In je gezicht verander je niet zomaar heel snel.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch dat ze heel erg veranderd is?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb je ontmoet toen je 12 was volgens mij.
Okee, jeeeej.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
Nah, die was te fauw. Het is hartstikke leuk hier!
U wint de originaliteit prijsquote:
OMG GEIL MOKKELquote:
Zeker!quote:
quote:
Welke?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een nieuwe cd waar ik aan verslaafd ga raken.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een nieuwe cd waar ik aan verslaafd ga raken.
"Aids in je oorkanker"quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
CD 10 blijft de beste. Die had ik twee jaar terug nog mee op vakantie.
Dat liedje is gewoon geniaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die jongen is zoooo leuk omggggggg
Nijn is al 1982981 jaar mod af?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dit topic ga ik aan nijna rapporteren
Niet mijn ding echtquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die jongen is zoooo leuk omggggggg
Hij luistert altijd kinderen voor kinderen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nijn is al 1982981 jaar mod af?
Welkom.
Neeheee, emotioneel flexibel!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Enn ik moest laatst (nouja, hafljaar terug) huilen door Buiten Is Het Erger![]()
![]()
Omg ik ben soms zo labiel
I went fromquote:
But then i srzrdquote:
OMGquote:
NO SHITquote:
Ik vond die ook echt lekkerquote:
Welkom.quote:
Ik ben ongesteldquote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of misschien doe ik wel gewoon een lekker wijf of een lekkere gozerrrrr, dan kan ik daar altijd tegenaan kijken.
Hoi, ik ben Mark en ik doe net alsof ik meer te melden heb.quote:
Gefeliciteerdquote:
SPOILER: @TTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:Ik heb dit topic nu doorgestuurd naar Peter R. de Vries.SPOILER: @TTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
BAHAAARTSPOILER: @TTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
A little knowledge is a dangerous thing.
Ohquote:
Hallo, ik heb niets te melden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark en ik doe net alsof ik meer te melden heb.
Wat?quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Bart, is die foto gemaakt toen jij en Kev zo mooi gingen dansen?
Oh nee, toen was ik er niet. Die meet die ik bedoel was met die langharige gothic die over dat trapje heen gleed.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelDe koekert-drinkt-fristi en opblaaspopmeet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:Mooie high fiveSPOILER: @TTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh nee, toen was ik er niet. Die meet die ik bedoel was met die langharige gothic die over dat trapje heen gleed.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Mooie high five
Daar sta ik bekend om ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
lol?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelDe koekert-drinkt-fristi en opblaaspopmeet.
Weet je dat niet meer?quote:
Ik ook, als ik in de klas ben en ik heb een vraag aan mijn lieve jufvrouw steek ik ook altijd zoquote:
Immerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jonguh. Je had zeker teveel bier op.
Pervers ventje!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Ik ook, als ik in de klas ben en ik heb een vraag aan mijn lieve jufvrouw steek ik ook altijd zo [ afbeelding ] mijn hand op
Noortje!quote:
Ik zie je zo in het wat-heb-je-nu-weer-gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie allemaal dingen op de Zara site die ik wil hebben.
Een fotograaf Photoshopt normaal gesproken ook niet tot vreemde dingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben foto's aan het bewerken met Photoshop en ik maak er echt fucking vreemde dingen van die een normale fotograaf nooooit zou doen.
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie je zo in het wat-heb-je-nu-weer-gekochttopic
!
Dat zeg jij! Kijk eens rond op Flickr.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een fotograaf Photoshopt normaal gesproken ook niet tot vreemde dingen.
Binnenkort wel toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.
Ja, eind dit jaar.quote:
En ze shippen ook niet naar Boston Holland?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.
Nee. Maar binnenkort wellllllll.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ze shippen ook niet naar Boston Holland?
Nee duhquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze hebben ook altijd geniale dingen voor Mark. Maar hij wilt er nooit wat kopen.
Hee maar trouwens, wij wonen nu dichtbij dus we moeten maar eens gaan meeten.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, eind dit jaar.Gelukkig. Helmond heeft geen Zara, Eindhoven is een kutstad om te winkelen en Utrecht is mini.
Hee maar trouwens, ik ben bijna nooit thuis en zowel dan werk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee maar trouwens, wij wonen nu dichtbij dus we moeten maar eens gaan meeten.
Neem een keer een Markvrije dag mên.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hee maar trouwens, ik ben bijna nooit thuis en zowel dan werk ik.
Haha, dat komt meer door school en stage.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neem een keer een Markvrije dag mên.
Geef een foto van jezelf aan je ouders, kunnen ze je altijd zien, wanneer ze maar willen!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, dat komt meer door school en stage.Stage in Bilthoven dinsdag en woensdag, school donderdag en vrijdag. Zaterdag meestal vrij, maar m'n ouders willen me ook wel een keer zien en zondags werk ik. 's Maandags kan ik wel, dan ben ik vrij.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geef een foto van jezelf aan je ouders, kunnen ze je altijd zien, wanneer ze maar willen!
Mja, maar tot die tijd vindt iedereen je een debielquote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou wel kunstenaar willen zijn. Dan kan je een rolletje plakband op een sokkel zetten en zeggen: "DIT IS KUNST!" en als je dan naamsbekendheid hebt is iedereen het met je eens.
Dat interesseert me niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar tot die tijd vindt iedereen je een debiel
Weet ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
In Sexy&Gewaagd is het altijd zo epicquote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
de reacties van sommiige users in S&G
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Heerlijk hoor, zoals altijd!
"
PERVS.
Slaap well!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga slapen. Morgen nieuw vak!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Link is naar dat topic waar jij een maf wijf bent? Dat wil ik wel lezen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
De postbode heeft mijn pakketje aan mijn buurmeisje gegeven maar ik ken haar niet eens en ze is steeds niet thuis, gaar wijf dat ze het aanneemt![]()
Wel aardig natuurlich, maar dan moet je wel thuis zijn!!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef P.F het volgende:
En de enige keer dat ik haar zag was toen ik haar aan het bespioneren was tijdens het stofzuigen dus we hebben niet echt de beste buurmeisjes band evah!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezienEn ze is steeds niet thuis
![]()
Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef P.F het volgende:
Naar m'n kamer gereden om te zien of dat kind er was: NEEN!
AAAARGH!
quote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef P.F het volgende:
Buurmeisje is nog steeds niet thuis!
Moet ik een briefje in haar brievenbus doen of zo!!
quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben om 5uur thuis, je was vrijdag de hele dag weg, anders had ik het toen wel afgegeven.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje met h&m bestelling was een fokster uit het h&m topic!!!!
quote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog steeds in schok: Mijn buurmeisje is een fokster! Omg!
quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woont![]()
Maar dan zegt ze vandaag pas dat ze naast mij woont
quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef P.F het volgende:
Jaaaaa ik wist al dat er 2 fokkers in mijn blok wonen, maar ik heb volgens haar blijkbaar altijd de gordijnen open dus liep ze tijdens het verhuizen 100x langs mijn kamer en op een gegeven moment dacht ze "heeeey, die spullen ken ik...!"
quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee over mijzelf natuurlijk!
Dat ze een fokker is neemt natuurlijk niet weg dat het niet handig is om een pakketje aan te nemen als je het hele weekend weg bent..
Maar goed, raar wijf.quote:Op maandag 19 april 2010 18:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb toch steeds gezegd dat het vast hartstikke lief bedoeld was, maar dat het niet handig is als je het hele weekend weg bent (was de 1e poging) en dat ik het nooit zou doen voor iemand die ik nog nooit gezien had.
Maar goed ze kende mij al wel!
Ik heb wel gezegd dat het niet gemeen bedoeld was tegen haar persoonlijk hoor
Hebben jullie toen wiedergutmachungsseks gehad?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar goed, raar wijf.
Underworld op 3FM
Nee, ik heb haar lekker niet uitgenodigd op mijn feestje de week ernaquote:Op donderdag 30 september 2010 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben jullie toen wiedergutmachungsseks gehad?
En mij ook nietquote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar lekker niet uitgenodigd op mijn feestje de week erna
Grappennmakersquote:
Feestjessssquote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar lekker niet uitgenodigd op mijn feestje de week erna
Heb een halve aflevering gezien. Naja opzich wel grappig, maar ik denk als ik het wil begrijpen, de hele serie moet zien. En dat zie ik niet zo zittenquote:
Dat moet jij weten, ik vind het geniaaaal. Puckermannnnn & Finn.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb een halve aflevering gezien. Naja opzich wel grappig, maar ik denk als ik het wil begrijpen, de hele serie moet zien. En dat zie ik niet zo zitten
Hee, wanneer kan ik die gratis kaarten ophalen voor het feest?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe sms je iemand nonchalant oftie nog gratis kaarten heeft geregeld voor een feest?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, wanneer kan ik die gratis kaarten ophalen voor het feest?
Hej gast, gaan we nog partyen -datum-, krijg je van mij wel wat drankjesquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe sms je iemand nonchalant oftie nog gratis kaarten heeft geregeld voor een feest?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hej gast, gaan we nog partyen -datum-, krijg je van mij wel wat drankjes
Je gaat niet met hem partyen, maar hij regelt -misschien- wel kaartjes voor je?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!!! Het is mr. Hottttttttt. Daar ga ik niet mee partyen, dan word ik in elkaar geslagen door z'n vriendin.
Ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat niet met hem partyen, maar hij regelt -misschien- wel kaartjes voor je?
quote:
Armin < hem.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]Rare Armin van Buuren lookalike is het ook!
Ik krijg ook wel eens gratis kaarten. Nouja, van 10 euro. Voor Lowlands, Pinkpop. Hoeraaaa voor 3fm.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik krijgt soms ook gratis kaarten.
Maar t is wel bij meerdaagse festivals meestal dagkaart. Maar toch leuk
Waar is de overtreffende trap vanquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Armin < hem.
Maar hij gunt mij dat gewoon. Hij houdt van me, I tell ya. Als hij niet met z'n vriendin samenwoonde waren we getrouwd en hadden we over tien jaar prachtige kindertjes gehad.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar is de overtreffende trap vangebleven
Neequote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef robertapeldoorn het volgende:
@mexi, ik zit bij lokale omroep hiero. Doe ik sins kort wel eens reportages op festivals ed. En dan natuurlijk genieten van het festival.
Tot nu toe alleen voor flevo festival (hier in apeldoorn) gebruik van gemaakt. Wel leuk, misschien pinkpop oid volgende keer proberen ^^.
Ps. Hi! Ik ben Robert, en kom waarschijnlijk wel vaker rondspammen in PUB
quote:Koopt pas nieuwe dingen als het oude kapot is of écht veroudert
kutliedquote:
/quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef robertapeldoorn het volgende:
@mexi, ik zit bij lokale omroep hiero. Doe ik sins kort wel eens reportages op festivals ed. En dan natuurlijk genieten van het festival.
Tot nu toe alleen voor flevo festival (hier in apeldoorn) gebruik van gemaakt. Wel leuk, misschien pinkpop oid volgende keer proberen ^^.
Ps. Hi! Ik ben Robert, en kom waarschijnlijk wel vaker rondspammen in PUB
Ik ben geen dude!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, ik heb 60000 nzb's gedownload met allemaal dooie virussen.
Weet je wat nieuwsservers zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben geen dude!En ik weet niet wat nzb's zijn.
NaZi Boeken?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, ik heb 60000 nzb's gedownload met allemaal dooie virussen.
Nee, maar ik ken een Robert die dat wel heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
luierfetisj??
Neen =D.
Jij wel?
Als het is wat ik denk dat het is, dan wel!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je wat nieuwsservers zijn?
Nou, vertel.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken een Robert die dat wel heeft.
[..]
Als het is wat ik denk dat het is, dan wel!
quote:
:Squote:
Jippie ka yee!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hottieboy en z'n chickie komen ook naar Minusnight trouwens.
Waarom dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef -SG- het volgende:
wtf, mijn moeder net..
'Wel betalen he, als je iets bij de Jumbo koopt.'
Uhh.. wtf zie je me voor aan.
Klacht, moeder ziet me voor een dief.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef -SG- het volgende:
wtf, mijn moeder net..
'Wel betalen he, als je iets bij de Jumbo koopt.'
Uhh.. wtf zie je me voor aan.
Klacht, moeder ziet me voor een dief.
Bio Robert || 15 jaar || VMBO-Kader || Twitter-addict || Koopt pas nieuwe dingen als het oude kapot is of écht veroudert || Vragen? @Robertvliendenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik krijgt soms ook gratis kaarten.
Maar t is wel bij meerdaagse festivals meestal dagkaart. Maar toch leuk
Ja, wat is er nou zo erg aan?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef -SG- het volgende:
http://twitter.com/search?q=kankerschool
Wat? Heb je d'er aangereden?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet weer een nieuwe scharrel zoeken. Beetje jammer ging net zo goed dacht ik![]()
Nee niet eens..quote:
quote:
Moeten er maar gouw wat theezakjes op flikkeren, fleurt de boel wat op.quote:
Mehquote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moeten er maar gouw wat theezakjes op flikkeren, fleurt de boel wat op.
Dat dat kan hier in Nederlandquote:Op donderdag 30 september 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MehIk las dat ding, en op pagina 1 stonden al 2 taalfouten. Toen ben ik er maar mee gestopt
Jippie ka yee motherfocker, wel 10 km/h harderquote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Des konings. Lekker 130 scheuren op de snelweg.
Ik rij niet hufterig. Ik rij gewoon stevig door.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef -SG- het volgende:
mijn vader rijdt net zo hufterig als xyzyx doet
xyzyx lacht zich rotquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jippie ka yee motherfocker, wel 10 km/h harder![]()
ohjaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rij niet hufterig. Ik rij gewoon stevig door.
Scheelt toch 50 euro als je geflitst wordt.quote:
Bestellen maaarrrrrrrrr!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef TripleP het volgende:
Ik ben aangenomen bij emolife en heb echt een kakdag achter de rug.
In je mouwquote:Op donderdag 30 september 2010 17:32 schreef TripleP het volgende:
You know what? WHERE'S MY MONKEY!?
Gewoon 120 over vluchtstrook rijden.quote:
het rijdt alweer, viel schijnbaar wel meequote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon 120 over vluchtstrook rijden.
230 euro is een koopje voor 120 km/h harder rijden als het overige verkeer
Gast jij hebt geen rijbewijs, jij weet niet hoeveel dat scheeltquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jippie ka yee motherfocker, wel 10 km/h harder![]()
120 km/h te hard rijden is ~1000 euro boete ofzo + rijbewijs kwijt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
het rijdt alweer, viel schijnbaar wel mee.
Maar inderdaad, 230 euro, daar veeg ik mijn reet mee af
True en ik heb ook nog nooit in een auto gezetenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jij hebt geen rijbewijs, jij weet niet hoeveel dat scheelt
En auto kwijt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
120 km/h te hard rijden is ~1000 euro boete ofzo + rijbewijs kwijt.
Die krijg je weer terug hoorquote:
echt nietquote:Op donderdag 30 september 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True en ik heb ook nog nooit in een auto gezeten
jij zegt dat de boete 230 isquote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
120 km/h te hard rijden is ~1000 euro boete ofzo + rijbewijs kwijt.
Vluchtstrook rijden is 230 euro ja en als het verkeer stil staat kun je daar 120 km/h harder rijden als het verkeer zonder voor snelheid een boete te krijgen. Als je 120 km/h harder rijd als t verkeer wanneer er geen file is (240 op snelweg dus) krijg je ~1000 euro boete + rijbewijs kwijt.. daarom is tijdens een file over de vluchtstrook rijden een "koopje"quote:
Uiteraardquote:
Kan jouw auto te hard rijden dan?quote:
Ja, mijn fiets ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan jouw auto te hard rijden dan?
alles kanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan jouw auto te hard rijden dan?
Ook buiten de bebouwde kom danquote:
Ik heb 33 op m'n fiets gereden in een 30km-zone, mag dat?quote:
Ja, met correctie is dat 30 km/u.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb 33 op m'n fiets gereden in een 30km-zone, mag dat?
Je mag 200 km/h fietsen over de snelwegquote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb 33 op m'n fiets gereden in een 30km-zone, mag dat?
Vet wreed vriendquote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een auto die niet harder dan 60 km/u kan.
Doh. Geen bieber kapsel.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo stoer als jij.
Oja!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, met correctie is dat 30 km/u.![]()
![]()
Zo te zien niet, want z'n fobo is leegquote:Op donderdag 30 september 2010 17:57 schreef TripleP het volgende:
Bart, heb ik vannacht wat bij Z gepost?
leeg?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo te zien niet, want z'n fobo is leeg
M'n Traktor wiebelt, en ik weet niet waarom
Ja, leeg.quote:
Baahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |