quote:Domme vraag inderdaad. Trust me. Fokkers herken je wel.Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik houd het nog even in beraad.
Stomme vraag wellicht, maar hoe herken ik jullie als ik wél kom? Ik ken jullie namelijk niet
quote:Nee Danny staat op 20:35 klaar om iedereen op te halen en het af te sluitenOp donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? 's Avonds ook nog?
quote:Oh, dat kan prima, ik dacht dat we voor het donker wegmoestenOp donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee Danny staat op 20:35 klaar om iedereen op te halen en het af te sluiten
quote:Ik kom ook pas tegen de avond...en ik wil jou wel in RL ontmoeten..Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh, dat kan prima, ik dacht dat we voor het donker wegmoesten![]()
Als ik kom ga ik liever 's avonds, maar als alle voor mij bekende usernames dan al weg zijn ga ik ook niet in de avond
quote:Niet te laat he, want ik heb ook nog een halloweenparty in ArnhemOp donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kom ook pas tegen de avond...en ik wil jou wel in RL ontmoeten..
quote:Rond avondeten, is dat goed?Op donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet te laat he, want ik heb ook nog een halloweenparty in Arnhem
quote:De vorige meets waren echt fun. Lekker biertje, hapje eten, kletsen, discussies. In een woord Super!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Opzich lijkt zoiets mij best geinig maar het is altijd maar de grote vraag wie en vooral ''wat'' er komt. Voor hetzelfde geld sta je de hele avond de aap uit de boom te kijken.
quote:Gewoon doen, dan ben ik iig niet de jongste en meest rechtseOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik twijfel als ik ga, om de hoeveel tijd zijn die meets?
quote:Hoe oud ben jij dan? En Bolkesteijn is ook nog behoorlijk rechts..Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben ik iig niet de jongste en meest rechtse
quote:19, zei ik eerder in dit topic ook al ergensOp vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En Bolkesteijn is ook nog behoorlijk rechts..
quote:Kafe België dus en ze hebben als het goed is ook eten, dus het lijkt mij het handigst als we er ook gaan eten.
quote:Dat mag je zelf weten.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? 's Avonds ook nog?
quote:Dat betwijfel ik. Ik weet altijd binnen een mum van tijd een politieke discussie te starten.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Voor hetzelfde geld sta je de hele avond de aap uit de boom te kijken.
Zou inderdaad best eens gekund hebben. Maar nee, helaas. Knetterende ruzie met de vriendin en dat moest eerst worden bijgelegd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef Pink_slip het volgende:[/b]
Zou best eens kunnen dat ik ook kom.
Ja het was ook jammer dat er een paar late afmeldingen waren. Anders had je nog een andere datum ofzo kunnen kiezen (hoewel dit natuurlijk al een vervangende datum was).quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, dat is zelf voor FOK!termen wel heel rustig
Nou dan is het maar goed dat je bent weggebleven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:32 schreef Mendeljev het volgende:
Nou nou nou...Als ik dit had geweten was ik uit medelijden wel komen opdagen.
Ook voor mijn eigen bestwil. Ik zit tot over mijn oren in het werk...en het komt niet af..quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat je bent weggebleven.
Die party komt pas als Dinosaur ons meeneemt naar de Maldiven. Maar dat kan nog wel even op zich laten wachten...quote:
Met de gezelligheid was echt niks mis hoor.quote:
Dat begrijp ik, al moet het ook weer niet té druk zijn imo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met de gezelligheid was echt niks mis hoor.Alleen meer opkomst is leuk omdat je dan meer discussiepartners hebt.
Kerstvakantie maybe?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry mensen, maar ik was gewoon ziek... (en anders was er wel een soortement eng linksmens geweest) Ben blij dat het toch gezellig was, maar 3 mensen is wel érg weinig idd..
![]()
Misschien moeten we gewoon een nieuwe poging wagen? Hoewel er wel een drukke tijd aankomt nu natuurlijk: (voorbereidingen voor) Sinterklaas, kerst, nieuwjaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |