abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87038496
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van.

Ik ben lelijk, werd me altijd gezegd, ik word altijd genegeerd. Ook in groepsgesprekken ben ik blijkbaar niet interessant genoeg. Geen idee waarom dan, Ik kan prima met mannen overweg maar ik wil liever geen homo worden :P.

Kep gewoon 2 fotos gemaakt en geupload. Ik zie er in de spiegel minder lelijk uit vind ik
Misschien was je in je tienerjaren lelijker dan? ;) Ik kan me voorstellen dat als men je altijd heeft verteld dat je lelijk bent, dat dit nogal een verrassing is. Je hebt wel vrienden dus, een grote plus. Genoeg mensen die dat niet lukt als ze een laag zelfbeeld hebben.

Ik snap er ook helemaal niets van...als ik eerlijk ben. Ik verwachte op basis van de OP echt iemand met een afstotelijk uiterlijk, maar je bent gewoon normaal.
pi_87038619
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie er in de spiegel minder lelijk uit vind ik

Stop met het woord lelijk, want dat ben je niet.
En als je er in de spiegel zelfs beter uitziet, heb je niets qua uiterlijk om je zorgen over te maken.

Al vraag ik me nu wel af waarom mensen je dan negeren...zie jij jezelf niet anders door je oogprobleem?
pi_87038648
Je moet meer zelfvertrouwen ontwikkelen en je zelfbeeld verbeteren.

Offtopic:
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb hem al 4x achter elkaar gedraaid :@
Wie is die gast in je avatar? DeBassist heeft hem ook in z'n avatar :P
Children of the night. What music they make.
pi_87038749
zelf vertrouwen -> aandacht van de vrouwen :Y
pi_87039270
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien was je in je tienerjaren lelijker dan? ;) Ik kan me voorstellen dat als men je altijd heeft verteld dat je lelijk bent, dat dit nogal een verrassing is. Je hebt wel vrienden dus, een grote plus. Genoeg mensen die dat niet lukt als ze een laag zelfbeeld hebben.

Ik snap er ook helemaal niets van...als ik eerlijk ben. Ik verwachte op basis van de OP echt iemand met een afstotelijk uiterlijk, maar je bent gewoon normaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er beter uit vind zien dan toen ik 20 - 24 was.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:37:28 #206
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_87039362
Ik denk dat je meer last van je "lelijkheid van binnen"dan van lelijkheid van de buitenkant hebt.
Als je het negatieve uit je levenshouding haalt, dan is je probleem over.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  donderdag 30 september 2010 @ 21:40:39 #207
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87039551
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
Je moet meer zelfvertrouwen ontwikkelen en je zelfbeeld verbeteren.

Offtopic:
[..]

Wie is die gast in je avatar? DeBassist heeft hem ook in z'n avatar :P
dat is die kerel van postalgold :P

je kan hem hier: [postalgold] Trolololo heeft Postalgold UI's voor jullie aanvragen ;)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87039587
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stop met het woord lelijk, want dat ben je niet.
En als je er in de spiegel zelfs beter uitziet, heb je niets qua uiterlijk om je zorgen over te maken.

Al vraag ik me nu wel af waarom mensen je dan negeren...zie jij jezelf niet anders door je oogprobleem?
Ik vind mezelf er een stuk beter uit zien in de spiegel. Mn neus is mooier. Ik herken mn ogen wel en mond wel heel duidelijk. Verder vind ik dat ik in de spiegel een meer symmetrisch gezicht heb.

Oogproblemen heb ik sinds 2 jaar, Ik ben gedwongen een zonnebril te dragen -.- zelfs op regenachtige dagen.
Bovendien leef ik in constante angst dat mn netlvlies los laat en dus blind wordt, die angst is zeer reeël

Maar ik ben voorbereid. Ik heb al iemand gesproken op internet over retinal detachment:

" I've had 3 detached retinas (2 in right eye and one in the left). I would consider my vision to be great, and I can still drive and do everything normal. My vision in my left eye is about 20/30 and my right is 20/60 with corrective lenses, which is still very good. It depends on how long its been detached. The sooner you fix it the better, but it must be fixed right away!
My vision has been stable for about 8 years now.
Do you know if you are getting the scleral buckle or the Pneumatic retinopexy? I've had both and the scleral buckle is a little easier pain wise. "

Mij mij zitten er dus gaten in mn netvlies dat kan lijden tot een loslating. Meestal word je wakker en opeens ben je blind ;/.
Wat een ellende in me leven maar ja -.-.

Ik kan nog wel Perfect zien in het donker en in omgevingen met weinig licht.
pi_87039851
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik vind mezelf er een stuk beter uit zien in de spiegel. Mn neus is mooier. Ik herken mn ogen wel en mond wel heel duidelijk. Verder vind ik dat ik in de spiegel een meer symmetrisch gezicht heb.

Oogproblemen heb ik sinds 2 jaar, Ik ben gedwongen een zonnebril te dragen -.- zelfs op regenachtige dagen.
Bovendien leef ik in constante angst dat mn netlvlies los laat en dus blind wordt, die angst is zeer reeël

Maar ik ben voorbereid. Ik heb al iemand gesproken op internet over retinal detachment:

" I've had 3 detached retinas (2 in right eye and one in the left). I would consider my vision to be great, and I can still drive and do everything normal. My vision in my left eye is about 20/30 and my right is 20/60 with corrective lenses, which is still very good. It depends on how long its been detached. The sooner you fix it the better, but it must be fixed right away!
My vision has been stable for about 8 years now.
Do you know if you are getting the scleral buckle or the Pneumatic retinopexy? I've had both and the scleral buckle is a little easier pain wise. "

Mij mij zitten er dus gaten in mn netvlies dat kan lijden tot een loslating. Meestal word je wakker en opeens ben je blind ;/.
Wat een ellende in me leven maar ja -.-.

Ik kan nog wel Perfect zien in het donker en in omgevingen met weinig licht.
Oogproblemen snap ik dat je het daar moeilijk mee hebt.

Maar je levenshouding moet nu wel drastisch veranderen lijkt me, nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt. Zo zonde dat je al die tijd hebt gedacht dat je afstotelijk was, want dat straal je uit. Moet ook wel moeilijk zijn als je nu je uiterlijk niet meer de schuld kan geven, lullig gezegd. Nu weet je ook niet meer waar het aan ligt natuurlijk, en wij ook niet direkt. Misschien dat je dat soort dingen aan vrienden kan vragen dan? Waar zij denken dat het aan ligt dat je niet echt contact met vrouwen hebt bijv.

Vooral: werk aan je zelfvertrouwen! En ga naar de kapper!
Dat zijn al vast twee dingen die je situatie veel beter zullen maken.
pi_87040499
quote:
Op woensdag 29 september 2010 03:55 schreef richard_prf het volgende:
Tja je hebt wel gelijk inderdaad. Maar dan heb ik liever niemand. Ik heb gewoon helemaal niks met het oostblok. Ik heb liever een normaal uitziende nederlandse dan een super goed uitziende russische oostblokker.

Maar ik denk dat het ook niet gaat om seks. Het volledige gebrek aan sociale contacten sloopt me. Ik ben geen autist. Ik heb sterk behoefte aan een sociale omgeving.

hoe kom je daar nou bij?, zelf heb ik een poolse vrouw (in Warschau ontmoet) en we zijn al jaren gelukkig bij elkaar *; l ondertussen spreekt zij aardig nederlands en ik aardig pools wat altijd handig is om met je schoonfamilie te praten
pi_87040580
Ik verwachtte meer zoiets als foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No offence voor de persoon op de foto, hij is gelukkig hoe hij is, maar niet bepaald knap nee.
pi_87040665
Ennuh:
quote:
Het volledige gebrek aan sociale contacten sloopt me. Ik ben geen autist. Ik heb sterk behoefte aan een sociale omgeving.
Je hebt toch vrienden zei je? Hoezo volledig gebrek aan sociale contacten dan..
pi_87040674
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oogproblemen snap ik dat je het daar moeilijk mee hebt.

Maar je levenshouding moet nu wel drastisch veranderen lijkt me, nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt. Zo zonde dat je al die tijd hebt gedacht dat je afstotelijk was, want dat straal je uit. Moet ook wel moeilijk zijn als je nu je uiterlijk niet meer de schuld kan geven, lullig gezegd. Nu weet je ook niet meer waar het aan ligt natuurlijk, en wij ook niet direkt. Misschien dat je dat soort dingen aan vrienden kan vragen dan? Waar zij denken dat het aan ligt dat je niet echt contact met vrouwen hebt bijv.
" Maar je levenshouding moet nu wel drastisch veranderen lijkt me, nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt"
Yea blijkbaar :P

"nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt. Zo zonde dat je al die tijd hebt gedacht dat je afstotelijk was, want dat straal je uit. Moet ook wel moeilijk zijn als je nu je uiterlijk niet meer de schuld kan geven, lullig gezegd"

Klopt, mijn houding is echt een drama, Ik straal echt uit alsof ik kansloos ben of een drugs verslaafde.

" Misschien dat je dat soort dingen aan vrienden kan vragen dan? Waar zij denken dat het aan ligt dat je niet echt contact met vrouwen hebt bijv.
[/quote]"

Gewoon durven zegt er eentje, Ik moet zeggen als we lopen te " chillen " dat hij echt 6 - 7 verschillende chicks heeft. Daar gaat hij stoer mee lopen doen door ze te bellen: Hij is echt een meester in de manipulatie.
En die vrouwen zijn ook heel dom ze trappen werkelijk overal in. Zo heeft hij er eentje ontmoet op internet en die heeft hij helemaal gek gemaakt. Ze vraagt hem altijd om ergens af te spreken en als ze dat afgesproken hebben daagt hij nooit op -.-. Die chick blijft hem echter gewoon bellen en geloven dat die ooit een keer echt komt :O.
Ook heeft die een chick met pshycholische problemen. Daar gaat hij dan altiijd om inpraten met een lieve stem en hij zegt altijd briljante dingen om haar op te vrolijken.

En dan nog een ex. Een vriendin van die ex belde hem op om hem verrot te schelden, maar hij weet altijd voor elkaar te krijgen om de aandacht naar hem te verleggen door te zeggen dat die het zo erg vind dat hij zelfmoord overweegt omdat het uit is. Dan hebben ze plots medelijden met hem. Vervolgens manipuleert hij hen en als het gesprek klaar is gaat die altijd hard lachen zo van " dat heb ik weer lekker voor elkaar "

En zo heeft die ook nog chick die hij vaak ontmoet omdat hij "zogenaamde problemen heeft " Zij vrolijkt hem dan altijd weer op en hij ziet dan kans om het bed in te gaan met haar.

En zo heeft die wel meer van die streken.Het is een soort pimp zeg maar -.-
  donderdag 30 september 2010 @ 22:00:27 #214
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87040834
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Gewoon durven zegt er eentje, Ik moet zeggen als we lopen te " chillen " dat hij echt 6 - 7 verschillende chicks heeft. Daar gaat hij stoer mee lopen doen door ze te bellen: Hij is echt een meester in de manipulatie.
En die vrouwen zijn ook heel dom ze trappen werkelijk overal in. Zo heeft hij er eentje ontmoet op internet en die heeft hij helemaal gek gemaakt. Ze vraagt hem altijd om ergens af te spreken en als ze dat afgesproken hebben daagt hij nooit op -.-. Die chick blijft hem echter gewoon bellen en geloven dat die ooit een keer echt komt :O.
Ook heeft die een chick met pshycholische problemen. Daar gaat hij dan altiijd om inpraten met een lieve stem en hij zegt altijd briljante dingen om haar op te vrolijken.

En dan nog een ex. Een vriendin van die ex belde hem op om hem verrot te schelden, maar hij weet altijd voor elkaar te krijgen om de aandacht naar hem te verleggen door te zeggen dat die het zo erg vind dat hij zelfmoord overweegt omdat het uit is. Dan hebben ze plots medelijden met hem. Vervolgens manipuleert hij hen en als het gesprek klaar is gaat die altijd hard lachen zo van " dat heb ik weer lekker voor elkaar "

En zo heeft die ook nog chick die hij vaak ontmoet omdat hij "zogenaamde problemen heeft " Zij vrolijkt hem dan altijd weer op en hij ziet dan kans om het bed in te gaan met haar.

En zo heeft die wel meer van die streken.Het is een soort pimp zeg maar -.-
geloof me, zo wil je niet zijn
dat soort mensen moet je ter plekke afmaken :{w
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_87040978
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef DeBassist het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk wel bepaalde dingen van hem leren.

En dan vervolgens niet vrouwen misbruiken maar het op een andere manier toepassen. :P
  donderdag 30 september 2010 @ 22:05:12 #216
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87041125
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk wel bepaalde dingen van hem leren.

En dan vervolgens niet vrouwen misbruiken maar het op een andere manier toepassen. :P
manipuleren kan idd handig zijn, maar om nou te zeggen dat het goed is om bij vrouwen te gebruiken ... :P

ik moet het zelf ook niet helemaal van mn uiterlijk hebben (niet dat ik echt lelijk ben ofzo) maar ik heb nog nooit iemand door manipuleren willen versieren of in bed krijgen eigenlijk :@
pi_87041161
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ennuh:
[..]

Je hebt toch vrienden zei je? Hoezo volledig gebrek aan sociale contacten dan..
Volledig gebrek aan sociale contacten met vrouwen :P
Er was ooit een meisje toen ik nog op het HBO zatdie uit dezelfde plaats als ik kwam en ook met de trein en tram moest reizen. Volgens mij wilde ze me aan spreken een paar keer op het station, maar ik durfde nooit in haar richting te kijken :P
Ik heb het vermoeden dat ze met me wilden reizen naar school. Belachelijk dat ik die kans weer niet heb gepakt. Dat zou in elk geval gezellig zijn geweest.
Ik heb nooit gebruikt gemaakt van mogelijkheden zo lijkt het? waarom? geen idee.
pi_87041256
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volledig gebrek aan sociale contacten met vrouwen :P
Er was ooit een meisje toen ik nog op het HBO zatdie uit dezelfde plaats als ik kwam en ook met de trein en tram moest reizen. Volgens mij wilde ze me aan spreken een paar keer op het station, maar ik durfde nooit in haar richting te kijken :P
Ik heb het vermoeden dat ze met me wilden reizen naar school. Belachelijk dat ik die kans weer niet heb gepakt. Dat zou in elk geval gezellig zijn geweest.
Ik heb nooit gebruikt gemaakt van mogelijkheden zo lijkt het? waarom? geen idee.
Omdat je zo'n laag zelfbeeld had waarschijnlijk. Dat kan nu veranderen. ^O^

En vrouwen zijn ook geen aliens of zo. Als je normaal met mannen om kan gaan, kan dat ook met vrouwen. Hoeft in het begin niet eens met bijbedoelingen, gewoon vriendschappelijk of even een praatje maken. Wat dan ook.
pi_87041430
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef DeBassist het volgende:

[..]

Klopt maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben dat die het zo goed voor elkaar krijgt :P. Hij komt zo zelfverzekerd over en zegt de juiste dingen met een goede stem. Een echte player zeg maar.
Ik lig soms wel in een deuk van zn gesprekken en dat die meiden zo dom zijn overal in te trappen.

Ik ben te eerlijk voor dit soort praktijken :P
  donderdag 30 september 2010 @ 22:13:12 #220
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87041516
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klopt maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben dat die het zo goed voor elkaar krijgt :P. Hij komt zo zelfverzekerd over en zegt de juiste dingen met een goede stem. Een echte player zeg maar.
Ik lig soms wel in een deuk van zn gesprekken en dat die meiden zo dom zijn overal in te trappen.

Ik ben te eerlijk voor dit soort praktijken :P
het is gewoon misbruik maken van gevoelige en "makkelijke" vrouwen/meisjes.
Daarnaast zijn meiden met psychische problemen erg vatbaar en hechten zich erg snel aan 1 iemand vast om zogenaamd houvast te hebben (geloof me, ik weet het) en ik kan er niet tegen dat je daar dan misbruik van maakt :N
pi_87041730
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat je zo'n laag zelfbeeld had waarschijnlijk. Dat kan nu veranderen. ^O^

En vrouwen zijn ook geen aliens of zo. Als je normaal met mannen om kan gaan, kan dat ook met vrouwen. Hoeft in het begin niet eens met bijbedoelingen, gewoon vriendschappelijk of even een praatje maken. Wat dan ook.
Er waren ook een paar meiden van de middelbare school die echt een hekel leken te hebben aan me. Die constant zaten te roddelen en mij uit zaten te lachen in de klas. Geen idee waarom.

Op het HBO kwamen er een paar mee van mn middelbare school. Daar lieten ze met rust en 2 van hen stelde zelfs domme vragen die nergens op sloegen aan mij toen ze alleen waren. Alsof ze contact met me probeerde te maken en ze het zelf ook dom vonden hoe ze zich vroeger gedroegen.
pi_87041860
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er waren ook een paar meiden van de middelbare school die echt een hekel leken te hebben aan me. Die constant zaten te roddelen en mij uit zaten te lachen in de klas. Geen idee waarom.

Op het HBO kwamen er een paar mee van mn middelbare school. Daar lieten ze met rust en 2 van hen stelde zelfs domme vragen die nergens op sloegen aan mij toen ze alleen waren. Alsof ze contact met me probeerde te maken en ze het zelf ook dom vonden hoe ze zich vroeger gedroegen.
Als je op de middelbare school ook al onzeker was, en ik denk van wel, dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit. Een zelfverzekerd iemand, ongeacht hoe die persoon eruit ziet, zullen ze niet durven uit te lachen of over te roddelen.
pi_87042075
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef DeBassist het volgende:

[..]

het is gewoon misbruik maken van gevoelige en "makkelijke" vrouwen/meisjes.
Daarnaast zijn meiden met psychische problemen erg vatbaar en hechten zich erg snel aan 1 iemand vast om zogenaamd houvast te hebben (geloof me, ik weet het) en ik kan er niet tegen dat je daar dan misbruik van maakt :N
Klopt helemaal. Dit meisje klonk zo depressief de hele tijd. En ze belde hem echt de hele tijd door dat het zo slecht met haar ging. Mn vriend vrolijkte haar altijd weer op en dan zaten ze de hele tijd "ik houd van je " " Ik ook van jou hoor " alsof hij haar enige hoop was :P.

Soms had hij weer nieuwe chicks. Ik mocht soms oefenen van hem, Drukte hij de telefoon onder me neus; Ik wist nooit wat ik moest zeggen :P. Ik was bang dat ze mijn stem lelijk vond lol.
  donderdag 30 september 2010 @ 22:25:53 #224
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87042264
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Dit meisje klonk zo depressief de hele tijd. En ze belde hem echt de hele tijd door dat het zo slecht met haar ging. Mn vriend vrolijkte haar altijd weer op en dan zaten ze de hele tijd "ik houd van je " " Ik ook van jou hoor " alsof hij haar enige hoop was :P.
is ook zo, daarom ik het ook zo ziek dat hij er misbruik van maakt :r

maargoed ik ga teveel offtopic, ik heb mn punt wel gemaakt denk ik
pi_87042360
Het vreemde van deze Pimp was dat hij echt heeeeel erg schuchter en verlegen was op school en met monotone stem mensen aansprak. Hiij was echt hopeloos in discussies.. In bepaalde oefeningen wist die niet meer wat die moest zeggen en stopte hij halverwege vanwege blackouts.
pi_87042549
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je op de middelbare school ook al onzeker was, en ik denk van wel, dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit. Een zelfverzekerd iemand, ongeacht hoe die persoon eruit ziet, zullen ze niet durven uit te lachen of over te roddelen.
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm :P. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte :O
pi_87042651
Ach, je hebt nog nooit een vriendinnetje gehad. Misschien kut, maar je kan het ook zien: Je hebt ook nog nooit een ex gehad! En dat is natuurlijk niets om over te klagen :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:18:02 #228
304638 KarinJ.
pi_87052353
En? Al gelachen vandaag?
pi_87054526
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef KarinJ. het volgende:
En? Al gelachen vandaag?
Nope.

Ik ben gedwongen met de gordijnen dicht te leven op het moment. Mijn ogen zijn zo slecht dat ik alleen in het donker nog kan zien en dus ga ik een zware operatie aan. Dat mn ogen zo slecht zijn kan komen door extreme stress volgens de oogdokter.

Kans op volledig herstel is aanwezig, maar kans op totale blindheid is zo'n 5 - 10%.. Het duurt zeker 3 maanden voordat mn visie weer terug is als de operatie goed verlopen is. En het totale helingsproces duurt 1 jaar.

Om te begrijpen wat deze oogziekte inoud kan je o.a. hier zien http://floatertalk.yuku.com/topic/3604?page=1
Ik post op dat forum onder de naam Cephei. Dus opnieuw ik ben geen Troll.

Zonder deze oogproblemen had ik zeker al gelachen vandaag -.-.

Ik kan zeggen dat ik mijn donkerste periode van mijn leven door ga maken. Eigenlijk heb ik dus meerdere zware problemen op het moment....

Ik heb geprobeerd 3 jaar hiermee te leven maar de ogen worden steeds slechter en slechter tot op gegeven moment je hele visie is geblokkeerd met rotzooi.
Mn visie: http://yfrog.com/j0floaterzj

Ik ga me mentaal voorbereiden op de operatie en pas daarna kan ik aan andere problemen werken.
Ik ga wel muziek luisteren om beter te voelen:

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 01-10-2010 12:14:55 ]
pi_87056889
wow wat een topic, heel herkenbaar... ben 24 jaar, ook nog nooit vriendin gehad, ook nooit aandacht gekregen op school van vrouwn ofzo.. (heb alleen eerste 2 pagina's gelezen dus weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd ).

Denk dat jij iets socialer ben dan mij, heb 2 vrienden, die ik 1x in de 2 maanden zie ofzo, de rest hang ik een beetje voor de tv.. als je niet uitgaat dan tel je ineens voor een hoop mensen niet meer mee en "dumpen" ze je.

voel me totaal niet waardig voor een vriendin, heb der voor mijn gevoel niks te bieden en voel me echt een trainwrack (of hoe noem je dat) dus wrom zou ik iemand met mij opzadelen.. dat wil ik der niet aandoen.

Hoop dat het voor je goedkomt! zotelezen aaan de laatste reactie van je ga je het toch proberen !

Ik wens u veel success !
pi_87057236
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm :P. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte :O
echt dit kan ik niet uitstaan beetje zoeken naar exuses het lijkt wel of je dingen WILT vinden om onzeker over te worden :s
pi_87057352
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

hehe is best wel grappig, ik was gem 2 koppen groter dan de mensen in m'n klas.. ik vond dat dan weer klote :P
pi_87057423
"(heb alleen eerste 2 pagina's gelezen dus weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd )."

Ik heb geleerd dat ik een normaal uiterlijk heb. Ik ben goed gekeurd. Daarnaast heb ik een aantal PM's gekregen met daarin 1 die al mijn zwakke punten wist bloot te leggen. Deze persoon legde perfect uit waarom ik genegeerd word en waarom ik negatieve aandacht krijg. Ik had dit zelf jarenlang niet door wat ik fout deed en of het wel mijn fout was. Mijn muur werd door deze persoon gesloopt.
Maar nu weet ik dankzij deze persoon en ook vele anderen die gepost hebben hier wat ik moet gaan veranderen.

Als ik dat allemaal weet goed te krijgen heb ik genoeg te bieden voor een meisje. Ook heb ik daarnaast een HBO opleiding afgerond en heb ik mijn rijbewijs + auto dus ik heb mijn leven best goed op de rails.

Tis alleen zo jammer van mn oog probleem. Ik wil zo graag aan de slag gaan met mijn "nieuwe "Leven.
pi_87057553
Mooi om te horen man. Super dat je er een andere kijk tegenaan heb gekregen door alle reacties, en er weer voor wilt gaan.

Het begon al met het starten van dit topic!

Succes!! *O* *O* *O*
Altijd aan het dromen...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:02:55 #235
313371 BigBif
bruune boon'n
pi_87057985
Ik heb eerlijk gezegd ook alleen de 1e pagina gelezen, maar wat ik net lees, dat je zover gekomen bent door dat beetje hulp dat hier geboden is. Ben ik blij, echt blij, dat 't weer goed met je gaat.
Dit heb je grotendeels aan jezelf te danken, je mag trots op jezelf zijn, de anderen gaven maar een zetje, je hebt dit zelf gedaan!
Bartje bid nie veur bruune boon'n, Bartje bid veur Bier!
BIF BANG POW!
pi_87060982
Echt top, hou die positieve houding vol. ^O^

Ik hoop ook echt voor je dat de operatie slaagt uiteindelijk.
Maar nu je uiterlijk geen belemmering blijkt te zijn, denk ik dat het al een hoop scheelt. *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:31:00 #237
304638 KarinJ.
pi_87061270
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

Je hebt last van je ogen door de stress.
De stress heb je voor het grootste deel zelf gecreëerd .Stop met stressen en je hebt al de helft gewonnen.

Zoek op internet een komediant/film/desnoods een reclame waarvan je weet dat je er erg om kan lachen.
En KIJK....en LACH....dat verminderd de stress, is ook goed voor je ogen.

Kijk dít als je zelf niets kunt verzinnen:
pi_87064628
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef KarinJ. het volgende:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

Je hebt last van je ogen door de stress.
De stress heb je voor het grootste deel zelf gecreëerd .Stop met stressen en je hebt al de helft gewonnen.

Zoek op internet een komediant/film/desnoods een reclame waarvan je weet dat je er erg om kan lachen.
En KIJK....en LACH....dat verminderd de stress, is ook goed voor je ogen.

Kijk dít als je zelf niets kunt verzinnen:
Mooie speech, maar dan Achmed erbij halen :'(
Children of the night. What music they make.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:28:29 #239
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87120076
quote:
Op woensdag 29 september 2010 05:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan me overigens ook nog iets anders herinneren.

Toen ik theorie examen had. Kwam ik daar binnen bij het CBR om nog even wat vragen door te nemen.
En toen kwam er plots een ongelooflijke schoonheid bij me aan tafel zitten en heel llief vroeg of er de plek bezet was en zomaar begon te praten tegen me. Ik weet niet goed meer waarover, want ik voelde dat ik een kleur kreeg, ben ik weggelopen.

Ik keek om me heen en zag dat er nog heeeel veel lege stoelen en tafels stonden.

Dus zo eng kan ik nou ook weer niet zijn. Maar wel weer een moment om zeep geholpen om een normaal gesprek aan te gaan.

Ik verneukte me theorie bijna door deze traumatische ervaring :P

FAAL :')

Ontopic:
Begin eens met jezelf niet zo serieus te nemen, te kunnen lachen om jezelf en de fouten die je maakt en jezelf die fouten te vergeven. Je moet niet teveel kijken naar het verleden want daar kan je verder niets meer aan veranderen dus zonde van je tijd en energie, die je beter kan spenderen aan denken over het heden en plannen voor de toekomst.

Ga verder eens op een individuele sport en wordt er goed in (kost wel een jaartje of 3). Daar krijg je zelfvertrouwen, sociale vaardigheden en een sociaal netwerk van.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:32:47 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87120227
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
Goed... Je komt inderdaad erg onzeker over.... Als jij zelf niet gelukkig met jezelf kan zijn, kan een vrouw dat ook niet... Sta eens wat positiever in het leven!! Zie overal het goede van in...

Klaarblijkelijk heb je je verleden ook nog niet verwerkt, als jij er altijd in blijft hangen dan zul je niet zo gauw een vriendin krijgen, of liefde voelen....
Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.

Je hebt niets aan oppervlakkige trucs die de anderen hier je aanraden zoals nieuwe kleren kopen of opwekkende muziek luisteren, dat zijn lapmiddelen die niet gaan werken.
pi_87126697
Zit een beetje met iets soortgelijks maar ben al 27

Hoewel ik een keer eind de tijd dat ik 18 werd een paar keer gedate heb met een meisje. Ik ontmoette haar toen ze op vakantie was in de omgeving rond ons dorp. Daarna de hele zome rgechat en elkaar meerdere malen gezien en gezoend. Helaas verwaterde het toen haar nieuwe studie begon. Oneindig jammer dat ik er toen niet meer moeite in heb gestoken

Sindsdien is het ook niks meer geweest. Op een of andere manier vinden vrouwen me niet leuk.

Hoewel ik de hoop niet opgeef. Ik bedoel Jan Peter Balkenende kreeg zn eerste vriendinnetje ook pas op zn 40e
pi_87127070
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.

Je hebt niets aan oppervlakkige trucs die de anderen hier je aanraden zoals nieuwe kleren kopen of opwekkende muziek luisteren, dat zijn lapmiddelen die niet gaan werken.
Natuurlijk helpt dat wel degelijk, door die oppervlakkige trucs beïnvloed jij je eigen emoties. Deze emoties hebben invloed op jouw keuzes. De keuze om eens aan jezelf te gaan werken, om naar buiten te gaan en je zelf vertrouwen op te krikken. Ik heb eerder in dit topic een video gepost van Tony Robbins: Why we do what we do, and how we can do it better. Hij legt dat haarfijn uit. ;)
Altijd aan het dromen...
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:05:41 #243
304638 KarinJ.
pi_87127588
Als je je leuk/goed kleed en verzorgd, voel je jezelf ook lekkerder.
Toch denk ik dat de uitstraling die iemand heeft van grotere waarde is.
Al is iemand nog zo knap, als ie de uitstraling van een ziek spruitje heeft, wordt t nooit wat.

Is voor de mannen die moeite hebben een vriendin te vinden een dating-site geen optie?
Zo een waar je eerst een beetje vriendschap op kunt bouwen.
Als je leert vriendschappelijk met vrouwen om te gaan, worden de kansen op verkering een stuk groter.
Als je alleen wanhopig op zoek naar verkering gaat, dan schrik je af.
pi_87127717
Complimenten voor TS ^O^ Normaal kenmerken deze topics zich altijd door de kenmerkende Ja, maar... houding van een TS in kwestie. Maar deze TS doet daadwerkelijk wat met de aangegeven adviezen. Hulde en ga zo door!
pi_87128080
Laatst was er op de tv bij de jongeren programma van mensen met vreemde ziektes een jongen die zichzelf afgrijselijk lelijk vond en daardoor zichzelf bijna niet durfde te vertonen. Hij ging wel om met vrienden, maar de hele dag was hij er zich bewust van dat hij lelijk was en beeldde zich in dat mensen hem afstotelijk vonden.
Dit blijkt een bestaande psychische stoornis te zijn. Mensen die er heel normaal uitzien in de ogen van anderen denken dat ze afzichtelijk lelijk zijn en dat anderen hen uitlachen en van ze schrikken.

Dit zorgt voor enorme sociale problemen en uiteraard ook moeite om relaties aan te gaan. Deze jongen was nu in therapie en begon in te zien dat hij niet lelijk was maar dat het in zijn hoofd zat.

Wellicht heeft TS ook iets dergelijks? Het is een heel onbekende "ziekte" en het is lastig om dit boven water te krijgen omdat de persoon in kwestie 100% overtuigd is van zijn waarnemingen.

Een bezoekje aan een psycholoog kan wellicht geen kwaad. Stel dat je met therapie van het waanidee af knt komen! Dan krijgt je leven toch weer perspectief?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:25:03 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_87128113
body dysmorphic disorder

Zou best eens op TS kunnen slaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:32:45 #247
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_87128324
Ik zou gaan voor plork als doel ;) ik denk niet dat het zo dramatisch met je gesteld is als je zelf denkt, maar dat zal jouw zelfbeeld zijn ondertussen. Je lichaam kun je echter best trainen, wellicht dat je aantrekkelijker wordt als je een strak figuurtje hebt en nemen ze andere imperfecties dan voor lief. Het zal je iig helpen met je zelfvertrouwen.

Verder, goede kleren, lekker ruiken, allemaal pluspunten om wat minpunten die je wellicht hebt weg te strepen.

En tja, 26 jaar... tijd voor internetdating ofzo? lat iets lager leggen, volgensmij zijn er genoeg meisjes op deze planeet die ook niet moeders mooiste zijn en dito jongen zoeken omdat die zich ook niet vertrouwd voelen bij een knapper persoon.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_87129263
Ey Swa, is no spang togg.. je weetz! Die chickas moet je gewoon pimpe en dan krijg je zo een dushi mang.. no spang komt goed mattie
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:13:00 #249
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87137223
Nog een schenkstroop :')
pi_87137299
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef skippy22 het volgende:
Nog een schenkstroop :')
Je loopt een beetje achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties