Groot voordeel van een E30 325 is dat de verzekering niet zo begint te joelen, bij Golf VR6 springen direct alle lampen op rood. Zelfde als bij GTI en dergelijke gebeurd. En het design van de E30 is gewoon 3x dikker dan van de VW Modellen vanaf 1992.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
als je van de vw's afkomt is een 325i niet verkeerd hoor
Daar moet een VR6 nog aardig voor aan het werk...
idd.quote:
Vergeet vooral de RWD nietquote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef Rauw. het volgende:
En het vermogen ga ik me zeker mee vermaken.
M'n Jetta gaat waarschijnlijk toch weg, ben geen diesel meer nodig en wil meer vermogen. Alle 1.8 16v GTI's zijn afgetrapt en zo fenomenaal rijd dat nog niet. Dus eigenlijk moet het een 6-cil worden. En dan kom ik als liefhebber van 80's auto's toch al gauw bij BMW terecht he. Maar wat ik zeg, ik moet het nog maar over m'n hart kunnen verkrijgen, een goed exemplaar vinden en even uitzoeken hoe het zit met belastingen en verzekeringen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ritje in een goede 325 en je bent verkocht
Dat vast niet, maar toen ik vroeg hoe het zat met een BMW 325 begon m'n verzekeringsman lang niet zo hard te gillen als bij GTI, hoewel die toch meer vermogen heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij staat de verzekering ook niet te springen bij een E30 325i hoor.
Prachtige auto, maar denk dat dat iets te spartaans word.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat dacht je van een E21 323i?
Word even wennen denk ik, maar ik ben er denk ik subtiel genoeg voor.quote:
Dat is ook weer zo, de E30 is op vrijwel elk punt beter, behalve qua uiterlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Prachtige auto, maar denk dat dat iets te spartaans word.
"even doorsparen".quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, de E30 is op vrijwel elk punt beter, behalve qua uiterlijk
Kan je niet even doorsparen voor een E30 M3?6-cilinder is overrated hoor.
318is zijn 130pk toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Aaah318is dan, gaat snel genoeg hoor in de E30 en je hebt een veel beter verbruik, je mist alleen het 6-cilinder geluidje
Een 320 wil ik ook nog wel eens over twijfelen, 140pk is ook wel leuk.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoiets, maar tenminste 16v net als de M3 en niet die inefficiënte 2 kleppen per cilinder van de 6jes. Bovendien is ie sneller dan de 320i en 325e en doet ie niet onder voor de 323i maar inderdaad je doet het ook voor het geluidje natuurlijk. Ik heb ook liever m'n E21 320/6 dan een 320i
Hey Rival jij had toch die geschilderde E36? Ik kan de velgen van m'n E21 toch gewoon verven met een kwast? Die dingen zijn helemaal verroest maar heb geen zin om te spuiten kost te veel geld. Gewoon laagje verf erover werkt goed toch?
Pak dan de M5 (e28)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoiets, maar tenminste 16v net als de M3 en niet die inefficiënte 2 kleppen per cilinder van de 6jes. Bovendien is ie sneller dan de 320i en 325e en doet ie niet onder voor de 323i maar inderdaad je doet het ook voor het geluidje natuurlijk. Ik heb ook liever m'n E21 320/6 dan een 320i
Hey Rival jij had toch die geschilderde E36? Ik kan de velgen van m'n E21 toch gewoon verven met een kwast? Die dingen zijn helemaal verroest maar heb geen zin om te spuiten kost te veel geld. Gewoon laagje verf erover werkt goed toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
De 320i is traag en slurpt benzine. Spuiten is leuk, maar als ik aan het schuren ben is de halve velg al weg door alle roest plekken en gaten. Kwast liever wat eroverheenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een 320 wil ik ook nog wel eens over twijfelen, 140pk is ook wel leuk.
Paar velgjes spuiten kost je 3 spuitbussen en een beetje schuurpapier toch. Zonde om te kwasten.
Gele lampen vind ik juist onwijs dik maar wel een beetje frans he.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en 1500 tov 1200 kg. Ik weet wel wie er wint op het circuit
[..]
De 320i is traag en slurpt benzine. Spuiten is leuk, maar als ik aan het schuren ben is de halve velg al weg door alle roest plekken en gaten. Kwast liever wat eroverheen![]()
Die gele lampen vind ik altijd afschuwelijk, stuurbekrachtiging scheelt wel bij het inparkeren
kwasten die dingen..quote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja als je mooie velgen hebt wel ja, dit valt niet meer te redden:
[ afbeelding ]
blijkbaar zoek je rond met een budget van 4k....quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Rauw. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/380973166
1984 belastingvrij, is ook ideaal naturlijk.
Hoe streng is die RDW keuring?
Als ik een wagen importeer en op kenteken zet, kun je d'r dan vanuit gaan dat je aardig wat carrosserieonderhoudsvrije (is dat uberhaupt een woord) kilometers kan maken?
Ligt eraan voor welk bedrag ik de jetta verkoop hequote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar zoek je rond met een budget van 4k....
ik zou ff verder zoeken want een belastingvrije 325 mtech moet je daar wel voor kunnen vinden...
Wat kost zo'n spuitbus? Moet ik elke week gaan spuiten daar heb ik geen zin in, zijn winterbanden die moeten pekel doorstaan hequote:Op donderdag 30 september 2010 10:38 schreef rival het volgende:
Die velgen, gewoon spuitbus eroverheen... niet eens kwasten dat is teveel werk.. ook niet schuren ofzo... gewoon zo over het vuil spuiten... en dan wekelijks een spuitje erop
de 320 is dan wel een 6 cilinder maar erg traag, en zuipt wel als een 6.
de 318is is een beest, 136 pk maar gaat echt snel... (als je net ff eerder op het gas zit heeft een 325 serieus moeite ermee)
de 1.8 16v, die merk je pas bij hoge toeren.. de 8 kleppers al onderin...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja die 4-cilinder E30's zijn sterker onderin, maar boven de 4000 merk je pas de power van de 6
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja als je mooie velgen hebt wel ja, dit valt niet meer te redden:
[ afbeelding ]
Daar heb je een goed punt, als ik kan ben ik erbij! Alleen zit ik de komende weken wel ramvol met m'n agendaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef k_man het volgende:
Kom op, nu Haarbal zo genereus is om dat zo spontaan te organiseren, moet je dat honoreren. Iedereen komt gewoon.
Stigma hè. Overigens valt de verzekering wel mee denk ik, als je ergens een beetje fatsoenlijk een deal kan sluitenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat vast niet, maar toen ik vroeg hoe het zat met een BMW 325 begon m'n verzekeringsman lang niet zo hard te gillen als bij GTI, hoewel die toch meer vermogen heeft.
Die 15 inch alpina's voor E21 zijn echt duur en lastig te vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we dan toch auto's met Alpinastriping gaan posten
Ooh oke thnx koop ik wel spuitbusquote:Op donderdag 30 september 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
de 1.8 16v, die merk je pas bij hoge toeren.. de 8 kleppers al onderin...
gewoon 1 keer zwart spuiten nadat je ze gewassen hebt hoef je niet wekelijks een spuitje er overheen te doen
goedkope spuitbus heb je al bij de hema vanaf 5 euro oid.... dat is ruim genoeg voor 4 velgen
En natuurlijk Castrol 5W40quote:BOSCH 0 450 906 450 - Brandstoffilter
¤ 12,69
BOSCH 1 457 433 588 - Luchtfilter
¤ 20,71
BOSCH 1 457 429 185 - Oliefilter
¤ 11,42
Ik vind die striping oké, maar alleen als 't een eckte Alpina is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:46 schreef Hyperdude het volgende:
Die striping vind ik niks.
Die wielen zijn dan wel weer OK.![]()
[ afbeelding ]
(Is geen Alpina maar een BMW)
Ik heb nog soortgelijke Alpinavelgen (alleen zijn die volgens mij origineel van BMW) 14"quote:Op donderdag 30 september 2010 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die 15 inch alpina's voor E21 zijn echt duur en lastig te vindenik zou ze wel willen maar is het niet waard.
[..]
Ooh oke thnx koop ik wel spuitbus
Waar slaat dit nou weer op? Flikker een eind op, idioot.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:17 schreef Turquaz52 het volgende:
ff een picture dump hier man.. beetje saai zo:
Wat voor idioot man aap.. Loop een blokje om ofzo is de pagina weer vol..quote:Op donderdag 30 september 2010 14:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Flikker een eind op, idioot.
Verneukte BMW's?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Turk, jij hebt echt geen smaak. Ik zie alleen maar verneukte BMW's
Ik ben blij dat ik nu niet met m'n mobiel kijk
Ja dacht dat je de 2e reeks wel meer jou smaak was, gezien je kritiek op me eerste paar picsquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Er is net een stukje in mij gestorven.
is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Turquaz52 het volgende:
* Turquaz52 is na buiten om zijn imago nog meer te verlagen..
Hey, dat heb ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
de 1.8 16v, die merk je pas bij hoge toeren.. de 8 kleppers al onderin...
gewoon 1 keer zwart spuiten nadat je ze gewassen hebt hoef je niet wekelijks een spuitje er overheen te doen
goedkope spuitbus heb je al bij de hema vanaf 5 euro oid.... dat is ruim genoeg voor 4 velgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |