quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
http://isitfriday.org/
[ afbeelding ]
"Computer says no"
Kan er niks an doen, sorryquote:
Royksopp - Happy up here.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iemand suggesties voor blije muziek?
Streetlight manifesto?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh,quote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Graag! Die youtube linkjes zijn fijn, kan ik ze gelijk toevoegen!!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een hele blije playlist voor dit soort momenten. Moet ik even kijken wat er nog meer in staat?
Two door cinema club is ook wel vrolijkquote:
Ik zit op mijn werk dus ik kan niet uitgebreid gaan youtuben.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Graag! Die youtube linkjes zijn fijn, kan ik ze gelijk toevoegen!!
Voordeel Spaanse muziek: je hoeft je niet druk te maken om tekstquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik moet Spaans leren. Maar heb gelukkig nog 2 maanden.
Gewoon algemeen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan niet uitgebreid gaan youtuben.Heb je ook Spotify?
Ja maar ik hoorde wel zinnen.. Ik heb een aantal Spaanse vakantieliefdse gehad jeweestsquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voordeel Spaanse muziek: je hoeft je niet druk te maken om tekstSpaanserige muziek klinkt vaak vrolijker dan het is, dus voor dit soort buien prima
Hahaha ja die is leukquote:
Ahaa!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde wel zinnen.. Ik heb een aantal Spaanse vakantieliefdse gehad jeweests
O, dat heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik _haat_ het dat niemand denkt dat ik 23 ben
Echt niemand.!
Heheh.. Ja stom he!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Syrena, ook je nummer op dat poetsdoekje gezet of wat
[..]
O, dat heb ik ook hoor.
maarja ik ben ook nog maar 22
Bijna alle wel eigenlijk. Al zou ik 'watch it crash' vanwege de tekst ontwijkenquote:
Zo hoort het niet te klinken neequote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is een beetje vals of niet:
Mijn konijn was opeens dood en omdat ik een beetje chaotisch ben kan ik niet met 100% zeker zeggen of ik hem die dagen er voor wel iedere dag eten heb gegetenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bijna alle wel eigenlijk. Al zou ik 'watch it crash' vanwege de tekst ontwijken.
Konijntje lag net op zn zij in het hok, ik dacht meteen dat ie ziek was (maar het schijnt niet heel ongewoon te zijn) en nu maak ik me opeens heel erg druk of ik hem wel goed verzorg en of ie niet doodgaat enzo. Ben dr helemaal door van slag
.
En mn kamer is nog steeds een bende, mijn huiswerk nog steeds niet gemaakt en de ochtend en middag zijn al bijna helemaal voorbij. Bah.
Bij mij ook niet, wordt nog een lange dag zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En mn kamer is nog steeds een bende, mijn huiswerk nog steeds niet gemaakt en de ochtend en middag zijn al bijna helemaal voorbij. Bah.
Ja hij deed het net weerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
konijntjes die op hun zij liggen zijn vaak aan het relaxen/luieren! Tamina doet dat ook als ze zich op d'r gemak voelt, beetje wassen en dan *flop* laat ze zich zo omvallen waarna ze tegen de bank aanschurkt![]()
Zou me dus geen zorgen maken, behalve als ie ineens niet meer eet ofzo!
Bij dezen nog excuses voor het verlopen 'ik heb de hele dag gewerkt en me niet even voor je bezoek opgefrist'-hoofd.quote:
O dat is me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij dezen nog excuses voor de verlopen 'ik heb de hele dag gewerkt en me niet even voor je bezoek opgefrist'-hoofd.
Ja, wilde eerst 'uitstraling' tikken. Dat werd hoofd en toen wilde ik editten, maar toen crashte i-net op mn gsm. Kan gebeuren hoorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hier is een linkje naar een playlist, werkt dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heet 1987x op spottify volgens mij!
Ze schatten je ouder? Jonger? Lekker niks van aantrekken en nog tien jaar 23 blijven.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik _haat_ het dat niemand denkt dat ik 23 ben
Echt niemand.!
fijn dat je veilig bent aangekomen! Avontuurlijk hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Sts het volgende:
![]()
Zo. Aangekomen op mijn kamertje in Israël. Eerst vriendje op de taxi naar het vliegveld gezet vanacht
en vanochtend appartement uit en naar campus gereisd. Ik had heel veel geluk want ik kwam vrij snel twee Nederlandse huisgenoten tegen, waarvan een kamergenoot. We zijn meteen samen gaan lunchen. Nu ben ik een beetje in dubio over of ik dit weekend meega naar Jeruzalem (dat doen een aantal van mijn huisgenoten), want daar ben ik nog niet zo lang geleden geweest en een beetje rust is niet verkeerd.
Volgens mij word ik hier niet dik. Het eten is duur (behalve fruit en groenten gelukkig) en vooralsnog is het onleesbaar wat je koopt. Dat en ik loop iedere dag best lange afstanden.
Ik geloof dat ik niet aan bijlezen ga beginnen. Twee weken is een beetje véél. Heeft iemand nog wat hoofdpunten?
Zegt zij die op wereldreis gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je veilig bent aangekomen! Avontuurlijk hoor!
Rehovot, 30 km onder Tel Aviv. Ik ga hier geen foto's posten, maar voor de geïnteresseerden wil ik best mijn bloglink pm'en, daar staan wat foto's opquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Hey.
Tof zeg, helemaal in Israël!. Waar zit je ergens? En ga je ook foto's posten hier?
.
Jij bent al ongeveer twee weken bezig he? Bevalt het?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sts!Heldin! Grappig dat jij ongeveer in hetzelfde schuitje zit nu! Ik vind het ook moeilijk om balans te maken tussen sociaal gedrag en af en toe rustmomenten maken
![]()
Ik wil ook graag foto's! En sterkte met het vriendjesmissen - het doei zeggen vond ik het kutst, zelf! Nu ben ik wel weer zen
Leuk toch! Uitdagingenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
Jij bent al ongeveer twee weken bezig he? Bevalt het?
Vriendje missen gaat het zwaarst worden vrees ik. Maar gelukkig lijkt het internet prima en als de portemonnee het toelaat komt hij nog eens langs![]()
Het voelt alsof ik iets doe dat veel te avontuurlijk voor mij is, ik ben een schijterd![]()
@ Vik, kamert
en naar de UK!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zegt zij die op wereldreis gaat.
Zit je in een kibboets, sts, of heb je een kamert?.
De 15e kwam ik hier samen met vriendje aan en de 19e is hij weg gegaan en ben ik mn studentenkamertje in gegaan!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
Vriendje missen gaat het zwaarst worden vrees ik. Maar gelukkig lijkt het internet prima en als de portemonnee het toelaat komt hij nog eens langs![]()
Het voelt alsof ik iets doe dat veel te avontuurlijk voor mij is, ik ben een schijterd![]()
@ Vik, kamert
Spannend hoor! Veel plezier!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
@ Vik, kamert
2 jaar? Damn wat gaaf. Ben zelfs beetje jaloers. Als in: had ik dat soort dingen ook maar gedaan toen ik nog jong was.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali trouwens: Mr.Mo gaat mee naar de UKover anderhalf waren we het al eens, en ga straks eens kijken of 2 jaar ook goed is
Hoe stokoud ben je nu dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:56 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
2 jaar? Damn wat gaaf. Ben zelfs beetje jaloers. Als in: had ik dat soort dingen ook maar gedaan toen ik nog jong was.
Oh liefquote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali trouwens: Mr.Mo gaat mee naar de UKover anderhalf waren we het al eens, en ga straks eens kijken of 2 jaar ook goed is
31.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Jong genoeg om te doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
31.Misschien nog niet echt stokoud dus. Maar heb er zo lang over gedaan om er achter te komen wat ik echt wilde (tot zo'n 4 maanden geleden nog zoekende) - had ik dat maar geweten toen ik nog studeerde (was ik sowieso heel iets anders gaan studeren, haha).
Als je mij wilt uitleggen hoe je daar achter kunt komen, want ik ben ouder dan jij en moet er ook nog achter zien te komen wat ik wil.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
31.Misschien nog niet echt stokoud dus. Maar heb er zo lang over gedaan om er achter te komen wat ik echt wilde (tot zo'n 4 maanden geleden nog zoekende) - had ik dat maar geweten toen ik nog studeerde (was ik sowieso heel iets anders gaan studeren, haha).
Ik heb sowieso pas 2 jaar geleden mijn MSc gehaald, dus ken het gevoel van de bejaarde student heel goed!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh, da's maar 6 jaar ouder dan ik! Ik ben ook bejaard hoor, als studentzelfs de medestudenten waarvan ik dacht 't dat 't wel meeviel zijn 19
Bij mij is het misschien wel een wassen neus hoor. Heb twee jaar iets gedaan (vaag gerelateerd aan studie) waar ik echt niets leuk vond aan de inhoud van de baan (en leuke collega's zijn dan echt niet genoeg), en nu dus aan het lesgeven in iets heel anders (mag ik nog voor gaan studeren) en daar heb ik ook momenten waar ik 't niets vind, maar ook momenten dat ik echt oprecht geniet van mijn werk. Dus misschien kom ik er later achter dat dit mijn rebound carrière is, who knows - heb namelijk nogal de neiging snel uitgekeken te zijn op dingen, helpt ook niet vrees ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mij wilt uitleggen hoe je daar achter kunt komen, want ik ben ouder dan jij en moet er ook nog achter zien te komen wat ik wil.
Maar heb je wel het gevoel dat dit - het lesgeven - het wel eens zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Bij mij is het misschien wel een wassen neus hoor. Heb twee jaar iets gedaan (vaag gerelateerd aan studie) waar ik echt niets leuk vond aan de inhoud van de baan (en leuke collega's zijn dan echt niet genoeg), en nu dus aan het lesgeven in iets heel anders (mag ik nog voor gaan studeren) en daar heb ik ook momenten waar ik 't niets vind, maar ook momenten dat ik echt oprecht geniet van mijn werk. Dus misschien kom ik er later achter dat dit mijn rebound carrière is, who knows - heb namelijk nogal de neiging snel uitgekeken te zijn op dingen, helpt ook niet vrees ik.
Heb echt serieus momenten dat ik echt zit te genieten van de interactie met de leerlingen. En soms zijn dat dezelfde leerlingen die ik een dag daarvoor nog kon schieten. Vind 't een heel bijzonder vak, dat zeker. Met veel ruimte om (door) te groeien ook. Je eigen vakgebied, maar ook didactiek in 't algemeen. Er zijn veel mogelijkheden. Stiekem heb ik dat gevoel (of de hoop) soms wel, ja. Hoe denk jij daar over, voor jezelf?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar heb je wel het gevoel dat dit - het lesgeven - het wel eens zou kunnen zijn?
De verhalen zijn zo mooi, he? Als ik dan de posts van bijv. Maria lees dan wil ik eigenlijk gelijk mijn koffers pakken!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik krijg ook zin in avontuur en naar het buitenland gaan van al jullie mooie overseas verhalen! Leuk hoor allemaal!
Ooh, u doorziet mijn cryptisch smilie-gebruik?quote:
Die van mij wordt schoongemaakt met een interval van elke anderhalf a twee jaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef neen het volgende:
Hoe vaak moet je zo'n ding eigenlijk schoonmaken? Een afzuigkap, het is zo'n goedkope natuurlijk maar toch... die vorige was al zo'n partij smerig toen ik hier kwam dat hij echt nooit is schoongemaakt. Deze moeten we maar schoonhouden.
Waarom gaat het eindigen in tranen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ooh, u doorziet mijn cryptisch smilie-gebruik?![]()
Maar inderdaad, een beetje wel. Gaat ongetwijfeld eindigen in tranen, maar voorlopig even genieten van het gevoel. En overmatig gebruik van smilies en zinnen als 'genieten van het gevoel'? Duidelijk teken dat ik even niet mezelf ben.
Dat ding was echt gek smerig, toen ik hier kwam wonen al. Als je er een tik tegen zou geven met een pan eronder zou je geen olie in je pan hoeven doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wij wachten gewoon tot ie in de fik vliegt
Wat is je probleem? Te lui om die tik te geven?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef neen het volgende:
[..]
Dat ding was echt gek smerig, toen ik hier kwam wonen al. Als je er een tik tegen zou geven met een pan eronder zou je geen olie in je pan hoeven doen.
Voor mij is dit het, echtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb echt serieus momenten dat ik echt zit te genieten van de interactie met de leerlingen. En soms zijn dat dezelfde leerlingen die ik een dag daarvoor nog kon schieten. Vind 't een heel bijzonder vak, dat zeker. Met veel ruimte om (door) te groeien ook. Je eigen vakgebied, maar ook didactiek in 't algemeen. Er zijn veel mogelijkheden. Stiekem heb ik dat gevoel (of de hoop) soms wel, ja. Hoe denk jij daar over, voor jezelf?
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Te lui om die tik te geven?
Nee, wel een enorme rooie kop gekregen toen ie het terug kwam brengenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Syrena, ook je nummer op dat poetsdoekje gezet of wat
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom gaat het eindigen in tranen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef loveli het volgende:
Bluh. Liefde zou niet zo ingewikkeld moeten zijn.
En hier word ik dan ook weer heel blij van! Erg mooi om te horen dat je zo je plek gevonden hebt daar. Mooi ook inderdaad, dat trotse gevoel als je merkt dat ze ook echt iets geleerd hebben in je les.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij is dit het, echt. Op m'n vorige school twijfelde ik nog, maar ik denk dat dat aan de school moet hebben gelegen (het taalniveau van de leerlingen, de taalbarrière), want nu ben ik helemaal op m'n plek. Ik moet morgen de bepaling van gesteldheid gaan uitleggen en ik snap er zelf niks van en ik vind het echt een uitdaging om het eerst zelf helemaal te gaan uitpluizen, zodat de leerlingen het uiteindelijk ook snappen. Was zo trots toen ze de bijwoordelijke bepalingen correct benoemden van de week
. Haha.
En dat van de enige dag je leerlingenvinden, terwijl je ze een dag later wel achter het behang kunt plakken herken ik
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
1,5 uur gekickbokst! Laatste keer was samen met t vriendje toen ik nog een vriendje had![]()
O ik lieg, 1 uur en 15 minuten.
Niet meer down&chago. Wel eenzaam. alleen
Wil je terug naar je ouders? Lijkt me uhm.. onhandig. Zoeken naar een kamer in een studentenhuis met gedeelde GR een optie?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had vandaag maar 10 minuten tussen de auto wegbrengen naar mijn ouders en weer in de bus stappen naar college.
En ze waren beide vrij dus dat vond ik stiekem vet erg.
Financieel gezien is het beter als ik mijn kamer op zeg, maar ja.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarmee heb je hulp nodig Piefie?"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef Laureline het volgende:
Ik zou gewoon naar het buitenland gaan als je dat nu graag wil, ihfc. Waarom zou je je laten beperken door een idee fixe dat je er 'nu te oud voor bent'. Jij beslist toch zelf?
Daarbij, je wordt toch wel 32, of je nu naar het buitenland gaat of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, 32 word ik als 't goed is toch wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door ihatefastcars op 29-09-2010 20:07:37 ]
Ooh, thanks. Zou 't bijna vergeten. The Big Bangquote:Op woensdag 29 september 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
Want ik ga nu ff The Big Bang kijken, maar dan kom ik ff de pc checken tijdens de reclame
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef Syrena het volgende:
Oh mijn ex is zijn vrouw is bevallen vandaagIk wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarmee heb je hulp nodig Piefie?
een silliconen hoesje van ebay voor le telefoon
een autohouderding (niet per se lader maar combi is ook goed)
eh.... geheugenkaartje
alles el cheapo en via internet... maar vind het lastig te vinden![]()
O niet voor moi, maar ik had een tijdje terug wat bij zo'n vage chinese site wat besteld. Wat hoesjes voor m'n telefoon en extra oplaadkabel enzo. Supergoedkoop, zo'n lader hadden ze er vast ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil:
een silliconen hoesje van ebay voor le telefoon
een autohouderding (niet per se lader maar combi is ook goed)
eh.... geheugenkaartje
alles el cheapo en via internet... maar vind het lastig te vinden
Oquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
spotify is leuk!
george michael - faith
ehhh.. errorquote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef neen het volgende:
[..]
O niet voor moi, maar ik had een tijdje terug wat bij zo'n vage chinese site wat besteld. Wat hoesjes voor m'n telefoon en extra oplaadkabel enzo. Supergoedkoop, zo'n lader hadden ze er vast ook wel.
Geheugenkaartje zou ik als nerd zijnde (of was dat fout?) bij de pricewatch van tweakers checken
http://www.buyincoins.com/
Chinese Webshops - Topic #94 Waar we een klok nodig hebben
[..]
Oik vond vroeger de limp bizkit cover altijd zo stoer
![]()
het kan altijd ergerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mij wilt uitleggen hoe je daar achter kunt komen, want ik ben ouder dan jij en moet er ook nog achter zien te komen wat ik wil.
Ach, ik twijfel nog iedere dag. Na mijn dood ligt er al genoeg vastquote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het kan altijd erger
Ik heb een collega van 46!!! en die weet nog steeds niet wat hij wil met zijn leven
Ik had het bij die Buy In Coins besteld, niet zo'n snelle site maar het werkt wel. Verzenden duurde ook wel even maarja, het was echt een paar euroquote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ehhh.. errorheb je een link waar jij het hebt besteld? dat ik wel bij een betrouwbare winkel ga!
Kan je geen eetclubje beginnen met een paar medebewoners oid?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb altijd een beetje het idee dat ik hier alleen woon (helemaal bovenaan, eerste huis achter de trap) dus heb nu een rondje gelopen (langs oude huis .oude.vriendje) zo 't hele gebouw door en ik zag allemaal mensen aan het koken en gezellig doen en daar werd ik blij van.
Zo simpel kan 't zijn
Ja ik ken er nu 2 sinds 2 weken! Dus dat is een beginquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je geen eetclubje beginnen met een paar medebewoners oid?
samsung galaxy spica (i5700)quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had het bij die Buy In Coins besteld, niet zo'n snelle site maar het werkt wel. Verzenden duurde ook wel even maarja, het was echt een paar euro
Welke telefoon heb je? Ik ben toch al aan het soggen nu.
Da's de pest met die dingen, als je eenmaal begint stop je niet meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag een Solero en een mcflurry stroopwafel op, en eigenlijk wil ik nog een ijsje
Waarom kan ik ook niks voor dat ding vinden?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
samsung galaxy spica (i5700)
sdb moest daar morgenochtend werken las ik? Misschien weet zij het wel of kan ze iets apart leggenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe laat moet ik in de bijenkorf zijn wil ik een aanbieding van de DDD kunnen kopen?
Ik lag net ook al met m'n oogjes dichtquote:Op woensdag 29 september 2010 20:22 schreef conleche het volgende:
ik ging net na het rennen-bad-wodka even onder de dekens liggen wegens koud en nu word ik net wakker en wil eik gewoon doorslapen en ben cranky en dan moet ik zeker ook nog gaan koken.Nou mooi niet.
oh oh, je wordt gedwongen sociaal te zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmmm mn luiheid wordt gecountered door een aanbod om met studiegenootjes naar een gratiesj optreden te gaan ergensMoet nog douchen en eten
Ja! *insert dramatische muziek van verdoemenis*quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh oh, je wordt gedwongen sociaal te zijn
ik zag er een paar op ebay (die hoesjes) maar dat is dus niets?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Syrena het volgende:
Pief, ik ben gestopt met de Chinese webwinkelsHet is echt tamelijke bagger en het duurt zo lang eer je het hebt. Ik kocht wel eens bij www.dealextreme.com , maar zag net al dat ze geen siliconen hoesjes hebben voor onze foon. Ik heb mijn hoesje bij de Action gekocht
![]()
Wat autohouder betreft had Halfords geloof ik een universele, dat dacht ik tenminste gelezen te hebben in het Tweakers Spica topic. En geheugenkaartjes kun je het beste in NL of UK bestellen, niet in China of op Ebay. Ik heb in mijn oude telefoon eentje van Ebay en dat is dus een nepperd, is al een keer per ongeluk gewist omdat mijn kaartlezer hem niet altijd herkent
Hahaha! Ik heb een geweldige mental image nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef neen het volgende:
[..]
sdb moest daar morgenochtend werken las ik? Misschien weet zij het wel of kan ze iets apart leggen
Ik heb de mijne besteld bij memorystunter, maar die heb ik net even gemaild waar het kaartje blijftquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zag er een paar op ebay (die hoesjes) maar dat is dus niets?
en ok halforfds ga ik even checken
en waar kan ik die kaartjes kopen in NL voor goedkoop? heb nog nooit zo een ding gekocht, geen idee wat er in moet ook
Je kunt ook naar een outlet gaan, Pief.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zag er een paar op ebay (die hoesjes) maar dat is dus niets?
en ok halforfds ga ik even checken
en waar kan ik die kaartjes kopen in NL voor goedkoop? heb nog nooit zo een ding gekocht, geen idee wat er in moet ook
Als Pief iets zou willen zou ik het met alle macht voor haar proberen achter te houden, maar huisvrouwen met een missie hou je niet zo goed tegenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik heb een geweldige mental image nu.
SDB die daar staat, honderden vrouwen die op haar afstormen om het allerlaatste exemplaar van object X te pakken te krijgen en SDB klemt het tussen haar armen en zegt ferm: "Nee! Deze is voor Pief!"
.
Dexter en Desperate Housewives zijn weer begonnen.
ik wil een braun epilator.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als Pief iets zou willen zou ik het met alle macht voor haar proberen achter te houden, maar huisvrouwen met een missie hou je niet zo goed tegen
PF volgens mij gaan we om half 8 of 8 uur open dus ik zou er snel bij zijn. Ik weet niet wat je wil maar ik kan het voor je proberen apart te leggen natuurlijk
Lekker vachtje!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef AKnynke het volgende:
had ik al gezegd dat de duutser morgen komt? ik ga zo m'n benen maar eens scheren, want dat heb ik al 4 weken niet gedaan...
Ja zeg dat wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik wil een braun epilator.
HALF8? o my gaga!
Dat ding is wel goed btwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik wil een braun epilator.
HALF8? o my gaga!
Wel toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee maar de eerste trein uit Purmerend is toch nog niet om 7.25 op Adam CS???
Ik wist niet eens dat we ze verkochtenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen idee op welke verdieping die dingen normaal liggen, ik had op verkenning moeten gaan!!
Wie komt er uit Purmerend dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee maar de eerste trein uit Purmerend is toch nog niet om 7.25 op Adam CS???
Eh, geflipte huisvrouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wie komt er uit Purmerend dan?
Oh, geen scoopquote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eh, geflipte huisvrouwen!
Ooh aha. Ja die verzinnen wel een manier hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En Duvel. Van origine.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Take an educated guessquote:
Dat je een keer je huiswerk niet snapt wil niet zeggen dat je dom bent of dat je geen goede cijfers kunt halen!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Nou, mijn voornemen hoge cijfers te halen kan ik wel opgeven. Het huiswerk lukt me al niet. Snap de opdracht, maar heb géén idee hoe ik het aan moet gaan pakken. En het boek geeft me ook al geen goede ideeen. Weetikveel hoe ik dingen op elkaar kan plakken en ze analyseer. En ik weet al helemaal niet hoe ik mn ondergrond moet kiezen. Ik voel me zo blanco en dom nu.
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga voor het bier. Heb ik nu iets gewonnen?.
Nee dat weet ik, maar de opdracht is op zich niet lastig. Dan vrees ik echt voor de tentamenvragen. Want de andere onderdelen van het vak vind ik ook al onbegrijpelijk of weet ik niet wat ik ermee aanmoet. Ik zal wel weer te moeilijk denken ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat je een keer je huiswerk niet snapt wil niet zeggen dat je dom bent of dat je geen goede cijfers kunt halen!
Wat?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga voor het bier. Heb ik nu iets gewonnen?.
Blijkbaar is de opdracht lastig genoeg om niet te weten hoe je ermee moet beginnen. Gewoon om hulp vragen waar mogelijk en dan komt het heus goed! Wanneer is het tentamen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar de opdracht is op zich niet lastig. Dan vrees ik echt voor de tentamenvragen. Want de andere onderdelen van het vak vind ik ook al onbegrijpelijk of weet ik niet wat ik ermee aanmoet. Ik zal wel weer te moeilijk denken ofzo.
Als er iemand getalenteerd is hier, dan ben jij het wel. Denk eens terug aan je examencijfers joh en twijfel niet zo snel aan je eigen intellect. Er zijn vast medestudenten die het ook niet begrijpen. Als je alles al wist, zat je daar niet hoor. Ik heb ook wel eens in zak en as gezeten om een vak en ik heb het uiteindelijk toch gemaakt (quote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar de opdracht is op zich niet lastig. Dan vrees ik echt voor de tentamenvragen. Want de andere onderdelen van het vak vind ik ook al onbegrijpelijk of weet ik niet wat ik ermee aanmoet. Ik zal wel weer te moeilijk denken ofzo.
Gemaakt of gehaald? Aardig verschil.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als er iemand getalenteerd is hier, dan ben jij het wel. Denk eens terug aan je examencijfers joh en twijfel niet zo snel aan je eigen intellect. Er zijn vast medestudenten die het ook niet begrijpen. Als je alles al wist, zat je daar niet hoor. Ik heb ook wel eens in zak en as gezeten om een vak en ik heb het uiteindelijk toch gemaakt ()
Ik bedoelde echt 'gemaakt', vandaar ook dequote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gemaakt of gehaald? Aardig verschil.
Oh, wat leuk!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef motorbloempje het volgende:Mr. Mo wilde morgenavond toch liever in hotel in Antwerpen slapen, omdat 't echt niet fijn was om terug te rijden. Dus nu ga ik morgenmiddag naar Antwerpen om hem daar te vergezellen
leuk hotel in 't centrum op kosten van de baas, lekker uit eten en nog wat geocaches doen! Hoef pas om 12uur in Arnhem te zijn vrijdag, dus alle tijd om terug te rijden.
En ik hoef niet alleen te slapen
nu ook niet,truste!
Als je tevreden bent heb je het gemaakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde echt 'gemaakt', vandaar ook detussen haakjes, omdat er een zekere zelfspot in zit
.
Daar heb jij helemaal gelijk in, neen!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als je tevreden bent heb je het gemaakt.
Ahw wat lief dat je dit zegt! Krijg er tranen vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als er iemand getalenteerd is hier, dan ben jij het wel. Denk eens terug aan je examencijfers joh en twijfel niet zo snel aan je eigen intellect. Er zijn vast medestudenten die het ook niet begrijpen. Als je alles al wist, zat je daar niet hoor. Ik heb ook wel eens in zak en as gezeten om een vak en ik heb het uiteindelijk toch gemaakt ()
Na 4 weken boeit het de duutser echt niet of jij je benen geschoren hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef AKnynke het volgende:
had ik al gezegd dat de duutser morgen komt? ik ga zo m'n benen maar eens scheren, want dat heb ik al 4 weken niet gedaan...
Zoveel zin in pizza?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, wat een rotdag vandaag. Allemaal stomme foutjes in m'n werk en totaal niet opgeschoten, ik was er gewoon niet met m'n hoofd bij.![]()
Ik wou dat er een lekkere kerel voor m'n deur stond, met een pizza.
Aw, soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, wat een rotdag vandaag. Allemaal stomme foutjes in m'n werk en totaal niet opgeschoten, ik was er gewoon niet met m'n hoofd bij.![]()
Ik wou dat er een lekkere kerel voor m'n deur stond, met een pizza.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Sts het volgende:
[..]
Aw, soms heb je van die dagenSnel vergeten
Eerste avond was al heel fijn, net met een groepje in een café gezeten. En ze spraken niet allemaal hebreeuws (zelfs maar één) plus ze waren niet joods, dus het was gewoon een internationale avond. Dat is wat makkelijker wennen. Wel bier en ijskoffie, dus lijntechnisch niet zo ok.
Ik ga denk ik meedoen met een Hebreeuwse cursus hier, gewoon, voor de leuk
Hebreeuws, hebreeuws, help me out taalkundigen
Het is 1 jaar toch, opleiding + lesgeven? Ik zou sociaal leven iets beperken: zorg dat je 1 weekenddag niks hoeft & goed slaapt.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me nu al af hoe lang ik het vol ga houden om die opleiding te volgen, stage te lopen/lessen te geven, en daarnaast nog een dag en twee avonden in de week te werken. En dat ik dan ook nog eens mensen zie die geen collega's of medestudenten zijn, zeg maar. Ik ben zo moe..
Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je al wat mensen hebt leren kennen!!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Sts het volgende:
[..]
Aw, soms heb je van die dagenSnel vergeten
Eerste avond was al heel fijn, net met een groepje in een café gezeten. En ze spraken niet allemaal hebreeuws (zelfs maar één) plus ze waren niet joods, dus het was gewoon een internationale avond. Dat is wat makkelijker wennen. Wel bier en ijskoffie, dus lijntechnisch niet zo ok.
Ik ga denk ik meedoen met een Hebreeuwse cursus hier, gewoon, voor de leuk
Hebreeuws, hebreeuws, help me out taalkundigen
herinner me daar nou niet aan!quote:Op donderdag 30 september 2010 06:50 schreef neen het volgende:
Lekker hoor, gedouched nu met school bezig![]()
Even een momentje zoals Blurred net op de weegschaal, ik dacht "het valt wel mee" maar dat getal is anders.![]()
Goedemorgen
maar ze zijn weer helemaal glad. Nu op het werk, paar uurtjes werken en dan is ie er!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Na 4 weken boeit het de duutser echt niet of jij je benen geschoren hebt
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar ze zijn weer helemaal glad. Nu op het werk, paar uurtjes werken en dan is ie er!
Ik doe het elk half jaar zo'n beetje.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef neen het volgende:
Hoe vaak moet je zo'n ding eigenlijk schoonmaken? Een afzuigkap, het is zo'n goedkope natuurlijk maar toch... die vorige was al zo'n partij smerig toen ik hier kwam dat hij echt nooit is schoongemaakt. Deze moeten we maar schoonhouden.
ik zou voor de mojitos gaan. En de vis, die vier soorten vis.. Als toetje de chocoladetaart...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
natuurlijk weer tig topics gemist maar hoop dat het goed gaat met iedereen.
Ik had een vraagje; zaterdag ga ik eten bij popocateptl menu en wat zou ik nou kunnen kiezen watwel lekker is maar toch nog verantwoord is (een beetje)
iemand een suggestie?
Mojito'squote:Op donderdag 30 september 2010 09:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou voor de mojitos gaan. En de vis, die vier soorten vis.. Als toetje de chocoladetaart...
oh ja, dat was ik vergeten!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mojito's(mag ik helaas niet meer na mijn ziekenhuisgebeuren dit jaar). Dacht aan quacamole vooraf
en die vis klinkt goed. Toetjes ben ik niet zo van eigenlijk...
Ribsquote:Op donderdag 30 september 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Cuba Libre's drinken
Vooraf de buffalo wings
Hoofdgerecht de famous ribs XL![]()
Maar dat is niet echt gezond![]()
Mogguh btw!
niet de nacos con todo vooraf... is niets con todo aan!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
natuurlijk weer tig topics gemist maar hoop dat het goed gaat met iedereen.
Ik had een vraagje; zaterdag ga ik eten bij popocateptl menu en wat zou ik nou kunnen kiezen watwel lekker is maar toch nog verantwoord is (een beetje)
iemand een suggestie?
Los Rancheros op Scheveningenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik gaan uit eten dit weekend, op mijn kosten.
Weten jullie nog wat leuke eettentjes in Den Haag / Scheveningen? Liever geen landenthemarestaurants (muv Mexicaans). Iets waar je een lekkere steak of spare ribs kunt krijgen. Is de Tex Mex in Scheveningen wat?
*bekijkt menukaart*.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Los Rancheros op Scheveningen.
Nee, hij zit niet echt aan de Boulevard. Heel ongezellig tegenover de Gamma zit 'ie. Maar van binnen is het wel grappig op zich. Ik zou er niet voor een romantisch dinertje heengaan, maar voor gewoon lekker uit eten is het primaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat die aan het einde van de boulevard?
Oh, dan moet ik wat anders uitzoeken. Het is wel een romantisch dineetje nml.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, hij zit niet echt aan de Boulevard. Heel ongezellig tegenover de Gamma zit 'ie. Maar van binnen is het wel grappig op zich. Ik zou er niet voor een romantisch dinertje heengaan, maar voor gewoon lekker uit eten is het prima.
Onverwachte sollicitatiegesprekkenquote:Op donderdag 30 september 2010 08:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
herinner me daar nou niet aan!![]()
ik heb net wel 10 verschillende outfits aangehad maar alles is stomNu heb ik maar gewoon iets aangetrokken dat lekker zit want als het er toch hoe dan ook stom uitziet kan het maar beter comfortabel zijn toch!
oh en gisteren dacht ik dat ik alleen even naar het uitzendbureau moest om kopietjes te laten maken van ID-bewijs enzo, was het ineens een heel sollicitatiegesprek. faal
StS, fijn dat je zo goed aan bent gekomen daar! je gaat stage lopen daar toch? wat ga je eigenlijk doen? en voor welke studie? *nieuwsgierig*
ik moet eigenlijk ook eens wat gaan regelen voor een stageplaats, maar ik heb er echt even geen zin in.
ik was echt doodsbang toen mijn verstandskiezen eruit moesten, maar het is me echt 200% meegevallen!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:terug van de tandarts.
Er moeten twee vullingen vervangen worden en volgende week haalt een kaakchirurg één van m'n verstandskiezen eruit, omdat daar een gaatje zit aan te komen en hij ligt zo diep dat ze hem dan niet kunnen vullen, dus dan maar eruit. Volgende week gaat het gebeuren
.
oh, daar ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 30 september 2010 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, hij zit niet echt aan de Boulevard. Heel ongezellig tegenover de Gamma zit 'ie. Maar van binnen is het wel grappig op zich. Ik zou er niet voor een romantisch dinertje heengaan, maar voor gewoon lekker uit eten is het prima.
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, daar ben ik nooit geweest
maar die aan het einde van de boulevard is ook lekker
Ik hoop dat ik nog kan praten die middagquote:Op donderdag 30 september 2010 11:18 schreef progje het volgende:
[..]
ik was echt doodsbang toen mijn verstandskiezen eruit moesten, maar het is me echt 200% meegevallen!
komt goed!
Ja daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die ene, aan het einde van de boulevard
weet de naam even niet
Een 5e? Ik wist niet eens dat dat mogelijk isquote:Op donderdag 30 september 2010 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn verstandskiezen kwamen met gaatjes door. Zijn per 2 getrokken. Zat gewoon in de les daarna. Je kan weer praten als je verdoving is uitgewerkt
.
Helaas kreeg ik een vijfde verstandskies. Maar die zit er nog!
Het was ook vrij zeldzaam volgens de tandarts. Hij is ook niet zo groot als een normale verstandskies. Het is een mini-kiesjequote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een 5e? Ik wist niet eens dat dat mogelijk is
Dat van die vijfde verstandskies verbaasde me nou niks bij jouquote:Op donderdag 30 september 2010 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was ook vrij zeldzaam volgens de tandarts. Hij is ook niet zo groot als een normale verstandskies. Het is een mini-kiesje.
zo heb ik nog steeds een melk-kies..ik ben al wat verder in de evolutie, want omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we minder kiezen nodig. Onder die melk-kies zit dus ook geen ' grote mensen kies'!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was ook vrij zeldzaam volgens de tandarts. Hij is ook niet zo groot als een normale verstandskies. Het is een mini-kiesje.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat van die vijfde verstandskies verbaasde me nou niks bij jou.
Ook datquote:Op donderdag 30 september 2010 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat ik zo verstandig ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |