quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
orospu cocug haal die vlag weg
wayyoowww!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
*relstarten*
NEDERLAND-TURKIJE 17 NOVEMBER OMG EINZ!!!1!!!!!1!
[..]
quote:
quote:
[..]
Pareltjes!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
*relstarten*
Ik heb ze even voor je gemarkeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
C'est une bonne idee, un hotel avec club enfant? C'est surement le meuilleur moyen de vous reposer, mais pour votre enfant? Nous demandons les conseils de la psychanalyste Claude Boubokza. Si il voit beaucoup ses parents pendant l'annee, si ses parents travaillent enormement, l'enfant aura les vacances avec ses parents.
S'il voit les autres enfants s'amuser, il peut aussi. Les miniclubs sont surtout populair par les 9-10 ans, qui aiment avoir un peu de liberte, ca donne l'impression de vivre une vie d'adolescent. Mais pour les petits, ce n'est bon, les animateurs n'ont pas toujours la pedagogie, pour materner les enfants.
Nous pouvons faire un essai pour voir si ca lui plait. La collectivite fonctionne mieux quand on part avec des amis ou famille, qui ont aussi des enfants. Il donne de la confiance a les enfants.
Et si on est vraiment tres fatiguee? Il faut trouver un quilibre. Par exemple, l'enfant peut au cours de natation le matin, le confier a une baby-sitter quelques heures. C'est mieux que toute la journee loin.
Les moments avec les parents sont importants. C'est important pour le developpement l'enfant. Ils sont souvent grandi apres les vacances avec leurs parents.
kan iemand hier de opvallendste fouten uit pikken? alvast bedankt
Tazzz...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze even voor je gemarkeerd.
wel daria en geen beavis and butthead in de lijstquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Disko.Krali het volgende:
Ayca check deze bazenlijst trouwens
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Disko.Krali het volgende:
Ayca check deze bazenlijst trouwens
[ afbeelding ]
http://forums.hababam.nl/archive/index.php/t-105300.htmlquote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
*relstarten*
hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:51 schreef msnk het volgende:
Is kanal7 geloofwaardig of is het een soort van shownieuws?
SBS6quote:Op donderdag 30 september 2010 12:52 schreef msnk het volgende:
[..]
http://forums.hababam.nl/archive/index.php/t-105300.html
Het kan alleen de Turken en pvvers wat schelen
Sowieso oefeninterlands!!!! En mensen die dat serieus nemen
![]()
IK MIS MIJN INTERNET BOOOOHOOOO
omdat ze half om half zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
SBS6
En waarom denken en schrijven ze op hababam half Nederland, half Turks, kies een kant, beken kleur!
Zag vandaag een stuk over obesitas in Turkije waarbij stond 'biz artik abdyi gectik(!)'quote:
lijkt mij ook stug dat dat het geval is, kanal 7 was vroeger heel conservatief, maar daar is tegenwoordig volgens mij weinig van overquote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Zag vandaag een stuk over obesitas in Turkije waarbij stond 'biz artik abdyi gectik(!)'
Dat lijkt mij heeeeel stug en puur stemming makerij / sbs6 taferelen stront journalistiek.
Aan het ge-nie-ten van Utreggg tegen Liverpool. Had al 3-1 moeten staan voor Utrecht :x
Ali heeft vaak gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef IHVK het volgende:
Ali had gelijk, het leven is een kreupele teef.
say wutquote:Op donderdag 30 september 2010 21:32 schreef msnk het volgende:
Oh mooi, die pauperpost met 3674773 pics is verwijderd waardoor alles sneller laadt op open wifi
Cocuklar Duymasinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:28 schreef IHVK het volgende:
Waarom worden er geen series als Super Baba, Ikinci Bahar e.d. gemaakt?
Waarom is het alleen maar bagger wat uit de Turkse TV komt de laatste tijd?
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:48 schreef Ayca het volgende:
Rare mensen in het OV![]()
Leuke mensen in het OV
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
Omdat ik een cholesterol en bloeddrukverlagend werking heb.
verlagende werkingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
Omdat ik een cholesterol en bloeddrukverlagend werking heb.
DAT ZEI JE MOEDER OOK!!1quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef IHVK het volgende:
Ali had gelijk, het leven is een kreupele teef.
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
De mens maakt het leven een kreupele teef.
quote:
Dit is dan ook een stom topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Ayca het volgende:
zG. irriteert me als hij wel online is, maar hier niet post.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, waarom ben je een knoflook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
Omdat ik een cholesterol en bloeddrukverlagende werking heb.
Een cholesterol en bloeddrukverlagende werking geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Wat wil je bereiken in het leven als knoflook?
Ben je gelukkig ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een cholesterol en bloeddrukverlagende werking geven.
Dat zeggen ze wel eens ja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeggen mensen weleens dat je stinkt? En hoe voel je je dan ?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef IHVK het volgende:
Je bent een knoflook met zelfkennis en een gezonde dosis zelfvertrouwen.![]()
Ik ben trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
Je verpest mijn garpje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:15 schreef msnk het volgende:
Ja ik was erbij. Het was echt fucking geweldig
Zit niet zo te huilen, anders ga je maar naar hababam.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef Poemgirl het volgende:
Hoi![]()
Ik snap niet dat je hier geen Turks mag praten. Er staat toch overduidelijk TURKENtopic?
Dan hoeft de rest het niet te verstaan
Wat een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik werd achtervolgd door PVV'ers, hoe faal is dat.
das echt triest iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik werd achtervolgd door PVV'ers, hoe faal is dat.
wie is fleur?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:24 schreef TheSituation het volgende:
ik droomde dat ik Fleur kapot zat te neuken..
als het een beetje meezit wordt het 35% tegen, maar meer zal het het niet worden, denk ik, ben bang dat het meer 20% tegen wordtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
Nou, ben benieuwd wat CDA zegt vandaag, zal wel kleine meerderheid worden... Als er tegen wordt gestemd is het een stunt, maar weet niet wat de gevolgen dan zijn..
Mijn vader heeft nog nooit zo'n slecht (proces rond het) regeerakkoord gezien zei ie, hij kan er echt niet bij. En heeft CDA gestemd, is ie ook niet blij mee
dat verklaart het een en anderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
agema
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:08 schreef IHVK het volgende:
Hij is echt goed altijd in het onderuit halen van zijn eigen verhaal
'Dit zijn maar peilingen' 'natuurlijk kan ik er niks over zeggen' 'dit is wat wij hebben gevonden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
Wat is er zo mooi aan negatieve emoties?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
Ja die emoties , op zich ook wel mooi om te zien.
Verhagen kreeg net staande ovatie toen ie ook beetje emotioneel werd (dat is echt nieuwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Damn echt heel veel tegenstanders, je zou bijna hopen.
Ik vind het mooi om gepassioneerde mensen te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan negatieve emoties?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om gepassioneerde mensen te zien.
Ik zat ook al te denken aan iets in die geest, well donequote:
inb4landyshquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef msnk het volgende:
Je ziet meteen de gelijkenis tussen het uiterlijk van Hitler en de gemiddelde Turk toentertijd
Ne Mutlu Türküm Diyene....quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef TheSituation het volgende:
I kzie net ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
zie het ook nu pasquote:
Hier wil ik best een link bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
We hebben het over iemand die zegt dat van rassenrellen geen negatieve werking hoeft uit te gaan.
Hij is gevaarlijk en zijn ideologie verspreidt zich over Europa
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja leuk een spelfout ontdekt, ben je nu trots op jezelf.
omdat ihvk vaker dingen uit zijn duim zuigt?quote:
Nee hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ihvk vaker dingen uit zijn duim zuigt?
Ik moet jou nog een keer toevoegen op live!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar hallo! Alles goed? Ik merk dat IHVK nogal versomberd is door de huidige gang van zaken in de politiek.
En daar heb je het. Sommige vinden het best dat criminelen opkankeren uit dit land. Ik ben er een van. Maar idd wel jammer dat het alleen over moslims gaat vaak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)slims-uitzetten.html
Ja, ik weet het, IHVK...quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)slims-uitzetten.html
Er wonen niet eens tientallen miljoenen moslims in Europa.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef msnk het volgende:
[..]
En daar heb je het. Sommige vinden het best dat criminelen opkankeren uit dit land. Ik ben er een van. Maar idd wel jammer dat het alleen over moslims gaat vaak.
maandag CDA fractie vergaderingquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:09 schreef IHVK het volgende:
Ben niet somber, alleen bezorgd. Gaat wel over.
Hopelijk ten onrechte.
Europa is democratisch. Na tig verkiezingen is veel realiseerbaar denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, IHVK...95% van wat hij heeft gezegd is tóch niet realiseerbaar. Hij moest toch érgens een achterban mee opbouwen? Hoogstens drukt de PVV er een boerkaverbod doorheen (op z'n Frans), wat nogal symbolisch van aard zal zijn, gezien de hoeveelheid moslima's die dat dragen.
Ja nou dan zo dom is ie ook wek. Xenofobie moet toch ergens vandaan komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er wonen niet eens tientallen miljoenen moslims in Europa.
hij heet het over geografisch europa, daar wonen wel 10 tallenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er wonen niet eens tientallen miljoenen moslims in Europa.
Het probleem is dat hij best slim is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja nou dan zo dom is ie ook wek. Xenofobie moet toch ergens vandaan komen.
het is kennelijk wel zijn utopiaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:12 schreef IHVK het volgende:
Dus ze moeten allemaal uitgezet worden. Dat is toch onzin?
Denk logisch na. Waarom zouden criminelen uit jouw familie anders behandeld moeten worden dan criminelen uit de familie van Henk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
Sowieso, heb zelf criminelen in de familie. Ik zou er echt niet om balen als die eruit worden gegooid. Moeten ze maar normaal doen
Ik ook niet. Dat is het ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben inmiddels gestopt m'n hoofd over dit soort zaken te breken. Het beste is a-politisch worden. Ik zie mezelf niet zo snel uitgezet worden.
Helaas Kun je criminelen met maar 1 paspoort moeilijk uitzetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Denk logisch na. Waarom zouden criminelen uit jouw familie anders behandeld moeten worden dan criminelen uit de familie van Henk?
En waarom zouden andere landen criminelen willen hebben?
Mensen die nu illegaal zijn worden toch ook zonder problemen uitgezet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:
...
Waarom zouden andere landen jouw criminelen willen opvangen ?
Nederland heeft al lang geen politicus gehad die 'naar de gewone mens luistert'.quote:
wat een triest excuus heeft die coruz ookquote:Moslim Çörüz worstelde, maar stemt voor
Gepubliceerd: gisteren 16:43
Coskun Çörüz, moslim en Tweede Kamerlid voor het CDA, heeft geworsteld of hij nu voor of tegen samenwerking met de PVV moet zijn. Maar hij gaat ervoor, omdat juist het CDA het debat moet aangaan. ,,Ik steek mijn nek uit door nu te kiezen voor dit akkoord'', zei hij zaterdag tijdens het partijcongres in Arnhem.
Çörüz vroeg de leden in de zaal hem te steunen. Want: ,,De inhoud van het akkoord is gewoon goed'', en: ,,In het kabinet kunnen we meer betekenen''. Fractiegenoot Sander de Rouwe zit op dezelfde lijn. Hij hoopt dat de moeilijke periode voor het CDA nu achter de rug is. ,,We staan er met z'n 21-en. Laat het CDA vanaf vandaag terugkomen. Het heeft lang genoeg geduurd. Geert Wilders kan zijn borst natmaken.''
Turkije kan ook een wedstrijd nationaliteit afnemen doen en dan is hij statenloos. En dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:28 schreef msnk het volgende:
Jij vraagt je af waarom bijv Turkije een Turkse crimineel terug zou willen.
Ik geef aan dat ze weinig keuze hebben omdat die persoon dan illwgaal is.
Één jaartje minder stufi is beter dan alleen een lening.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
Studenten zijn ook wel de lul trouwens, maar dat is een andere discussie.
welk toestel heb je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:30 schreef msnk het volgende:
Ik raak niet gewend aan dit ding godverdomme heb zelfs swype geïnstalleerd
Dat is het niet het enige. Als je meer dan 1 jaar vetraging hebt gaat je collegeld best wel erg omhoog.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één jaartje minder stufi is beter dan alleen een lening.
Dat is erg hypothetisch allemaal. Zelfs types als saban b krijgen onderdak daar man!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turkije kan ook een wedstrijd nationaliteit afnemen doen en dan is hij statenloos. En dan?
Ik had met de VVD erger verwachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één jaartje minder stufi is beter dan alleen een lening.
Je bent ernstig in de war. Het is dat ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is erg hypothetisch allemaal. Zelfs types als saban b krijgen onderdak daar man!
Dan betaal je het ongesubsidieerde bedrag? Voor bijvoorbeeld een master is dat toch wel aardig wat doekoes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is het niet het enige. Als je meer dan 1 jaar vetraging hebt gaat je collegeld best wel erg omhoog.
Ik kom ook niet all te best uit me woorden Lolquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent ernstig in de war. Het is dat ik
Mobiel ziet, maar Turkije zit echt niet de wachten op criminelen uit Europa. Neem dat maar van me aan.
Ik weet niet precies, even morgen opzoeken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan betaal je het ongesubsidieerde bedrag? Voor bijvoorbeeld een master is dat toch wel aardig wat doekoes.
Waarom mag Saban B dan vrij rondlopen (tot hij een strafbaar feit in Turkije beging). Zo zou je kunnen redeneren dat aangezien Turkije criminele daden in Nederland niet herkent, degenen die uitgezet worden helemaal niet crimineel zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent ernstig in de war. Het is dat ik
Mobiel ziet, maar Turkije zit echt niet de wachten op criminelen uit Europa. Neem dat maar van me aan.
ik heb ook de desire, een paar maanden nu, maar is idd wel wennen en ideaal is touchscreen niet als je veel moet tikken, maar ik vind het wel goed goed genoeg voor af en toe een mail of bericht, of een post hierquote:
Met swype sleep je je vingers snel langs een aantal letters en gaat hij woorden zoeken die logisch in je patroon passen. Wen nen en veel corrigeren maar het is wel sneller uiteindelijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook de desire, een paar maanden nu, maar is idd wel wennen en ideaal is touchscreen niet als je veel moet tikken, maar ik vind het wel goed goed genoeg voor af en toe een mail of bericht, of een post hier
maar wat voor verschil heb je dan nu met swype?
Echt heel sterk is jouw punt ook niet hoor. Turkije komt op voor Turken. Ook criminelen. Bewijzen ze keer op keer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:40 schreef IHVK het volgende:
Mwoah slap argument. Mijn punt blijft staan.
Bron?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Echt heel sterk is jouw punt ook niet hoor. Turkije komt op voor Turken. Ook criminelen. Bewijzen ze keer op keer.
Ik beweer ook niet dat Turkije graag criminelen importeert. Ik vraag mij alleen af hoe het er in vergelijkbare zaken aan toegaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef IHVK het volgende:
Over wie hebben we het trouwens ? Mensen die hier zijn geboren en getogen? Die zijn alleen Turks op papier. Het is een Nederlands probleem.
Een falende Turkse justitie op een zaak veranderd daar niets aan.
Ik wil wel maar heb geen slaap! Sinirquote:
Waarom gebruik je niet gewoon T9? In combinatie met dat twee-letters-per-knop-toetsenbord van HTC Sense werkt het lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Met swype sleep je je vingers snel langs een aantal letters en gaat hij woorden zoeken die logisch in je patroon passen. Wen nen en veel corrigeren maar het is wel sneller uiteindelijk!
Ik ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Turkije graag criminelen importeert. Ik vraag mij alleen af hoe het er in vergelijkbare zaken aan toegaat.
Eifoonquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wil wel maar heb geen slaap! Sinir![]()
Welk toestel heb jij? Werkt alleen met android volgens mij
D itis de toekomst ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon T9? In combinatie met dat twee-letters-per-knop-toetsenbord van HTC Sense werkt het lekker.
Ja, maar het is wel een falend beleid. Er moet een harde lijn worden getrokken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik denk dat sowieso de situatie anders is als je systematisch criminelen een bepaalde kant op stuurt.
Snap je wat ik bedoel.
Alleen Saban, en die is uiteindelijk gewoon opgepakt. Verder?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij leest nooit berichten over typetjes a la saban?
In Turkije bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een falend beleid. Er moet een harde lijn worden getrokken.
Zal morgen kijken want open wifi plus ik suck werkt niet goed samen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen Saban, en die is uiteindelijk gewoon opgepakt. Verder?
JijBent wel stukken sneller en accurater dan ik jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij werkt Eifoon icm automatische spelcheck veel sneller heur.
Moet je hem zien als hij weer eens willekeurige Turkse woorden door zijn eifoonberichten gooit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:48 schreef msnk het volgende:
[..]
JijBent wel stukken sneller en accurater dan ik ja
ja maar dat is gewoon seyoruz niet mijn schuld hoor Wik dat doet dit dün helemaal uit sıçradıquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je hem zien als hij weer eens willekeurige Turkse woorden door zijn eifoonberichten gooit!
Sowiesoquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij soms aan de Bavaria 0% gezeten, met die opmerkingen van je!!!
Ja, saros, hè.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:50 schreef msnk het volgende:
Voel me wel saros ofzo achtig maar nee ben nuchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |