koffiequote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ik was koffie pakken. Ik weet echt van niks hoor. Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm...dat veranderen van seksuele voorkeur de hele tijd. Niet mijn ding.
ik ken okc niet..waarom heet het zo, wat is de betekenis?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Op OKC is het een hype. Er is geen hetero dame meer te vinden.:)
Geen last van!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koffie![]()
alhoewel, beter van niet op dit tijdstip
Hai!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Knipoogje het volgende:
jeetje...even 10 topics terug moeten lezen ofzo! Ga eens daten ipv over daten kleppen
Laat ik het zo zeggen: ik was de pm's en fake complimenten die eigenlijk alleen maar zeggen hoe neukbaar je bent, wel zat na een tijdje.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna dezelfde foto's staan
Nee, dat is ancient history, ik ben niet zo experimenteel nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik denk dat je zelf ook wel snapt dat ik met jou ook weinig 'feeling' heb. Of ga je nu weer beweren dat ik jou zou willen neuken omdat je op mijn ex lijkt?
Zeg Alie, zit ju wel een beetje op te letten? ff goed teruglezen en dan zie je dat ik tussen neus en lippen door gezegd zou hebben dat ik geen nee zou zeggen als je met zou willen daten. Dus wijs me ff af, dan kan ik weer verder levenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Zie pagina 1, 3rock wilt met je daten!!!
Lol...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeg Alie, zit ju wel een beetje op te letten? ff goed teruglezen en dan zie je dat ik tussen neus en lippen door gezegd zou hebben dat ik geen nee zou zeggen als je met zou willen daten. Dus wijs me ff af, dan kan ik weer verder leven
en dan rij je naar Groningen??quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol...Ik drink even mijn koffie op okay?
Omg, Groningen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en dan rij je naar Groningen??
Nee, daar houdt het letterlijk op he.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Groningen
nou...nog wel boven de stad grunn hoor....heb nog noordelijker gewoond...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Groningen
prima, ik ben iig nog tot 1uur wakkerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol...Ik drink even mijn koffie op okay?
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, ik ben iig nog tot 1uur wakkerzal ik vast water koken voor oploscappucino, oploslattemacchiato of oploshazelnootkoffie?
ik ben arm en alleen...heb dus geen luxe koffie-apparaat maar doe het met een waterkoker en oplosnescafé. En als dat niet goed genoeg is voor mevrouw........neemt ze haar eigen koffieapparaat maar mee!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heel lief, maar wat Joe zegt. What else?
Ik had ook kunnen zeggen. Hmmmmm lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben arm en alleen...heb dus geen luxe koffie-apparaat maar doe het met een waterkoker en oplosnescafé. En als dat niet goed genoeg is voor mevrouw........neemt ze haar eigen koffieapparaat maar mee!
ja, maar we weten allebei dat je het dan niet over de koffie hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen. Hmmmmm lekker! [ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar we weten allebei dat je het dan niet over de koffie hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |