Misschien was je in je tienerjaren lelijker dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
Ik ben lelijk, werd me altijd gezegd, ik word altijd genegeerd. Ook in groepsgesprekken ben ik blijkbaar niet interessant genoeg. Geen idee waarom dan, Ik kan prima met mannen overweg maar ik wil liever geen homo worden.
Kep gewoon 2 fotos gemaakt en geupload. Ik zie er in de spiegel minder lelijk uit vind ik
Stop met het woord lelijk, want dat ben je niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie er in de spiegel minder lelijk uit vind ik
Wie is die gast in je avatar? DeBassist heeft hem ook in z'n avatarquote:Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hem al 4x achter elkaar gedraaid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er beter uit vind zien dan toen ik 20 - 24 was.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien was je in je tienerjaren lelijker dan?Ik kan me voorstellen dat als men je altijd heeft verteld dat je lelijk bent, dat dit nogal een verrassing is. Je hebt wel vrienden dus, een grote plus. Genoeg mensen die dat niet lukt als ze een laag zelfbeeld hebben.
Ik snap er ook helemaal niets van...als ik eerlijk ben. Ik verwachte op basis van de OP echt iemand met een afstotelijk uiterlijk, maar je bent gewoon normaal.
dat is die kerel van postalgoldquote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
Je moet meer zelfvertrouwen ontwikkelen en je zelfbeeld verbeteren.
Offtopic:
[..]
Wie is die gast in je avatar? DeBassist heeft hem ook in z'n avatar
Ik vind mezelf er een stuk beter uit zien in de spiegel. Mn neus is mooier. Ik herken mn ogen wel en mond wel heel duidelijk. Verder vind ik dat ik in de spiegel een meer symmetrisch gezicht heb.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stop met het woord lelijk, want dat ben je niet.
En als je er in de spiegel zelfs beter uitziet, heb je niets qua uiterlijk om je zorgen over te maken.
Al vraag ik me nu wel af waarom mensen je dan negeren...zie jij jezelf niet anders door je oogprobleem?
Oogproblemen snap ik dat je het daar moeilijk mee hebt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind mezelf er een stuk beter uit zien in de spiegel. Mn neus is mooier. Ik herken mn ogen wel en mond wel heel duidelijk. Verder vind ik dat ik in de spiegel een meer symmetrisch gezicht heb.
Oogproblemen heb ik sinds 2 jaar, Ik ben gedwongen een zonnebril te dragen -.- zelfs op regenachtige dagen.
Bovendien leef ik in constante angst dat mn netlvlies los laat en dus blind wordt, die angst is zeer reeël
Maar ik ben voorbereid. Ik heb al iemand gesproken op internet over retinal detachment:
" I've had 3 detached retinas (2 in right eye and one in the left). I would consider my vision to be great, and I can still drive and do everything normal. My vision in my left eye is about 20/30 and my right is 20/60 with corrective lenses, which is still very good. It depends on how long its been detached. The sooner you fix it the better, but it must be fixed right away!
My vision has been stable for about 8 years now.
Do you know if you are getting the scleral buckle or the Pneumatic retinopexy? I've had both and the scleral buckle is a little easier pain wise. "
Mij mij zitten er dus gaten in mn netvlies dat kan lijden tot een loslating. Meestal word je wakker en opeens ben je blind ;/.
Wat een ellende in me leven maar ja -.-.
Ik kan nog wel Perfect zien in het donker en in omgevingen met weinig licht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 03:55 schreef richard_prf het volgende:
Tja je hebt wel gelijk inderdaad. Maar dan heb ik liever niemand. Ik heb gewoon helemaal niks met het oostblok. Ik heb liever een normaal uitziende nederlandse dan een super goed uitziende russische oostblokker.
Maar ik denk dat het ook niet gaat om seks. Het volledige gebrek aan sociale contacten sloopt me. Ik ben geen autist. Ik heb sterk behoefte aan een sociale omgeving.
hoe kom je daar nou bij?, zelf heb ik een poolse vrouw (in Warschau ontmoet) en we zijn al jaren gelukkig bij elkaarl ondertussen spreekt zij aardig nederlands en ik aardig pools wat altijd handig is om met je schoonfamilie te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No offence voor de persoon op de foto, hij is gelukkig hoe hij is, maar niet bepaald knap nee.
Je hebt toch vrienden zei je? Hoezo volledig gebrek aan sociale contacten dan..quote:Het volledige gebrek aan sociale contacten sloopt me. Ik ben geen autist. Ik heb sterk behoefte aan een sociale omgeving.
" Maar je levenshouding moet nu wel drastisch veranderen lijkt me, nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt"quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oogproblemen snap ik dat je het daar moeilijk mee hebt.
Maar je levenshouding moet nu wel drastisch veranderen lijkt me, nu je weet dat het niet aan je uiterlijk ligt. Zo zonde dat je al die tijd hebt gedacht dat je afstotelijk was, want dat straal je uit. Moet ook wel moeilijk zijn als je nu je uiterlijk niet meer de schuld kan geven, lullig gezegd. Nu weet je ook niet meer waar het aan ligt natuurlijk, en wij ook niet direkt. Misschien dat je dat soort dingen aan vrienden kan vragen dan? Waar zij denken dat het aan ligt dat je niet echt contact met vrouwen hebt bijv.
geloof me, zo wil je niet zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon durven zegt er eentje, Ik moet zeggen als we lopen te " chillen " dat hij echt 6 - 7 verschillende chicks heeft. Daar gaat hij stoer mee lopen doen door ze te bellen: Hij is echt een meester in de manipulatie.
En die vrouwen zijn ook heel dom ze trappen werkelijk overal in. Zo heeft hij er eentje ontmoet op internet en die heeft hij helemaal gek gemaakt. Ze vraagt hem altijd om ergens af te spreken en als ze dat afgesproken hebben daagt hij nooit op -.-. Die chick blijft hem echter gewoon bellen en geloven dat die ooit een keer echt komt.
Ook heeft die een chick met pshycholische problemen. Daar gaat hij dan altiijd om inpraten met een lieve stem en hij zegt altijd briljante dingen om haar op te vrolijken.
En dan nog een ex. Een vriendin van die ex belde hem op om hem verrot te schelden, maar hij weet altijd voor elkaar te krijgen om de aandacht naar hem te verleggen door te zeggen dat die het zo erg vind dat hij zelfmoord overweegt omdat het uit is. Dan hebben ze plots medelijden met hem. Vervolgens manipuleert hij hen en als het gesprek klaar is gaat die altijd hard lachen zo van " dat heb ik weer lekker voor elkaar "
En zo heeft die ook nog chick die hij vaak ontmoet omdat hij "zogenaamde problemen heeft " Zij vrolijkt hem dan altijd weer op en hij ziet dan kans om het bed in te gaan met haar.
En zo heeft die wel meer van die streken.Het is een soort pimp zeg maar -.-
Hij kan natuurlijk wel bepaalde dingen van hem leren.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
geloof me, zo wil je niet zijn
dat soort mensen moet je ter plekke afmaken
manipuleren kan idd handig zijn, maar om nou te zeggen dat het goed is om bij vrouwen te gebruiken ...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk wel bepaalde dingen van hem leren.
En dan vervolgens niet vrouwen misbruiken maar het op een andere manier toepassen.
Volledig gebrek aan sociale contacten met vrouwenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ennuh:
[..]
Je hebt toch vrienden zei je? Hoezo volledig gebrek aan sociale contacten dan..
Omdat je zo'n laag zelfbeeld had waarschijnlijk. Dat kan nu veranderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volledig gebrek aan sociale contacten met vrouwen
Er was ooit een meisje toen ik nog op het HBO zatdie uit dezelfde plaats als ik kwam en ook met de trein en tram moest reizen. Volgens mij wilde ze me aan spreken een paar keer op het station, maar ik durfde nooit in haar richting te kijken
Ik heb het vermoeden dat ze met me wilden reizen naar school. Belachelijk dat ik die kans weer niet heb gepakt. Dat zou in elk geval gezellig zijn geweest.
Ik heb nooit gebruikt gemaakt van mogelijkheden zo lijkt het? waarom? geen idee.
Klopt maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben dat die het zo goed voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
geloof me, zo wil je niet zijn
dat soort mensen moet je ter plekke afmaken
het is gewoon misbruik maken van gevoelige en "makkelijke" vrouwen/meisjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben dat die het zo goed voor elkaar krijgt. Hij komt zo zelfverzekerd over en zegt de juiste dingen met een goede stem. Een echte player zeg maar.
Ik lig soms wel in een deuk van zn gesprekken en dat die meiden zo dom zijn overal in te trappen.
Ik ben te eerlijk voor dit soort praktijken
Er waren ook een paar meiden van de middelbare school die echt een hekel leken te hebben aan me. Die constant zaten te roddelen en mij uit zaten te lachen in de klas. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je zo'n laag zelfbeeld had waarschijnlijk. Dat kan nu veranderen.
En vrouwen zijn ook geen aliens of zo. Als je normaal met mannen om kan gaan, kan dat ook met vrouwen. Hoeft in het begin niet eens met bijbedoelingen, gewoon vriendschappelijk of even een praatje maken. Wat dan ook.
Als je op de middelbare school ook al onzeker was, en ik denk van wel, dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit. Een zelfverzekerd iemand, ongeacht hoe die persoon eruit ziet, zullen ze niet durven uit te lachen of over te roddelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er waren ook een paar meiden van de middelbare school die echt een hekel leken te hebben aan me. Die constant zaten te roddelen en mij uit zaten te lachen in de klas. Geen idee waarom.
Op het HBO kwamen er een paar mee van mn middelbare school. Daar lieten ze met rust en 2 van hen stelde zelfs domme vragen die nergens op sloegen aan mij toen ze alleen waren. Alsof ze contact met me probeerde te maken en ze het zelf ook dom vonden hoe ze zich vroeger gedroegen.
Klopt helemaal. Dit meisje klonk zo depressief de hele tijd. En ze belde hem echt de hele tijd door dat het zo slecht met haar ging. Mn vriend vrolijkte haar altijd weer op en dan zaten ze de hele tijd "ik houd van je " " Ik ook van jou hoor " alsof hij haar enige hoop wasquote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het is gewoon misbruik maken van gevoelige en "makkelijke" vrouwen/meisjes.
Daarnaast zijn meiden met psychische problemen erg vatbaar en hechten zich erg snel aan 1 iemand vast om zogenaamd houvast te hebben (geloof me, ik weet het) en ik kan er niet tegen dat je daar dan misbruik van maakt
is ook zo, daarom ik het ook zo ziek dat hij er misbruik van maaktquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Dit meisje klonk zo depressief de hele tijd. En ze belde hem echt de hele tijd door dat het zo slecht met haar ging. Mn vriend vrolijkte haar altijd weer op en dan zaten ze de hele tijd "ik houd van je " " Ik ook van jou hoor " alsof hij haar enige hoop was.
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school ook al onzeker was, en ik denk van wel, dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit. Een zelfverzekerd iemand, ongeacht hoe die persoon eruit ziet, zullen ze niet durven uit te lachen of over te roddelen.
Nope.quote:
echt dit kan ik niet uitstaan beetje zoeken naar exuses het lijkt wel of je dingen WILT vinden om onzeker over te worden :squote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte
hehe is best wel grappig, ik was gem 2 koppen groter dan de mensen in m'n klas.. ik vond dat dan weer klotequote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er was nog een ander probleem. Tot mn 16de wilde ik maar niet groeien. Ik was echt 1meter 63 ofzo in de vierde klas en woog een kilotje of 40?, De rest was al lang 1.80+. Daar was ik ook best onzeker over.
Uiteindelijk groeide ik door tot 1.81cm. Ik groeide op mn 20ste nog in de lengte
Mooie speech, maar dan Achmed erbij halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef KarinJ. het volgende:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.
Je hebt last van je ogen door de stress.
De stress heb je voor het grootste deel zelf gecreëerd .Stop met stressen en je hebt al de helft gewonnen.
Zoek op internet een komediant/film/desnoods een reclame waarvan je weet dat je er erg om kan lachen.
En KIJK....en LACH....dat verminderd de stress, is ook goed voor je ogen.
Kijk dít als je zelf niets kunt verzinnen:
FAALquote:Op woensdag 29 september 2010 05:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan me overigens ook nog iets anders herinneren.
Toen ik theorie examen had. Kwam ik daar binnen bij het CBR om nog even wat vragen door te nemen.
En toen kwam er plots een ongelooflijke schoonheid bij me aan tafel zitten en heel llief vroeg of er de plek bezet was en zomaar begon te praten tegen me. Ik weet niet goed meer waarover, want ik voelde dat ik een kleur kreeg, ben ik weggelopen.
Ik keek om me heen en zag dat er nog heeeel veel lege stoelen en tafels stonden.
Dus zo eng kan ik nou ook weer niet zijn. Maar wel weer een moment om zeep geholpen om een normaal gesprek aan te gaan.
Ik verneukte me theorie bijna door deze traumatische ervaring
Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
Goed... Je komt inderdaad erg onzeker over.... Als jij zelf niet gelukkig met jezelf kan zijn, kan een vrouw dat ook niet... Sta eens wat positiever in het leven!! Zie overal het goede van in...
Klaarblijkelijk heb je je verleden ook nog niet verwerkt, als jij er altijd in blijft hangen dan zul je niet zo gauw een vriendin krijgen, of liefde voelen....
Natuurlijk helpt dat wel degelijk, door die oppervlakkige trucs beïnvloed jij je eigen emoties. Deze emoties hebben invloed op jouw keuzes. De keuze om eens aan jezelf te gaan werken, om naar buiten te gaan en je zelf vertrouwen op te krikken. Ik heb eerder in dit topic een video gepost van Tony Robbins: Why we do what we do, and how we can do it better. Hij legt dat haarfijn uit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er is een bekende uitspraak: je moet eerst kunnen houden van jezelf voordat je van anderen kan houden. Ben ik het wel mee eens, werk aan jezelf, tevreden zijn met jezelf en dan volgt de rest vanzelf.
Je hebt niets aan oppervlakkige trucs die de anderen hier je aanraden zoals nieuwe kleren kopen of opwekkende muziek luisteren, dat zijn lapmiddelen die niet gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |