Met die paarse muntjesquote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef rubbereend het volgende:
De Morgenzon in Zeeland gingen we ook nog weleens heen...... bestaat niet meer
Ik zie het verband niet hoor.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:21 schreef Under_Score het volgende:
pfff ff denken.
1999 was ik 14, dus ja, die 'disco' bestaat nog. en ik kom er nog steeds.
ik doelde op een specifieke disco, en die bestond toen, en ja nu dus nog. beetje kromme zin, maar ik zat vol alcoholquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet hoor.....
Of vind je het vanzelfsprekend dat een discotheek die in 1999 bestaat anno nu nog steeds bestaat?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef female81 het volgende:
Beiden opgedoekt. Ik heb dankzij m'n oude nostalgie-site nog wel beeldmateriaal op de pc staan, voor de ex-Morgenzon/Kobus-gangers hier. En als er iemand nog foto's van het interieur van begin jaren 90 heeft, wil ik ze alsnog graag zien. Schoolfeestjes-herinneringen.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg de Time Out, dat was enorm voor ons destijds, je had zowat een plattegrond nodig om de weg te vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef Disavowed het volgende:
Ja. Time Out in Gemert.
Free bird in Asten werd later Key West. Later is ie, voor zover ik weet, afgefikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |