Hmm, twee flessen? Dan zou ik niet eens meer weten waar het gaspedaal zit.quote:Eenmaal binnen vraagt ze of mijn moeder en zij het niet toevallig 'zo kunnen regelen'. Aangezien er een barst in de gevel zit, leek mijn moeder dat niet zo strak plan. Daarna begon mevrouw te zeggen dat ze een tia had gehad, maar aangezien ze naar drank rook besloot moeders de politie te bellen. Gaf mevrouw even later toe dat ze net uit de afkickkliniek was gekomen en vanochtend al 2 flessen sherry had opgedronken
Ze bedoelde een Tia Maria.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef SvenM het volgende:
Daarna begon mevrouw te zeggen dat ze een tia had gehad
Die grap had ik ook al gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ot:. De gevel is flink ontzet. Dat wordt een leuk rechtzaakje
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Dat wordt nog meer drank gebruik van haar door de betalings stressquote:Op woensdag 29 september 2010 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Haar verzekering betaald jullie schade. Zij mag het de rest van haar leven terug betalen aan de verzekering.
Kan ze niet meer betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat wordt nog meer drank gebruik van haar door de betalings stress
lol TS dat wordt een paar weekjes lekker in een bungalow van center parks op kosten van mevrouw tiaquote:
Eindelijk weer is topic van kwaliteitquote:
Zonder gekheid.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is goed. Dan geef ik je Nederlandse les.
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje: vergoedt de verzekering niets? Moet de vrouw alles uit eigen spaarpot betalen?
Je bent toch WA verzekerd enzo?
De verzekering vergoed alles. De vrouw moet het wel terug betalen aan de verzekering.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje: vergoedt de verzekering niets? Moet de vrouw alles uit eigen spaarpot betalen?
Je bent toch WA verzekerd enzo?
Hulde voor je moederquote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, twee flessen? Dan zou ik niet eens meer weten waar het gaspedaal zit.Was ze wel verzekerd? Ik denk trouwens dat als ze verzekerd is de verzekering het wel weer fijn bij haar terug gaan claimen, maar goed, daar heeft je moeder verder niets mee te maken natuurlijk. Je moeder heeft het imo goed opgelost.
Ja dat was wat ik zocht.... Als je bijvoorbeeld als boer een hek van je weiland openlaat of het hek blijkt stuk, waardoor je koeien op het spoor van de NS gaan staan en daardoor ontspoort er een intercity en is er voor 10 miljoen schade enzo, dan heb je het waarborgfonds die dit betaalt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
quote:
Nog geen reden om ook de taal zulk geweld aan te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01
• Vrouw bevestigdt beeld wdat mannen van autorijdende vrouwen hebben.
Jaa! Revochicks!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vanavond fokmeet in Nunspleet!
Afhankelijk van hoe ver de barst loopt, een deel ervan. Het ids even afhankelijk van in hoeverre de hoek ontzet is en het kozijn kan ook beschadigd zijn, al is die kans klein.quote:
Niet altijd. De auto van een vriend van me was ook eens gestolen door een joyrider. Ze hebben de auto flink beschadigd teruggevonden en de dader gesnapt. Maar mooi dat er niets te halen viel. Iets met een kale kip enzo, dat figuur had schulden, had een uitkering enz. Aangezien de dader in dit land flink wordt beschermd was de kans aanzienlijk dat ook de rechter niet in het voordeel van die vriend van me zou beslissen, zo werd hem verteld.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef fonsoy het volgende:
Waarom mag "Terechte klacht" niet meer? Het is een simpele blijk van waardering voor een topic. Bovendien is het niet vervuilend of negatief.
quote:
Dat is een andere situatie, de auto van die vriend was gestolen door degene die de schade heeft veroorzaakt aan de auto, in dit geval is de vrouw die de auto bestuurde waarschijnlijk gewoon zelf de eigenaresse van de auto. Zij is hopelijk verzekerd en dan zal de verzekering gewoon uitbetalen aan de moeder van TS, dat de verzekering hoogstwaarschijnlijk alles terug gaat vorderen bij hun eigen client heeft niets te maken met het feit dat zij de schade heeft veroorzaakt-->de verzekering betaalt dan hoe dan ook uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet altijd. De auto van een vriend van me was ook eens gestolen door een joyrider. Ze hebben de auto flink beschadigd teruggevonden en de dader gesnapt. Maar mooi dat er niets te halen viel. Iets met een kale kip enzo, dat figuur had schulden, had een uitkering enz. Aangezien de dader in dit land flink wordt beschermd was de kans aanzienlijk dat ook de rechter niet in het voordeel van die vriend van me zou beslissen, zo werd hem verteld.
Achteraf vermoedden we echter dat de politie helemaal niet zoveel zin had om er werk van te maken.
Ik herinner me een geval waarbij een onverzekerde trut een ongeluk veroorzaakte waarbij het slachtoffer mooi kon fluiten naar waarborg of wat.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
48 jaar he?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef beertenderrr het volgende:
even een belangrijke vraag: hoe zat het met haar voorgevel? Was dat een beetje de moeite waard?
Is dat niet die chick die altijd kookt op rtl4 en in elke zin het woord '' chocola'' gebruikt?quote:
Als het een klein gebakje is en de motor is ontzet dan kan dat best natuurlijk, ik kan zo niet zien of het spul scheef is en of de wielas nog wel goed recht is. Trouwens, mevrouw is per ambu weggehaald dus kan ook best zijn dat de auto gewoon is weggetakeld daarom en niet vanwege total loss.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
sorry hoor, maar de auto, total loss weggesleept???
Zo ziet dat er niet uit op de foto.
Ja diequote:Op woensdag 29 september 2010 20:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is dat niet die chick die altijd kookt op rtl4 en in elke zin het woord '' chocola'' gebruikt?
Want toen ik net haartjes rondom m'n plasser kreeg was het voor zover ik me kan herinneren best een lekker wijf!
Ik zou d'r doen heurz!quote:
En als ze bezopen zijn doen ze niet moeilijkquote:
"De schade aan de woning valt mee, de auto is weggetakeld."quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat zou allemaal maar zo kunnen ja....ik zeg alleen dat het daar niet op lijkt als je de foto ziet.
Bovendien stond er echt total loss.
Het stond dus in de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef SvenM het volgende:
Daarna kwam er een sleepdienst en die hebben de auto totalloss op de wagen getakeld.
Pic: http://twitpic.com/2t32vd
Pic: http://twitpic.com/2t3u7r
Teletekst: http://twitpic.com/2t3uhy
Dan zou het verhaald moeten worden op die schuldsanering. Een auto uit de wettelijk verplichte verzekering halen om sneller schulden af te lossenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik herinner me een geval waarbij een onverzekerde trut een ongeluk veroorzaakte waarbij het slachtoffer mooi kon fluiten naar waarborg of wat.
Mevroi zat in de schuldsanering en die hadden besloten dat ze geen WA-verzekering nodig had zodat ze sneller af zou kunnen betalen dus daar was niks te halen.
Hmmm, gezien de foto's en het ontbreken van die info in de TT link denk ik dat het een observatie van TS is, geen idee of dat klopt of niet. Een auto met schade waarvan de eigenaar per ambulance wordt afgevoerd wordt denk ik altijd weggetakeld, wat denk jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Het stond dus in de OP
ik hou ook van haar, maar op die foto is ze geen 50quote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nigella Lawson.
[ afbeelding ]
Ik vond haar kookshow Nigella bites leuk.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik hou ook van haar, maar op die foto is ze geen 50
[ http://www.spidster.com/upload/nigella_lawson_(www_zodcaps_com)_010505-007.jpg&t=1]afbeelding ]
maar ze is wel lekker
Dan zijn we het gewoon eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels over de OP. Maar ik zeg niet dat de auto niet is weggetakeld....
Ik zei alleen dat er in de OP staat dat de auto total loss was, maar dat het daar niet op lijkt als je de foto's bekijkt.
Klopt toch gewoon?quote:
Ik heb het vermoeden dat het de bedoeling was dat ze de auto gedurende die tijd liet staan, categorietje tijdelijk schorsen als besparingstactiek en dan toch stug doorrijden.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Light het volgende:
Dan zou het verhaald moeten worden op die schuldsanering. Een auto uit de wettelijk verplichte verzekering halen om sneller schulden af te lossenAls je serieus geld wilt besparen, moet de auto verkocht worden.
Ohja, dat kan ook. Dan nog is verkopen wel de betere optie imho, omdat je de opbrengst van de verkoop ook weer kunt gebruiken om schulden af te lossen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het de bedoeling was dat ze de auto gedurende die tijd liet staan, categorietje tijdelijk schorsen als besparingstactiek en dan toch stug doorrijden.
Auto achter slot en grendel en sleutels inleveren. Het is te makkelijk om toch te gaan rijden als de auto gewoon voor de deur staat.quote:Sommige mensen snappen niet dat ze niet verzekerd zijn als ze dan toch gaan rijden, de auto staat er en ze hebben de sleutel dus gaan ze er mee rijden. Soms is het beter op preventief de sleutels af te pakken denk ik.
Verkapt kijk mij drinken topicquote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef SvenM het volgende:
Ja; tenminste dat zei ze.. als je een ongeluk hebt veroorzaakt ga je natuurlijk niet opscheppen over hoeveel je hebt gedronken.
Och, als het gaat om een koekblikje van 15 jaar oud had ze er toch niets voor gekregen en als ze dan weer uit de schulden zou zijn moet ze natuurlijk een nieuwe.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Light het volgende:
Ohja, dat kan ook. Dan nog is verkopen wel de betere optie imho, omdat je de opbrengst van de verkoop ook weer kunt gebruiken om schulden af te lossen.
Lol! Zou jij dat doen?! In een niet verzekerde auto rijden?quote:Auto achter slot en grendel en sleutels inleveren. Het is te makkelijk om toch te gaan rijden als de auto gewoon voor de deur staat.
Lijken?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels over de OP. Maar ik zeg niet dat de auto niet is weggetakeld....
Ik zei alleen dat er in de OP staat dat de auto total loss was, maar dat het daar niet op lijkt als je de foto's bekijkt.
Ook als een auto 250 euro oplevert, is dat geld dat je kunt gebruiken voor aflossingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, als het gaat om een koekblikje van 15 jaar oud had ze er toch niets voor gekregen en als ze dan weer uit de schulden zou zijn moet ze natuurlijk een nieuwe.
Ik niet. Maar ik kan me voorstellen dat het wel verleidelijk kan zijn om te doen, de auto staat er immers toch.quote:Lol! Zou jij dat doen?! In een niet verzekerde auto rijden?Naja, sommigen zijn niet wijzer idd, een wielklem zou ook nog een optie zijn, dan wel een sticker over de voorruit anders vergeten ze het.
Ze zat niet in een auto. Weet niet meer precies wat het was, te voet of op de fiets, maar ze veroorzaakte een ongeluk waarbij een man plus dochter van de motor vielen en wekenlang niet konden werken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Light het volgende:
[..]
Dan zou het verhaald moeten worden op die schuldsanering. Een auto uit de wettelijk verplichte verzekering halen om sneller schulden af te lossenAls je serieus geld wilt besparen, moet de auto verkocht worden.
Dan gaat het niet over een WA-verzekering, maar om een niet verplichte AVP. Het is handig om zo'n verzekering te hebben, maar je kunt ook zonder.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze zat niet in een auto. Weet niet meer precies wat het was, te voet of op de fiets, maar ze veroorzaakte een ongeluk waarbij een man plus dochter van de motor vielen en wekenlang niet konden werken.
Hmm, eigenlijk dus niet, als je dan wat veroorzaakt zit je dus mooi blijkt maar weer.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef Light het volgende:
[..]
Dan gaat het niet over een WA-verzekering, maar om een niet verplichte AVP. Het is handig om zo'n verzekering te hebben, maar je kunt ook zonder.
daar zit best wat inquote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef SvenM het volgende:
Ja; tenminste dat zei ze.. als je een ongeluk hebt veroorzaakt ga je natuurlijk niet opscheppen over hoeveel je hebt gedronken.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Lijken?
Als de kosten hoger zijn van de waarde van een auto is de auto total loss?
Bij ons was het een gaatje in de benzinetank, iets met een scheve as en wat andere kleine dingetjes.
zag je van buiten helemaal niets van
Een linkje voor als dit een serieuze vraag was.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik dacht sowieso al dat ze dat bedoelde, wat bedoelde ZIJ dan met een tia?
Kom gaan we TS opzoeken en ook tegen zijn huis aan rijden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |