abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87007081

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_87007095
Dat moet wel een kloon van Flodder zijn, die laatste post sniper!
pi_87007165
pi_87007272
Koek, ik vind jullie niet opeens aardig, ik wil zo lang mogelijk genieten van mijn bierslaaf :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_87007406
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef koei het volgende:
Dat moet wel een kloon van Flodder zijn, die laatste post sniper!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87007411
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Poit het volgende:
Koek, ik vind jullie niet opeens aardig, ik wil zo lang mogelijk genieten van mijn bierslaaf :P
Slim! De hele avond bier drinken op kosten van spanky dus :P
pi_87008657
Dinsdag bierdag :9
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87008900
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:14 schreef Gamer_V het volgende:
Dinsdag bierdag :9
maar het is donderdag :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_87009468
met je bakkus in in het bier.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_87010081
Je bent een beetje blijven hangen koeitje, het is vandaag al donderdag. :*
Maar voor bier is elke dag wel een mogelijkheid. :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_87010162
Gelukkige donderdag! *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_87010195
moggu :W
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:59 #13
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87010375
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

maar het is donderdag :'(
Ik heb de regel: als er een D in de dag zit mag je bier drinken *O*
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_87010388
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik heb de regel: als er een D in de dag zit mag je bier drinken *O*
Alleen als er een D in zit :{
  donderdag 30 september 2010 @ 09:04:17 #15
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87010542
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Alleen als er een D in zit :{
maanDag
DinsDag
woensDag
DonDerDag
vrijDag
zaterDag
zonDag
pi_87010581
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:04 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

maanDag
DinsDag
woensDag
DonDerDag
vrijDag
zaterDag
zonDag
serieus, er zit een D in elke dag, wat een Godswonder :o bijna alsof het zo bedoeld is _O_
pi_87010752
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

serieus, er zit een D in elke dag, wat een Godswonder :o bijna alsof het zo bedoeld is _O_
Die horeca mensen kunnen dat altijd wel vertellen, de boefjes :P

Vandaag komt er een PS3 debugkit binnen *O*
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_87011569
Ik heb zin in dinsdag *O*
pi_87011649
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Die horeca mensen kunnen dat altijd wel vertellen, de boefjes :P

Vandaag komt er een PS3 debugkit binnen *O*
kan je daar die kakkerlakken in je huis mee weg jagen?
Vat je em, wink wink, deBUG. Wink wink.
FUCK, wat ben ik grappig.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:06:27 #20
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87012087
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Poit het volgende:

[..]

je bent geniaal _O_
pi_87013216
quote:

[..]

Geen idee, ik zal hem straks een aanzetten in de buurt van de_kok :')

Wat hebben we weer een humor...
  donderdag 30 september 2010 @ 10:55:09 #22
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87013431
quote:

[..]

Iemand uit Rotter-dam? >:)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:55:45 #23
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87013446
Trouwens, vandaag ook bier drinken.... in Den Haag! :o
pi_87013471
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:

[..]

Iemand uit Rotter-dam? >:)
Ik werk daar alleen, woon er niet :{w
  donderdag 30 september 2010 @ 10:59:08 #25
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87013551
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:56 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik werk daar alleen, woon er niet :{w
Besmettelijk... :{w
pi_87013574
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Fallen het volgende:

[..]

Besmettelijk... :{w
Aan de geur van m'n windjes te ruiken heb je een punt :r
pi_87014561
'allo!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_87014741
moggel!
pi_87016617
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, vandaag ook bier drinken.... in Den Haag! :o
Kom je bij mij bier drinken? :o dat had je wel iets eerder mogen doorgeven dan...
pi_87016784
Leuk dat de layout automatisch naar mobiel gaat onderweg, maar dat wordt toch wat minder nuttig als het 101 berichten per pagina blijft weergeven
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_87017222
Niks mis mee!

pi_87017459
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Aan de geur van m'n windjes te ruiken heb je een punt :r
ieuwwwwwwwwwwwwwwww

Bij mij ruiken ze gewoon naar roosjes :Y
  donderdag 30 september 2010 @ 12:59:31 #33
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87017507
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef koei het volgende:

[..]

Kom je bij mij bier drinken? :o dat had je wel iets eerder mogen doorgeven dan...
Nee, dat wordt een andere keer.
Jij moet trouwens studeren, het is donderdag, begin van het weekend! ;)
pi_87017761
Ah hier zijn jullie gebleven!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_87018830
zo nu lekker pauze thuis houden *O*

nog niet bier kunnen drinken, omdat ik nog klanten heb -O-
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_87025215
Het regeeraccoord klinkt best goed! Ik hoop dat ze de vier jaar vol gaan maken!
pi_87025679
Die Grieken weten wel van wanten!

pi_87026717
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Die Grieken weten wel van wanten!

[ afbeelding ]
Het is wel op zijn grieks aan de houding te zien c_/
pi_87026781
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het is wel op zijn grieks aan de houding te zien c_/
Ik ben altijd in de war, maar op zn russisch is dus tussen de tottotjes en grieks dus in den poe?
pi_87026848
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef koei het volgende:
Het regeeraccoord klinkt best goed! Ik hoop dat ze de vier jaar vol gaan maken!
en hoe dacht je daar een maand geleden over? dat Nederland zich geen slechter kabinet kon wensen ook? :P
pi_87026862
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik ben altijd in de war, maar op zn russisch is dus tussen de tottotjes en grieks dus in den poe?
Ja volgens google wel :P

En op zijn Engels is sm en op zijn Frans is 69 heb ik zojuist geleerd...

Namen van standjes, ik ben daar nooit zo goed in :N
  donderdag 30 september 2010 @ 16:51:20 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87026886
Het vele spelen met de xbox360 heeft ervoor gezorgd dat ik mijn manier van denken heb aangepast ;(

Als ik nu een spel op de PC wil spelen betrap ik mijn brein erop te denken: "Maar ontzettende lekkere koningboy? Zo krijg je toch heul geen achievements?!" en dan heb ik minder zin om een pc spelletje te spelen ;( :'(
pi_87026935
En op zijn Italiaans is :o Die badge heb ik nog niet :D

http://www.seksvraagbaak.(...)ijst_i.htm#italiaans
pi_87027145
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:
En op zijn Italiaans is :o Die badge heb ik nog niet :D

http://www.seksvraagbaak.(...)ijst_i.htm#italiaans
Dogfart wel dan :P?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87027550
Hmm... Fallen, jij was toch half Grieks ofzo? :')
pi_87027666
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik zou er waarschijnlijk het ideale formaat voor hebben, maar ik voel me niet aangetrokken tot mannen met een andere afkomst, en ik doe niet aan seks zonder aantrekkingskracht...
pi_87028143
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik zou er waarschijnlijk het ideale formaat voor hebben, maar ik voel me niet aangetrokken tot mannen met een andere afkomst, en ik doe niet aan seks zonder aantrekkingskracht...
Hoezo mannen met een andere afkomst? Afkomst maakt daarvoor helemaal niet uit natuurlijk!

Maar het lijkt me sowieso een kansloos standje waarbij ik me niet voor kan stellen waarom je dat zou willen doen.
pi_87028352
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef koei het volgende:

[..]

Hoezo mannen met een andere afkomst? Afkomst maakt daarvoor helemaal niet uit natuurlijk!

Maar het lijkt me sowieso een kansloos standje waarbij ik me niet voor kan stellen waarom je dat zou willen doen.
Dan snap ik niet wat het is, ik begrijp hier heel wat anders uit:
http://www.seksvraagbaak.nl/vraagenantwoord_begrippenlijst_d.htm
pi_87028465
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan snap ik niet wat het is, ik begrijp hier heel wat anders uit:
http://www.seksvraagbaak.nl/vraagenantwoord_begrippenlijst_d.htm
Ehm, we hadden het over Italiaans toch?

quote:
Italiaans

Sekspositie of standje. Volledige benaming 'Op z'n Italiaans'. Hier klemt de vrouw de penis van de man tussen de oksel. Zij kan naar wens de druk opvoeren of ontspannen. De meest ingenomen positie is wanneer de man en vouw op hun zij liggen met de rug van de vrouw tegen de buik van de man. De man beweegt zich naar een orgasme. Zie ook de begrippen 'Op z'n Engels', 'Op z'n Frans', 'Op z'n Florentijns', 'Op z'n Grieks', 'Op z'n Russisch' en 'Partouze'.
pi_87028638
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef koei het volgende:

[..]

Ehm, we hadden het over Italiaans toch?
[..]

quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

;)
pi_87028708
Wat is een dogfart dan? Een scheet laten terwijl je gepijpt wordt?
pi_87029460
Mooi regeerakkoord
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_87029630
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
Mooi regeerakkoord
Laf is een betere term. Het enige wat er gebeurt is dat er bezuinigd wordt maar investeren is er niet bij :N
pi_87029765
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Laf is een betere term. Het enige wat er gebeurt is dat er bezuinigd wordt maar investeren is er niet bij :N
Tja, die rekening die Wouter Bos heeft gemaakt door omstandigheden moet gewoon zsm betaald worden en liefst zo snel mogelijk :)
pi_87030206
Het stuk van het regeerakkoord waar ik verstand van heb ziet er iig goed uit (invoering DOT, afschaffing functionele budgettering, uitbreiding B-segment)
pi_87030579
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Tja, die rekening die Wouter Bos heeft gemaakt door omstandigheden moet gewoon zsm betaald worden en liefst zo snel mogelijk :)
:') toen Bos betaalde was hij een held en nu is hij de klootzak voor het overeind houden van die bedrijven. Heerlijk hypocriet zijn mensen toch altijd :Y Maar in plaats van dat er nu nuttig bezuinigd wordt op onzinnige zaken als de JSF en HRA wordt zaken naast je studie doen nog lastiger gemaakt door het invoeren van hoger collegeld als je de termijn overschreidt. Hilarisch is ook de formulering

quote:
Een vrije woningmarkt is van belang, maar met steun voor degene die het nodig hebben.
En dan de HRA handhaven :') de grootste invloed op de woningmarkt vanuit de regering en absoluut niet voor de mensen die het nodig hebben _O-

En waarom wordt de numerus fixus afgeschaft, dat snap ik echt niet. Er zijn nu al te veel studenten voor te weinig docenten. De universiteiten kunnen meer studenten niet aan, maar er zijn meer medici nodig, dus we gaan meer studenten toelaten met als gevolg nog lagere kwaliteit van het onderwijs, omdat de begeleiding nog slechter zal zijn. Gevolg is dat de kwaliteit in de zorg ook achteruit gaat en iedereen de lul is op de lange termijn.

Ik snap ook een plan als dit niet: "in principe wordt het huwelijk tussen neven en nichten verboden". Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Ander punt dan. Het Nederlanderschap kan verkregen worden als afstand gedaan wordt van het oude land. Maar binnen vijf jaar kan eveneens het NL'erschap worden afgenomen. Betekent dit dat je pas na minstens vijf jaar NL'er kunt worden? Of gaan we mensen gewoon statenloos maken als het kan?

Ook zo briljant, er komt nog meer accijns op benzine. Alsof het niet al duur genoeg is. Ik als weinigrijder ga er dus nog meer op achteruit. Investeren in P&R en carpoolen werkt niet, dat is de laatste twintig jaar wel gebleken. Daarmee houd je mensen niet van de weg.

Wat moet ik me verder voorstellen bij supersnelwegen? Tolwegen waar je 200km/h of harder mag rijden? En waar gaan we die aanleggen? In de Randstad zodat men supersnel in de file kan staan?
Het hoofdrailnet moet in kwaliteit flink verbeterd worden, ja no shit, maar hoe gaan we dat bereiken. Doodleuk 500 miljoen extra in infrastructuur investeren is geen oplossing.

Het drugsbeleid wordt strenger in plaats van soepeler. Alsof het boeit dat een coffeeshop op 350m van een school staat, denken die lui nu echt dat scholieren van 18+ zich laten tegenhouden door een paar honderd meter :')

Enfin, genoeg te zeiken, maar dat laat ik wel aan de politici over verder. Ik zie wel wat er allemaal van gaat komen.
pi_87031391
Zo, ik heb net gewoon binnen 5 minuten een nieuwe jas gekocht! En dat terwijl ik al twee jaar loop te zoeken naar een die aan mijn wensen voldoet :D
pi_87031694
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net gewoon binnen 5 minuten een nieuwe jas gekocht! En dat terwijl ik al twee jaar loop te zoeken naar een die aan mijn wensen voldoet :D
vandaag bijenkorf ingelopen, maar was werkelijk niks boeiends. Had paar dingen op oog en die waren allemaal crap :')
pi_87031884
In winkels kleren kopen, wat zijn jullie ouderwets :P

Hoewel ik misschien rond de kerst ook nog wel even de Cool Cat of Wonder Woman :@ inloop om een paar pantalonnetjes te scoren, die kosten geen drol en ze hebben mijn maat...
pi_87031908
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:
Ouderwets is gaaf :Y (plus, ik moet echt passen, want ik gok zelden goed)
  donderdag 30 september 2010 @ 18:54:43 #61
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_87031921
HTC Desire _O_
Do androids dream of electric sheep?
pi_87032023
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Was het in Groningen ook zo'n achterlijke vrouwenmassa? :') om half 8 vanmorgen stond De Dam al vol met fietsen en wachtende vrouwen en de Bijenkorf ging om 8 uur pas open :P
pi_87032077
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Was het in Groningen ook zo'n achterlijke vrouwenmassa? :') om half 8 vanmorgen stond De Dam al vol met fietsen en wachtende vrouwen en de Bijenkorf ging om 8 uur pas open :P
Meer vrouwen dan mannen wel, maar ik kan niet echt de verhouding noemen. BG is mannenafdeling + sieraden / make-up en 1e verdieping is vrouwenafdeling. Dus ik zag maar een fractie.
pi_87032160
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

QFT!

Ik koop veel online, maar kleding wil ik altijd eerst passen. Soms is het precies de goede maat maar zit het toch niet lekker. En met shirtjes en blousen wissel ik tussen maat M en maat XL afhankelijk van het merk, dus dat is sowieso lastig online bestellen.
pi_87032176
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Meer vrouwen dan mannen wel, maar ik kan niet echt de verhouding noemen. BG is mannenafdeling + sieraden / make-up en 1e verdieping is vrouwenafdeling. Dus ik zag maar een fractie.
Ik heb vorig jaar echt vechtende vrouwen gezien ook :')
pi_87032247
Ach, ik kom sowieso niet bij de bijenkorf, veel te duur allemaal! Ik heb alleen getwijfeld over een setje van Marlies Dekkers dat erin stond, maar daar heb ik op het moment het geld gewoon niet voor helaas -O-
pi_87032314
Te duur? :') gewoon marktconforme prijzen hoor :{w
pi_87032366
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
:Y jammer dat er gewoon niks boeiends is deze DDD.
pi_87032417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ja, als je op merkjes geilt wel ja. Geil je daar niet op dan betaal je veel meer voor kleding dan vergelijkbare kleding elders.
pi_87032540
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef RitseB het volgende:
HTC Desire _O_
Blegh
pi_87032618
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, als je op merkjes geilt wel ja. Geil je daar niet op dan betaal je veel meer voor kleding dan vergelijkbare kleding elders.
Merkkleding koop ik daar vaak ook goedkoper dan hier in de stad :)
pi_87032733
Ik kom zelf ook echt nooit in de Bijenkorf eigenlijk. Voelt voor mij aan als een V&D voor rijke mensen, al weet ik dat het onzin is. Die gedachte is gewoon blijven hangen als kind dus ik loop er altijd maar langs :')
pi_87032925
merkkleding :')
pi_87032961
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Rossdale het volgende:
merkkleding :')
:9
pi_87034143
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Merkkleding koop ik daar vaak ook goedkoper dan hier in de stad :)
Niks mis met merkkleding, zit toch wel enorm kwaliteitsverschil tussen een WE en State of Art of McGregor :Y Dat merk je in alles.
pi_87034184
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niks mis met merkkleding, zit toch wel enorm kwaliteitsverschil tussen een WE en State of Art of McGregor :Y Dat merk je in alles.
daarom heet het ook merkkleding ;)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87034225
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Klopt. Een overhemd van V&D's huismerk LIV krimpt veel sneller dan een overhemd van McGregor of Ralph Lauren, waardoor de merkkleding langer goed blijft en het onder de streep niet eens zo heel veel duurder is :)
pi_87034278
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef Tain het volgende:

[..]

daarom heet het ook merkkleding ;)
Woordgrapjes moet je niet uitleggen :D

Oh, en nieuwe StarGate Universe is weer gaaf _O_
pi_87034314
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Klopt. Een overhemd van V&D's huismerk LIV krimpt veel sneller dan een overhemd van McGregor of Ralph Lauren, waardoor de merkkleding langer goed blijft en het onder de streep niet eens zo heel veel duurder is :)
Plus, het zit gewoon verdomd veel fijner. Ik betaal graag wat meer om kleding te kopen die gewoon duidelijk fijner zit en langer meegaat.
pi_87034397
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Woordgrapjes moet je niet uitleggen :D
;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87034418
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Plus, het zit gewoon verdomd veel fijner. Ik betaal graag wat meer om kleding te kopen die gewoon duidelijk fijner zit en langer meegaat.
:Y De stof voelt meestal veel fijner aan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87034546
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:

Hoewel ik misschien rond de kerst ook nog wel even de Cool Cat of Wonder Woman :@ inloop om een paar pantalonnetjes te scoren, die kosten geen drol en ze hebben mijn maat...
Koop ook bijna alles online :D. En laat regelmatig shirtjes rechtstreeks uit de fabriek komen uit Indonesie :D
pi_87034554
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef Tain het volgende:

[..]

:Y De stof voelt meestal veel fijner aan
Zeer zeker. Als ik hier een broek van Pierre Cardin of een Rugbyshirt van State of Art naast de kleding leg die ik heb gehaald bij WE of zo, zoveel fijner en zachter. Wat betreft overhemden heb ik heel veel Gentiluomo omdat dat zo'n beetje het enige merk is dat fatsoenlijk zit. Veel beter dan die standaarddingen.

Je moet wachten op uitverkoop, maar dan heb je ook wat :Y
pi_87034610
Ik ga zaterdag toch echt het centrum intrekken voor kleding. Dan wel vooral kleding voor op werk, daar ga ik toch liever zelf voor passen dan het erop gokken via internet. Als het gaat om kleding in vrije tijd of uitgaan kan ik gerust via internet bestellen.
pi_87034829
Vrije tijd = trainings broek toch :)?
pi_87034865
Sporten = trainingsbroek toch? :o
pi_87034915
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrije tijd = trainings broek toch :)?
Casual ;)
pi_87034920
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Koop ook bijna alles online :D. En laat regelmatig shirtjes rechtstreeks uit de fabriek komen uit Indonesie :D
Door Kindertjes gemaakt :D !!
pi_87035038
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Solique het volgende:

[..]

Casual ;)
Nja apart kleren kopen voor het werk vind ik dan apart :)
pi_87035189
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kleding voorschriften waar ik me aan moet houden.
pi_87035231
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Misschien moet die in pak :Y)
pi_87035293
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Kleding voorschriften waar ik me aan moet houden.
Dan is het duidelijk idd :D! Btw AQ je moet een shirtje kopen van de Seattle Sounders ;)
pi_87035330
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan is het duidelijk idd :D! Btw AQ je moet een shirtje kopen van de Seattle Sounders ;)
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Misschien moet die in pak :Y)
Komt het wel op neer inderdaad O-)
pi_87035743
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef koei het volgende:

[..]

QFT!

Ik koop veel online, maar kleding wil ik altijd eerst passen. Soms is het precies de goede maat maar zit het toch niet lekker. En met shirtjes en blousen wissel ik tussen maat M en maat XL afhankelijk van het merk, dus dat is sowieso lastig online bestellen.
Bij mij is het simpel, gewoon 34 of xs en het past of het is te groot en dan is er toch niets kleiners meestal :P
  donderdag 30 september 2010 @ 20:37:25 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87036233
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Sporten = trainingsbroek toch? :o
:') sporten :')
pi_87036815
Ik koop liever een shirt wat een jaar meegaat en daarna weg moet, dan 4 keer de prijs voor hetzelfde met een merkje wat langer meegaat. Zo heb ik vrijwel altijd nieuwe kleren voor weinig. Dat het fijner zit zal best, maar ik merk het verschil echt niet.

Ja, of je moet echte el cheapo crap kopen van de bristol ofzo, maar dat bedoel ik niet.
pi_87037320
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87037489
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet sporten :')
  donderdag 30 september 2010 @ 21:07:53 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87037818
Sporten is wel ok. Doe regelmatig hardlopen.. en wil eigenlijk binnenkort op voetbal gaan om ook wat meer mensen te leren kennen hier in de buurt..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 30 september 2010 @ 21:12:39 #101
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87038029
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik koop liever een shirt wat een jaar meegaat en daarna weg moet, dan 4 keer de prijs voor hetzelfde met een merkje wat langer meegaat. Zo heb ik vrijwel altijd nieuwe kleren voor weinig. Dat het fijner zit zal best, maar ik merk het verschil echt niet.

Ja, of je moet echte el cheapo crap kopen van de bristol ofzo, maar dat bedoel ik niet.
Dit dus. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je per ongeluk een niet te verwijderen vlek erin krijgt. Dan ben je met welk shirt dan ook de sjaak
pi_87038196
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sporten is wel ok. Doe regelmatig hardlopen.. en wil eigenlijk binnenkort op voetbal gaan om ook wat meer mensen te leren kennen hier in de buurt..
Sporten is leuk maar ook belangrijk, voel je je goed van :)

Eigenlijk vind ik dat een van de grootste afknappers, als een man asportief is...
  donderdag 30 september 2010 @ 21:18:57 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87038332
Ja precies als je bezig bent met jezelf ga je je daardoor zeker beter voelen ja :). Als je de hele dag als een zoutzak op de bank zit dan schiet je er niks mee op en aan het eind van de dag heb je zoiets van, huh, wat heb ik nou de hele dag gedaan :? :P.

Vind het ook wel een afknapper als een dame onsportief is ^^.
pi_87038703
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Sporten is leuk maar ook belangrijk, voel je je goed van :)

Eigenlijk vind ik dat een van de grootste afknappers, als een man asportief is...
Bier drinken is ook een sport toch? ;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87039179
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk :)?
pi_87039257
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik gok dat hij 7 december 24 wordt :P
  donderdag 30 september 2010 @ 21:40:30 #108
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87039541
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk gamebabe? :P
pi_87040201
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hmm had ze profiel niet gezien :)
pi_87040225
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk gamebabe? :P
Dat vraag je toch niet aan vrouwen :P!
pi_87040744
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dit dus. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je per ongeluk een niet te verwijderen vlek erin krijgt. Dan ben je met welk shirt dan ook de sjaak
Dat zou je denken :D Ik had 2 jaar terug een wollen trui gekocht bij Setpoint. Dag erna had mijn kat er al een gat in gekrabt. Ik kreeg een gloednieuwe trui mee, zonder enig probleem.

Verder nog nooit onverwijderbare vlekken in kleding gehad.
pi_87040938
GOTY-editie CoD4 is binnen, 13 euro :)
pi_87041053
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Morthill het volgende:
GOTY-editie CoD4 is binnen, 13 euro :)
Console zeker?

Net wat getraind heb ik een spier in mijn nek verrekt, zal lekker slapen worden vannacht. :{
pi_87041729
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat zou je denken :D Ik had 2 jaar terug een wollen trui gekocht bij Setpoint. Dag erna had mijn kat er al een gat in gekrabt. Ik kreeg een gloednieuwe trui mee, zonder enig probleem.

Verder nog nooit onverwijderbare vlekken in kleding gehad.
De dag erna ja, maar niet een maand erna, dan heb je gewoon pech.

Mijn katten hebben flink wat kleding verwoest al. Soms erg jammer omdat ik bepaalde kleding erg fijn vind en die nu niet meer buitenshuis aan kan, maar over het algemeen heb ik er geen problemen mee.

Merkkleding vind ik vooral zonde van je geld. Een broek voor 40 of 120 euro is een flink verschil en is op jaarbasis een flinke vakantie extra.
  donderdag 30 september 2010 @ 22:22:17 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87042061
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

23 :9~

Hoe oud is de rest hier? :)
pi_87042251
duuzend!
pi_87042322
Morgen wordt trouwens mijn auto bezorgd en is het voorlopig de laatste dag dat ik in Amsterdam centrum werk! *O*
pi_87042394
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen wordt trouwens mijn auto bezorgd en is het voorlopig de laatste dag dat ik in Amsterdam centrum werk! *O*
Kan ik eindelijk doorgassen dus. >:)
  donderdag 30 september 2010 @ 22:28:33 #119
270524 Flodder450
pi_87042399
quote:
Het oude centrum van Amsterdam is wel één van de mooiste van nederland _O_
pi_87042424
quote:
wat voor auto
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87042442
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Solique het volgende:

[..]

Kan ik eindelijk doorgassen dus. >:)
nee want nu ga ik nog met de trein en zodra we tegenover het Amstelstation zitten ga ik weer met de auto :D
pi_87042475
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Het oude centrum van Amsterdam is wel één van de mooiste van nederland _O_
en dat wanstaltige oranje-roze pand aan het Rokin gaat tegen de vlakte na volgend jaar *O*
pi_87042505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee want nu ga ik nog met de trein en zodra we tegenover het Amstelstation zitten ga ik weer met de auto :D
Amstel is net wel een rothoek altijd vast rondom. Maar is ten minste te bereiken. :)
pi_87042519
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Tain het volgende:

[..]

wat voor auto [ afbeelding ]
Geen idee wordt er iig eentje in dezelfde klasse als de Skoda Fabia Combi
pi_87042554
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef Solique het volgende:

[..]

Amstel is net wel een rothoek altijd vast rondom. Maar is ten minste te bereiken. :)
ja en je kunt er parkeren voor minder dan 20 euro per dag ;)
Parkeren doe ik wel bij vd madeweg en dan twee haltes met de metro
pi_87042628
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Geen idee [ afbeelding ] wordt er iig eentje in dezelfde klasse als de Skoda Fabia Combi
Vroem vroem... daar is de wienermobiel!
pi_87042695
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat zou echt tof zijn _O_
pi_87043000
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

ja en je kunt er parkeren voor minder dan 20 euro per dag ;)
Parkeren doe ik wel bij vd madeweg en dan twee haltes met de metro
Parkeerde ook altijd bij vd made of spakler toen ik in het centrum zat.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_87043577
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef koei het volgende:

[..]

De dag erna ja, maar niet een maand erna, dan heb je gewoon pech.
Het was iets meer dan een dag, maar goed. Het is een service die ik nooit zou krijgen met de wollen trui die ik bij V&D heb gekocht.

quote:
Mijn katten hebben flink wat kleding verwoest al. Soms erg jammer omdat ik bepaalde kleding erg fijn vind en die nu niet meer buitenshuis aan kan, maar over het algemeen heb ik er geen problemen mee.
Mijn kat staat op drie truien. Een kreeg ik dus gratis vervangen en de andere twee waren zo miniem dat ik ze prima zelf kon repareren. Laatste keer is al kleine 2 jaar terug, mijn kat is zuinig op mijn kleren :)

quote:
Merkkleding vind ik vooral zonde van je geld. Een broek voor 40 of 120 euro is een flink verschil en is op jaarbasis een flinke vakantie extra.
Ik zeg toch, uitverkoop :). 120 euro vind ik ook veel te veel, ik betaal rond de 60 euro voor broeken. Persoonlijk heb ik er geen enkele moeite mee om op jaarbasis 200 euro meer kwijt te zijn aan kleding. Ik ga toch nooit op vakantie en games koop ik ook nooit meer. Ieder zo zijn investeringen, ik draag graag kleding die ik fijn en leuk vind. Zie bij de gewone winkels vrijwel nooit kleding die mij boeit.
pi_87043588
Spaklerweg kan toch alleen tussen 8:00 en 18:00?
pi_87043752
http://www.eurogamer.net/(...)ets-ultimate-edition

Nog even wachten dus met de aanschaf van Dragon Age *O*
pi_87043866
pi_87043923
pi_87043964
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_87043991
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat is gewoon echt pijnlijk :')

pi_87044901
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik echt smakelijk om moeten lachen _O-
pi_87044993
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_87046901
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ets-ultimate-edition

Nog even wachten dus met de aanschaf van Dragon Age *O*
Vond hem erg tegen vallen :(... Zwaar onduidelijk gebeuren, en echt mooi ziet het er ook niet uit :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:25:31 #139
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87047219
Ultimate FAILGRAPHICS edition, amirite?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 01:30:10 #140
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87048177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ultimate FAILGRAPHICS edition, amirite?
urrite!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 01:38:10 #141
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87048256
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vond hem erg tegen vallen :(... Zwaar onduidelijk gebeuren, en echt mooi ziet het er ook niet uit :)
Graphics waren niet super te noemen, laat staan goed. Maar daarom heb ik toch nog wel aardig wat uurtjes in gestoken :D

Krijg je als je altijd met een pc speelde die net de graphics aankon :') Dan leg je er sneller bij neer als het wat minder is :)

Ach ubergraphics is ook niet alles.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 01:46:05 #142
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87048328
Vond Dragon Age ook niet zo boeiend, kon me niet echt grijpen zoals Mass Effect dat wel kon!
pi_87048476
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 01:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Graphics waren niet super te noemen, laat staan goed. Maar daarom heb ik toch nog wel aardig wat uurtjes in gestoken :D

Krijg je als je altijd met een pc speelde die net de graphics aankon :') Dan leg je er sneller bij neer als het wat minder is :)

Ach ubergraphics is ook niet alles.
Nja had hem op de xbox gedaan :).

Hmm iemand DWDD gezien? Die belg met ze interviews met acteurs :D. Vooral die met Prison Break was tof :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 03:49:06 #144
111656 Poit
12-08-12
pi_87049271
Fuck, moet zo werken...
pi_87049281
Ik pas om 11 uur gelukkig! Maar nu ook slaaptijd! Weltrusten allen en alvast goede morgen!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 06:49:47 #146
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87049520
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Damn, dat is gewoon echt pijnlijk :')

[ afbeelding ]
Whehehe _O-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 07:42:45 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87049694
Ik ga maar es pitten :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:02:30 #148
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87049832
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja had hem op de xbox gedaan :).

Hmm iemand DWDD gezien? Die belg met ze interviews met acteurs :D. Vooral die met Prison Break was tof :)
ik ook hoor :) Ik speel nu tegenwoordig SC2 op de pc, maar voor de rest alles op xbox of ps
pi_87049954
is de dag al voorbij?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:18:07 #150
258885 Solique
I Kill You !
pi_87049978
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:15 schreef Pheno het volgende:
is de dag al voorbij?
Voor sommigen :)

Ik ga maar eens beginnen. :{
pi_87050037
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 07:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga maar es pitten :')
Wtf :P?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:25:54 #152
Poeder voor intimi
pi_87050074
Voorlopig voor het laatst met de trein gereisd *O*
En laatste dag dat we werken op het Rokin *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:26:24 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87050084
:O Nog een uurtje of 6,5 en dan mogen we weer naar huis *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:42:07 #154
Poeder voor intimi
pi_87050302
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
:O Nog een uurtje of 6,5 en dan mogen we weer naar huis *O*
ik ook en dan mag ik eindelijk weer in de file staan *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:44:58 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87050344
Hihi, moet je maar niet in de randstad willen werken :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:49:56 #156
258885 Solique
I Kill You !
pi_87050418
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ik ook en dan mag ik eindelijk weer in de file staan *O*
File op vrijdag? zelfs vanuit a'dam kom ik dat weinig tegen.
pi_87050440
Vanmiddag weer naar de dokter, medicijnen slaan nog niet goed aan :/
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:53:21 #158
111656 Poit
12-08-12
pi_87050460
Fuuuuck, kater..
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:54:38 #159
Poeder voor intimi
pi_87050485
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:49 schreef Solique het volgende:

[..]

File op vrijdag? zelfs vanuit a'dam kom ik dat weinig tegen.
vrijdagmiddag A1 Amsterdam-Amersfoort? ;)
pi_87050567
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Poit het volgende:
Fuuuuck, kater..
Bestiality is zo 2002.
pi_87050582
Moggu :W nu even de was ophangen en dan weer de UB in. Ik ben een veel te brave studiebol, vorig jaar hield ik stof amper bij, nu doe ik gewoon regelmatig huiswerk :o
pi_87050618
Mogguh *O*

Enslaved verstuurd en genoeg punten gespaard om Pan's Labyrinth op blu-ray 'graties' te bestellen *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:07:11 #163
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87050680
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef Tain het volgende:
Mogguh *O*

Enslaved verstuurd en genoeg punten gespaard om Pan's Labyrinth op blu-ray 'graties' te bestellen *O*
Punten? Op die Canadese site van je?
pi_87050697
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Punten? Op die Canadese site van je?
:Y
Kreeg een beetje veel punten bij mijn Move preorder daar :D

http://www.axelmusic.com/rewards_products.php
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:14:27 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87050788
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:08 schreef Tain het volgende:

[..]

:Y
Kreeg een beetje veel punten bij mijn Move preorder daar :D

http://www.axelmusic.com/rewards_products.php
Move? Serieus... waarom? :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:17:12 #166
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87050837
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Weet je hoe tof jongen? :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:18:21 #167
258885 Solique
I Kill You !
pi_87050860
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

vrijdagmiddag A1 Amsterdam-Amersfoort? ;)
Ah, die kant hoef ik ook niet op. ;)

En axel is eigenlijk Deens ;)
Alleen vanwege de kosten leveren ze zowat alles vanuit Canada en VS. :X
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:18:49 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87050869
Ik geloof wel dat de Move geinig is, maar welke games wil je er uberhaupt mee gaan spelen? Al die crappy casualgames? :D
pi_87050870
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Move _O_

Echt een stuk leuker dan ik dacht :D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:23:05 #170
Poeder voor intimi
pi_87050941
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Solique het volgende:

[..]

welke kant moet jij dan op als je geen file hebt op vrijdagmiddag vanuit Amsterdam? :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:28:21 #171
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87051033
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik geloof wel dat de Move geinig is, maar welke games wil je er uberhaupt mee gaan spelen? Al die crappy casualgames? :D
Ja. :Y
En Heavy Rain, Sports Champion en later Socom enzo.

Trouwens:

_O-
pi_87051092
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef Fallen het volgende:

[..]

Trouwens:

_O-
HR was al een game zonder controls, move gaat daar weinig aan veranderen :D

en sports champion is casual crap ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:31:36 #173
Poeder voor intimi
pi_87051100
Voelt de Move als een Wiimote? :)
en nee dan bedoel ik niet als je erop gaat zitten ofzo, maar qua spelervaring
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:35:57 #174
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87051203
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

HR was al een game zonder controls, move gaat daar weinig aan veranderen :D

en sports champion is casual crap ;)
Niet! O-)

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voelt de Move als een Wiimote? :)
en nee dan bedoel ik niet als je erop gaat zitten ofzo, maar qua spelervaring
Nou heb ik niet heel veel met de Wii-mote gespeeld, maar Move houdt veel beter vast en reageert beter. Het blijven wel motion controls natuurlijk, dus het lijkt op elkaar. Alleen ook weer anders.
pi_87051244
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Fallen het volgende:

[..]

Niet! O-)
WEllus :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu echt weg :W
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:37:42 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87051254
quote:

[..]

Trouwens:

_O-
Whehe, die dunk is geinig :P
pi_87051565
quote:

[..]

Socom werkt nog echt niet lekker met de Move :N Daar kan Nebo over meepraten, we waren beiden stomverbaasd over de lay-out van de knoppen als je het in die gun-accessoire stopt.

Ik heb de move nu een maandje, maar op dit moment is er nog weinig. Sports Champions is nog wel aardig, maar meer ook niet. En mijn vrouw vindt Eyepet nog leuk.

Killzone 3 speelt iig een stuk beter, mocht ik in Tokio ondervinden. Er komt nog wel wat aan, maar nu? Nee, ik zou nog geen Move aanschaffen. Even wachten op echt leuke games.
pi_87052884
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Solique het volgende:

[..]

CanaDeens dus ;)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:35:12 #179
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87052902
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]
Killzone 3 speelt iig een stuk beter, mocht ik in Tokio ondervinden. Er komt nog wel wat aan, maar nu? Nee, ik zou nog geen Move aanschaffen. Even wachten op echt leuke games.
Opzich speelt KZ toch niet slecht met controller? Het spel zelf vind ik nog niet geweldig, maar het speelt opzich wel ok!!

Hoe doen ze het eigenlijk met omdraaien enzo, is de move je targeting reticule en beweeg je dus continu heel spastisch heel en weer of kan je je cursor over het scherm laten bewegen en draai je rond als je de move aan de rand van het scherm houdt?
pi_87053204
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef Tain het volgende:
Mogguh *O*

Waar bestel jij dit shit? Je had Move ook al ruim een week voor de release! :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:44:45 #181
Poeder voor intimi
pi_87053230
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

Waar bestel jij dit shit? Je had Move ook al ruim een week voor de release! :o
axelmusic
pi_87053253
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Socom werkt nog echt niet lekker met de Move :N Daar kan Nebo over meepraten, we waren beiden stomverbaasd over de lay-out van de knoppen als je het in die gun-accessoire stopt.

Ik heb de move nu een maandje, maar op dit moment is er nog weinig. Sports Champions is nog wel aardig, maar meer ook niet. En mijn vrouw vindt Eyepet nog leuk.

Yeah die gun-controller werkt niet als je de lay-out van de knoppen niet aan mag passen. Het werd godzijdank een stuk beter toen ik de controller eruit haalde, maar wat je dan over houdt is een third person shooter die geen fuck met SOCOM te maken heeft ;(
pi_87053311
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Poit het volgende:
Fuuuuck, kater..
Nog goed geflirt op de party?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:54:55 #184
111656 Poit
12-08-12
pi_87053553
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nog goed geflirt op de party?
Mwah
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:58:51 #185
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87053674
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:54 schreef Poit het volgende:

[..]

Mwah
Niet zo bescheiden jongeman!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:05:48 #186
111656 Poit
12-08-12
pi_87053905
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Niet zo bescheiden jongeman!
Zo ben ik..
pi_87054246
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Opzich speelt KZ toch niet slecht met controller? Het spel zelf vind ik nog niet geweldig, maar het speelt opzich wel ok!!

Hoe doen ze het eigenlijk met omdraaien enzo, is de move je targeting reticule en beweeg je dus continu heel spastisch heel en weer of kan je je cursor over het scherm laten bewegen en draai je rond als je de move aan de rand van het scherm houdt?
Ik vergeleek KZ met een andere Move shooter game als Socom, niet KZ controller vs KZ move ;)

En dat laatste. Werkt best goed, vond ik zelf.
pi_87055081
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

axelmusic
_O_ zo'n onwijze bazensite
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:24:47 #189
258885 Solique
I Kill You !
pi_87056705
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Tain het volgende:

[..]

_O_ zo'n onwijze bazensite
Wel tijdens aanbiedingen, altijd goed prijzen vergelijken. De standaard prijzen zijn bij andere webshops vaak genoeg minder.
pi_87057566
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Solique het volgende:

[..]

Wel tijdens aanbiedingen, altijd goed prijzen vergelijken. De standaard prijzen zijn bij andere webshops vaak genoeg minder.
Dat geldt eigenlijk wel voor alle webshops :) Ik kijk nu altijd eerst even op budgetgaming en dan nog bij een rijtje buitenlandse webshops voor de prijzen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:15:03 #191
Poeder voor intimi
pi_87058432
auto is binnen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87058600
Wat is het nou voor auto geworden? :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:22:01 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87058706
Jeuj *O* 2 kaarten voor Firstlook gewonnen :)

Alleen heb ik nog geen +1 voor komende zondag :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:22:29 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87058728
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Aan de foto te zien, eentje zonder benzine :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:32:47 #195
Poeder voor intimi
pi_87059105
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj *O* 2 kaarten voor Firstlook gewonnen :)

Alleen heb ik nog geen +1 voor komende zondag :o
misschien dat ik mee kan? :o
zou ik nog wel ff met de leiding moeten overleggen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:33:24 #196
Poeder voor intimi
pi_87059126
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Opel Corsa, met benzine want ik had 'm nog niet gestart :P
pi_87059154
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Jij moet zondag werken? :o
pi_87059533
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
auto is binnen!
SPOILER
:D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:19:07 #199
Poeder voor intimi
pi_87060778
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jij moet zondag werken? :o
ff checken of vriendinlief iets gepland heeft :D
pi_87060834
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ff checken of vriendinlief iets gepland heeft :D
Ah, de rollen zijn al zo gevorderd in de relatie.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:21:06 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87060857
quote:

[..]

Hoeveel bier bied je? :9
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:23:26 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87060947
quote:

[..]

Je kunt trouwens toch gewoon zo gaan? Je bent crew! :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:24:04 #203
Poeder voor intimi
pi_87060976
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

nee beperkt toegang
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:24:41 #204
Poeder voor intimi
pi_87061002
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoeveel bier bied je? :9
euh geen idee, voldoende waarschijnlijk :P
pi_87063830
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:34:49 #206
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_87064050
quote:

[..]

Ga je geen eens op zaterdag, pfff :{w
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_87064416
quote:

[..]

Niet als FL maar eeen x aantal kaartjes aan ons geeft ;)
pi_87064446
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet. Een weekend thuis is me nu eens heilig.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:02:52 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87065189
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Egamer het volgende:

[..]

Morgen is de heropening van de zaak van mijn vriendin. Die kan ik dus zeker niet missen :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:09:08 #210
111656 Poit
12-08-12
pi_87065408
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Morgen is de heropening van de zaak van mijn vriendin. Die kan ik dus zeker niet missen :P
Massagesalon met happy ending?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:14:42 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87065619
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:09 schreef Poit het volgende:

[..]

Massagesalon met happy ending?
Voor mij wel :)
pi_87065746
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Voor mij wel :)
Ah dus dat is wat jij verstaat onder 'heropening', meteen inwijden die boel!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:03 #213
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87066152
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ah dus dat is wat jij verstaat onder 'heropening', meteen inwijden die boel!
pi_87066409
Dit is me toch altijd bijgebleven van Courage! NAAAAAUGHTY!
pi_87068918
Dus, wie wil er samen met mij naar FirstLook?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:52:08 #216
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87068967
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Morthill het volgende:
Dus, wie wil er samen met mij naar FirstLook?
:{w !!!!
pi_87068990
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( het is gratis
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:58:06 #218
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87069171
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

;( het is gratis
Het is drie oktober! Dan ga je toch niet naar een gamebeurs?!?!
pi_87069228
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het is drie oktober! Dan ga je toch niet naar een gamebeurs?!?!
Wat de fuck moet ik anders op 3 oktober?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:19:15 #220
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87069735
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat de fuck moet ik anders op 3 oktober?
Zuup'n in Leiuh natuurlijk!!!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:37:27 #221
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87070262
Ik ben er weer !
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:38:06 #222
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87070291
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Klim naakt het hoofdpodium op dan wordt je een LEGENDE
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:43:13 #223
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87070473
Kan je nog voordringen bij DNF Lucas? :P
pi_87070651
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Kan je nog voordringen bij DNF Lucas? :P
We can always try :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:49:14 #225
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87070697
Ik ben verbaasd dat jij er nog heen wilt, vorig jaar had je als enige pluspunt dat je iedereen kende omdat je hoofdredacteur was, maar nu, wat blijft er over? :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:50:28 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87070745
Wie is Lucas :S
pi_87071148
:W straks snel onder de douche om daarna heel de avond te zuipen, waarom kunnen de over buren niet elke dag gaan trouwen.
pi_87071637
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben verbaasd dat jij er nog heen wilt, vorig jaar had je als enige pluspunt dat je iedereen kende omdat je hoofdredacteur was, maar nu, wat blijft er over? :P
Ik ken nog steeds iedereen :) Ik ga alleen geen geld betalen om met wat bekenden te praten.
pi_87072327
Gezellig morth zie je zondag :) ik bewaar wel een flyr voor je haha
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:48:33 #230
Poeder voor intimi
pi_87073069
Rossdale, heb je die kaart nog? Ik ben beschikbaar zondag :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:48:46 #231
Poeder voor intimi
pi_87073075
En bier it is then.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:54:08 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87073270
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Rossdale, heb je die kaart nog? Ik ben beschikbaar zondag :)
Yes je kan met me mee ^O^

Hey Fipo,gaje zondag met de auto? En zo ja, zou ik kunnen meerijden? :P Ik heb geen vervoer namelijk en anders moet ik met het OV. Kan wel de trein naar roffa oid pakken O-)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:59:17 #233
Poeder voor intimi
pi_87073478
Goaf ^O^
Net als vorig jaar, alleen dan zonder FOK!shirt aan *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:03:06 #234
270524 Flodder450
pi_87073633
AQ

je hield toch zo veel van dat Sovjet-sfeertje?

WTF man :o
pi_87074536
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Goaf ^O^
Gewoon in kleren die wel lekker zitten, *O* bier ik ben erbij :Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:39:50 #236
270524 Flodder450
pi_87075083
Kut amandelstenen :r
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:40:55 #237
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87075133
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Flodder450 het volgende:
Kut amandelstenen :r
In before the voorspelbare reactie:

SPOILER
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:43:07 #238
Poeder voor intimi
pi_87075224
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

bier-en-lekker-zittende-kleren-check *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:50:22 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87075548
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Kleren van de V&D dus :P

Jeuj *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:51:39 #240
Poeder voor intimi
pi_87075600
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kleren van de V&D dus :P

Jeuj *O*
nee man, gewoon een te klein t-shirt aandoen met je tofste gamesheld!

*O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:11:39 #241
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87076576
http://kotaku.com/5652686(...)ks-likethis/gallery/

Dit maakt een deel twee al voor een 2012 net even wat waarschijnlijker O+
pi_87077268
en het is nu al tyd dat er een nieuw fust word aan gesloten.
pi_87077281
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

nee man, gewoon een te klein t-shirt aandoen met je tofste gamesheld!

*O*
Dat te klein moet voor jou niet moeilijk zijn :D

Ik kom denk ik ergens halverwege de middag pas. Beurs ga ik toch niet hele dag rondhangen, te weinig te doen enzo :D.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:25:42 #244
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87077329
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
AQ

je hield toch zo veel van dat Sovjet-sfeertje?

WTF man :o
_O_
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:25:46 #245
Poeder voor intimi
pi_87077336
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat te klein moet voor jou niet moeilijk zijn :D

Ik kom denk ik ergens halverwege de middag pas. Beurs ga ik toch niet hele dag rondhangen, te weinig te doen enzo :D.
neuh vorig jaar was ik het na een uur of drie rondbanjeren ook wel zat :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:27:04 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87077417
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef badboynova het volgende:
en het is nu al tyd dat er een nieuw fust word aan gesloten.
Zal een mooie bende zijn
pi_87077479
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

neuh vorig jaar was ik het na een uur of drie rondbanjeren ook wel zat :)
Daarom, ik ga gewoon de boothbabes portretteren, even bijkletsen met alle PR-lui die ik nog ken en die ik wel zou willen spreken, misschien nog even voordringen mij DNF :P En daarna ben ik voor de kroeg :Y

Maar niemand die mijn tweede kaartje wil?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:30:10 #248
Poeder voor intimi
pi_87077584
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daarom, ik ga gewoon de boothbabes portretteren, even bijkletsen met alle PR-lui die ik nog ken en die ik wel zou willen spreken, misschien nog even voordringen mij DNF :P En daarna ben ik voor de kroeg :Y

Maar niemand die mijn tweede kaartje wil?
vast wel toch? misschien wil frankii, disjfa, koei of _V wel mee of misschien wel iemand anders :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:31:13 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87077636
Frankii wil vast wel :D Ik zal die olijke snaak eens smsen :P
pi_87077963
Nieuwe Bones is tof trouwens *O* Plus als bonus, chick erbij :9

pi_87078084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Morthill het volgende:
Nieuwe Bones is tof trouwens *O* Plus als bonus, chick erbij :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9~ niceee
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:40:30 #252
Poeder voor intimi
pi_87078328
quote:
Oppakken en opsluiten :r knal een waterkanon op die lui, pepperspray, knuppel ze neer.
pi_87078647

Voor iedereen die bang was van Lizcat
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:19:37 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87080355
Lucas is wel een VVD naam
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:21:28 #256
Poeder voor intimi
pi_87080456
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
:')
pi_87080492
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Frankii wil vast wel :D Ik zal die olijke snaak eens smsen :P
Frank gaat morgenavond naar de klote, dus die zal zich zondag wel brakke henk voelen :D
pi_87080498
Ross ik ga P+R dus eigenlijk ook met het ov :P
pi_87080533
quote:
AQ, van alle 215 nutteloze uitspraken die ik vandaag gehoord heb.... vul de rest maar aan...
pi_87080742
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Goaf ^O^
Het lijkt net de zaterdag van vorig jaar zo idd. Fipo, Ross, Morth en jij :D Volgens mij moet alleen ik er nog bij en dan missen we enkel het filmclubje...

Ik hoef niet naar FirstLook. Vond het vorig jaar niet zo denderend en heb vrijwel alles in Keulen al gezien. Als Amsterdam dichterbij was geweest wellicht wel, maar ik heb het geld er, zelfs met gratis entree, niet voor over.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:35:36 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87081112
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

AQ, van alle 215 nutteloze uitspraken die ik vandaag gehoord heb.... vul de rest maar aan...
Het is gewoon een feit nebotje!

Maar idd ook nutteloos wel -O-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:37:51 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87081225
Gaar kereltje met een PU TV t-shirt aan bij Piet paulusma _O-
pi_87081362
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit nebotje!

Maar idd ook nutteloos wel -O-
VVD :r
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:41:20 #264
187674 Sigmund666
pi_87081431
quote:
Nee, dit zijn VVD-namen:

Maurits-Jan
Diederik-Jan
Anne-Fleur
Marjoleine
Egbert-Jan
Pepijn
Olivier
Florian
Lodewijk
Rupert
Rudolf
Carlijn
Charlotte
Margot
Pauline
Josephina

:P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:42:52 #265
187674 Sigmund666
pi_87081522
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

VVD :r
Ach Morthill, pleebeejer, hou je nou maar gewoon koest, terwijl wij gaan promileren op ons dispuut! :(

Iedereen die onder de 3 keer modaal verdient moet zich trouwens koest houden. Paupers, kansloos gewoon :N
pi_87081547
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee, dit zijn VVD-namen:

Maurits-Jan
Diederik-Jan
Anne-Fleur
Marjoleine
Egbert-Jan
Pepijn
Olivier
Florian
Lodewijk
Rupert
Rudolf
Carlijn
Charlotte
Margot
Pauline
Josephina

:P
Je vergeet Mark :)
pi_87081769
Ik vind Lucas eigenlijk ook wel een VVD naam. Het is iig een naam die vooral bij de hogere blanke klasse voorkomt en niet bij de sloebers in volkswijken
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:41 #268
187674 Sigmund666
pi_87081973
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef koei het volgende:
Ik vind Lucas eigenlijk ook wel een VVD naam. Het is iig een naam die vooral bij de hogere blanke klasse voorkomt en niet bij de sloebers in volkswijken
Sloebers herken je bijna altijd aan de idolen of sjonnienamen :P

Dylan
Jason
Melanie
Zo'n R&B negernaam zoals LaQueesha, KeLoLo, Taniqua (ofzo)
Patricia
Kelly

Als ik ooit nog een zoon krijg, dan krijgt ie gewoon mijn naam :P
pi_87082119
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef koei het volgende:
Wat dacht je van Christenen ;) ik ben vernoemd naar een Bijbels figuur, net als mijn oudere broer :) Mijn ouders zijn niet bepaald VVD-rechts en behoorden bij mijn geboorte echt niet tot de hogere blanke klasse :D
pi_87082158
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dylan
Jason
Melanie
Patricia
Kelly

Mijn zus heet Patricia...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:55:32 #271
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87082195
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat dacht je van Christenen ;) ik ben vernoemd naar een Bijbels figuur, net als mijn oudere broer :) Mijn ouders zijn niet bepaald VVD-rechts en behoorden bij mijn geboorte echt niet tot de hogere blanke klasse :D
Ik naar het baby ledikant waar ik in sliep :D gelukkig was er nog geen Ikea in de buurt :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:56:22 #272
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87082243
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dylan
Jason
Melanie
Patricia
Kelly

Een hele goede vriendin van me heet melany :D Ik ken ook een Patricia en die voldoet wel aan de omschrijving :')
pi_87082248
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik naar het baby ledikant waar ik in sliep :D gelukkig was er nog geen Ikea in de buurt :')
Lucky you, vriend van mij is vernoemd naar de stoel waar hij op verwekt is :Y en dat was wel een Ikea-unit.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:56:48 #274
187674 Sigmund666
pi_87082271
Ik ben ook naar een bijbels figuur genoemd, mijn vader ook, zijn vader ook, en heel lang daarvoor ook. (Familietraditie)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:57:36 #275
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87082311
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Lucky you, vriend van mij is vernoemd naar de stoel waar hij op verwekt is :Y en dat was wel een Ikea-unit.

het mooiste vind ik nog wel het verhaal dat ik ooit hoorde: de ouders wisten niet hoe je Nick moest schrijven dus heet hij Nike :D
pi_87082433
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Stefan? :D Daar is namelijk ook een stoel van :')

Of misschien Ektorp? :')
pi_87082459
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Stefan? :D Daar is namelijk ook een stoel van :')

Of misschien Ektorp? :')
Ivar :) Ik heb er inmiddels zelf ook vier in huis :Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:01:21 #278
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_87082507
DASRKSIDERS IS GOE MAN AANRADERTJE
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:01:41 #279
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_87082525
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
Wie doet er mee GTA san andreas lekker hosselen op de straats

:r :r :r :r :r :r
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:02:03 #280
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87082538
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
Dinsdag woensdag donderdag vrijdag ik ben een hostlaaaaa
en ik ben adriaan :d
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:02:20 #281
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87082554
barrie en araiaan :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:02:22 #282
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_87082556
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Graseter het volgende:
ALLES GOED HIER?
schreew niet. die slapne noch jonge
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:02:54 #283
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87082582
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

schreew niet. die slapne noch jonge
DE HYPOTHEKER
pi_87082620
WTF :')
  Forum Admin vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:14:33 #285
58651 crew  murp
murp
pi_87083044
verneuken van een SC jongens? even iets noten :)
  Forum Admin vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:15:00 #286
58651 crew  murp
murp
pi_87083073
en natuurlijk een banaavraag :)

Bedankt!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:15:31 #287
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_87085619
dankje lieve murp O+
Do androids dream of electric sheep?
  Forum Admin zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:39:58 #288
58651 crew  murp
murp
pi_87089634
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:15 schreef RitseB het volgende:
dankje lieve murp O+
graag gedaan :*
pi_87089718
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

We can always try :P
Ach, wat pubertjes naar een boothbabe sturen en de weg is vrij. Volgens mij hangt er ook een paaldanseres rond, dus die kereltjes letten toch niet op de rij.
pi_87089761
open.
pi_87089801
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:21 schreef badboynova het volgende:
open.
Je mond? Je ogen? Je moeder?
pi_87089813
je neus? je benen? je billen?
pi_87089815
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:33 schreef badboynova het volgende:
je neus? je benen? je billen?
Vragen, vragen. We zullen het nooit weten.
pi_87089823
wel heel erg vriendelijk van jouw, om mij te helpen dit topic dicht te maken.
pi_87089827
Ik zou natuurlijk eens de post van een week geleden open kunnen maken :')
Ik zie het hier enigszins demonstratief op de tafel liggen. Ik denk dat het een subtiele hint van mijn vrouw is.
pi_87089829
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef badboynova het volgende:
wel heel erg vriendelijk van jouw, om mij te helpen dit topic dicht te maken.
Ach, ik zie nog het gebagger in dit topic, dus ik help graag mee :')
pi_87089834
:') meeste vrouwen verstoppen toch de creditcard rekening.
pi_87089840
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef badboynova het volgende:
:') meeste vrouwen verstoppen toch de creditcard rekening.
Beetje lastig, omdat tegenwoordig alles online staat :P
Nah, zo is ze niet, ik ben erger met de creditcard :')

Al heb ik me in Japan dit keer kunnen inhouden. Kutkoers op het moment :')
pi_87089845
Zal ik even switchen, dan maak jij het vol :)
pi_87089847
Be my guest.
pi_87089876
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')