koffiequote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ik was koffie pakken. Ik weet echt van niks hoor. Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmmm...dat veranderen van seksuele voorkeur de hele tijd. Niet mijn ding.
ik ken okc niet..waarom heet het zo, wat is de betekenis?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Op OKC is het een hype. Er is geen hetero dame meer te vinden.:)
Geen last van!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koffie![]()
alhoewel, beter van niet op dit tijdstip
Hai!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Knipoogje het volgende:
jeetje...even 10 topics terug moeten lezen ofzo! Ga eens daten ipv over daten kleppen
Laat ik het zo zeggen: ik was de pm's en fake complimenten die eigenlijk alleen maar zeggen hoe neukbaar je bent, wel zat na een tijdje.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna dezelfde foto's staan
Nee, dat is ancient history, ik ben niet zo experimenteel nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik denk dat je zelf ook wel snapt dat ik met jou ook weinig 'feeling' heb. Of ga je nu weer beweren dat ik jou zou willen neuken omdat je op mijn ex lijkt?
Zeg Alie, zit ju wel een beetje op te letten? ff goed teruglezen en dan zie je dat ik tussen neus en lippen door gezegd zou hebben dat ik geen nee zou zeggen als je met zou willen daten. Dus wijs me ff af, dan kan ik weer verder levenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Zie pagina 1, 3rock wilt met je daten!!!
Lol...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeg Alie, zit ju wel een beetje op te letten? ff goed teruglezen en dan zie je dat ik tussen neus en lippen door gezegd zou hebben dat ik geen nee zou zeggen als je met zou willen daten. Dus wijs me ff af, dan kan ik weer verder leven
en dan rij je naar Groningen??quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol...Ik drink even mijn koffie op okay?
Omg, Groningen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en dan rij je naar Groningen??
Nee, daar houdt het letterlijk op he.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Groningen
nou...nog wel boven de stad grunn hoor....heb nog noordelijker gewoond...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Groningen
prima, ik ben iig nog tot 1uur wakkerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol...Ik drink even mijn koffie op okay?
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, ik ben iig nog tot 1uur wakkerzal ik vast water koken voor oploscappucino, oploslattemacchiato of oploshazelnootkoffie?
ik ben arm en alleen...heb dus geen luxe koffie-apparaat maar doe het met een waterkoker en oplosnescafé. En als dat niet goed genoeg is voor mevrouw........neemt ze haar eigen koffieapparaat maar mee!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heel lief, maar wat Joe zegt. What else?
Ik had ook kunnen zeggen. Hmmmmm lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben arm en alleen...heb dus geen luxe koffie-apparaat maar doe het met een waterkoker en oplosnescafé. En als dat niet goed genoeg is voor mevrouw........neemt ze haar eigen koffieapparaat maar mee!
ja, maar we weten allebei dat je het dan niet over de koffie hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen. Hmmmmm lekker! [ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar we weten allebei dat je het dan niet over de koffie hebt![]()
Tjonge jij bent echt een catch hè?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben arm en alleen...heb dus geen luxe koffie-apparaat maar doe het met een waterkoker en oplosnescafé. En als dat niet goed genoeg is voor mevrouw........neemt ze haar eigen koffieapparaat maar mee!
lijstje?quote:
en daar ging mijn Dr. Foots. LOLquote:Op woensdag 29 september 2010 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tjonge jij bent echt een catch hè?
*zucht* ik moet hier weg....is Leeuwarden of Enschede wel bereisbaaR?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen. Maar mijn OV chipkaart helaas wel.![]()
*Kijkt heul moeilijk*quote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*zucht* ik moet hier weg....is Leeuwarden of Enschede wel bereisbaaR?
ok ok, dan trek ik wel meteen bij je in. ff een baan ritselen en we kunnen hokken!quote:
Euhm...Ik heb 32 katten. Vast geen euh probleem he? Oh en die slapen in bed. Punt.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok ok, dan trek ik wel meteen bij je in. ff een baan ritselen en we kunnen hokken!![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Lamon. het volgende:
Mijn dag zit erop, ik laat jullie met de wetenschap dat je met rechtsbijstand tegenwoordig valse profielen kunt aanklagen op basis van civielrachtelijk bepaalde emotionele schade...geen date, maar wel geld.
Trusten.
32 katten? nja, zolang er 1 poes is vind ik het prima (dit zou ik dus eigenlijk moeten backspacen....)quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Euhm...Ik heb 32 katten. Vast geen euh probleem he? Oh en die slapen in bed. Punt.
bedankt voor de tip en welterusten!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Lamon. het volgende:
Mijn dag zit erop, ik laat jullie met de wetenschap dat je met rechtsbijstand tegenwoordig valse profielen kunt aanklagen op basis van civielrechtelijk bepaalde emotionele schade...geen date, maar wel geld.
Trusten.
Ghehehehehe.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
32 katten? nja, zolang er 1 poes is vind ik het prima (dit zou ik dus eigenlijk moeten backspacen....)
Wel lekker warm in de winterquote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Euhm...Ik heb 32 katten. Vast geen euh probleem he? Oh en die slapen in bed. Punt.
nou ja, als de andere partij hierom kan lachen weet ik zeker dat ze een raar gevoel voor humor heeft. en dat vind ik prima....quote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehehehehe.(dat zou je bij een werkelijke potentiele date moeten ja, zie dit als een oefening)
JIj zit duidelijk nog in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehehehehe.(dat zou je bij een werkelijke potentiele date moeten ja, zie dit als een oefening)
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als de andere partij hierom kan lachen weet ik zeker dat ze een raar gevoel voor humor heeft. en dat vind ik prima....
maar hebij serieus 32 katten? 1 of 2 snap ik wel...maar zoveel?
Is Wageningen binnen je grenzen?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen. Maar mijn OV chipkaart helaas wel.![]()
Ik nam je in de maling. Ik heb er wel veel (hoor ik altijd) namelijk. Vijf.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als de andere partij hierom kan lachen weet ik zeker dat ze een raar gevoel voor humor heeft. en dat vind ik prima....
maar hebij serieus 32 katten? 1 of 2 snap ik wel...maar zoveel?
dat denk ik ook....quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
JIj zit duidelijk nog in de ontkenningsfase
oh, maar 5 katten kan nog wel. is wel veel, maar teveel. had er zelf ooit 2, maar die zijn bij mij ex achtergeblevenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef Thornado het volgende:
[..]
Is Wageningen binnen je grenzen?
Vijf is gezellig.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, maar 5 katten kan nog wel. is wel veel, maar teveel. had er zelf ooit 2, maar die zijn bij mij ex achtergebleven
Knus.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
lekekr met 1 (of meerdere) kat(Ten) op schoot filmpje kijken. zo kwam ik de avond wel door meestalmis ze soms wel, vooral dat oude kreng dat het meeste naar mij trok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |