Hmm, twee flessen? Dan zou ik niet eens meer weten waar het gaspedaal zit.quote:Eenmaal binnen vraagt ze of mijn moeder en zij het niet toevallig 'zo kunnen regelen'. Aangezien er een barst in de gevel zit, leek mijn moeder dat niet zo strak plan. Daarna begon mevrouw te zeggen dat ze een tia had gehad, maar aangezien ze naar drank rook besloot moeders de politie te bellen. Gaf mevrouw even later toe dat ze net uit de afkickkliniek was gekomen en vanochtend al 2 flessen sherry had opgedronken
Ze bedoelde een Tia Maria.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef SvenM het volgende:
Daarna begon mevrouw te zeggen dat ze een tia had gehad
Die grap had ik ook al gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ot:. De gevel is flink ontzet. Dat wordt een leuk rechtzaakje
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Dat wordt nog meer drank gebruik van haar door de betalings stressquote:Op woensdag 29 september 2010 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Haar verzekering betaald jullie schade. Zij mag het de rest van haar leven terug betalen aan de verzekering.
Kan ze niet meer betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat wordt nog meer drank gebruik van haar door de betalings stress
lol TS dat wordt een paar weekjes lekker in een bungalow van center parks op kosten van mevrouw tiaquote:
Eindelijk weer is topic van kwaliteitquote:
Zonder gekheid.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is goed. Dan geef ik je Nederlandse les.
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje: vergoedt de verzekering niets? Moet de vrouw alles uit eigen spaarpot betalen?
Je bent toch WA verzekerd enzo?
De verzekering vergoed alles. De vrouw moet het wel terug betalen aan de verzekering.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje: vergoedt de verzekering niets? Moet de vrouw alles uit eigen spaarpot betalen?
Je bent toch WA verzekerd enzo?
Hulde voor je moederquote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, twee flessen? Dan zou ik niet eens meer weten waar het gaspedaal zit.Was ze wel verzekerd? Ik denk trouwens dat als ze verzekerd is de verzekering het wel weer fijn bij haar terug gaan claimen, maar goed, daar heeft je moeder verder niets mee te maken natuurlijk. Je moeder heeft het imo goed opgelost.
Ja dat was wat ik zocht.... Als je bijvoorbeeld als boer een hek van je weiland openlaat of het hek blijkt stuk, waardoor je koeien op het spoor van de NS gaan staan en daardoor ontspoort er een intercity en is er voor 10 miljoen schade enzo, dan heb je het waarborgfonds die dit betaalt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
quote:
Nog geen reden om ook de taal zulk geweld aan te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01
• Vrouw bevestigdt beeld wdat mannen van autorijdende vrouwen hebben.
Jaa! Revochicks!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vanavond fokmeet in Nunspleet!
Afhankelijk van hoe ver de barst loopt, een deel ervan. Het ids even afhankelijk van in hoeverre de hoek ontzet is en het kozijn kan ook beschadigd zijn, al is die kans klein.quote:
Niet altijd. De auto van een vriend van me was ook eens gestolen door een joyrider. Ze hebben de auto flink beschadigd teruggevonden en de dader gesnapt. Maar mooi dat er niets te halen viel. Iets met een kale kip enzo, dat figuur had schulden, had een uitkering enz. Aangezien de dader in dit land flink wordt beschermd was de kans aanzienlijk dat ook de rechter niet in het voordeel van die vriend van me zou beslissen, zo werd hem verteld.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef fonsoy het volgende:
Waarom mag "Terechte klacht" niet meer? Het is een simpele blijk van waardering voor een topic. Bovendien is het niet vervuilend of negatief.
quote:
Dat is een andere situatie, de auto van die vriend was gestolen door degene die de schade heeft veroorzaakt aan de auto, in dit geval is de vrouw die de auto bestuurde waarschijnlijk gewoon zelf de eigenaresse van de auto. Zij is hopelijk verzekerd en dan zal de verzekering gewoon uitbetalen aan de moeder van TS, dat de verzekering hoogstwaarschijnlijk alles terug gaat vorderen bij hun eigen client heeft niets te maken met het feit dat zij de schade heeft veroorzaakt-->de verzekering betaalt dan hoe dan ook uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet altijd. De auto van een vriend van me was ook eens gestolen door een joyrider. Ze hebben de auto flink beschadigd teruggevonden en de dader gesnapt. Maar mooi dat er niets te halen viel. Iets met een kale kip enzo, dat figuur had schulden, had een uitkering enz. Aangezien de dader in dit land flink wordt beschermd was de kans aanzienlijk dat ook de rechter niet in het voordeel van die vriend van me zou beslissen, zo werd hem verteld.
Achteraf vermoedden we echter dat de politie helemaal niet zoveel zin had om er werk van te maken.
Ik herinner me een geval waarbij een onverzekerde trut een ongeluk veroorzaakte waarbij het slachtoffer mooi kon fluiten naar waarborg of wat.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zij hoort WA verzekerd te zijn, want zij heeft de schade veroorzaakt. Heeft ze geen verzekering? Dan moet ze het allemaal zelf betalen. Kan ze dat niet? Dan is er altijd nog het waarborgfonds volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |