Dan ben ik het sowieso al niet eens met jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef Griebus het volgende:
Ja gezellig! Met bier en fietskettingen voor degenen die het niet met mij eens zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is primair..!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niemand overtuigen, vooral lekker bier drinken en wat babbelen.
Typische linkse oppositiepraat.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
Geweldig!
Overtuig mij maar van het gelijk van rechts...
Weet zeker dat er ook andere argumenten zijn.
Levert op zijn minst een goede autobahn op.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
Geweldig!
Overtuig mij maar van het gelijk van rechts...
Weet zeker dat er ook andere argumenten zijn.
OP aangepast!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 vorige meets waren erg tof.
Je data kloppen niet, vrijdag is de 15e en zaterdag de 16e. Zaterdag kan ik niet. Doe mij maar vrijdag de 15e
.
Leuk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef Halcon het volgende:
Politiek niet heel goed meer gevolgd, maar als het op een vrijdag is en ik ben in de buurt, dan wil ik best ff een biertje meedrinken.
Da's goed, dan houd ik de PM wel even in de gaten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk!
Ik pm je nog wel ff rond die tijd.
Tuurlijk, leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Emu het volgende:
Worden Belgen geapprecieerd op de meet, het is voor mij wel ver rijden, en ik ben geen expert in de kwestie, maar ik overweeg het wel
Als jij een foto van jezelf publiceert, dan overweeg ik het. 15 okt is goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
Nu de VVD, CDA en PVV al zover zijn dat ze een akkoord hebben, stel ik voor om wat van de discussies live voort te zetten. Dat wil zeggen: tijd voor een meet!
En dan bedoel ik in reallive en met echte mensen, en voornamelijk echt bier en gezelligheid.
Ik stel een vrijdag- of zaterdagavond half oktober voor. Wie heeft interesse?
Ik zal deze uitnodiging ook in POL posten, omdat ik weet dat dit onderwerp daar leeft.
Het onderwerp van de meet zal het regeerakkoord zijn, wat je verwacht van de samenwerking met de PVV etc..of je nu pro PvdA bent of fervent PVV aanhanger...je bent welkom.
De gezelligheid is het belangrijkste, maar ik wil toch wel een discussie hebben...dus wellicht iets met stellingen?
Wie heeft er zin?
Edit : vrijdag 15 oktober te Utrecht.
Ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien doet een TTverandering wonderen.
eigenlijk zeg je dat je gewoon een kluizenaar bent die alleen met gesloten gordijnen elke dag aan het gamen is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef notSoHappy het volgende:
Bier drinken en dan slap ouwehoeren over politiek?
Mij niet gezien..
Als je nou alleen bier ging drinken..
Dan kwam ik nog niet
quote:*checkOp vrijdag 22 oktober 2010 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
*Kick*
Wie wil even de TT aanpassen?
quote:Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ben dan wel voor m'n werk in de buurt. Maar wat is het gehalte POL?
quote:Ik kan de 30e wel.Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog mensen die zin hebben om ook te komen?
Wie komen er tot nu toe:
- Bolkesteijn
- remlof
- capricia
- PietjePuk007 (neem ik aan)
quote:Leuk!!
quote:Van de olie expert van FOK:POp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
quote:Geen probleem, hoop dat je er wat aan hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Maar stel je het niet al te formeel voor ofzo, je het gaat echt niet perse over het nieuwe kabinet en alle politieke ditjes en datjes er omheen. De politiek zelf interesseert mij ook niet, de gevolgen van beleidsmaatregelen des te meer.
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
quote:Het is op 30 oktober in Utrecht (staat ook in de PMOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk initiatief van Bolkesteijn om actieve VKZ-ers te wijzen op deze meet!
Wanneer en hoe laat is het precies?
Overigens geen idee of ik kan en kom.. Ik vind het ook wel wat hebben om iedereen juist niet persoonlijk te kennen...
quote:Ik ben wel wat ouder, zo halverwege 20. Maar kijk maar of je er zin in hebt, iemand moet de jongste zijn he.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Het lijkt me wel leuk om de gezichten achter de namen te zien, maar ik heb het idee dat ik met m'n 19 jaar veruit de jongste ga zijn?
Zo niet kom ik misschien wel een kijkje nemen
quote:Het invullen van een tentamen of het maken van een tentamen (docent) ?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt voor de PM! Ik vind het een leuk idee, maar ik moet deze zaterdag jammer genoeg besteden aan het maken van een tentamen.
quote:Niet toevallig ook in Utrecht?Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Goverman het volgende:
ik heb al een andere afspraak (bier drinken met oud-collega's)... Waarom komen dergelijke meets altijd tegelijkertijd??
quote:Ja ik, maar ik wil nog wel even precies weten hoe laat en waarOp woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveel/wie hebben er tot nu toe toegezegd?
quote:Ik kom ook! Zal er rond etenstijd zijn. Half zeven / zeven uur..Winkel van Sinkel?Op woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveel/wie hebben er tot nu toe toegezegd?
quote:Ik had 15:00 in gedachten, meer een soort borrel met aansluitend eten dus. In Bier Cafe Olivier in gedachten, zit wel in een toffe locatie en ze hebben er lekker bier en ook eten.Op woensdag 27 oktober 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik wil nog wel even precies weten hoe laat en waar
quote:Ik vind half zeven wat laat. De meesten zullen ook iets van een trein moeten halen en dan lijkt het mij beter om wat eerder te beginnen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef capricia het volgende:
Ik kom ook! Zal er rond etenstijd zijn. Half zeven / zeven uur..Winkel van Sinkel?
http://www.dewinkelvansinkel.nl/
Begreep dat er ook een paar eind van de middag van de partij zijn.
quote:Dat lijkt mij prima, ik weet niet of ik 3 uur haal, maar 4 uur moet lukken, bij Bier Cafe Olivier dus.Op woensdag 27 oktober 2010 19:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik had 15:00 in gedachten, meer een soort borrel met aansluitend eten dus. In Bier Cafe Olivier in gedachten, zit wel in een toffe locatie en ze hebben er lekker bier en ook eten.
quote:En voor mij geldt exact hetzelfde.Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima, ik weet niet of ik 3 uur haal, maar 4 uur moet lukken, bij Bier Cafe Olivier dus.
quote:Ik PM je mijn mobiele nummer wel, als je komt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar hoe herken ik jullie als ik wél kom? Ik ken jullie namelijk niet
quote:Thanks!Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik PM je mijn mobiele nummer wel, als je komt.Maar op de een of andere manier herken je het altijd vrij snel, een groepje dat bij iedere persoon die binnen komt opkijkt en enigszins vragend kijkt van 'He, kom jij ook naar de meet?'.
quote:Domme vraag inderdaad. Trust me. Fokkers herken je wel.Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik houd het nog even in beraad.
Stomme vraag wellicht, maar hoe herken ik jullie als ik wél kom? Ik ken jullie namelijk niet
quote:Nee Danny staat op 20:35 klaar om iedereen op te halen en het af te sluitenOp donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? 's Avonds ook nog?
quote:Oh, dat kan prima, ik dacht dat we voor het donker wegmoestenOp donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee Danny staat op 20:35 klaar om iedereen op te halen en het af te sluiten
quote:Ik kom ook pas tegen de avond...en ik wil jou wel in RL ontmoeten..Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh, dat kan prima, ik dacht dat we voor het donker wegmoesten![]()
Als ik kom ga ik liever 's avonds, maar als alle voor mij bekende usernames dan al weg zijn ga ik ook niet in de avond
quote:Niet te laat he, want ik heb ook nog een halloweenparty in ArnhemOp donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kom ook pas tegen de avond...en ik wil jou wel in RL ontmoeten..
quote:Rond avondeten, is dat goed?Op donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet te laat he, want ik heb ook nog een halloweenparty in Arnhem
quote:De vorige meets waren echt fun. Lekker biertje, hapje eten, kletsen, discussies. In een woord Super!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Opzich lijkt zoiets mij best geinig maar het is altijd maar de grote vraag wie en vooral ''wat'' er komt. Voor hetzelfde geld sta je de hele avond de aap uit de boom te kijken.
quote:Gewoon doen, dan ben ik iig niet de jongste en meest rechtseOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik twijfel als ik ga, om de hoeveel tijd zijn die meets?
quote:Hoe oud ben jij dan? En Bolkesteijn is ook nog behoorlijk rechts..Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben ik iig niet de jongste en meest rechtse
quote:19, zei ik eerder in dit topic ook al ergensOp vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En Bolkesteijn is ook nog behoorlijk rechts..
quote:Kafe België dus en ze hebben als het goed is ook eten, dus het lijkt mij het handigst als we er ook gaan eten.
quote:Dat mag je zelf weten.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? 's Avonds ook nog?
quote:Dat betwijfel ik. Ik weet altijd binnen een mum van tijd een politieke discussie te starten.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Voor hetzelfde geld sta je de hele avond de aap uit de boom te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |