quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Bijna altijd trammelant op die dancefeesten. Hoek van Holland idee.....trekt altijd foute mensen aan, dus beter maar helemaal verbieden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Dance trekt gewoon foute mensen aan met al die foute drugs, geen wonder dat er rellen uitbreken, ik zeg dancefestivals afschaffen.
Hoe ze het doen.quote:
Aldus de PVDAquote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
nou nou nou jongens
Ik denk dat het hier gewoon om een cultuur verschil gaat, zo gaan ze namelijk thuis ook om met hun meisjes.
Ik denk dat ze in frankrijk gewoon wat meer geld moeten pompen in cursuses voor deze jongeren, en dat ze een groot clubhuis moeten bouwen met allemaal nieuwe gadgets erin zodat ze zich niet vervelen.
Nou dat is wel erg overdreven zeg..quote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
nou nou nou jongens
Ik denk dat het hier gewoon om een cultuur verschil gaat, zo gaan ze namelijk thuis ook om met hun meisjes.
Ik denk dat ze in frankrijk gewoon wat meer geld moeten pompen in cursuses voor deze jongeren, en dat ze een groot clubhuis moeten bouwen met allemaal nieuwe gadgets erin zodat ze zich niet vervelen.
quote:
In de kroeg wordt over het algemeen meer gevochten dan op een gemiddeld dance-feestquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Dance trekt gewoon foute mensen aan met al die foute drugs, geen wonder dat er rellen uitbreken, ik zeg dancefestivals afschaffen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Bijna altijd trammelant op die dancefeesten. Hoek van Holland idee.....trekt altijd foute mensen aan, dus beter maar helemaal verbieden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
en tas proberen te jattenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Leipo666 het volgende:
zolang jij het blijkbaar zeer grappig vind dat deze gasten een meid half uitkleden en aan haar tieten zitten...
Ik zie Jeff Mills toch echt een vrouw vastgrijpen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef teknomist het volgende:
En dan te bedenken dat techno "zwarte" muziek is.
WAT een gelul. Kom je er zelf wel es? Juist technofeesten zijn een oase van rust met allemaal gelijkgestemde relaxede mensen die dan wel nuchter dan wel onder invloed SAMEN genieten van een gaaf feest.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Vind ik juist een prachtig moment.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
Ander filmpje :
@ 2:01 . Die ME daar spoort ook niet helemaal is het wel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |