Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school ook al onzeker was, en ik denk van wel, dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit. Een zelfverzekerd iemand, ongeacht hoe die persoon eruit ziet, zullen ze niet durven uit te lachen of over te roddelen.
Nope.quote:
echt dit kan ik niet uitstaan beetje zoeken naar exuses het lijkt wel of je dingen WILT vinden om onzeker over te worden :squote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte
hehe is best wel grappig, ik was gem 2 koppen groter dan de mensen in m'n klas.. ik vond dat dan weer klotequote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte
Mooie speech, maar dan Achmed erbij halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef KarinJ. het volgende:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.
Je hebt last van je ogen door de stress.
De stress heb je voor het grootste deel zelf gecreëerd .Stop met stressen en je hebt al de helft gewonnen.
Zoek op internet een komediant/film/desnoods een reclame waarvan je weet dat je er erg om kan lachen.
En KIJK....en LACH....dat verminderd de stress, is ook goed voor je ogen.
Kijk dít als je zelf niets kunt verzinnen:
FAALquote:Op woensdag 29 september 2010 05:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan me overigens ook nog iets anders herinneren.
Toen ik theorie examen had. Kwam ik daar binnen bij het CBR om nog even wat vragen door te nemen.
En toen kwam er plots een ongelooflijke schoonheid bij me aan tafel zitten en heel llief vroeg of er de plek bezet was en zomaar begon te praten tegen me. Ik weet niet goed meer waarover, want ik voelde dat ik een kleur kreeg, ben ik weggelopen.
Ik keek om me heen en zag dat er nog heeeel veel lege stoelen en tafels stonden.
Dus zo eng kan ik nou ook weer niet zijn. Maar wel weer een moment om zeep geholpen om een normaal gesprek aan te gaan.
Ik verneukte me theorie bijna door deze traumatische ervaring
Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
Goed... Je komt inderdaad erg onzeker over.... Als jij zelf niet gelukkig met jezelf kan zijn, kan een vrouw dat ook niet... Sta eens wat positiever in het leven!! Zie overal het goede van in...
Klaarblijkelijk heb je je verleden ook nog niet verwerkt, als jij er altijd in blijft hangen dan zul je niet zo gauw een vriendin krijgen, of liefde voelen....
Natuurlijk helpt dat wel degelijk, door die oppervlakkige trucs beïnvloed jij je eigen emoties. Deze emoties hebben invloed op jouw keuzes. De keuze om eens aan jezelf te gaan werken, om naar buiten te gaan en je zelf vertrouwen op te krikken. Ik heb eerder in dit topic een video gepost van Tony Robbins: Why we do what we do, and how we can do it better. Hij legt dat haarfijn uit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.
Je hebt niets aan oppervlakkige trucs die de anderen hier je aanraden zoals nieuwe kleren kopen of opwekkende muziek luisteren, dat zijn lapmiddelen die niet gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |