Met die paarse muntjesquote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef rubbereend het volgende:
De Morgenzon in Zeeland gingen we ook nog weleens heen...... bestaat niet meer
Ik zie het verband niet hoor.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:21 schreef Under_Score het volgende:
pfff ff denken.
1999 was ik 14, dus ja, die 'disco' bestaat nog. en ik kom er nog steeds.
ik doelde op een specifieke disco, en die bestond toen, en ja nu dus nog. beetje kromme zin, maar ik zat vol alcoholquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet hoor.....
Of vind je het vanzelfsprekend dat een discotheek die in 1999 bestaat anno nu nog steeds bestaat?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef female81 het volgende:
Beiden opgedoekt. Ik heb dankzij m'n oude nostalgie-site nog wel beeldmateriaal op de pc staan, voor de ex-Morgenzon/Kobus-gangers hier. En als er iemand nog foto's van het interieur van begin jaren 90 heeft, wil ik ze alsnog graag zien. Schoolfeestjes-herinneringen.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg de Time Out, dat was enorm voor ons destijds, je had zowat een plattegrond nodig om de weg te vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef Disavowed het volgende:
Ja. Time Out in Gemert.
Free bird in Asten werd later Key West. Later is ie, voor zover ik weet, afgefikt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg de Time Out, dat was enorm voor ons destijds, je had zowat een plattegrond nodig om de weg te vinden
Daar ben ik ook ooit 1 keer geweest... ghehe...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Hier niet meerde plaatselijke discotheek is al jaren geleden dicht gegaan.
[ afbeelding ]
Achterhoek Arena zat de laatste paar maanden elke maand een andere uitbater op, een teken dat het een kansloze zaak is. Wel een goede tent in de hoogtij dagen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
City Lido (bestaat nog)
Dieka van de Kruusweg (bestaat ook nog)
Achterhoek ArenA (volgens mij bestaat die niet meer...)
Danspaleis ging ik alleen heen voor Palladium avonden, Radstake vond ik kut en Olde Beth was alleen op zondag, dus ook geen succes. Tenzij er een feestje was op zaterdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Achterhoek Arena zat de laatste paar maanden elke maand een andere uitbater op, een teken dat het een kansloze zaak is. Wel een goede tent in de hoogtij dagen.
De Radstake bestaat nog
Het Danspaleis gesloten
De Olde Beth bestaat nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:06 schreef theKiD het volgende:
De ster in Nieuwkuijck = dicht
Morgenzon in Zeeland = dicht
Het Centrum in Wintelre = dicht
(de oude) Valk in Reusel = afgebrand, nieuwe discotheek sucks
Dus nee.. de meeste zijn niet meer openDe rest kan ik zo snel niet op de namen komen.. Wel allemaal die "boeren"discotheken in het zuiden des lands..
Mja de vraag is wanneer en wat ze er nu weer gaan doen, Marcanti bestaat al een eeuwigheid en heeft soms leuke nachten gehost...Kremlin was legendarisch, de rest haalde het niet daarbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef rubbereend het volgende:
Amsterdam Marcanti..... als dat hetzelfde als Marcanti Plaza is gaat weer open
Ohhh ja, de Asta! Die was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
De Tempel (Den Haag) maar die is gesloten
Marathon (Den Haag) gesloten
Locomotion (Zoetermeer) is nog open
De Herberg (Reeuwwijk) weet niet of ie nog open is
Challenge (Hoofddorp) bestaat nog
HMH (Rotterdam) bestaat ook nog
Asta (Den Haag) gesloten
Oh god, de Lord... daar gingen we stappen als we op vakantie waren (in Nijeveen). Indrinken bij Tante Puck (dicht) en dan naar de Lord....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:14 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat mijn eerst disco wegens verminderde belangstelling een poosje dicht is.
Maar als ik op de site kijk staan er wel optredens gepland.
http://www.uitgaanscentrumdeklok.nl/
Daarna de Lord in Meppel, maar dat is zo'n kuttent tegenwoordig.
http://www.lordnelson.nl/
Dock was daar altijd wel gaaf.
Ik ben trouwens nooit echt van de grote clubs geweest, meer een kroegstapper.
Zeeland, zaten schuin tegen over elkaar en de kerk! Ik zat natuurlijk in de kerk!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef female81 het volgende:
Beiden opgedoekt. Ik heb dankzij m'n oude nostalgie-site nog wel beeldmateriaal op de pc staan, voor de ex-Morgenzon/Kobus-gangers hier. En als er iemand nog foto's van het interieur van begin jaren 90 heeft, wil ik ze alsnog graag zien. Schoolfeestjes-herinneringen.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog voor goed 90 gulden aan munten liggen kwamik laatst achter.. (wel verschillende discotheken though)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Ster in Nieuwkuijck was tof ja, drie totaal verschillende zalen, top40/dance, hollandse bar en een rockcafé. Was leuk stappen..... heb nog wel munten liggen ben ik bang
Op het toppunt lag jij nog in de luiersquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:37 schreef TeringHenkie het volgende:
'dancings', toppunt van de Nederlandse plattelandscultuur![]()
![]()
Als ze maar van de Stulpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Het Roefke in Renesse bestaat nog steeds, maar heet nu Club Four![]()
Bluetiek-In in Rotterdam is nu Baja Beach Club![]()
Alcazar, wat een ballentent is dat geworden zegquote:Maar Alcazar in Puttershoek is nog steeds Alcazar
Anders ga jij even lekker een dik vadsig wijf in je literair café gaar neukenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:37 schreef TeringHenkie het volgende:
'dancings', toppunt van de Nederlandse plattelandscultuur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier dus ook.heb menig uur doorgebracht rondom de kerk in zeelandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, dat brengt wel wat herinnering terug
scala jumbo dancing in valkenburgquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef Merlijn het volgende:
Jup. Deze bestaat nog: Discotheek Las vegas landgraaf (al is dat geen discotheek eigenlijk) en Mondial in Beek (momenteel in de steigers zag ik)
--edit: Oeh, ik vergeet de Peppermill in Heerlen helemaal. Die is ook nog open....
volgens mij nog welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:36 schreef Stroekie het volgende:
Bestaat de mariannebar in wieringerwerf nog ?
Time out in Gemert? Jezus die schuur ging super vroeg dicht maar eer dat we thuis waren was het ook al vroeg in de ochtendquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef djarco het volgende:
de voorganger van Time Out in gemert was t Hofke in Handel, maar dat is dus ook niet meer............
Altijd gezellig, maar helaassssssssssssssssssssss
dus dicht, is een eetgelegenheid geworden.![]()
![]()
boerentent was dat zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:57 schreef de_Bhok het volgende:
Vroeger vooral veel stappen in Tynaarlo en Zuidlaren; Vooraf met de discobus naar Tynaarlo; de Vriezerbrug en dan om een uur of 1 daar weg en uitstappen op de brink in Zuidlaren; dansen in "de Paris" en naar bands in de Gouden Leeuw. Paris en Gouden Leeuw zijnbeiden niet meer open volgens mij. Zie dat de discotheek in Tynaarlo nog wel bestaat. Heet nu uitgaanscentrum History....
[ afbeelding ]
Hahaha Alcaza en Blue lagoon. hadden echt leuke feesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ging altijd naar Alcazar in Puttershoek die bestaat nog.
The Blue lagoon in Zwijndrecht ook nog.
Zillion in Antwerpen bestaat helaas niet meer.
oja dat was ook tofquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:42 schreef Stroekie het volgende:
Lunenburg in loosbroek doet volgens mij alleen nog feesten en partijen
bestaan nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:43 schreef Stroekie het volgende:
En hoe zit het met de linde en de hoeve in groesbeek ?
blue lagoon zou toch dichtgaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ging altijd naar Alcazar in Puttershoek die bestaat nog.
The Blue lagoon in Zwijndrecht ook nog.
Zillion in Antwerpen bestaat helaas niet meer.
Daar heb ik vroeger ook elk weekend veel geld heengebracht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ooit 1 keer geweest... ghehe...
Maar we kwamen regelmatig in:
City Lido (bestaat nog)
de steegquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef Twiitch het volgende:
Helaas, de Steeg is al een tijdje dicht.....en wat kregen we er voor terug?
De Zenith, en die is nu alweer op de fles
Haha, ben daar ook vaak geweest. Was leuk als je 16 was, maar voor het oudere publiek eigenlijk geen zak aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Vroeger heb ik vele uren en vertoeft en vele euro's achter gelaten in het Danspaleis (Vroegere Silver Shadow en Palladium) in Haaksbergen.
Voor mij op fietsafstand dus wat wil je als losbandige 16 jarige nog meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pand staat er nog wel maar het is al ruim 2 jaar niet meer in gebruik als discotheek.
Tot voor een maand of 2 geleden was alle apparatuur e.d. ook nog aanwezig, maar nadat tijdens een inspectie twee maanden terug door de eigenaar van het pand sporen van inbraak waren is het pand toch ontdaan van alle licht en geluidsapparatuur en wordt het pand tijdelijk (anti kraak) bewoond.
Ik vermoed dat men wacht op de aanleg van de nieuwe snelweg A18 die kort langs het pand komt te liggen. Dan zal men er wel een truckstop of hotel o.i.d. van maken
Opzich was het een best redelijke tent, maar met een deurbeleiden een x aantal faillissementen
was het echt over en sluiten. Denk niet dat het ooit nog een discotheek wordt (en dan te bedenken dat een jaar voor het eerste faillissement de zaak nog voor een dikke ton verbouwd is; waar ik zelf ook nog aan meegewerkt heb)
De Valk is dicht?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Quacker het volgende:
Danssalon in Eindhoven - Dicht
Hollywood in Eindhoven- Dicht
De valk in Reusel - Dicht
De Neptunes in Nuenen - Dicht (niet echt een disco)
Timeout in Gemert - Open
De "echte" aka de oude Valk wel. Na de brand was er geen ruk meer aan. Dus voor mij is ie dicht.quote:
De echte oude valk is verbouwd tot " dancecentrum" en die is afgebrand en weer opnieuw opgeboud naar mijn weten..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:44 schreef Quacker het volgende:
[..]
De "echte" aka de oude Valk wel. Na de brand was er geen ruk meer aan. Dus voor mij is ie dicht.
Heeft je veel geld bespaard..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik ging op mijn 22e voor het eerst stappen en ontmoette daar mijn vriendin en erna ben ik nooit meer uitgeweest.
Ja en ik ken alle b-films van buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:37 schreef Dqod het volgende:
Podium Hardenberg.. Ik wou net zeggen dat ie dicht zit, maar ik lees net dat t toch weer open gaat onder een andere naam.. Interesting
Klinkt geil.. Crazy horse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
Nouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |