Nataaaaaaaaaaaaaaaaaalieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar ben jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk jij verkeerd...hoewel ik geen nee zou zeggen
Het rare vind ik altijd dat iemand die wil daten een leeg FoBo heeft...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn vandaag de dag goede gratis sites? Ik heb eens een relatie gehad via knuz, maar dat is wel een enorme klotewebsite. Oh trouwens, ik woon in Brussel.![]()
meeten ok, maar daten?quote:
Ja, ook lesbo's zijn op internet!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Een echte lesbienne in ons midden.
Haha, aangezien twee dames in bad met elkaar willen daten en opeens twee mannen met elkaar willen daten...veel plezier in het badquote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij denkt meteen aan badderende mannen! wie weet gaan we wel gewoon Fristi drinken!
nja, meeten is ook goed hoorquote:
Genoeg foto's van mij op fok. Alleen dat fobo gedoe vind ik zo nietszeggend, alsof het een prijzenkast is.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het rare vind ik altijd dat iemand die wil daten een leeg FoBo heeft...
Maar probeer eens OKCupid of Paiq.
Medicinaal bad?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, meeten is ook goed hoorje woont niet toevallig in Grunn? kun je morgenmiddag mee naar t ziekenhuis
Enkel ter info van de mannen die je gaan hosselen hier hoor..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ook lesbo's zijn op internet!.
Get over yourself Lamon.![]()
.
he yakkie!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Een echte lesbienne in ons midden.
achterhoek, en sollicitatie morgen, dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, meeten is ook goed hoorje woont niet toevallig in Grunn? kun je morgenmiddag mee naar t ziekenhuis
Haha ik was koffie pakken. Ik weet echt van niks hoor. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nataaaaaaaaaaaaaaaaaalieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar ben jij?
*lijstje*
nee, röntgenfoto ivm een (hoop ik) bijna genezen bekkenkambreukquote:
Tja..een fotoboek met foto's is zo nietszeggend. Laat ik alle foto's dan voor het gemak maar in willekeurige topics zetten...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Genoeg foto's van mij op fok. Alleen dat fobo gedoe vind ik zo nietszeggend, alsof het een prijzenkast is.
achterhoek.....nee, dat schiet morgen niet opquote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
achterhoek, en sollicitatie morgen, dus nee.
ah, u heeft het nieuwe topic ook gevonden?quote:
Probeer een beetje up to date te blijven anders. Ik heb me een jaar geleden opnieuw geout als biseksueel.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Enkel ter info van de mannen die je gaan hosselen hier hoor..
Only trying to help...
Zie pagina 1, 3rock wilt met je daten!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ik was koffie pakken. Ik weet echt van niks hoor. Wat heb ik gemist?
In topics kun je ze wel veel beter in hun context plaatsen. Bovendien, fobo is zo 'check mij hier'. Ik doe dat alleen op facebook tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja..een fotoboek met foto's is zo nietszeggend. Laat ik alle foto's dan voor het gemak maar in willekeurige topics zetten...
Hmmm...dat veranderen van seksuele voorkeur de hele tijd. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Probeer een beetje up to date te blijven anders. Ik heb me een jaar geleden opnieuw geout als biseksueel.
Ik heb daar bijna dezelfde foto's staanquote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
In topics kun je ze wel veel beter in hun context plaatsen. Bovendien, fobo is zo 'check mij hier'. Ik doe dat alleen op facebook tegenwoordig.
bi? he gadver!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Probeer een beetje up to date te blijven anders. Ik heb me een jaar geleden opnieuw geout als biseksueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |