga ik nog met de trein en zodra we tegenover het Amstelstation zitten ga ik weer met de autoquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk doorgassen dus.
en dat wanstaltige oranje-roze pand aan het Rokin gaat tegen de vlakte na volgend jaarquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het oude centrum van Amsterdam is wel één van de mooiste van nederland
Amstel is net wel een rothoek altijd vast rondom. Maar is ten minste te bereiken.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee want nu ga ik nog met de trein en zodra we tegenover het Amstelstation zitten ga ik weer met de auto
ja en je kunt er parkeren voor minder dan 20 euro per dagquote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Amstel is net wel een rothoek altijd vast rondom. Maar is ten minste te bereiken.
Vroem vroem... daar is de wienermobiel!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Geen idee [ afbeelding ] wordt er iig eentje in dezelfde klasse als de Skoda Fabia Combi
dat zou echt tof zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vroem vroem... daar is de wienermobiel!
[ afbeelding ]
Parkeerde ook altijd bij vd made of spakler toen ik in het centrum zat.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ja en je kunt er parkeren voor minder dan 20 euro per dag
Parkeren doe ik wel bij vd madeweg en dan twee haltes met de metro
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vroem vroem... daar is de wienermobiel!
[ afbeelding ]
Het was iets meer dan een dag, maar goed. Het is een service die ik nooit zou krijgen met de wollen trui die ik bij V&D heb gekocht.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
De dag erna ja, maar niet een maand erna, dan heb je gewoon pech.
Mijn kat staat op drie truien. Een kreeg ik dus gratis vervangen en de andere twee waren zo miniem dat ik ze prima zelf kon repareren. Laatste keer is al kleine 2 jaar terug, mijn kat is zuinig op mijn klerenquote:Mijn katten hebben flink wat kleding verwoest al. Soms erg jammer omdat ik bepaalde kleding erg fijn vind en die nu niet meer buitenshuis aan kan, maar over het algemeen heb ik er geen problemen mee.
Ik zeg toch, uitverkoopquote:Merkkleding vind ik vooral zonde van je geld. Een broek voor 40 of 120 euro is een flink verschil en is op jaarbasis een flinke vakantie extra.
Damn, dat is gewoon echt pijnlijkquote:
Daar heb ik echt smakelijk om moeten lachenquote:
quote:
Vond hem erg tegen vallenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ets-ultimate-edition
Nog even wachten dus met de aanschaf van Dragon Age
urrite!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ultimate FAILGRAPHICS edition, amirite?
Graphics waren niet super te noemen, laat staan goed. Maar daarom heb ik toch nog wel aardig wat uurtjes in gestokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vond hem erg tegen vallen... Zwaar onduidelijk gebeuren, en echt mooi ziet het er ook niet uit
Nja had hem op de xbox gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Graphics waren niet super te noemen, laat staan goed. Maar daarom heb ik toch nog wel aardig wat uurtjes in gestoken
Krijg je als je altijd met een pc speelde die net de graphics aankonDan leg je er sneller bij neer als het wat minder is
Ach ubergraphics is ook niet alles.
Whehehequote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, dat is gewoon echt pijnlijk
[ afbeelding ]
ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja had hem op de xbox gedaan.
Hmm iemand DWDD gezien? Die belg met ze interviews met acteurs. Vooral die met Prison Break was tof
Voor sommigenquote:
Wtfquote:
ik ook en dan mag ik eindelijk weer in de file staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Nog een uurtje of 6,5 en dan mogen we weer naar huis
File op vrijdag? zelfs vanuit a'dam kom ik dat weinig tegen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ook en dan mag ik eindelijk weer in de file staan
vrijdagmiddag A1 Amsterdam-Amersfoort?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
File op vrijdag? zelfs vanuit a'dam kom ik dat weinig tegen.
Bestiality is zo 2002.quote:
Punten? Op die Canadese site van je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Enslaved verstuurd en genoeg punten gespaard om Pan's Labyrinth op blu-ray 'graties' te bestellen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Punten? Op die Canadese site van je?
Move? Serieus... waarom?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Kreeg een beetje veel punten bij mijn Move preorder daar
http://www.axelmusic.com/rewards_products.php
Weet je hoe tof jongen?quote:
Ah, die kant hoef ik ook niet op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
vrijdagmiddag A1 Amsterdam-Amersfoort?
Movequote:
welke kant moet jij dan op als je geen file hebt op vrijdagmiddag vanuit Amsterdam?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, die kant hoef ik ook niet op.![]()
En axel is eigenlijk Deens![]()
Alleen vanwege de kosten leveren ze zowat alles vanuit Canada en VS.
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik geloof wel dat de Move geinig is, maar welke games wil je er uberhaupt mee gaan spelen? Al die crappy casualgames?
HR was al een game zonder controls, move gaat daar weinig aan veranderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja.![]()
En Heavy Rain, Sports Champion en later Socom enzo.
Trouwens:
Niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
HR was al een game zonder controls, move gaat daar weinig aan veranderen
en sports champion is casual crap
Nou heb ik niet heel veel met de Wii-mote gespeeld, maar Move houdt veel beter vast en reageert beter. Het blijven wel motion controls natuurlijk, dus het lijkt op elkaar. Alleen ook weer anders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voelt de Move als een Wiimote?
en nee dan bedoel ik niet als je erop gaat zitten ofzo, maar qua spelervaring
WEllusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu echt weg
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Whehe, die dunk is geinigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja.![]()
Trouwens:
Socom werkt nog echt niet lekker met de Movequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja.![]()
CanaDeens dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, die kant hoef ik ook niet op.![]()
En axel is eigenlijk Deens![]()
Alleen vanwege de kosten leveren ze zowat alles vanuit Canada en VS.
Opzich speelt KZ toch niet slecht met controller? Het spel zelf vind ik nog niet geweldig, maar het speelt opzich wel ok!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Killzone 3 speelt iig een stuk beter, mocht ik in Tokio ondervinden. Er komt nog wel wat aan, maar nu? Nee, ik zou nog geen Move aanschaffen. Even wachten op echt leuke games.
Waar bestel jij dit shit? Je had Move ook al ruim een week voor de release!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Enslaved verstuurd en genoeg punten gespaard om Pan's Labyrinth op blu-ray 'graties' te bestellen
axelmusicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar bestel jij dit shit? Je had Move ook al ruim een week voor de release!
Yeah die gun-controller werkt niet als je de lay-out van de knoppen niet aan mag passen. Het werd godzijdank een stuk beter toen ik de controller eruit haalde, maar wat je dan over houdt is een third person shooter die geen fuck met SOCOM te maken heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Socom werkt nog echt niet lekker met de MoveDaar kan Nebo over meepraten, we waren beiden stomverbaasd over de lay-out van de knoppen als je het in die gun-accessoire stopt.
Ik heb de move nu een maandje, maar op dit moment is er nog weinig. Sports Champions is nog wel aardig, maar meer ook niet. En mijn vrouw vindt Eyepet nog leuk.
Killzone 3 speelt iig een stuk beter, mocht ik in Tokio ondervinden. Er komt nog wel wat aan, maar nu? Nee, ik zou nog geen Move aanschaffen. Even wachten op echt leuke games.
Nog goed geflirt op de party?quote:
Mwahquote:
Niet zo bescheiden jongeman!quote:
Zo ben ik..quote:
Ik vergeleek KZ met een andere Move shooter game als Socom, niet KZ controller vs KZ movequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Opzich speelt KZ toch niet slecht met controller? Het spel zelf vind ik nog niet geweldig, maar het speelt opzich wel ok!!
Hoe doen ze het eigenlijk met omdraaien enzo, is de move je targeting reticule en beweeg je dus continu heel spastisch heel en weer of kan je je cursor over het scherm laten bewegen en draai je rond als je de move aan de rand van het scherm houdt?
Wel tijdens aanbiedingen, altijd goed prijzen vergelijken. De standaard prijzen zijn bij andere webshops vaak genoeg minder.quote:
Dat geldt eigenlijk wel voor alle webshopsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel tijdens aanbiedingen, altijd goed prijzen vergelijken. De standaard prijzen zijn bij andere webshops vaak genoeg minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien dat ik mee kan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj2 kaarten voor Firstlook gewonnen
Alleen heb ik nog geen +1 voor komende zondag
Jij moet zondag werken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
misschien dat ik mee kan?
zou ik nog wel ff met de leiding moeten overleggen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
auto is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, de rollen zijn al zo gevorderd in de relatie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ff checken of vriendinlief iets gepland heeft
Hoeveel bier bied je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Je kunt trouwens toch gewoon zo gaan? Je bent crew!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee beperkt toegangquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt trouwens toch gewoon zo gaan? Je bent crew!
Ga je geen eens op zaterdag, pfffquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet als FL maar eeen x aantal kaartjes aan ons geeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet. Een weekend thuis is me nu eens heilig.quote:
Morgen is de heropening van de zaak van mijn vriendin. Die kan ik dus zeker niet missenquote:
Massagesalon met happy ending?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen is de heropening van de zaak van mijn vriendin. Die kan ik dus zeker niet missen
Ah dus dat is wat jij verstaat onder 'heropening', meteen inwijden die boel!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah dus dat is wat jij verstaat onder 'heropening', meteen inwijden die boel!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Morthill het volgende:
Dus, wie wil er samen met mij naar FirstLook?
quote:
Het is drie oktober! Dan ga je toch niet naar een gamebeurs?!?!quote:
Wat de fuck moet ik anders op 3 oktober?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is drie oktober! Dan ga je toch niet naar een gamebeurs?!?!
Zuup'n in Leiuh natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat de fuck moet ik anders op 3 oktober?
Klim naakt het hoofdpodium op dan wordt je een LEGENDEquote:
We can always tryquote:
Ik ken nog steeds iedereenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben verbaasd dat jij er nog heen wilt, vorig jaar had je als enige pluspunt dat je iedereen kende omdat je hoofdredacteur was, maar nu, wat blijft er over?
Yes je kan met me meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Rossdale, heb je die kaart nog? Ik ben beschikbaar zondag
Gewoon in kleren die wel lekker zitten,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Goaf
Net als vorig jaar, alleen dan zonder FOK!shirt aan
In before the voorspelbare reactie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
bier-en-lekker-zittende-kleren-checkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gewoon in kleren die wel lekker zitten,bier ik ben erbij
Kleren van de V&D dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gewoon in kleren die wel lekker zitten,bier ik ben erbij
Dat te klein moet voor jou niet moeilijk zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee man, gewoon een te klein t-shirt aandoen met je tofste gamesheld!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
AQ
je hield toch zo veel van dat Sovjet-sfeertje?
WTF man
neuh vorig jaar was ik het na een uur of drie rondbanjeren ook wel zatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat te klein moet voor jou niet moeilijk zijn
Ik kom denk ik ergens halverwege de middag pas. Beurs ga ik toch niet hele dag rondhangen, te weinig te doen enzo.
Zal een mooie bende zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef badboynova het volgende:
en het is nu al tyd dat er een nieuw fust word aan gesloten.
Daarom, ik ga gewoon de boothbabes portretteren, even bijkletsen met alle PR-lui die ik nog ken en die ik wel zou willen spreken, misschien nog even voordringen mij DNFquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
neuh vorig jaar was ik het na een uur of drie rondbanjeren ook wel zat
vast wel toch? misschien wil frankii, disjfa, koei of _V wel mee of misschien wel iemand andersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom, ik ga gewoon de boothbabes portretteren, even bijkletsen met alle PR-lui die ik nog ken en die ik wel zou willen spreken, misschien nog even voordringen mij DNFEn daarna ben ik voor de kroeg
Maar niemand die mijn tweede kaartje wil?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Morthill het volgende:
Nieuwe Bones is tof trouwensPlus als bonus, chick erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oppakken en opsluitenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-amsterdam.html
Frank gaat morgenavond naar de klote, dus die zal zich zondag wel brakke henk voelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Frankii wil vast welIk zal die olijke snaak eens smsen
AQ, van alle 215 nutteloze uitspraken die ik vandaag gehoord heb.... vul de rest maar aan...quote:
Het lijkt net de zaterdag van vorig jaar zo idd. Fipo, Ross, Morth en jijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Goaf
Net als vorig jaar, alleen dan zonder FOK!shirt aan
Het is gewoon een feit nebotje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
AQ, van alle 215 nutteloze uitspraken die ik vandaag gehoord heb.... vul de rest maar aan...
VVDquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit nebotje!
Maar idd ook nutteloos wel
Nee, dit zijn VVD-namen:quote:
Ach Morthill, pleebeejer, hou je nou maar gewoon koest, terwijl wij gaan promileren op ons dispuut!quote:
Je vergeet Markquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn VVD-namen:
Maurits-Jan
Diederik-Jan
Anne-Fleur
Marjoleine
Egbert-Jan
Pepijn
Olivier
Florian
Lodewijk
Rupert
Rudolf
Carlijn
Charlotte
Margot
Pauline
Josephina
Sloebers herken je bijna altijd aan de idolen of sjonnienamenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef koei het volgende:
Ik vind Lucas eigenlijk ook wel een VVD naam. Het is iig een naam die vooral bij de hogere blanke klasse voorkomt en niet bij de sloebers in volkswijken
Wat dacht je van Christenenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef koei het volgende:
Ik vind Lucas eigenlijk ook wel een VVD naam. Het is iig een naam die vooral bij de hogere blanke klasse voorkomt en niet bij de sloebers in volkswijken
Mijn zus heet Patricia...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sloebers herken je bijna altijd aan de idolen of sjonnienamen
Dylan
Jason
Melanie
Zo'n R&B negernaam zoals LaQueesha, KeLoLo, Taniqua (ofzo)
Patricia
Kelly
Als ik ooit nog een zoon krijg, dan krijgt ie gewoon mijn naam
Ik naar het baby ledikant waar ik in sliepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat dacht je van Christenenik ben vernoemd naar een Bijbels figuur, net als mijn oudere broer
Mijn ouders zijn niet bepaald VVD-rechts en behoorden bij mijn geboorte echt niet tot de hogere blanke klasse
Een hele goede vriendin van me heet melanyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sloebers herken je bijna altijd aan de idolen of sjonnienamen
Dylan
Jason
Melanie
Zo'n R&B negernaam zoals LaQueesha, KeLoLo, Taniqua (ofzo)
Patricia
Kelly
Als ik ooit nog een zoon krijg, dan krijgt ie gewoon mijn naam
Lucky you, vriend van mij is vernoemd naar de stoel waar hij op verwekt isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik naar het baby ledikant waar ik in sliepgelukkig was er nog geen Ikea in de buurt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lucky you, vriend van mij is vernoemd naar de stoel waar hij op verwekt isen dat was wel een Ikea-unit.
Stefan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lucky you, vriend van mij is vernoemd naar de stoel waar hij op verwekt isen dat was wel een Ikea-unit.
Ivarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Stefan?Daar is namelijk ook een stoel van
Of misschien Ektorp?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
Wie doet er mee GTA san andreas lekker hosselen op de straats
en ik ben adriaan :dquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
Dinsdag woensdag donderdag vrijdag ik ben een hostlaaaaa
schreew niet. die slapne noch jongequote:
DE HYPOTHEKERquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
schreew niet. die slapne noch jonge
Ach, wat pubertjes naar een boothbabe sturen en de weg is vrij. Volgens mij hangt er ook een paaldanseres rond, dus die kereltjes letten toch niet op de rij.quote:
Je mond? Je ogen? Je moeder?quote:
Vragen, vragen. We zullen het nooit weten.quote:
Ach, ik zie nog het gebagger in dit topic, dus ik help graag meequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef badboynova het volgende:
wel heel erg vriendelijk van jouw, om mij te helpen dit topic dicht te maken.
Beetje lastig, omdat tegenwoordig alles online staatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef badboynova het volgende:
meeste vrouwen verstoppen toch de creditcard rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |