Ja, Koppejan heb ik al op foto's gezien.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat Eurlings er zou zijn is idd vreemd... Maar ik mag aannemen dat Koppejan er zelf ook gewoon is??
Koppejan heeft meerdere hoofden, straks is Wijn er opeens ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat Eurlings er zou zijn is idd vreemd... Maar ik mag aannemen dat Koppejan er zelf ook gewoon is??
maar Eurlings is ook maar een keer van gedachte veranderd, net zo als alle andere CDAers op V&Wquote:Op donderdag 30 september 2010 01:45 schreef Jojoke het volgende:
Eurlings was vandaag nog kritisch over de tegenstanders http://www.volkskrant.nl/(...)tegenstanders_in_CDA
Tenzij hij van gedachten is veranderd, lijkt me een ruzie met Verhagen sterk...
Denk ik...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:53 schreef Jojoke het volgende:
Koppejan en Ferrier houden echt voet bij stuk schijnbaar. Willen misschien geen garantie geven dat ze bij een meerderheid van het congres hetzij voorstemmen hetzij uit de fractie kamer stappen.
Uit de fractie trappen kan, maar ze kunnen niet gedwongen worden hun kamerzetel op te geven, zie Wildersquote:Op donderdag 30 september 2010 01:53 schreef Jojoke het volgende:
Koppejan en Ferrier houden echt voet bij stuk schijnbaar. Willen misschien geen garantie geven dat ze bij een meerderheid van het congres hetzij voorstemmen hetzij uit de fractie stappen.
Dat weten we liefie, maar we raken een "beetje" moe en murvquote:Op donderdag 30 september 2010 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit de fractie trappen kan, maar ze kunnen niet gedwongen worden hun kamerzetel op te geven, zie Wilders
Het is tactisch gezien ook niet handig om dit soort handelingen te doen terwijl je de SP jaren lang van zo'n partijpolitiek beschuldigt en de PVV er in de campagne ook op hebt aangevallen op de democratie binnen deze partij.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit de fractie trappen kan, maar ze kunnen niet gedwongen worden hun kamerzetel op te geven, zie Wilders
Man alles is al lang vergeten als je er een "spin" op zet...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is tactisch gezien ook niet handig om dit soort handelingen te doen terwijl je de SP jaren lang van zo'n partijpolitiek beschuldigt en de PVV er in de campagne ook op hebt aangevallen op de democratie binnen deze partij.
behalve vanuit limburg natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
RT @videopete: @XandervdWulp Eurlings is daar om te melden dat alle wegen aanstaande zaterdag naar het congres onbegaanbaar zijn ivm weg werkzaamheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |