lees het topicquote:

Vooral omdat hij nu weet dat ie niet lelijk is, wat voorheen zijn grote belemmering was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef Urquhart het volgende:
Complimenten voor TSNormaal kenmerken deze topics zich altijd door de kenmerkende Ja, maar... houding van een TS in kwestie. Maar deze TS doet daadwerkelijk wat met de aangegeven adviezen. Hulde en ga zo door!

Hij is dus niet lelijk weten we nu.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef cygnusx het volgende:
Ik zou gaan voor plork als doelik denk niet dat het zo dramatisch met je gesteld is als je zelf denkt, maar dat zal jouw zelfbeeld zijn ondertussen. Je lichaam kun je echter best trainen, wellicht dat je aantrekkelijker wordt als je een strak figuurtje hebt en nemen ze andere imperfecties dan voor lief. Het zal je iig helpen met je zelfvertrouwen.
Verder, goede kleren, lekker ruiken, allemaal pluspunten om wat minpunten die je wellicht hebt weg te strepen.
En tja, 26 jaar... tijd voor internetdating ofzo? lat iets lager leggen, volgensmij zijn er genoeg meisjes op deze planeet die ook niet moeders mooiste zijn en dito jongen zoeken omdat die zich ook niet vertrouwd voelen bij een knapper persoon.

Voor liefde moet je eerst naar de bron van liefde en dat is geen vrouw. Ik weet misschien wel een beetje hoequote:Op woensdag 29 september 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
Richard, ten eerste; Ga eens Polysics luisteren, daar word je wel vrolijk van..
Goed... Je komt inderdaad erg onzeker over.... Als jij zelf niet gelukkig met jezelf kan zijn, kan een vrouw dat ook niet... Sta eens wat positiever in het leven!! Zie overal het goede van in...
Klaarblijkelijk heb je je verleden ook nog niet verwerkt, als jij er altijd in blijft hangen dan zul je niet zo gauw een vriendin krijgen, of liefde voelen....
Succes!

Te oud voor mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef fespo het volgende:
kan jij hem niet een handje helpen -Strawberry-

Maar Matthijs, God bestaat helemaal niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Voor liefde moet je eerst naar de bron van liefde en dat is geen vrouw. Ik weet misschien wel een beetje hoe
het is, als je geen Jezus in je leven hebt en je zoekt dan naar liefde in deze wereld en probeert het van een vrouw te krijgen. Wat ze proberen te doen is je ziel vermoorden en je zo de hel in te slepen, voor echte liefde in deze ijstijd moet je bij Jezus christus zijn. Ik kan je alleen zeggen zorg maar eerst dat je het met eerst met God in orde maakt door geloof in Jezus christus.

Ik ben blij van wel en dat hij volmaakte liefde is, anders was het in deze ijstijd niet uit te houden hier.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar Matthijs, God bestaat helemaal niet.

Wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Voor liefde moet je eerst naar de bron van liefde en dat is geen vrouw. Ik weet misschien wel een beetje hoe
het is, als je geen Jezus in je leven hebt en je zoekt dan naar liefde in deze wereld en probeert het van een vrouw te krijgen. Wat ze proberen te doen is je ziel vermoorden en je zo de hel in te slepen, voor echte liefde in deze ijstijd moet je bij Jezus christus zijn. Ik kan je alleen zeggen zorg maar eerst dat je het met eerst met God in orde maakt door geloof in Jezus christus.

Zo erg is het toch allemaal niet....quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ik ben blij van wel en dat hij volmaakte liefde is, anders was het in deze ijstijd niet uit te houden hier.

Zo erg is het wel in deze wereld, een voorbeeld ik heb een keer gehad toen ik ziek was en echt pijn had, ik zag het niet maar, voelde alsof God zijn armen om me heen had.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo erg is het toch allemaal niet....
Maar ik vind het knap dat jij jezelf hebt aangepraat dat hij wel bestaat. Als je er maar gelukkig van wordt hè.

Andere mensen noemen dat een waanidee. Een truk die je hersenen met je uithalen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Zo erg is het wel in deze wereld, een voorbeeld ik heb een keer gehad toen ik ziek was en echt pijn had, ik zag het niet maar, voelde alsof God zijn armen om me heen had.

Ik keur een homoseksuele levensstijl af, maar je zou het wel haast worden van hoe die vrouwen zijn en dan bedoel ik hoe hard en medogenloos.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef KarinJ. het volgende:
HU???? Moet ie homo worden??? HAHAHA
Tja,

God heeft ze toch echt homoseksueel gemaakt. Hoe kan je het dan afkeuren...het is liefde volgen, geen keuze.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ik keur een homoseksuele levensstijl af, maar je zou het wel haast worden van hoe die vrouwen zijn en dan bedoel ik hoe hard en medogenloos.
Als je een goede vriend hebt die gewoon een arm om je heen slaat, nee een vrouw keurt eerst of je wel goed genoeg bent.

Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef matthijs8200 het volgende:
Mijn ervaring als je een vrouw leuk vind proberen ze je ziel te vermoorden.

Het is tegennatuurlijk, het komt voort uit de zondige natuur en een overgave aan lust.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God heeft ze toch echt homoseksueel gemaakt. Hoe kan je het dan afkeuren...het is liefde volgen, geen keuze.
En ik denk dat jij de verkeerde vrouwen ontmoet of ze afschrikt door je geloof...

Nee, het is een uiting van liefde die je voelt voor de andere persoon, maar omdat die persoon geen vagina heeft zal je wel op andere manieren seks moeten hebben....quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Het is tegennatuurlijk, het komt voort uit de zondige natuur en een overgave aan lust.

Zo dacht ik ook heel even toen ik dit oog probleem kreeg. Alleen bidden en zo helpt toch niet. Stel dat als je je arm verloren bent door een ongeval kan je ook bidden wat je wilt maar hij groeit er nooit meer spontaan aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Zo erg is het wel in deze wereld, een voorbeeld ik heb een keer gehad toen ik ziek was en echt pijn had, ik zag het niet maar, voelde alsof God zijn armen om me heen had.
 .
. 

Mensen als jij horen op de paas afdelingquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Het is tegennatuurlijk, het komt voort uit de zondige natuur en een overgave aan lust.

Pasen is pas volgend jaar 1e paasdag 24 april 2011.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mensen als jij horen op de paas afdeling

quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Pasen is pas volgend jaar 1e paasdag 24 april 2011.

ik denk dat ik het zoiezo moet zoeken, bij iemand die ook Jezus centraal heeft staan in haar leven. Ik laat mijn ziel niet vermoorden door een vrouw.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef KarinJ. het volgende:
Mathijs 8200 kan zeker ook geen vriendin krijgen??
Met jou minachtende en bevooroordelende houding kan ik me dat heel goed voorstellen......
Van de andere eenlingen hier kan ik me indenken dat ze met een beetje investeren in zichzelf er wel komen.
Maar jij...........bah

Vergeet vooral niet te leven in dit leven. Straks is er geen hiernamaals, zou zonde zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zoiezo moet zoeken, bij iemand die ook Jezus centraal heeft staan in haar leven. Ik laat mijn ziel niet vermoorden door een vrouw.

Door een vrouw nog wel. Dat 'vermoorden' van je ziel doe je nog altijd zelf hoor. Lekker in de slachtofferrol gaan zitten en dan de schuld bij 'de vrouw' gaan leggen is echt -->quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zoiezo moet zoeken, bij iemand die ook Jezus centraal heeft staan in haar leven. Ik laat mijn ziel niet vermoorden door een vrouw.
 . En op een zeker manier leg je ook nu weer de reden van je geluk bij een ander (Jezus).
 . En op een zeker manier leg je ook nu weer de reden van je geluk bij een ander (Jezus). 

Uitstraling wordt aan gewerkt. De sportschool helpt me daarbij. Ik moet oefeningen doen waardoor mijn houding verbeterd. Doordat ik me jarenlang schaamde voor mn lichaam kom ik nu houterig over.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef KarinJ. het volgende:
Als je je leuk/goed kleed en verzorgd, voel je jezelf ook lekkerder.
Toch denk ik dat de uitstraling die iemand heeft van grotere waarde is.
Al is iemand nog zo knap, als ie de uitstraling van een ziek spruitje heeft, wordt t nooit wat.
Is voor de mannen die moeite hebben een vriendin te vinden een dating-site geen optie?
Zo een waar je eerst een beetje vriendschap op kunt bouwen.
Als je leert vriendschappelijk met vrouwen om te gaan, worden de kansen op verkering een stuk groter.
Als je alleen wanhopig op zoek naar verkering gaat, dan schrik je af.

Toch goed dat je die stap gezet hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Uitstraling wordt aan gewerkt. De sportschool helpt me daarbij. Ik moet oefeningen doen waardoor mijn houding verbeterd. Doordat ik me jarenlang schaamde voor mn lichaam kom ik nu houterig over.
Daarnaast probeer ik mijn blik in mijn ogen te verbeteren.
Naar de sportschool gaan was al een lastige stap voor me omdat ik bang was dat ze me zouden uitlachen om me figuur. Ik ben namelijk niet al te fors gebouwd. Ik weeg 71kg en ben 180cm. Ik wil dus tussen 75 - 80 wegen uiteindelijk.
 Bovendien mensen zal het nauwelijks opvallen dat je niet erg fors bent. Dikke mensen in de sportschool vallen meer op.
 Bovendien mensen zal het nauwelijks opvallen dat je niet erg fors bent. Dikke mensen in de sportschool vallen meer op.

Ik denk niet dat ik dit heb. Als er maar genoeg vrouwen zijn van me leeftijd die zeggen dat ik niet lelijk ben dan geloof ik dat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef speknek het volgende:
body dysmorphic disorder
Zou best eens op TS kunnen slaan.

Je bent niet lelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit heb. Als er maar genoeg vrouwen zijn van me leeftijd die zeggen dat ik niet lelijk ben dan geloof ik dat.

Ik ben niet echt tevreden met mijn deoleen en rexonamen anti transpirant. Het voorkomt inderdaad het zweten maar verder ga je er niet lekkerder van ruiken. Is er niks beters?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef cygnusx het volgende:
Ik zou gaan voor plork als doelik denk niet dat het zo dramatisch met je gesteld is als je zelf denkt, maar dat zal jouw zelfbeeld zijn ondertussen. Je lichaam kun je echter best trainen, wellicht dat je aantrekkelijker wordt als je een strak figuurtje hebt en nemen ze andere imperfecties dan voor lief. Het zal je iig helpen met je zelfvertrouwen.
Verder, goede kleren, lekker ruiken, allemaal pluspunten om wat minpunten die je wellicht hebt weg te strepen.
En tja, 26 jaar... tijd voor internetdating ofzo? lat iets lager leggen, volgensmij zijn er genoeg meisjes op deze planeet die ook niet moeders mooiste zijn en dito jongen zoeken omdat die zich ook niet vertrouwd voelen bij een knapper persoon.

miauwquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
@ -Strawberry-: je kent Matthijs toch nog wel? Ik zie dat hij dus terug is.
Verder @ TS: goed dat je nu de stappen zet tot verbetering!
P.S. Ik herken overigens je verhaal.

Er waren nog een paar andere vrouwen die me ook ff wilde zien. Geen van hen vond me lelijk. Meer en meer begin ik er in te geloven dat het uiterlijk dus niet het probleem is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk.
En als je foto in dit topic stond denk ik dat elke vrouw hier dat zou roepen.

Eventueel wil ik je ook nog wel feedback geven. Maar dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er waren nog een paar andere vrouwen die me ook ff wilde zien. Geen van hen vond me lelijk. Meer en meer begin ik er in te geloven dat het uiterlijk dus niet het probleem is.

quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
 mag ik even lachen
 mag ik even lachen

Ik had nog contact gehad met een Amerikaanse lotgenote die ook mijn oogziekte heeft en constant bang is om blind te worden en ook zeer gelovig is, misschien iets voor jouquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]

Je zou haar email adres bij de berichten kunnen geven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had nog contact gehad met een Amerikaanse lotgenote die ook mijn oogziekte heeft en constant bang is om blind te worden en ook zeer gelovig is, misschien iets voor jou
Ik citeer:
Last night when I was trying to go to sleep, everytime I felt like I was about to go into my deep sleep I kept waking up cause I thought I was going to die. But my Father told me not to worry about it and just to make sure I'm doing everything God says so that if I die, I can go to heaven and not eternal torment (hell).

Better believe it. We liegen niet tegen je hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er waren nog een paar andere vrouwen die me ook ff wilde zien. Geen van hen vond me lelijk. Meer en meer begin ik er in te geloven dat het uiterlijk dus niet het probleem is.

Waarom niet? Hoe zou een vrouw jouw ziel vermoorden dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ga ik niet op een forum uitleggen.

Nu word ik toch wel enigszins nieuwsgierigquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:31 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eventueel wil ik je ook nog wel feedback geven. Maar dat laat ik aan jou over

Uiteraard. Hoezo denk je dat ik hem niet herken dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
@ -Strawberry-: je kent Matthijs toch nog wel? Ik zie dat hij dus terug is.

Dat heb ik , maar dat ga ik je niet geven, Ik heb we een youtube channel voor je, dat zal je vast heel erg bevallen.Stuur haar maar een PM daar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Je zou haar email adres bij de berichten kunnen geven.

Het lijkt mij dat ze wel moet geloven in God, omdat haar leven nu niet echt een pretje is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik , maar dat ga ik je niet geven, Ik heb we een youtube channel voor je, dat zal je vast heel erg bevallen.Stuur haar maar een PM daar.
http://www.youtube.com/user/Riana718

Er staat dat ze getrouwd is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik , maar dat ga ik je niet geven, Ik heb we een youtube channel voor je, dat zal je vast heel erg bevallen.Stuur haar maar een PM daar.
http://www.youtube.com/user/Riana718

Wat een figuur....perfect voor Matthijs!quote:Riana718, the fact that you claim a Christian listening to the radio is wickedness, and anyone who watches a movie like Star Wars is therefore, "into" sorcery" - you are one of the most legalistic Christians I've come across on YouTube. We are called to be in the world, not of it. However, you claiming that anyone who listens to the radio, watches Star wars (which draws from Hinduism) is therefor a false Christian is absurd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |