Kun je toch nog ergens om lachen met dit kabinet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet echt zo lachen als ik Rutte hoor zeggen dat met dít akkoord Nederland sterker en beter uit de crisis gaat komen. Ben ik toch benieuwd voor wie Rutte spreekt, want Henk en Ingrid zullen echt niet sterker uit de tijd dat dit kabinet zit komen. Rutte bedoelt vast zijn golfmaatjes en zijn bouwfraudevriendjes enzo.
Oh, dat zeker. Ik kijk ook al uit naar nieuwe afleveringen van Het Onvervalste PVV-geluid op youtube. Het is alleen jammer dat zulke mensen nu macht krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je toch nog ergens om lachen met dit kabinet.
Ik vrees dat jullie dat alleen maar vinden omdat hij iets roept dat jullie niet zindt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals zo vaak. Het lijkt wel alsof hij steeds meer aandacht nodig heeft. Denk dat hij zichzelf nog steeds als een belangrijke politieke figuur ziet. Terwijl hij steeds vaker met een soort meewarigheid aangehoord wordt.
Omdat iedere politicus wel eens een minder goed debat heeft? Ik hoef je niet te herinneren aan de top-debatten van Mariette Hamer, en zo gebeurt dat bij elke partij. Sad but true.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Ik kijk ook al uit naar nieuwe afleveringen van Het Onvervalste PVV-geluid op youtube. Het is alleen jammer dat zulke mensen nu macht krijgen.
Praat niet iedereen in zijn of haar eigen straatje?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie dat alleen maar vinden omdat hij iets roept dat jullie niet zindt.
Sorry hoor, maar de PVV-leden spanden toch echt de kroon de laatste jarenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat iedere politicus wel eens een minder goed debat heeft? Ik hoef je niet te herinneren aan de top-debatten van Mariette Hamer, en zo gebeurt dat bij elke partij. Sad but true.
3 woorden voor jou. Richard. De. Mos.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat iedere politicus wel eens een minder goed debat heeft? Ik hoef je niet te herinneren aan de top-debatten van Mariette Hamer, en zo gebeurt dat bij elke partij. Sad but true.
Ja, so?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Klaudias het volgende:
[..]
3 woorden voor jou. Richard. De. Mos.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de PVV-leden spanden toch echt de kroon de laatste jaren
Jemig man, dat was nog ten tijde van de paarse kabinetten ....quote:
Oh, dan is het goed. Je haalt voorbeelden aan van Kamrleden die allang niet meer in de TK zitten. En hullie doen het ook, heb ik nooit een indrukwekkend argument gevonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De GroenLinksers Singh Farma, Pormes, Karimi en Duyvendak (hoewel Duyvendak in mindere mate) spanden toch echt de kroon.
Dus daarom is het niet gebeurd?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Jemig man, dat was nog ten tijde van de paarse kabinetten ....
quote:DEN HAAG - Het minderheidskabinet van VVD en CDA krijgt waarschijnlijk weer een minister voor integratie en immigratie. Het moet een minister zonder portefeuille worden, die valt onder het nieuwe ministerie van Veiligheid.
Dat melden bronnen rond de onderhandelingen. De nieuwe minister voor integratie wordt waarschijnlijk een VVD'er, de minister van Veiligheid in dat geval waarschijnlijk een CDA'er.
De VVD leverde tussen 2003 en 2006 met Rita Verdonk een minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie. Zij was een echte stemmentrekker voor de liberalen.
Maar 'IJzeren Rita' verdween na een machtsstrijd met de huidige VVD-leider Mark Rutte uit de VVD en uiteindelijk uit de Tweede Kamer.
Ik bevestig mijn argument met voorbeelden. Overigens zijn ze ook niet voor niets meer in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je haalt voorbeelden aan van Kamrleden die allang niet meer in de TK zitten. En hullie doen het ook, heb ik nooit een indrukwekkend argument gevonden.
Dat zegt hij niet. Het is alleen volstrekt relevant omdat die mensen niets meer met de TK hebben van doen. We leven hier en nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dus daarom is het niet gebeurd?
Kurz und gut: Er zijn altijd minder goede politici in de TK.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Het is alleen volstrekt relevant omdat die mensen niets meer met de TK hebben van doen. We leven hier en nu.
Geen idee. Heb afgelopen weekend een uitgebreid interview met Martin Bosma gelezen. De beste man is wellicht niet dom. Althans, hij heeft een aantal opleidingen genoten waar toch een beetje verstand voor is vereist. Ik zou hem dan ook liever gestoord willen noemen, in plaats van dom.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Holograph het volgende:
[..]
Kurz und gut: Er zijn altijd minder goede politici in de TK.
Ik heb overigens niet alle debatten gevolgd, maar ik durf te wedden dat wanneer je bij elke politici alle slechte stukken eruit knipt en aan elkaar plakt, dat je zelfs met Wouter Bos nog een vermakelijke komedie kunt maken (bwvs.).
Bedoel je het kabinet of iets anders wat van Agt geroepen heeft? De man roept zo vaak ietsquote:Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie dat alleen maar vinden omdat hij iets roept dat jullie niet zindt.
Dus de ene Nederlander wordt anders berecht dan de andere Nederlander? Vernieuwend, dat wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Holograph het volgende:
Breaking?
Er wordt een 'Two strikes and you're out' regel ingevoerd voor mensen met een dubbele nationaliteit die niet in de EU zijn geboren, aldus Frits Wester.
Wat gooi jij toch gemakkelijk met dit soort termen. Het maakt zo niet zoveel indruk meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Heb afgelopen weekend een uitgebreid interview met Martin Bosma gelezen. De beste man is wellicht niet dom. Althans, hij heeft een aantal opleidingen genoten waar toch een beetje verstand voor is vereist. Ik zou hem dan ook liever gestoord willen noemen, in plaats van dom.
Zal nog even duren voordat dat door de Eerste Kamer en de Raad van State komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Holograph het volgende:
Breaking?
Er wordt een 'Two strikes and you're out' regel ingevoerd voor mensen met een dubbele nationaliteit die niet in de EU zijn geboren, aldus Frits Wester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |