quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
http://isitfriday.org/
[ afbeelding ]
"Computer says no"
Kan er niks an doen, sorryquote:
Royksopp - Happy up here.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iemand suggesties voor blije muziek?
Streetlight manifesto?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh,quote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Graag! Die youtube linkjes zijn fijn, kan ik ze gelijk toevoegen!!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een hele blije playlist voor dit soort momenten. Moet ik even kijken wat er nog meer in staat?
Two door cinema club is ook wel vrolijkquote:
Ik zit op mijn werk dus ik kan niet uitgebreid gaan youtuben.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Graag! Die youtube linkjes zijn fijn, kan ik ze gelijk toevoegen!!
Voordeel Spaanse muziek: je hoeft je niet druk te maken om tekstquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik moet Spaans leren. Maar heb gelukkig nog 2 maanden.
Gewoon algemeen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan niet uitgebreid gaan youtuben.Heb je ook Spotify?
Ja maar ik hoorde wel zinnen.. Ik heb een aantal Spaanse vakantieliefdse gehad jeweestsquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voordeel Spaanse muziek: je hoeft je niet druk te maken om tekstSpaanserige muziek klinkt vaak vrolijker dan het is, dus voor dit soort buien prima
Hahaha ja die is leukquote:
Ahaa!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde wel zinnen.. Ik heb een aantal Spaanse vakantieliefdse gehad jeweests
O, dat heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik _haat_ het dat niemand denkt dat ik 23 ben
Echt niemand.!
Heheh.. Ja stom he!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Syrena, ook je nummer op dat poetsdoekje gezet of wat
[..]
O, dat heb ik ook hoor.
maarja ik ben ook nog maar 22
Bijna alle wel eigenlijk. Al zou ik 'watch it crash' vanwege de tekst ontwijkenquote:
Zo hoort het niet te klinken neequote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is een beetje vals of niet:
Mijn konijn was opeens dood en omdat ik een beetje chaotisch ben kan ik niet met 100% zeker zeggen of ik hem die dagen er voor wel iedere dag eten heb gegetenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bijna alle wel eigenlijk. Al zou ik 'watch it crash' vanwege de tekst ontwijken.
Konijntje lag net op zn zij in het hok, ik dacht meteen dat ie ziek was (maar het schijnt niet heel ongewoon te zijn) en nu maak ik me opeens heel erg druk of ik hem wel goed verzorg en of ie niet doodgaat enzo. Ben dr helemaal door van slag
.
En mn kamer is nog steeds een bende, mijn huiswerk nog steeds niet gemaakt en de ochtend en middag zijn al bijna helemaal voorbij. Bah.
Bij mij ook niet, wordt nog een lange dag zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En mn kamer is nog steeds een bende, mijn huiswerk nog steeds niet gemaakt en de ochtend en middag zijn al bijna helemaal voorbij. Bah.
Ja hij deed het net weerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
konijntjes die op hun zij liggen zijn vaak aan het relaxen/luieren! Tamina doet dat ook als ze zich op d'r gemak voelt, beetje wassen en dan *flop* laat ze zich zo omvallen waarna ze tegen de bank aanschurkt![]()
Zou me dus geen zorgen maken, behalve als ie ineens niet meer eet ofzo!
Bij dezen nog excuses voor het verlopen 'ik heb de hele dag gewerkt en me niet even voor je bezoek opgefrist'-hoofd.quote:
O dat is me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij dezen nog excuses voor de verlopen 'ik heb de hele dag gewerkt en me niet even voor je bezoek opgefrist'-hoofd.
Ja, wilde eerst 'uitstraling' tikken. Dat werd hoofd en toen wilde ik editten, maar toen crashte i-net op mn gsm. Kan gebeuren hoorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hier is een linkje naar een playlist, werkt dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heet 1987x op spottify volgens mij!
Ze schatten je ouder? Jonger? Lekker niks van aantrekken en nog tien jaar 23 blijven.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik _haat_ het dat niemand denkt dat ik 23 ben
Echt niemand.!
fijn dat je veilig bent aangekomen! Avontuurlijk hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Sts het volgende:
![]()
Zo. Aangekomen op mijn kamertje in Israël. Eerst vriendje op de taxi naar het vliegveld gezet vanacht
en vanochtend appartement uit en naar campus gereisd. Ik had heel veel geluk want ik kwam vrij snel twee Nederlandse huisgenoten tegen, waarvan een kamergenoot. We zijn meteen samen gaan lunchen. Nu ben ik een beetje in dubio over of ik dit weekend meega naar Jeruzalem (dat doen een aantal van mijn huisgenoten), want daar ben ik nog niet zo lang geleden geweest en een beetje rust is niet verkeerd.
Volgens mij word ik hier niet dik. Het eten is duur (behalve fruit en groenten gelukkig) en vooralsnog is het onleesbaar wat je koopt. Dat en ik loop iedere dag best lange afstanden.
Ik geloof dat ik niet aan bijlezen ga beginnen. Twee weken is een beetje véél. Heeft iemand nog wat hoofdpunten?
Zegt zij die op wereldreis gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je veilig bent aangekomen! Avontuurlijk hoor!
Rehovot, 30 km onder Tel Aviv. Ik ga hier geen foto's posten, maar voor de geïnteresseerden wil ik best mijn bloglink pm'en, daar staan wat foto's opquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Hey.
Tof zeg, helemaal in Israël!. Waar zit je ergens? En ga je ook foto's posten hier?
.
Jij bent al ongeveer twee weken bezig he? Bevalt het?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sts!Heldin! Grappig dat jij ongeveer in hetzelfde schuitje zit nu! Ik vind het ook moeilijk om balans te maken tussen sociaal gedrag en af en toe rustmomenten maken
![]()
Ik wil ook graag foto's! En sterkte met het vriendjesmissen - het doei zeggen vond ik het kutst, zelf! Nu ben ik wel weer zen
Leuk toch! Uitdagingenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
Jij bent al ongeveer twee weken bezig he? Bevalt het?
Vriendje missen gaat het zwaarst worden vrees ik. Maar gelukkig lijkt het internet prima en als de portemonnee het toelaat komt hij nog eens langs![]()
Het voelt alsof ik iets doe dat veel te avontuurlijk voor mij is, ik ben een schijterd![]()
@ Vik, kamert
en naar de UK!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zegt zij die op wereldreis gaat.
Zit je in een kibboets, sts, of heb je een kamert?.
De 15e kwam ik hier samen met vriendje aan en de 19e is hij weg gegaan en ben ik mn studentenkamertje in gegaan!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
Vriendje missen gaat het zwaarst worden vrees ik. Maar gelukkig lijkt het internet prima en als de portemonnee het toelaat komt hij nog eens langs![]()
Het voelt alsof ik iets doe dat veel te avontuurlijk voor mij is, ik ben een schijterd![]()
@ Vik, kamert
Spannend hoor! Veel plezier!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Sts het volgende:
[..]
@ Vik, kamert
2 jaar? Damn wat gaaf. Ben zelfs beetje jaloers. Als in: had ik dat soort dingen ook maar gedaan toen ik nog jong was.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali trouwens: Mr.Mo gaat mee naar de UKover anderhalf waren we het al eens, en ga straks eens kijken of 2 jaar ook goed is
Hoe stokoud ben je nu dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:56 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
2 jaar? Damn wat gaaf. Ben zelfs beetje jaloers. Als in: had ik dat soort dingen ook maar gedaan toen ik nog jong was.
Oh liefquote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali trouwens: Mr.Mo gaat mee naar de UKover anderhalf waren we het al eens, en ga straks eens kijken of 2 jaar ook goed is
31.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Jong genoeg om te doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
31.Misschien nog niet echt stokoud dus. Maar heb er zo lang over gedaan om er achter te komen wat ik echt wilde (tot zo'n 4 maanden geleden nog zoekende) - had ik dat maar geweten toen ik nog studeerde (was ik sowieso heel iets anders gaan studeren, haha).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |